کالج زبان در اسلواکی

تحصیل در کالج زبان در اسلواکی برای افراد خارجی در تمام سطوح پایه، متوسط ​​و پیشرفته ارائه می کند. علاوه بر این روند، آماده سازی برای آزمون دولتی نیز امکان پذیر است، چرا که دوره ها در ماه سپتامبر آغاز می شود. درخواست برای حضور در دوره نیز می تواند از فوریه بر اساس آزمون ورودی ارسال شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل کالج زبان در اسلواکی

اسلواکی یا هر زبان جدید را در مدارس زبان براتیسلاوا یاد بگیرید. در این مدارس شما می توانید زبان اسلواکی را تمرین و تکمیل کنید و در آنجا درباره مکان آزمون تعیین سطح دولتی اطلاعات کسب کنید. در کالج زبان 1SJS پیشرفت سریعی خواهید داشت و دقیقا یاد می گیرید که چه چیزی را در چه میزان زمانی نیاز دارید. دروس در این آکادمی با الزامات خاص و جدول زمانی شما مطابقت دارد.

در یک گروه با حداکثر 5 تا 9 شرکت کننده، زبان اسلواکی را بسیار بهتر و سریع تر خواهید آموخت. برای همه ی شرکت کنندگان، این مدرسه دارای 12 سطح مختلف برای تمایز بین سطوح دانش است. شما می توانید از دفتر آنها در مرکز شهر (خیابان Panská) دیدن کنید تا یک تست کتبی و شفاهی انجام دهید. امکان انجام آزمون آنلاین نیز برای شما وجود دارد.

دانشجویان بین المللی در اسلواکی

خانه بین المللی براتیسلاوا نیز دوره زبان اسلواکی را برای افراد خارجی ارائه می دهد. به یک کلاس مکالمه ملحق شوید یا یک دوره شخصی زبان اسلواکی را انتخاب کنید. شما می توانید برای آزمون ECL  آماده شوید، تا گواهی زبان اسلواکی خود را دریافت کنید. اگر نیازمند مدرکی سریع هستید، دوره سه روزه زبان پایه اسلواکی (Slovak Basic Flexi) برای افراد خارجی را امتحان کنید. دانش آموزان واژگان پایه اسلواکی را یاد می گیرند و مهارت های ارتباطی را توسعه می دهند.دانشجویان بین المللی در اسلواکی

 

آموزش زبان در اسلواکی

دانش آموزان قادر به ایجاد جملات ساده و برقراری ارتباط در یک رستوران، یک مغازه یا خیابان در یک سطح پایه هستند. مدرسه براتیسلاوا همچنین دوره های آموزشی تابستانی اسلواکی را در ماه های جولای و اوت ارائه می دهد. برنامه “تحصیل در خارج از کشور” همچنین شامل اقامت در یک خانواده میزبان یا در یک آپارتمان، غذا و زندگی فرهنگی است. مدرسه دو زبانه اسلواکی دارای یک سیستم آنلاین مستقل برای آزمایش سطح زبان است و ادعا می کند که از تکنولوژی های مدرن در آموزش استفاده می کند. این دوره های فردی، نیمه شخصی و گروهی برای کودکان، جوانان و بزرگسالان ارائه می شود. دوره های زبان های تجاری و دوره های زبان فشرده تابستانی برای عضویت نیز در دسترس است.

مدرسه زبان  iCan اسلوواکی

سازمان iCan دوره های مختلف زبان اسلواکی را ارائه می دهد. دوره ای برای تحصیلات دانشگاهی که به شما کمک می کند تا برای امتحان ورود به دانشگاه آماده شوید، و شما می توانید تحصیلات خود را در سطح اسلواکی ها ادامه دهید. این سازمان، دوره های زبان اسلواکی را برای خارجی ها در شرکت ها ارائه می دهد. دوره ها توسط معلمان اسلواکی تدریس می شوند که افراد حرفه ای هم در زبان اسلواکی و هم در زبان انگلیسی هستند. در مدرسه زبان Arash زبان کوچک، زبان های اسلواکی، انگلیسی و فارسی تدریس می شود.

مدرسه های زبان بسیار زیادی در اسلواکی وجود دارند مانند Akademia Ene، بین المللی براتیسلاوا،Slovenský Inštitút Vzdelávania، Slovake.eu و انستیتو زبان و ارتباطات بین فرهنگی  E-KU که به آموزش زبان برای افراد خارجی و همچنین مهاجران می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *