ویزای 5 ساله کانادا
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اگر فقط قصد گردشگری دارید میتوانید بجای ویزای 5 ساله کانادا از ویزای گردشگری استفاده کنید،از ماه فوریه سال جاری، بازدید کنندگان کانادا به طور خودکار برای یک ویزای بازدید کننده چند ورودی در نظر گرفته شده اند. این ویزا به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا به مدت 6 ماه در یک زمان به کانادا ، و تا 10 سال هم بدون نیاز به هر بار درخواست مجدد وارد کانادا شوند. علاوه بر این، هزینه خدمات دولت از $ 150 CDN به $ 100 برای هر برنامه کاهش یافته است. این تغییرات برای ساده سازی فرایند درخواست متقاضیان و ترویج گردشگری و تجارت اعمال شده است و همچنین مسافران را به بازدید های متعدد از  کانادا تشویق می کند.

ویزای 5 ساله در کانادا

اخذ ویزای 5 ساله کانادا

کریس الکساندر وزیر شهروندی و مهاجرت گفته است:

دولت ما متعهد به جذب بازدید کنندگان و تسهیل تجارت و مسافرت مشروع است. ما افتخار می کنیم که شمار قابل توجهی از بازدیدکنندگان را که به وضوح از انعطاف پذیری و راحتی ی چند مرحله ای برخوردار هستند، استقبال می کنیم.

ویزای اقامت چندگانه به یک گزینه محبوب در میان بازدید کنندگان از چین، هند و مکزیک تبدیل شده است که دارای گذرنامه 10 ساله و واجد شرایط درخواست برای یک ویزا 10 ساله  می باشند. علاوه بر این، مسافران از فیلیپین و برزیل که ویزای 5 ساله کانادا دارند شرایط  ویزای 5 ساله ، با موفقیت شبیه به همتای آسیایی و آمریکای خود برایشان اعمال می گردد.

برای شهروندان مکزیکی، کانادا به تازگی برنامه ی جدیدی را به نام CAN + ایجاد کرده است تا شهروندان مکزیکی به کانادا آسانتر و سریعتر رفت و آمد نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به کانادا با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

اخذ ویزای کانادا

هر سال کانادا از 35 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان پذیرایی می کند. در دو سال گذشته کانادا تنها حدود 2 میلیون ویزای بازدید کننده را از متقاضیان سراسر جهان ثبت کرده است. ارقام امسال به نظر نمی رسند که روند را آهسته کنند و آمادگی دارد که در همان مسیر رکوردی قرار بگیرد. به این ترتیب، کانادا گزینه ی انتخابی مسافران متقاضی شرکت در گردشگری، دوره های زبان کوتاه مدت، دیدار با دوستان و خانواده، و کشف فرصت های تجاری باقی مانده است.

تابستان پیش رو، در حال حاضر زمانی عالی برای آمدن به کانادا و مشاهده ی تجربه ی میلیون ها نفر از مسافران می باشد.

شرایط اقامت در کانادا

ویزای موقت برای اتباع خارجی است که مایل به بازدید از کانادا برای مدت زمان محدود هستند و قصد ترک در پایان اقامت خود را دارند. اقامت موقت اقامت چندگانه برای اتباع خارجی است که باید برای مدت اقامت تا شش ماه بیش از یک بار در یک دوره 10 ساله از کانادا دیدن کنند.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *