پرستاری در آمریکا

دانشجویان پرستاری در آمریکا دانش را در بسیاری از زمینه های مرتبط با پزشکی به دست می آورند و یک رویکرد متنوع را در زمینه های مختلف پیدا می کنند. آنها در بیمارستان یا کلینیک های خصوصی، تخصص کاری دارند و تمرکز کاری شان بر خانواده، افراد و جوامع است. بدین منظور است که ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر شرایط کلی ادغام دو رشته پرستاری و پزشکی را مورد بررسی قرار می دهیم و از افراد میخواهیم کفه سنگین تر را برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا، انتخاب کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته پرستاری در آمریکا

برنامه های آموزشی پرستار عملیاتی مجاز (LPN) و پرستار حرفه ای مجاز (LVN) تقریبا یک سال طول می کشد. یک LPN / LVN تحت هدایت یک پرستار ثبت شده کار می کند. برنامه های LPN / LVN در کالج های بسیاری در سراسر ایالات متحده ارائه می شود. این برنامه ها معمولا به کلاس های پیش نیاز، نیازی ندارند. با این حال، برخی از کالج ها نیازمند به حداقل نمره آزمون تافل SAT یا ACT می باشد. یک پرستار LVN / LPN مراقبت های اولیه بیمار را فراهم می کند، مانند داشتن علائم حیاتی و نظارت بر بیمار. دولت به LPN نیاز دارد و پس از اتمام آموزش، دانشجو باید در یک امتحان ملی برای صدور گواهینامه دولتی قبول شود. طبق آمار وزارت کار ایالات متحده، میانگین دستمزد سالانه پرستار حرفه ای مجاز و دارای مجوز 39030 دلار آمریکا است.

دوره های ADN:

برنامه تحصیل در رشته پرستاری (ADN) می تواند بین 15 ماه یا دو سال به پایان برسد. این دوره در بسیاری از کالج های محلی در سراسر ایالات متحده ارائه شده است. دوره های ADN معمولا نیازمند به تکمیل کلاس های لازم قبل از ثبت نام دانشجو هستند. این دوره پیوسته، متمرکز بر آموزش فنی است. یک پرستار ثبت شده توسط ADN می تواند بیمار را درمان کند، آموزش دهد و حمایت عاطفی اعضای خانواده بیماران را فراهم کند. دوره های ADN تنها در ایالات متحده در دسترس هستند و ثبت نام برای دانش آموزان بین المللی در دسترس است. پرستاران مقطع پیوسته باید در یک آزمون صدور مجوز ملی را، که به عنوان مجوز صدور مجوز شورای ملی شناخته می شود، یا NCLEX-RN، برای کسب مجوز پرستاری قبول شوند. طبق آمار وزارت کار ایالات متحده، میانگین دستمزد سالانه پرستاران ADN ثبت شده 67490 دلار آمریکا است.

دوره های BSN:

لیسانس علوم پرستاری (BSN) یک برنامه چهار ساله است که در بسیاری از کالج ها و دانشگاه های سراسر ایالات متحده ارائه می شود. یک مثال، کالج فلیسین در ایالت نیویورک است که در آن پرستاران تشویق به استفاده از دانش از مطالعات خود در محیط مراقبت های بهداشتی می باشند. بعضی از برنامه ها با یک جایگاه بالینی برای حمایت از انتقال از کارآموز به پرستار می باشد.

دوره BSN در میان دانشجویان بین المللی محبوب است، زیرا پس از اتمام تحصیل، فرصت های شغلی قوی و حقوق خوبی برایشان فراهم می شود. تقاضا برای BSNs بالا است. به عنوان نسل فعلی بازنشسته، به این معنی است که فرصت های شغلی زیادی در ایالات متحده وجود دارد.

شرایط اخذ پذیرش رشته پرستاری از دانشگاه های آمریکا

اگر مایل به تحصیل پرستاری در آمریکا هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید این انتخاب عالی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی است. تقاضا برای پرستاران در ایالات متحده بیش از عرضه است، بنابراین پس از گذراندن دوره پرستاری خود، فرصت های شغلی عالی وجود خواهد داشت.

دوره های پرستاری در تمام اوقات و به ویژه در حال حاضر در ایالات متحده، زیاد هستند. این یکی از دوره هایی است که از طریق زمان جذابیت خود را حفظ کرده است و همیشه نقش خوبی را ایفا می کند. شغل پرستاری در ایالات متحده آمریکا تقریبا تقاضای بالایی دارد و همچنین از حقوق و مزایای خوبی برخوردار است.

به برخی از الزامات درخواست برای کالج ها در ایالات متحده برای کسانی که زبان مادریشان انگلیسی نیست، رسیدگی می شود. گرچه اغلب کالج ها از دانشجویان بین المللی مشابهی برخوردار هستند، اما برخی از آنها متفاوت هستند. در لیست گسترده ای از چیزهایی که شما نیاز به انجام برای پذیرش در دوره های پرستاری در ایالات متحده است، آورده شده است. اما توصیه می شود که دانشجویان به دقت از نیاز خود دانشگاهی که درخواست می کنند اطلاع کسب کنند.

پیش نیازهای دوره های پرستاری در ایالات متحده آمریکا

با توجه به مقررات مهاجرت سختگیرانه اخیر، دانشجویان بین المللی موظف به دریافت پذیرش تحت ویزای تحصیلی در ایالات متحده می باشند و برای این امر باید در یک دوره تحصیلی تمام وقت در رشته تحصیلی ثبت نام کنند. در صورتی که در حال حاضر در ایالات متحده تحت ویزای دیگر F-1 هستید، شما بایستی با اداره خدمات شهروندی و مهاجرت در مورد روش های تغییر وضعیت ویزا خود بررسی کنید. دانشجویان بین المللی که نیاز به ویزای F-1 دارند، نمی توانند در دوره های غیر حرفه ای ثبت نام کنند و یا فقط می توانند به طور موقت پذیرفته شوند تا شرایط لازم برای پذیرش داشته باشند.

مهلت درخواست:

دانشجویان بین المللی باید برای ترم پاییز (سپتامبر) درخواست دهند. اما پس از آن دوباره مدارک مورد نیاز کالج خود را بررسی کنید و از مهلت زمانی پیروی کنید. اکثر دانشجویان بین المللی پس از شروع رسمی دوره ها مجاز به ثبت نام نیستند. اسنادی که باید تهیه شود شامل ریز نمرات آخرین سال تحصیلی مدرسه و تمامی نمرات دانشگاهی، نتایج امتحان ملی و یک کپی از مدارک یا گواهینامه های هر دو در زبان مادری و ترجمه انگلیسی است. فتوکپی یا ارسال فکس نمرات و نتایج امتحان مربوط به سال آخر به تنهایی قابل قبول نیست. همچنین، مدارک تحصیلی ممکن است توسط آژانس تعیین شده توسط دانشکده پرستاری و علوم پزشکی مورد ارزیابی قرار گیرد.

بهترین دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته پرستاری

بهترین دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته پرستاری

بهترین دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته پرستاری

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت ده تا از دوره های پرستاری برای دانشجویان بین المللی در ایالات متحده آمریکا فهرست شده اند:

دانشگاه ایلینوی در شیکاگو

دانشکده پرستاری دانشگاه ایلینوی به عنوان یکی از 10 دوره های پرستاری برتر در ایالات متحده توسط شبکه جهانی WHO با همکاری سازمان های WHOCCs)) قرار گرفته است. دانشجویان از تمام نژادها، قاره ها و پس زمینه ها از استادان دارنده جایزه های برتر و پزشکان در دانشگاه ایلینوی یاد می گیرند. این متخصصین تولید تحقیقات پرستاری را انجام می دهند که به طور مستقیم زندگی بیماران را در جوامع محلی و جهانی بهبود می بخشد.

دانشگاه پنسیلوانیا

دانشکده پرستاری پنسیلوانیا دانشجویان خود را با بالاترین میزان بورسیه تحصیلی پوشش می دهند، و جایی است که دانشجویان بین المللی از برخی از بهترین استادان پرستاری در جهان آموزش می بینند. دانشکده پرستاری پنسیلوانیا دوره های متعددی را از برنامه های پرستاری دانشجویان بین المللی مانند برنامه های دانشجویان بین المللی PhD ارائه می دهد. دانشجویان بین المللی یک سال تحصیل در مقطع دکترا را در کشور خود می گذرانند و سپس برای یک سال به پنسیلوانیا می روند.

UCLA

دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس (UCLA) که در سال 1919 تاسیس شد، یکی از مشهورترین دانشگاههای شناخته شده جهان است. دانشکده UCLA شامل برندگان جایزه نوبل، جایزه پولیتزر، چندین مدرس MacArthur و بسیاری از اعضای آکادمی ملی است. اخیرا UCLA یکی از بزرگترین کمک های بین المللی – 1.7 میلیون دلاری را برای افزایش کار پرستاری در بیمارستان سانتانیر هنگ کنگ دریافت کرده است.

دانشگاه آلاباما

دانشجویان بین المللی دانشگاه آلاباما دریافتند که فضای دانشگاهی از لحاظ فرهنگی، علمی و اقتصادی متنوع است. ثبت نام دانشجویان دانشگاه آلاباما شامل 30000 دانش آموز از سراسر ایالات متحده و بیش از 90 کشور خارجی است. دانشجویان بین المللی تقریبا 5 درصد از کل دانش آموزان را تشکیل می دهند.

کیس وسترن ریزرو

دانشکده پرستاری فرانسیس پین بولتون (FPB) در دانشگاه ” کیس وسترن ریزرو ” یک رهبر جهانی شناخته شده در آموزش و پرورش و تحقیقات پرستاری است. دانشجویان با اعتماد به نفس، متخصصین مراقبت های بهداشتی پویا مایل به تبدیل حرفه پرستاری و سلامت جوامع محلی و جهانی در سراسر جهان هستند.

دانشگاه کلمبیا

دانشکده پرستاری کلمبیا در جهان شناخته شده است و به طور بالقوه بی نظیر است و برای برتری در پیشرفت های تحقیقاتی و برنامه درسی شناخته شده است. این دانشکده سهم قابل توجهی در حرفه پرستاری داشته است: نخستین کارآموزی دانشکده های جهانی در این دانشکده پرستاری، اولین صندلی تضمین شده در زمینه سیاست های سلامتی، اولین بار به عنوان یک مرکز همکاری در سازمان بهداشت جهانی در پرستاری پیشرفته و اولین کلینیک دکترای حرفه ای، DNP شناخته شده است.

دانشگاه میشیگان

دانشکده پرستاری دانشگاه میشیگان مشتاق است با دانشجویان بین المللی در سراسر جهان کار کند. دفتر توسعه جهانی (GO) برنامه بین المللی دانش پژوهان را هماهنگ می کند که دانشجویان، استادان و محققان بین المللی پرستاری را برای تبدیل شدن به بخشی از جامعه یادگیرنده، هماهنگ می کند.

دانشگاه مریلند

دانشگاه مریلند برنامه بین المللی دانش پژوهان بازدید کننده (IVSP) را ارائه می دهد. این برنامه دانش پژوهان مبتنی بر انگیزه با فرصت هایی برای توسعه اهداف یادگیری خاص و انجام فعالیت های مرتبط با همکاری با یک مربی دانشکده مناسب UMSON فراهم می کند.

دانشگاه نیویورک

دانشگاه نیویورک یک دوره جدید محققان جهانی بهداشت را برای تقویت تبادل دانشجویان بین المللی و کمک به رهبران بهداشت در سراسر جهان در ارائه روش های مبتنی بر شواهد به جوامع خود آغاز کرده است. NYU روابط قوی با دانشگاه ها و مراکز بهداشتی در آسیا، آفریقا و کارائیب ایجاد کرده است. بسیاری از مربیان پرستار از مقاصد بین المللی برای آموزش و تحصیل در NYU هستند.

دانشگاه میامی

دانشکده مطالعات پرستاری و سلامت دانشگاه میامی یک “شهرت جهانی” را به عنوان یکی از برنامه های آموزش عالی بهداشت در جهان توسعه داده است. این برنامه در حال تغییر به نیازهای مراقبت های بهداشت جهانی است. هر سال تقریبا از 2725 دانشجویان بین المللی (دانشجویان کارشناسی و مقاطع بالاتر) محققین (استادان و محققان) برخوردار است.

بازار کار رشته پرستاری در آمریکا

پرستاران گواهینامه دار (RN) نقش مهمی در جوامع ایفا می کنند. در این مقاله، محیط کار RN ها، پیش نیازهای RN شدن، آموزش و گواهینامه و الزامات آموزشی مورد بررسی قرار میگیرد.

RN ها چه کاری انجام می دهند

پرستاران گواهینامه دار شرایط مراقبت از بیمار را فراهم می کنند، در مورد شرایط مختلف بهداشتی به بیماران و مردم آموزش می دهند و به بیماران و اعضای خانواده آنها مشاوره می دهند و حمایت عاطفی می کنند. RN ها برای ارزیابی، برنامه ریزی و مداخله باید از سطح دانش بالایی برخوردار باشند تا بتوانند سلامتی را ارتقاء دهند و از بیماری پیشگیری کنند. پرستاران اغلب ضمن مراقبت مستقیم از بیمار، اطلاعات حیاتی سلامت را مشاهده، ارزیابی و ضبط می كنند، و از این طریق سایر متخصصان بهداشت و درمان می توانند در فرایند مراقبت از بیمار برنامه ریزی و مداخله کنند.

5 کار اصلی RN

  1. نگهداری و حفظ دقیق و جامع گزارش ها و سوابق
  2. دادن دارو به بیماران و کنترل کامل بر بیمار در صورت واکنش یا بروز عوارض جانبی دارو
  3. ثبت اطلاعات پزشکی و علائم حیاتی بیمار
  4. کنترل، ثبت و گزارش علائم یا تغییر در شرایط بیمار
  5. مشاوره و هماهنگی با تیم مراقبت و درمان به منظور ارزیابی، برنامه ریزی، اجرا یا سنجش برنامه های مراقبت از بیماران

محیط کار

پرستاران گواهینامه دار غالباً در بیمارستان ها، مطب پزشکان، خدمات درمانی مسکونی و خانه سالمندان فعالیت می کنند. برخی دیگر نیز مراکز بازپروری، مدارس یا در ارتش مشغول به کار هستند. RN ها باید مراقبت جدی از خود داشته باشند تا مبتلا به بیماری نشوند همچنین باید آگاهی دقیق و کاملی از عوامل خطرزا در محیط کار مانند اشعه، سوزن و مواد شیمیایی خطرناک داشته باشند.

چگونه پرستار گواهینامه دار شوید

RN ها معمولاً یکی از سه مسیر آموزشی را طی می کنند: دوره کاردانی پرستاری، لیسانس پرستاری، یا اخذ دیپلم از یک طرح تایید شده پرستاری. آنها باید مجوز داشته باشند. در بیشتر برنامه های پرستاری گذراندن دوره های فیزیولوژی، آناتومی، میکروبیولوژی، تغذیه، روانشناسی و شیمی الزامی است. در مقطع کارشناسی ارشد نیز علوم فیزیکی و اجتماعی، مدیریت، ارتباطات و تفکر انتقادی آموزش داده می شوند.

دانشجویانی که مدرک کاردانی پرستاری دارند می توانند مشغول به کار شوند و دست آخر مدرک لیسانس خود را بگیرند. یکی از بزرگترین مزایای رشته پرستاری همین ورود و مشغول شدن سریع و راحت در این حرفه می باشد. تعیین درصد حقوق سالانه افراد استخدام شده:

بیمارستان های دولتی، محلی، خصوصی

  • 61 درصد
  • 72.070 دلار

خدمات بهداشتی و درمانی سرپایی

  • 18 درصد
  • 66.300 دلار

پرستاری و محل تسهیل مراقبت مسکونی

  • 7 درصد
  • 62.320 دلار

دولت

  • 5 درصد
  • 75.900 دلار

خدمات آموزشی؛ دولتی، محلی و خصوصی

  • 3 درصد
  • 60.300 دلار

حقوق

طبق اداره آمار نیروی کار، متوسط حقوق سالانه RNها در سال 2017 حدود 70،000 دلار بوده است. 10 درصد از سر پرستاران بیش از 104000 دلار درآمد کسب می کنند. به طور کلی، این متخصصان سالها تجربه دارند و معمولاً دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری هستند. کارکنانی که استخدام دولت هستند عمدتا بالاتر از متوسط حقوق دریافت می کنند بعد از آنها پرستارانی هستند که در بیمارستان های مختلف مشغول به کارند. RN هایی که خدمات آموزشی انجام می دهند کمترین حقوق را دریافت میکنند.

ایالت هایی که بیشترین حقوق را به RN ها می دهند، متوسط حقوق سالانه پرستاران استخدام دولتی

کالیفرنیا

  • 282.290
  • 102.700 دلار

هاوایی

  • 10.800
  • 96.990 دلار

منطقه کلمبیا

  • 11.000
  • 90.110 دلار

ماساچوست

  • 82.870
  • 98.330 دلار

اورگون (Oregon)

  • 35.140
  • 88.770 دلار

رتبه و رنکینگ دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته پرستاری

 بحث های زیادی در مورد اینکه چه ویژگی هایی یک دانشگاه جهانی را تشکیل می دهند، به خصوص با افزایش محبوبیت رتبه بندی دانشگاه و معیارهای مورد استفاده برای ارزیابی دانشگاه ها در سراسر جهان، بحث شده است. انتقاد شدید به معیارهای استفاده شده در رتبه بندی و سایر ارزیابی ها براساس استدلال مطرح شده است که دانشگاه ها با یکدیگر متفاوت هستند و بنابراین باید بر اساس طیف وسیعی از مقوله هایی که نقاط قوت مجزا را تشخیص می دهند، ارزیابی شود. معیارهایی پایه ای برای رتبه بندی QS استارز، به عنوان پایه های اصلی دانشگاهی در سطح جهانی انتخاب شدند، با توجه به تعدادی از عوامل که اغلب در رتبه بندی دانشگاه ها و سایر ارزیابی ها نادیده گرفته می شود.

  • دانشگاه پنسیلوانیا 1
  • دانشگاه جان هاپکینز 5
  • دانشگاه کالیفرنیا 7
  • دانشگاه واشنگتن 9
  • دانشگاه یال 10
  • دانشگاه کارولینای شمالی 12
  • دانشگاه میشیگان 13
  • دانشگاه دوک 14
  • دانشگاه پیتسبورگ 19
  • دانشگاه کلمبیا 21
  • دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس 25
  • دانشگاه نیویورک 31
  • دانشگاه اموری 34
  • دانشگاه ایلینوی در شیکاگو 40
  • دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا 41
رتبه و رنکینگ دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته پرستاری

رتبه و رنکینگ دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته پرستاری

هزینه تحصیل رشته پرستاری در آمریکا

شغل پرستاری به سطح آموزشی و نوع مدرک افراد بستگی دارد. برخی از پرستاران که دارای مدرک عملی هستند که (در برخی از نقاط ایالت متحده آمریکا) به آنها پرستاران حرفه ای و تجربی می گویند، خدمات اولیه پرستاری را انجام می دهند. برنامه های آموزشی LPN/LVN کوتاهترین و کم هزینه ترین دوره های آموزشی پرستاری هستند. پرستاران برنامه های بیماران را بررسی و هماهنگ می کنند و آموزش های لازم را به بیماران می دهند و مسائل بهداشتی برای آنها توضیح می دهند. همچنین آنها توصیه های لازم را به بیماران و خانواده های آنها می دهند. برای اشتغال با مدرک LPN/ LVN شما باید در ابتدا امتحان NCLEX-PN را که یکی از ملزومات ورود به کار می باشد پاس کنید.

هزینه ها رایج و معمول:

هزینه تحصیل و گذراندن دوره آموزش، هزینه کتاب ها و منابع آموزشی LPN/LVN در دانشگاه دولتی به طور متوسط بین 5000 تا 25000 دلار می باشد و در دانشگاه های خصوصی و غیر دولتی این مبلغ از 20000 تا 40000 دلار متغیر می باشد، در طول برنامه و دوره تحصیلی که بین (12 الی 18 ماه است) هزینه اقامت و اسکان نیز باید محاسبه شود و در نظر گرفته شود.

هزینه های تحصیلی در دوره های کاردانی رشته پرستاری با ارائه مدرک AND در یک دانشگاه دولتی بین 6000 تا 40000 دلار می باشد و در دانشگاه های خصوصی بین 30000 تا 100000 دلار و یا حتی بیشتر که بستگی به محل تحصیل و موقعیت منطقه ای دارد. هزینه های زندگی و حمل و نقل و اسکان نیز باید در طول دوره تحصیلی مد نظر گرفته شود.

هزینه تحصیل و هزینه کتاب و منابع برای گذراندن دوره چهارساله در زمینه پرستاری BSN معمولا بین 40000 تا 200000 دلار می باشد که بستگی به منطقه تحصیل و نوع دانشگاه شما دارد و هزینه ها متفاوت می باشد. گذراندن سطح BSN در صورتی که شما مدرک کارشناسی پرستاری داشته باشید هزینه کمتری دارد و بین 17000 تا 90000 دلار می باشد. مدرک دیپلم و آموزش پرستاری به صورت عملی قدیمی ترین نوع مدرک در پرستاری در آمریکا می باشد و هنوز هم در چندین بیمارستان ارائه می شود که هزینه آن بین 18000 تا 40000 دلار متغیر است. اگر درباره تحصیل در آمریکا سوالی دارید مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) آماده ارائه راهنمایی کامل به شما عزیزان هستند پس با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *