این گسترش برنامه های آموزشی تخصص یافته دوره پاتفک دانشگاه رودن یا دوستی ملل روسیه با توجه به نیازهای یک موسسه آموزش عالی واقعی، دستیابی به معیارهای کیفیت خاص آموزشی، طراحی هویت مثبت دانش آموز، جذب صلاحیت معلمان دبیرستان که به عنوان عملکرد اجتماعی آن در نظام آموزش متوسطه عمل می کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پاتفک دانشگاه رودن یا دوستی ملل روسیه

بخش آمادگی برای متقاضیان بین المللی

در تاریخ سیاست آموزش و پرورش عمومی روسیه تجربه های زیادی در زمینه ی راه حل وظایف در حصول اطمینان از دسترس بودن آموزش عالی وجود دارد.

این گسترش برنامه های آموزشی تخصص یافته با توجه به نیازهای یک موسسه آموزش عالی واقعی، دستیابی به معیارهای کیفیت خاص آموزشی، طراحی هویت مثبت دانش آموز، جذب صلاحیت معلمان دبیرستان که به عنوان عملکرد اجتماعی آن در نظام آموزش متوسطه عمل می کند؛ به عنوان هدف آموزش پیش دانشگاهی برای تحصیل در روسیه می باشند.

آموزش پیش دانشگاهی مدرن به عنوان هدف کاهش سیستم مدرسه ی رسمی تنظیم شده است که در مطابقت با نیازهای آموزش عالی، آمادگی برای فعالیت دانشگاهی، انتقال برای تکنولوژی های جدید آموزشی، رشد فرد خلاق اعلام شده است. در عین حال آموزش کامپیوتری وجود دارد که( توسط اکثریت جمعیت به عنوان مزایای احتماعی در نظر گرفته می شود) توسط کاربران آموزش پیش دانشگاهی به عنوان خدمات ارائه شده است.

پاتفک دانشگاه رودن روسیه

دوره های آمادگی پاتفک در دانشگاه های روسیه

یکی از مزایای آموزش عالی به خصوص تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه این است که فرد می تواند در دانشگاه بدون دانستن زبان روسی شروع به تحصیل کند. قبل از شروع یک برنامه ی لیسانس یا فوق لیسانس فرد می تواند در یک دوره ی مقدماتی به مدت یک سال از طریق ثبت شرکت در روسیه و یا … در بخش آمادگی برای خارجی ها سرمایه گذاری کند. یک برنامه ی فشرده ی زبان روسی، (معمولا هر روز 4-6 ساعت) یک سال پایه ی مستلزم می تواند شما را برای تحصیلات بیشتر به زبان روسی آماده کند.

به علاوه ثبت نام کنندگان موضوعاتی از قبیل ریاضی، فیزیک، زیست شناسی و غیره را مطالعه خواهند کرد که برای امتحان های ورودی مورد نیاز هستند. شما به راحتی می توانید یک سال پایه را در یک دانشگاه روسی پشت سر بگذارید و سپس به هر دانشگاه دیگری درخواست دهید.

یک سال پایه به شما برای موارد زیرکمک خواهد کرد:

  • زبان روسی به اندازه ی کافی برای تحصیل در یک دانشگاه روسی؛
  • گرفتن مدرک تایید کننده ی سطح زبان روسی شما؛
  • تجدید دانش خود در مورد موضوعات امتحان؛
  • یادگیری آداب و رسوم روسی و سازگاری با شیوه ی زندگی جدید.

شهریه دوره های پاتفک روسیه

بیشتر دوره های پایه بر اساس شهریه می باشند. از موتور جستجوی موسسه توسعه گران مهر برای انتخاب یک دوره ی پایه استفاده کنید که برای شما کارساز می باشد و برای هر گونه اطلاعات اضافی با مدیران برنامه تماس بگیرید. دانشجویانی که بورسیه ی تحصیلی دولت را از طریق شرایط اخذ بورسیه تحصیلی روسیه را دریافت کرده اند می توانند در بخش آمادگی به صورت رایگان تحصیل کنند اگر آن ها زبان روسی را به اندازه ی کافی جهت تحصیل در رشته ی انتخابی خود بلد نباشند.

تمام دانش آموزان بعد از تکمیل یک سال پایه ی خود امتحان می دهند. آن ها پس از گذراندن با موفقیت امتحانات، به دانشگاه پذیرفته می شوند. دارندگان کمک هزینه ی تحصیلی که در امتحانات خود قبول نمی شوند، حق تحصیل رایگان خود را از دست می دهند. آن ها می توانند دوره ی پایه ی خود را بر مبنای تجارتی تکرار کنند و سپس به دانشگاه برای حقوق مشترک درخواست دهند.

مدت زمان دوره آموزشی پاتفک روسیه

مدت دوره ی آمادگی برای دانشجویان بین المللی در روسیه یک سال تحصیلی است. دوره به طور معمول شامل درس های روسی (4 تا 6 ساعت آکادمیک در روز) و مباحث دیگر: ریاضیات، شیمی و دیگر علوم (بستگی به رشته ی انتخابی برای تحصیل دارد) می باشد. برای دانشجویان انگلیسی زبان، درس های اول در رابطه با موضوعات عمومی می تواند به زبان انگلیسی باشد و بعدا به زبان روسی تغییر می یابد.

به عنوان زبان خارجی اکثر دبیران روسی ادعا می کنند که بیشتر دانش آموزان در طول مدت یک سال یک آموزش زبان خوبی می بینند. البته باید توجه داشت که تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است که در ادامه مقاله ها به شرح آن می پردازیم.

دوره های آمادگی بر اساس شهریه می باشند. این دوره ها تنها برای افرادی رایگان می باشند که تحت بورسیه ی دولتی ثبت نام می کنند.

شهریه پاتفک پزشکی روسیه

انواع مختلف دوره آموزش در پاتفک روسیه

اداره ی گروه آموزشی (آمادگی) زبان روسی و موضوعات عمومی، در سال 1960 تاسیس شده است و از آن زمان یک مرکز پیشرو برای اتباع خارجی در روسیه جهت آمادگی برای برنامه های دانشگاهی یعنی هم زبان روسی و هم موضوعات عمومی شده است. به طور خاص بخش آمادگی ما زبان روسی را به عنوان روش های آموزشی زبان خارجی تولید، توسعه و تکمیل کرده اند که اکنون به طور گسترده در روسیه و خارج از کشور استفاده می شوند.

در یک سال، اتباع خارجی معمولا زبان روسی را خوب یاد می گیرند، در نتیجه با استفاده از زبان روسی به عنوان پل ارتباطی قادر به برقراری ارتباط در روسیه و دیگر کشورها می شوند و همچنین برنامه های ما را همراه با سخنگویان بومی مطالعه می کنند. معلمان بخش آمادگی، از جمله کسانی که از چند رسانه ای استفاده می کنند تکنولوژی های نوین تدریس را توسعه داده اند و به طور موفق این تکنولوژی ها را برای تدریس زبان روسی به کار می گیرند.

گذراندن دوره تحصیلات تکمیلی در روسیه

برنامه ی درسی بخش آمادگی برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه دوستی مردم روسیه یا دیگر دانشگاه های روسی یا برای برنامه های فوق لیسانس، دکترا یا کارآموزی اقامت که به زبان روسی تدریس می شود  مثل مهندسی، علوم طبیعی، پزشکی و زیست شناسی، اقتصاد یا علوم انسانی در نظر گرفته شده است. بسته به مشخصات انتخاب شده توسط متقاضی، علاوه بر زبان روسی، برنامه ی درسی بخش آمادگی شامل موضوعات عمومی می باشد.

در کلاس های بخش آمادگی به زبان روسی 8 تا 10 نفر و دیگر کلاس ها 16 تا 20 نفر وجود دارد.

دوره ی تحصیل یا شامل یک سال تحصیلی(2 ترم) یا شامل 1.5 سال تحصیلی (3 ترم) می باشد. پس از تکمیل بخش آمادگی و امتحان موفقیت آمیز، دانش آموزان ممکن است تحصیلات خود را در بخش ها و کالج های دانشگاه دوستی مردم روسیه ادامه دهند.

به صورت کلی تحصیل در روسیه تحت هر شرایط  یا هر دوره ای لازم دارد که شما اطلاعات و پیشنیاز های آن را بدانید تا بهترین شکل ممکن بتوانید ورود کنید. بنابراین مشاورین و وکلای موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده ارائه مشاوره تحصیلی و مهاجرتی به شما می باشند.

سوالات متداول در مورد پاتفک دانشگاه رودن یا دوستی ملل روسیه

1- دوره پاتفک دانشگاه رودن یا دوستی ملل روسیه چیست؟

در واقع این دوره¬ها یک بخش آمادگی برای متقاضیان بین المللی تحصیل در روسیه می¬باشد.

2- آیا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه بدون دانستن زبان روسی امکتن پذیر است؟

بله، دانشجویان با گذراندن دوره¬های یک ساله پاتفک در دانشگاه های روسیه و یادگیری زبان روسی می¬توانند در رشته¬های پزشکی دانشگاه روسیه تحصیل کنند.

3- طول دوره های آمادگی پاتفک در دانشگاه های روسیه چند ماه است؟

دوره ی تحصیل یا شامل یک سال تحصیلی(2 ترم) یا شامل 5/1 سال تحصیلی (3 ترم) می باشد.

4- شرکت در دوره های آمادگی پاتفک در دانشگاه های روسیه چه مزایایی دارد؟

یادگیری زبان روسی به اندازه کافی برای تحصیل در یک دانشگاه روسی، گرفتن مدرک تایید سطح زبان روسی، تجدید دانش خود در مورد موضوعات امتحان و یادگیری آداب و رسوم روسی.

5- آیا شرکت در دوره های آمادگی پاتفک در دانشگاه های روسیه رایگان است؟

شهریه این دوره¬ها برای دانشجویانی که بورسیه ی تحصیلی دولت روسیه را دریافت کرده¬اند، به صورت رایگان تحصیل کنند. اما سایر دانشجویان بدون دریافت بورسیه باید شهریه را پرداخت کنند.

6- آیا بعد از شرکت در دوره¬های آمادگی پاتفک در دانشگاه های روسیه می¬توان مستقیم وارد دانشگاه شد؟

تمام دانش آموزان بعد از تکمیل یک سال پایه ی خود امتحان می¬دهند. دانش آموزان در صورت موفقیت در این امتحانات، به دانشگاه پذیرفته می¬شوند.

7- دوره¬های آمادگی پاتفک در دانشگاه های روسیه شامل چه آموزش¬هایی است؟

دوره به طور معمول شامل درس¬های روسی (4 تا 6 ساعت آکادمیک در روز) و مباحثی مانند: ریاضیات، شیمی و دیگر علوم می باشد.

8- آیا برای گذراندن تحصیلات تکمیلی و دکتری در روسیه نیاز به گذراندن دوره آمادگی پاتفک می¬باشد؟

بله، این دوره برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه دوستی مردم روسیه، سایر دانشگاه های روسی، برنامه های فوق لیسانس، دکترا یا کارآموزی که به زبان روسی تدریس می¬شود در نظر گرفته شده است.

9- ظرفیت کلاس¬های دوره¬های آمادگی پاتفک در دانشگاه های روسیه چند نفر است؟

در کلاس های بخش آمادگی به زبان روسی 8 تا 10 نفر و دیگر کلاس ها 16 تا 20 نفر وجود دارد.

10- آیا تحصیل در هر رشته¬ای در دانشگاه¬های روسیه نیاز به گذراندن دوره¬های پاتفک دارد؟

برای تحصیلات تکمیلی و دوره¬هایی که به زبان روسی تدریس می¬شوند (مثل مهندسی، علوم طبیعی، پزشکی و زیست شناسی، اقتصاد یا علوم انسانی) نیاز به گذراندن دوره پاتفک می¬باشد.

11- آیا دانشجویانی که بورسیه تحصیلی گرفته¬اند در صورت رد شدن در امتحان دوره پاتفک باز هم امکان تحصیل رایگان در دانشگاه¬های روسیه را دارند؟

خیر، دارندگان کمک هزینه ی تحصیلی که در امتحانات خود قبول نمی شوند، حق تحصیل رایگان خود را از دست می دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *