کارشناسی عکاسی در روسیه

اگر میخواهید به عنوان یک عکاس حرفه ای کار کنید یا در رسانه های حرفه ای مرتبط مشغول به کار شوید، کارشناسی عکاسی در روسیه برای شما طراحی شده است. شما برای اشتغال در طیف وسیعی از شاخه های عکاسی آماده شده اید که شامل شیوه های مدیریت مشتری مانند تبلیغات و ادیت عکس از طریق عکاسی مستند و شخصی سازی عکاسی هنرهای زیبا و همچنین زمینه های مرتبط به استخدام مانند تولید، ویرایش عکس و مدیریت گالری.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کارشناسی عکاسی روسیه

تحصیل کارشناسی عکاسی در روسیه

این دوره شما را تشویق می کند تا دیدگاه عکاسی خود را از طریق کارگاه ها، سمینارها، سخنرانی ها و فرصت های کاری پیشرفت دهید. از طریق پاره ای از پروژه های عملی، شما طیف وسیعی از مهارت های فنی و حرفه ای را بدست می آورید. آزمایش و ریسک پذیری در مطالعه ی انتقادی تاریخچه های عکاسی، نظریه ها و شیوه های معاصر ادغام می شوند.

دوره های عکاسی برحرفه ای بودن و ارتباط با صنعت تاکید می کنند. معلمان وسخنرانان بازدید کننده، عکاسان یا کارفرمایان احتمالی را ازطریق صنایع رسانه ای مانند عوامل، مدیران هنری، متخصصین بازاریابی و مربیان تمرین می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در روسیه با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

تحصیل عکاسی در کشور روسیه

فارغ التحصیلان برای کاردر طیف گسترده ای از حرفه ها آموزش داده شده اند. از جمله خوداشتغالی به عنوان عکاس سرمقاله، تبلیغات، مد، روزنامه نگاری، چاپ و نشر؛ همچنین در حرفه های متحد در رسانه های صوتی تصویری، کارهای خلاقانه، تحقیقات تصویری و مدیریت هنر. دانش آموزان ممکن است تحصیلات خود را برای مقطع فوق لیسانس ادامه دهند.

پذیرش رشته عکاسی روسیه

برای ثبت نام در دوره کارشناسی عکاسی در روسیه ، متقاضیان باید نمونه ای از آثارخود و مدارک و شواهدی ازشایستگی زبان انگلیسی خود را تهیه کنند. نمره ی آیلتس (IELTS) 6.0 یا بالاترو سایر آزمون های زبان انگلیسی قابل قبول است. اگر متقاضی نمیتواند گواهینامه را تهیه کند، زبان انگلیسی آنها با دانشجویان متقاضی که برای دوره های هنر و طراحی پایه، اقدام می کنند،آزمایش می شود. درباره مهاجرت تحصیلی به روسیه بیشتر بخوانید .

ثبت نام بر اساس نتایج ارزیابی نمونه کارها و مصاحبه با یکی از معلمان است. دانش و مهارت های منعکس شده در کار شما باید با دانش و مهارت های دانش آموزان در سطح پایه مقایسه شود. مصاحبه ها و ارزیابی نمونه کارها معمولا 3 روز پس از آزمون زبان برنامه ریزی شده است.
انتقال به سال دوم تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که یک دانش آموز دریک موسسه ی آموزش عالی که از یک سیستم اعتبارسنجی استفاده می کند، حضور یابد. برای این اهداف،تعداد اعتبارات دریافت شده ی قبلی با تعداد اعتباراتی که برای انتقال به سطح مربوطه در دوره های مقدماتی انگلستان مورد نیاز است مقایسه می شوند، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به روسیه با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *