چالش ها و مشکلات تحصیل داروسازی انگلستان

کشور انگلستان یکی از محبوب ترین مقاصد برای تحصیل داروسازی محسوب می شود. در این مقاله به شرح و بررسی چالش ها و مشکلات تحصیل داروسازی در انگلستان می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت تحصیل داروسازی در انگلستان
  • چالش های اخذ پذیرش داروسازی انگلستان
  • مدارک لازم اخذ پذیرش داروسازی انگلستان
  • چالش های تحصیل داروسازی در انگلستان
  • چالش های مراحل تحصیل داروسازی انگلستان
  • چالش های تحصیل کارشناسی داروسازی انگلستان
  • چالش های تحصیل کارشناسی ارشد و دکترا داروسازی انگلستان
  • دانشگاه های برتر داروسازی انگلستان
  • چالش های اخذ تابعیت انگلستان پس از تحصیل داروسازی
  • چالش های هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان
  • چالش های تامین هزینه های تحصیل داروسازی انگلستان
  • چالش های تحصیل داروسازی انگلستان و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مزایای تحصیل داروسازی و زندگی در انگلستان
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد چالش ها و مشکلات تحصیل داروسازی انگلستان

اهمیت تحصیل داروسازی در انگلستان

کشور انگلستان که از قدرتمندترین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی و سیاسی و اجتماعی است، در رتبه بندی اقتصادی جهان در رتبه ششم و در بین کشورهای اروپایی در رتبه سوم قرار دارد. نظام تحصیلی انگلستان یکی از بهترین نظام ها و سیستم های تحصیلی و از معتبرترین مدارک تحصیلی در همه کشورهای جهان می باشد.وجود دانشگاه های برتر و معتبر جهانی، امکان اخذ اقامت دائم انگلستان با تحصیل، اشتغال با حقوق مکفی و مناسب و زندگی در آرامش و صلح را می توان از مهم ترین دلایل مهاجران برای تحصیل داروسازی در انگلستان محسوب کرد.علی رغم بالا بودن هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور اروپایی، بنا به دلایل قوی همچون قدرتمند بودن اقتصاد، تکلم مردم به زبان انگلیسی، بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی، اعتبار مدرک دانشگاهی و ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی این کشور در بالاترین فهرست مقاصد مهاجرت جای دارد.بر اساس گزارش های معتبر در سال ۲۰۲۰ دلایل مهاجرت اتباع خارجی به انگلستان تحصیل و کار می باشد. از میان خیل عظیم مهاجران در حدود ۵۰ درصد برای اشتغال و کسب درآمد و ۲۷ درصد برای تحصیل به این کشور مهاجرت کرده اند. اتباع خارجی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به قصد کار و اشتغال به این کشور مهاجرت می کنند و اتباع خارجی از کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا به منظور تحصیل راهی این کشور می شوند.

متخصصان مهاجرت و وکیل مهاجرت به انگلیس موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی به منظور بررسی چالش ها و مشکلات تحصیل داروسازی در انگلستان به تهیه این مقاله پرداختند تا ابهامات موجود را برطرف کنند. اگر قصد تحصیل داروسازی در انگلستان را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

چالش های اخذ پذیرش داروسازی انگلستان

یکی از مهم ترین موارد در اخذ پذیرش داروسازی انگلستان دارا بودن نمره های خوب در دروس شیمی، ریاضیات و زبان انگلیسی دوره دبیرستان می باشد. متقاضیان برای تحصیل در دوره داروسازی انگلستان باید دارای مدرک دیپلم دبیرستان باشند. براساس رشته تحصیلی متقاضی باید واجد شرایط اخذ پذیرش باشد. متقاضی می تواند در دوره های داروسازی، تکنسین داروسازی و دستیار داروسازی در دانشگاه های انگلستان تحصیل کند.یکی دیگر از چالش های اخذ پذیرش در رشته داروسازی انگلستان دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس 6.5 می باشد. البته راه حل این چالش برای متقاضیانی که فاقد مدرک زبان آیلتس می باشند، شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در دانشگاه های انگلستان و اخذ مهارت لازم می باشد.

مدارک لازم اخذ پذیرش داروسازی انگلستان

متقاضیانی که قصد تحصیل در دوره داروسازی انگلستان را دارند، باید مدارک لازم را ارائه دهند. از جمله مدارک لازم برای اخذ پذیرش داروسازی انگلستان مدارک زیر را می توان نام برد:

  • کپی پاسپورت معتبر
  • کپی ویزای تحصیلی انگلستان
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس و یا تافل
  • سوابق و رزومه علمی تحصیلی
  • آخرین مدرک تحصیلی و ریزنمره های دیپلم دبیرستان
  • ویزای متقاضی از طرف دانشگاه انگلستان
  • نامه تائیدیه از طرف دانشگاه انگلستان
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • هدف نامه تحصیلی
مدارک لازم اخذ پذیرش داروسازی انگلستان

مدارک لازم اخذ پذیرش داروسازی انگلستان

چالش های تحصیل داروسازی در انگلستان

دانشگاه های کشور انگلستان دارای رتبه های برتر در رنکینگ ها و رتبه بندی های برترین دانشگاه های جهان می باشند. بالا بودن سطح علمی دانشگاه ها و اعتبار و ارزش مدارک علمی صادر شده در این کشور موجب شده است تا این کشور در فهرست مقاصد مهاجران تحصیلی قرار گیرد.متقاضیان تحصیل در انگلستان از مزیت تحصیل به زبان انگلیسی برخوردار می باشند. یکی از چالش های تحصیل داروسازی در این کشور دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم دبیرستان در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک می باشد.اگر متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی باشد، می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در این کشور، مهارت لازم را کسب کرده و به تحصیل داروسازی بپردازد. متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی و لیسانس دانشگاه ها و کالج های انگلستان باید دوره دبیرستان خود را تکمیل کرده باشد و دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی باشد.

چالش های مراحل تحصیل داروسازی انگلستان

متقاضیان برای تحصیل داروسازی در انگلستان باید در آزمون ها و دوره های مختلف تحصیلی این کشور شرکت کنند. در واقع شرکت در دوره های پیش داروسازی و آمادگی تحصیلی از چالش های تحصیل داروسازی در انگلستان می باشد. از دوره های تحصیلی مهم در آماده سازی متقاضیان برای تحصیل در رشته داروسازی انگلستان موارد زیر را می توان ذکر کرد:

دوره GCSE

متقاضیانی که سال اول دبیرستان را تمام کرده اند و در آینده قصد تحصیل در رشته داروسازی انگلستان را دارند، باید در این دوره تحصیل کنند. در واقع این دوره برای مقاضیان بالای 12 سال برگزار می شود. این دوره معادل دیپلم دبیرستان می باشد و متقاضیان با تحصیل دروس پایه فیزیک، شیمی و زیست شناسی برای تحصیل در رشته داروسازی در دانشگاه آماده می شوند.

دوره A Level

متقاضیانی که سال دون دبیرستان را تمام کرده اند و قصد تحصیل دوره داروسازی در دانشگاه های انگلستان را دارند، باید در این دوره تحصیلی شرکت کنند. متقاضیان با تحصیل دروس پایه فیزیک، شیمی، زیست شناسی و زبان انگلیسی آمادگی های لازم برای تحصیل داروسازی در دانشگاه را کسب می کنند.

دوره Foundation

متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم دبیرستان می باشند و قصد تحصیل داروسازی انگلستان را دارند، می توانند با شرکت در دوره های آمادگی و پیش داروسازی Foundation آمادگی های لازم را کسب کنند. متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های مطرح و رتبه برتر داروسازی انگلستان را دارند، باید در این دوره آمادگی نمره های برتر را کسب کنند.متقاضیان با اخذ نمره A از آزمون های آمادگی داروسازی می توانند در برترین دانشگاه های داروسازی انگلستان تحصیل کنند.

چالش های تحصیل کارشناسی داروسازی انگلستان

یکی از مهم ترین شرایط تحصیل کارشناسی داروسازی انگلستان دارا بودن مدرک دیپلم دبیرستان می باشد. دارا بودن نمره های خوب در دروس زیست شناسی، فیزیک، شیمی و ریاضیات دبیرستان برای اخذ پذیرش دوره کارشناسی داروسازی انگلستان الزامی است.مدت تحصیل در دوره کارشناسی داروسازی انگلستان 3 سال می باشد. متقاضیان می توانند در دوره های مختلف کارشناسی داروسازی انگلستان تحصیل کنند. دوره های کارشناسی داروسازی انگلستان عبارت است از:

  • دوره 4 ساله کارشناسی داروسازی M. Pharm
  • دوره 5 ساله کارشناسی داروسازی M. Pharm: متقاضیان برای تحصیل در این دوره باید یک سال قبل از شروع تحصیل دوره داروسازی به تحصیل پیش داروسازی بپردازند.
  • دوره 4 ساله علوم دارویی MSci: متقاضیان پس از تحصیل در این دوره داروسازی باید به مدت یک سال در صنعت داروسازی انگلستان به کار بپردازند.
چالش های تحصیل کارشناسی داروسازی انگلستان

چالش های تحصیل کارشناسی داروسازی انگلستان

چالش های تحصیل کارشناسی ارشد و دکترا داروسازی انگلستان

متقاضی برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد داروسازی انگلستان باید دارای مدرک کارشناسی داروسازی و برای تحصیل دکترای داروسازی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد داروسازی باشد. متقاضی برای اخذ پذیرش دوره کارشناسی ارشد و دکترا داروسازی باید دارای شرایط لازم باشد. از جمله شرایط لازم دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس را می توان نام برد.مدت زمان تحصیل کارشناسی ارشد داروسازی انگلستان در حدود یک سال می باشد. متقاضی می تواند در دوره های مختلف کارشناسی ارشد و دکترا انگلستان تحصیل کند. دوره های کارشناسی ارشد و دکترا داروسازی انگلستان عبارت است از:

  • دوره کارشناسی ارشد علوم دارویی و کشف دارو در انگلستان
  • دوره کارشناسی ارشد پژوهش در داروسازی MRes
  • دوره دکترای داروسازی انگلستان

دانشگاه های برتر داروسازی انگلستان

دانشگاه های داروسازی انگلستان از جمله دانشگاه های معتبر و با رنکینگ های جهانی می باشند. علاوه بر دانشگاه های داروسازی، کالج های داروسازی معتبر و مطرح در این کشور وجود دارد که متقاضیان می توانند در این کالج ها نیز به تحصیل داروسازی بپردازند. از میان کالج ها و دانشگاه های برتر داروسازی انگلستان موارد زیر را می توان ذکر کرد:

دانشگاه داروسازی استراتکلاید

این دانشگاه که از برترین دانشگاه های داروسازی در انگلستان می باشد، دارای واحدهای تئوری و عملی در جهت آماده سازی فارغ تحصیلان برای ورود به بازار کار می باشد. متقاضیان می توانند در دوره های داروسازی بالینی، داروسازی بالینی پیشرفته، علوم زیست پزشکی و داروسازی و دکترای داروسازی در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

دانشگاه داروسازی کالج لندن

این دانشگاه که از کهن ترین دانشگاه های داروسازی انگلستان محسوب می شود، ارائه دهنده رشته های ترکیبی داروسازی می باشد. از اهداف این کالج می توان آماده سازی دانشجویان با چالش های توسعه و تولید در صنعت داروسازی را نام برد. متقاضیان می توانند در دوره های مختلف تحصیلی داروسازی در این کالج تحصیل کنند.از جمله دوره های این کالج می توان دوره های کارشناسی ارشد داروسازی، علوم توسعه و کشف دارو، مدیریت داروسازی، درمان شناسی و داروشناسی، کارآفرینی دارویی، داروشناسی و پژوهش در علوم دارویی را نام برد.

دانشگاه داروسازی منچستر

این دانشگاه که ارائه دهنده برترین دوره های داروسازی در کشور انگلستان می باشد، دوره های مختلف داروسازی را برای تحصیل متقاضیان فراهم کرده است. از مهم ترین دوره های تحصیلی داروسازی در این دانشگاه دوره های 4 ساله داروسازی، داروسازی بالینی، داروسازی عملی، توسعه داروها بر پایه نمونه و توسعه و طراحی دارو را می توان نام برد.

چالش های اخذ تابعیت انگلستان پس از تحصیل داروسازی

یکی از مهم ترین چالش ها و مشکلات پیش روی متقاضیان تحصیل داروسازی انگلستان شرایط اخذ تابعیت و اقامت این کشور می باشد. بر اساس قوانین کشور انگلستان فارغ تحصیلان دانشگاه های این کشور در صورتی می توانند در این کشور اقامت کنند که دارای کار و اشتغال باشند. یکی دیگر از چالش های اخذ اقامت انگلستان مدت زمان جست و جوی کار در این کشور می باشد.فارغ تحصیلان برای یافتن کار در دیگر کشورهای اروپایی دارای فرصت 6 ماهه جست و جوی کار می باشند در حالی که این مهلت در کشور انگلستان در حدود 2 تا 3 ماه می باشد. در حال حاضر این مهلت کوتاه یافتن کار و اخذ اقامت انگلستان از مهم ترین چالش های تحصیل در این کشور محسوب می شود.فارغ تحصیلان پس از یافتن کار و ۵ سال کار و اشتغال در این کشور می توانند برای اخذ اقامت دائم انگلستان اقدام کنند. متقاضی اخذ تابعیت و شهروندی انگلستان باید واجد شرایط باشد و مواردی را رعایت کند. از جمله مهم ترین این شرایط موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • متقاضی در مدت ۱۰ سال زندگی در کشور انگلستان مرتکب جرم و جنایتی نشده باشد و وجود وی در این کشور تهدیدی برای این کشور محسوب نشود.
  • متقاضی باید قبل از ارائه درخواست تابعیت انگلستان به مدت ۵ سال در این کشور زندگی کرده باشد.
  • متقاضی باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشد.
  • متقاضی نباید در یک سال گذشته بیشتر از ۳ ماه در خارج از کشور انگلستان زندگی کرده باشد.

چالش های هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان

مهم ترین و پرچالش ترین موارد مربوط به تحصیل و زندگی در انگلستان هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور می باشد. کشور انگلستان از لحاظ هزینه های تحصیل و زندگی کشور گران و پر هزینه ای می باشد و هزینه های زندگی درانگلستان در میان دیگر کشورهای اروپایی بالاتر است. هزینه های تحصیل در این کشور نیز در سطح بالایی است.البته دانشجویان می توانند با دریافت بورسیه های دانشجویی، کمک هزینه های تحصیلی و وام های دانشجویی تا حدودی هزینه های تحصیل خود را تامین کنند.به طور کلی هزینه های زندگی دانشجویی در شهر لندن در حدود ۱۲۸۰ پوند و در شهرهای کوچکتر انگلستان در حدود ۱۰۸۰ پوند می باشد.

  • هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در انگلستان سالانه در حدود 30.000 پوند تا 40.000 پوند می باشد.
  • هزینه های تحصیل داروسازی در انگلستان در حدود 15.000 پوند تا 21.000 پوند می باشد.
  • هزینه اجاره بهای مسکن دانشجویی ماهانه در حدود 700 پوند تا 1500 پوند می باشد.
چالش های هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان

چالش های هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان

چالش های تامین هزینه های تحصیل داروسازی انگلستان

کشور انگلستان در سال 2020 نیز از جمله کشورهای پرهزینه و گران اروپایی محسوب می شود. تامین هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور از چالش های مهم اقامت و تحصیل در انگلستان می باشد. متقاضیان به منظور حل این مشکل و تامین هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور برتر اروپایی می توانند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی به کار و اشتغال بپردازند.
دانشجویان در مقطع کارشناسی داروسازی تا 10 ساعت در هفته، در مقطع کارشناسی ارشد تا 20 ساعت در هفته و در مقطع دکترا تا 30 ساعت در هفته می توانند به کار دانشجویی بپردازند و بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور را تامین کنند.علاوه بر این دانشجویان می توانند با کار در محیط آزمایشگاه و یا به عنوان دستیار استاد و بررسی پایان نامه ها و مقاله های دانشجویی کسب درآمد کنند.

چالش های تحصیل داروسازی انگلستان و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در تحصیل داروسازی در انگلستان مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان برای تحصیل داروسازی انگلستان خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند. متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چالش ها و مشکلات تحصیل داروسازی در انگلستان راه حل های مفیدی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ ویزا، شرایط کار و اشتغال، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند. موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در اخذ ویزای تحصیلی داروسازی انگلستان و چگونگی شرایط تحصیل در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم انگلستان را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور،موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

مزایای تحصیل داروسازی و زندگی در انگلستان

دانشجویانی که در حال تحصیل و زندگی در انگلستان می باشند، از مزایای شگفت تحصیل و اقامت در این کشور بهره مند می شوند. یکی از مهم ترین این مزیت ها زندگی در یکی از برترین کشورهای جهان و اروپا می باشد. به طور کلی برخی از مهم ترین مزایای تحصیل و اقامت در انگلستان عبارت است از:

  1. تحصیل در دانشگاه های برتر جهان با رتبه بندی و رنکینگ های بالا
  2. امکان تحصیل در برترین دانشگاه های داروسازی جهان و تحصیل به زبان انگلیسی
  3. امکان برخورداری از بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی
  4. بالا بودن استانداردهای زندگی و امکان اخذ اقامت دائم پس از تمام شدن دوره تحصیلی
  5. قرابت و نزدیکی جغرافیایی به ایران در مقایسه با کشورهای کانادا و آمریکا و استرالیا
  6. برخورداری از بیمه دانشجویی ۶ ماه پس از شروع تحصیل
  7. معتبر بودن مدارک دانشگاهی دانشگاه های انگلستان
  8. امکان زندگی در هر شهر و محل این کشور با اخذ اقامت دائم پس از فارغ تحصیلی و اشتغال
  9. امکان برخورداری از بیمه و خدمات پزشکی رایگان
  10. بالا بودن کیفیت آموزشی و بالا بودن سطح امکانات رفاهی
  11. قدرتمند بودن اقتصاد و رونق و ثبات اقتصادی و زندگی در یک کشور ایده آل و پیشرفته
  12. امنیت اجتماعی و سیاسی و حمایت دولت انگلستان از مهاجران
  13. وجود فرصت های شغلی مختلف برای مهاجران و زندگی در یک کشور پیشگام در زمینه علمی و صنعتی
  14. وجود ۵ دانشگاه انگلستان در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان
  15. پایین بودن نرخ بیکاری ( کمتر از ۹.۳ در سال ۲۰۱۹) و وجود فرصت های شغلی مناسب
مزایای تحصیل داروسازی و زندگی در انگلستان

مزایای تحصیل داروسازی و زندگی در انگلستان

سخن آخر

در این مقاله به بررسی چالش ها و مشکلات تحصیل داروسازی در انگلستان پرداختیم. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی برای تحصیل در دوره داروسازی انگلستان با چالش هایی مواجه می باشد. از مهم ترین این چالش ها محدود بودن فرصت جست و جوی کار و بالا بودن هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور را می توان نام برد. معتبر بودن دانشگاه های داروسازی و مطرح بودن این دانشگاه ها در سطح جهان، و بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی در این کشور باثبات و امن اروپایی را می توان از مهم ترین مزایای تحصیل در این کشور دانست.از مجموع موارد ذکر شده برای تحصیل داروسازی در انگلستان این طور نتیجه می گیریم که علی رغم بالابودن هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور، بنا به دلایل فراوانی این کشور در زمره برترین مقاصد مهاجرتی متقاضیان ایرانی محسوب می شوند. برخی از مهم ترین دلایل این جذابیت می توان بالابودن استانداردهای زندگی، امکانات رفاهی و امنیت و ثبات اقتصادی و وجود برترین دانشگاه های جهان در این کشور را برشمرد.

اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل داروسازی در انگلستان می باشید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده مهاجرت تحصیلی تا رسیدن به مقصد در کنار آن ها خواهند بود تا این مسیر دشوار و پیچیده را با راهنمایی ها و مشاوره های مفید هموار سازند.این مقاله به توضیح چالش ها و مشکلات تحصیل داروسازی در انگلستان پرداخت. یکی از مهم ترین و بزرگترین مزیت های تحصیل در انگلستان اعتبار و ارزش علمی مدرک دانشگاهی این کشور می باشد. اگر قصد تحصیل داروسازی در دانشگاه های مطرح و برتر در سطح جهان را دارید، اگر می خواهید در مدتی کوتاه تر از دیگر کشورهای جهان مدرک داروسازی خود را دریافت کنید، اگر قصد تحصیل داروسازی به زبان انگلیسی را دارید، تحصیل داروسازی در انگلستان را پیشنهاد می کنیم. بیشتر دانشجویان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی و یا کمک هزینه های تحصیلی می توانند هزینه های تحصیل خود درانگلستان را تامین کنند. از مزیت های مهم تحصیل در انگلستان بالا بودن استانداردهای زندگی، امکان اخذ اقامت دائم پس از تمام شدن دوره تحصیلی، قرابت و نزدیکی جغرافیایی به ایران را می توان ذکر کرد. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی رادارید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد تحصیل داروسازی در انگلستان

1- چالش های اخذ پذیرش داروسازی انگلستان کدامند؟

دارا بودن نمره های خوب در دروس شیمی، ریاضیات و زبان انگلیسی دوره دبیرستان می باشد. یکی دیگر از چالش های اخذ پذیرش در رشته داروسازی انگلستان دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس 6.5 می باشد.

2- مدارک لازم تحصیل کارشناسی داروسازی انگلستان چیست؟

دارا بودن نمره های بالا در زیست شناسی و شیمی و ریاضیات دوره دبیرستان دارا بودن مدرک دیپلم دبیرستان دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس

3- دوره های کارشناسی داروسازی انگلستان کدامند؟

دوره 4 ساله کارشناسی داروسازی M. Pharm دوره 5 ساله کارشناسی داروسازی M. Pharm: متقاضیان برای تحصیل در این دوره باید یک سال قبل از شروع دوره به تحصیل پیش داروسازی بپردازند.

4- راه حل چالش تامین هزینه های تحصیل داروسازی انگلستان چیست؟

دانشجویان در مقطع کارشناسی داروسازی تا 10 ساعت در هفته، در مقطع کارشناسی ارشد تا 20 ساعت در هفته و در مقطع دکترا تا 30 ساعت در هفته می توانند به کار دانشجویی بپردازند.

5- شرایط تحصیل داروسازی انگلستان بدون مدرک زبان چیست؟

اگر متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی باشد، می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در این کشور، مهارت لازم را کسب کرده و به تحصیل داروسازی بپردازد.

6- چالش اخذ تابعیت انگلستان پس از تحصیل داروسازی چیست؟

فارغ تحصیلان برای یافتن کار در دیگر کشورهای اروپایی دارای فرصت 6 ماهه جست و جوی کار می باشند در حالی که این مهلت در کشور انگلستان در حدود 2 تا 3 ماه می باشد.

7- هزینه های تحصیل داروسازی و زندگی در انگلستان چقدر است؟

هزینه های زندگی دانشجویی در شهر لندن در حدود ۱۲۸۰ پوند و در شهرهای کوچکتر انگلستان در حدود ۱۰۸۰ پوند و هزینه های تحصیل داروسازی در انگلستان در حدود 15.000 پوند تا 21.000 پوند می باشد.

8- مدارک لازم تحصیل کارشناسی ارشد داروسازی انگلستان چیست؟

دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۷ و مدرک کارشناسی داروسازی

9- شرکت در دوره GCSE داروسازی برای چه متقاضیانی الزامی است؟

متقاضیانی که قصد تحصیل در دوره های داروسازی انگلستان را دارند و دارای مدرک تحصیلی سوم راهنمایی یا هشتم دبیرستان را دارند، می توانند در دوره GCSE شرکت کنند.

10- مهم ترین مزایای تحصیل داروسازی در انگلستان کدامند؟

دریافت مدرک داروسازی از دانشگاه های معتبر جهانی تحصیل در برترین دانشگاه های پزشکی جهان تحصیل به زبان انگلیسی برخورداری از بورسیه پزشکی و یا کمک هزینه های تحصیلی

11- چه متقاضیانی می توانند در دوره A Level داروسازی شرکت کنند؟

متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی دوره دهم دبیرستان و یا فاقد مهارت زبانی باشند، می توانند در دوره های آمادگی A Level شرکت کنند و سپس تحصیل در دوره داروسازی را شروع کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *