کالج زبان کانادا

شما می توانید  برای تحصیل در کانادا در دوره های زبان، کلاس های خود را بعد از برنامه ی 4 روزه ی جهت گیری که شامل استقبال، تور دانشگاهی، تور شهرستان و چندین جلسه اطلاعاتی است؛ شروع کنید.  دقت کنید که نمره TOFEL را برای قبولی در کالج زبان کانادا حتما به همراه خود بیاورید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کالج زبان کانادا

بسیاری از دانشجویان بین المللی رویای رفتن به خارج و یادگیری زبان انگلیسی در کشوری انگلیسی زبان را دارند، اما از آنجایی که کانادا کشوری دو زبانه است، بسیاری از افراد از این کشور به عنوانی مقصدی مناسب جهت تحصیل زبان انگلیسی غافل می شوند. در حقیقت کشور کانادا دوره های زبان انگلیسی بسیاری برای دانشجویان بین المللی برگزار می کنند و برای افراد در سطوح مختلف کلاس هایی با سطح کیفیتی متفاوت برگزار می نمایند.

تحصیل زبان انگلیسی در کشور کانادا

اگر تصمیم گرفته اید که در کانادا به فراگیری زبان انگلیسی بپردازید، انتخاب سطح مناسب بسیار حائز اهمیت است.IEC Abroad با بسیاری از دوره های آموزشی مختلف زبان انگلیسی که برای فراهم نمودن نیاز افرادی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم می خواهند یاد بگیرند، طراحی شده اند، در ارتباط است. ما می توانیم در تمام مراحل به شما کمک کنیم؛ چه قصد دریافت صلاحیت رسمی با هدف ارائه به دانشگاه را داشته باشید یا آن که تنها علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی باشید.

زبان انگلیسی عمومی و فشرده

اغلب دوره های زبان انگلیسی در کشور کانادا عمومی و کوتاه مدتِ فشرده هستند و می توان در محوطه های دانشگاهی، در دبیرستان ها و کالج های زبان مستقل، آن ها را سپری کرد. پیش از ورود به کانادا لازم است که ویزای تحصیلی مناسب که به طول تحصیلتان در کانادا بستگی دارد، را دریافت کنید.با این حال اگر طول دوره شما کمتر از 6 ماه باشد، ممکن است نیازمند دریافت ویزای تحصیلی نباشید. برای اطمینان بیشتراز نوع ویزایتان توصیه می کنیم که در این مورد با مشاورین ما مشورت نمایید. دوره های فشرده گاهی تنها 2 ماه طول خواهند کشید اما هردو دوره عمومی و فشرده نوعا به شما در یادگیری زبان انگلیسی کاربردی جهت سفر و کار کمک می کنند و برمهارتتان در مکالمه، شنیدار و نوشتاربه زبان انگلیسی، تاثیر خواهند گذاشت.

تحصیل زبان انگلیسی در کشور کانادا

تحصیل زبان انگلیسی در کشور کانادا

اغلب دانشگاه های کانادا با مدارس زبان داخلی که دوره ها های مخصوص پذیرش در دانشگاه، برگزار می کنند، همکاری دارند.در این کشور، دوره هایی مختلفی از نظر سطح آموزشی برای دانشجویان با سطح مهارت متفاوت تشکیل می گردد. ساعات برگزاری این دوره ها انعطاف پذیر است تا دانشجویان بتوانند کلاس های خود را با ساعات کلاس های دانشگاهیشان هماهنگ سازند. این دوره های آموزشی قصد کمک به دانشجویان بین المللی جهت افزایش سطح دانش لغوی، مهارت های ساخت گرامر در راستای آماده سازی دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه را دارند و می توانند به صورت پاره وقت یا تمام وقت به مدت چند ماه یا یک سال باشند.

آمادگی آزمون IELTS/TOEFL

این دو آزمون، آزمون های انگلیسی شناخته شده بین المللی هستند و در هنگام ورود به اکثر دانشگاه ها، ارائه این گواهی نامه یکی از شروط پذیرش می باشد.هر دو صلاحیت راهکاری تاثیر گذار برای تعیین سطح توانمندیتان می باشند که با درجه سختی مختلف در کانادا برگزار می گردند. این دوره ها در طول سال در هر نقطه ای برگزار می شوند و دوره آموزشی شما می تواند به گونه ای طراحی شود که با معیار های مورد نیازتان هماهنگ باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس گرفته و شرایط مهاجرت به کانادا را بپرسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *