کار در آفریقای جنوبی

اگر متقاضی کار در آفریقای جنوبی هستید، می توانید جهت ویزاهای متعدد کاری در این کشور درخواست داده و بدین واسطه در این کشور اقامت داشته باشید. در این مقاله به طور مختصر برخی شرایط کار در این کشور بررسی می شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط کار در آفریقای جنوبی

اگر متقاضی کار در آفریقای جنوبی هستید، می توانید جهت ویزای موقت متعدد کاری در این کشور درخواست دهید. یک سری مهارت ها و تخصص ها توسط دولت آفریقای جنوبی اعلام شده است. افرادی که دارای مهارت های خاص هستند می توانند با درخواست ویزای مهارتی در مشاغل خاص اقدام کرده و بعد وارد خاک این کشور شوند.

کار در آفریقای جنوبیجهت اخذ این نوع ویزا فرد متقاضی نیاز به ارائه سابقه کار ندارد.

افرادی که دارای مهارت خاص می باشند، درصورتیکه مهارتشان در لیست مشاغل خاص این کشور باشد، برایشان ویزای DHA صادر می گردد.

اما مقامات مرتبط آفریقای جنوبی ابتدا باید این مهارت ها را مورد ارزیابی قرار دهند. بنابراین یک نامه از مقامات حرفه ای زیرربط می باشد.

اگر فرد متقاضی دارای مدرک دکتری در رشته خاص مورد نظر و همچنین مقاله ای در این رشته باشد، این موضوع می تواند کمکی برای اخذ این نوع ویزا باشد.

ویزای کاری مهارت های خاص حداکثر 5 سال معتبر می باشد، البته تمدید این ویزا امکان پذیر نیز می باشد. بنابراین اخذ اقامت دائم بعد از اخذ این نوع ویزا به سهولت امکان پذیر می باشد.

ویزاهای تجاری آفریقای جنوبی

اگر شما قصد مهاجرت به آفریقای جنوبی و برپایی یک تجارت و یا سرمایه گذاری در این کشور را دارید باید با توجه به تجارت مورد نظرتان، جهت ویزای تجاری این کشور درخواست دهید.

تمامی متقاضیان ویزای تجاری باید ابتدا با توجه به تجارت مورد نظرشان، از بخش تجاری و صنعت، درخواست توصیه نامه دهند. در صورتی که علاقمند تجارت در این کشور هستید، می توانید مقاله سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را مطالعه فرمایید.

توصیه نامه جهت کار در آفریقای جنوبی

  1. این تجارت باید نشان دهد که شانس بسیار بالایی برای موفقیت دارد.
  2. این تجارت نباید ماهیت نامطلوبی داشته باشد.
  3. این تجارت باید براساس قوانین تجاری موجود در آفریقای جنوبی پایه گذاری شده باشد.
  4. 60 درصد نیروهای کاری این تجارت باید از نیروهای کاری آفریقای جنوبی باشد.

مجوز اقامت دائم آفریقای جنوبی

1.  امکان درخواست اقامت کوتاه براساس ارائه ویزای کار: افرادی که دارای ویزای کاری 5 ساله هستند، ممکن است جهت دریافت اقامت کوتاه مدت درخواست دهند اما افرادی که دارای ویزای کار آفریقای جنوبی هستند، اگر دارای 5 سال سابقه کاری مرتبط با مهارت خود داشته باشند می توانند بلافاصله در خواست اقامت دائم را بدهند.

2.  برای متقاضیان مهارت های خاص، اخذ اقامت کاری امتیاز بزرگی به حساب می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در رابطه با تحصیل در آفریقای جنوبی با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *