ویزای گاردین استرالیا

به دارنده ویزای گاردین استرالیا اجازه داده نمی شود که در استرالیا در هر شغلی، کار کند. کار داوطلبانه تنها در صورتی امکان پذیر است که در مورد مراقبت از دانش آموزان اتفاق بیفتد که توسط فرد مقیم استرالیا انجام نخواهد شد و این کار داوطلبانه برای یک سازمان غیر انتفاعی است و در عوض برای فعالیت ها هیچ پاداشی دریافت نمی شود. طبق تجربیات مشاورین متخصص موسسه حقوقی توسعه گران مهر شما می توانید برای مهاجرت تحصیلی به چین از موارد گفته شده در ادامه استفاده کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ویزای گاردین استرالیا

دانشجویان بین المللی که به دنبال اخذ ویزای تحصیلی استرالیا هستند، در صورتی که سن آنها کمتر از 18 سال باشد ممکن است نیاز به یک سرپرست داشته باشند. همچنین ممکن است تحت یک سری شرایط خاص، دانشجوی با سن بیش از 18 سال به دلایل دینی یا فرهنگی نیاز به سرپرست داشته باشند. ویزای گاردین دانشجویی برای اتباع خارجی است که برای اقامت در استرالیا به عنوان سرپرست دانشجوی خارجی که در استرالیا مشغول به تحصیل است، درخواست می دهند.

شما می توانید درخواست خود را برای یک ویزای گاردین دانشجویی در همان زمان که دانشجو درخواست تحصیلی دانشجویی خود را ارائه می دهد یا پس از ورود دانشجو به استرالیا، ارائه دهید. ویزای دانشجویی گاردین (ساب کلاس 580) به والدین یا دیگر قیم های قانونی دانشجوی بین المللی اجازه ورود به استرالیا می دهد تا مسکن، رفاه و حمایت مالی برای آنها هنگام تحصیل فراهم کنند.

شرایط حضور در استرالیا با ویزای گاردین

شهروندان خارجی در استرالیا برای مراقبت از کودکان زیر 18 سال باید به یاد داشته باشند که به مقامات هر گونه تغییر وضعیتی را اطلاع بدهند. افراد دارای ویزای گاردین (کلاس 580) دارای شرایط خاصی هستند که به ویزای خود اعطا می شوند تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان متقاضی تا زمانی که آنها کمتر از 18 سال سن دارند، مرتبا باید تحت رفاه عمومی باشند.

آنها می توانند در طول مدت اعتبار ویزا، وارد استرالیا شوند و استرالیا را ترک کنند، اما نمی توانند استرالیا را بدون دانش آموز متقاضی ترک کنند مگر اینکه ترتیبات رفاهی دیگری ایجاد شود. طبق دستورالعمل وزارت مهاجرت و حفاظت مرزی (DIBP) اگر دارنده ویزای گاردین، استرالیا را بدون دانشجوی متقاضی ترک کند، باید مدرکی را ارائه دهد.

شرایط حضور در استرالیا با ویزای گاردین

شرایط حضور در استرالیا با ویزای گاردین

این می تواند شامل این واقعیت باشد که دلایل دلسوزانه یا قانع کننده ای برای انجام این کار وجود دارد، که ترتیبات جایگزین مناسب برای اقامت، رفاه عمومی و حمایت دانش آموزان تا زمانی که دارندگان ویزای گاردین به استرالیا برگردند، در دسترس است. یک سخنگوی DIBP گفت: “همه دستورالعمل های رفاه جایگزین باید توسط ما و ارائه دهنده خدمات آموزشی دانش آموزان، مورد تایید قرار گیرد. در صورتی که متوجه شدید ممکن است مجبور باشید سفر کنید، شما باید شرایط خود را با ارائه دهنده خدمات آموزشی توضیح دهید.”

او توضیح داد که دو راه وجود دارد که مردم می توانند روش های رفاه جایگزین را تغییر دهند. مگر در شرایط محدود، آنها می توانند یک سرپرست متقاضی جایگزین را انتخاب کنند که باید، یک والد یا اقوام 21 سال به بالا باشد. یا ارائه دهنده آموزش دانشجویی می تواند مسئولیت رفاه خود را با صدور یک نامه تأیید وام مسکن و رفاه مناسب (CAAW) که تاریخ شروع و پایان را برای تصویب ترتیبات رفاهی اعلام می کند، بر عهده گیرد.

” سخنگوی توضیح داد:  ما به شما توصیه می کنیم که اگر ترتیبات رفاه جایگزین تایید شده است، اگر ترتیبات رفاهی از نظر ما مناسب نیست، شما نمی توانید استرالیا را بدون دانش آموز مورد نظر خود ترک کنید. وی افزود: “اگر شما شرایط ویزای گاردین خود را نادیده نگیرید (زیرمجموعه 580)، ویزا شما ممکن است لغو شود و ما همچنین می توانیم ویزای دانشجویی را لغو کنیم.”

افرادی که احتمالا ویزای سرپرست را دریافت می کنند عبارتند از والدین یا فردی که دارای حقوق نگهداری از دانش آموز یا یکی از اقوام است که توسط یکی از والدین یا سرپرست دانش آموز متقاضی شده است. متقاضی باید حداقل 21 سال سن داشته باشد و بتواند مسکن، رفاه عمومی و سایر کمک ها را به دانشجویان ارائه دهد.

شرایط اولیه دریافت ویزای گاردین استرالیا

والدین نگهدارنده یا اقوام شما باید از موارد زیر باشند:

  • والدین دارنده ویزای دانشجویی یا
  • فردی که دارای حفاظت دانش آموز است یا
  • یکی از اقوام دانش آموز 21 ساله یا بالاتر که توسط یکی از والدین یا فردی که دارای سرپرستی دانش آموز است به صورت کتبی تقاضایشان نوشته شود

به شما مراقبت و حمایت از دانش آموز تحت عناوین زیر ارائه می شود:

  • صاحب ویزای دانشجویی زیر 18 سال
  • دارنده ویزای دانشجویی 18 ساله یا بزرگتر و به دلیل شرایط استثنایی نیاز به مراقبت و حمایت دارد

برای این ویزا، سرپرست دانش آموز یکی از موارد زیر است:

  • والدین یا پدر و مادر
  • پدربزرگ و مادربزرگ حقیقی یا نا تنی
  • خواهر یا برادر تنی و نا تنی
  • عمه، خاله، عمو دایی تنی و نا تنی
  • خواهرزاده، برادرزاده تنی یا نا تنی
  • شریک
  • فرزند یا فرزند خوانده

قادر به ارائه دانش آموز:

  • شما باید قادر به ارائه مسکن، رفاه عمومی و حمایت از دانشجویان باشید.
  • پول کافی برای اقامت خود داشته باشید
  • شما باید شواهدی را نشان دهید که پول کافی برای اقامت خود در استرالیا برای پرداخت هزینه ها خود و اعضای همراه خود و در بیشتر موارد، فرد دارنده ویزای دانشجویی را دارید.

آوردن کودکان:

اگر هیچ یک از اعضای خانواده شما 6 ساله نشده است،  شما نمی توانید ویزا دریافت کنید، مگر اینکه:

  • دلایل محکم و دلسوز وجود دارد

اعطای ویزا به طور قابل توجهی برای رابطه بین دولت استرالیا و دولت کشور دیگری مفید است، شما 21 سال به بالا باشید و اگر صاحب ویزای دانشجویی زیر 18 سال باشد، تقاضای شما توسط یک والد یا سرپرست دانش آموز است، حمایت می شود.

دیگر شرایط دریافت ویزای گاردین استرالیا

 شما برای اقامت، پشتیبانی و رفاه هر عضو خانواده خود باید اقدامات لازم زیر را انجام دهید:

  • با شما به استرالیا نمی آید
  • زیر 18 سال سن دارد 
  • ویزای دانشجویی ندارد

استرالیا معتقد است که برای فرزندان شما در سن 6 تا 18 سال، که با شما زندگی می کنند، ترتیبات مناسب رفاهی را انجام داده اید:

  • یکی دیگر از والدین یا سرپرست
  • یکی از اقوام که حداقل 21 ساله است

بیمه کافی برای بیمه درمانی داشته باشید:

  • شما تا زمانی که در استرالیا هستید به طور شخصی مسئول تمام هزینه های مراقبت های بهداشتی خود هستید. بیمه پزشکی کمک می کند تا مسئولیت مالی خود را محدود کنید.
  • شما باید بیمه خود را در کل اقامت خود تا زمانی که ویزای شما معتبر است، حفظ کنید. بیمه شما باید درمان پزشکی لازم از جمله حمل و نقل را پوشش دهد.
  • یک ورودی واقعی موقت باشید.

ما فقط باید قصد داشته باشید:

  • به طور موقت در استرالیا بمانید
  • فقط مجاز به انجام مواردی که به ویزا مربوط است را، انجام دهید
  • شما باید به طور قابل ملاحظه ای با شرایط آخرین ویزای حقیقی و یا پل ارتباطی بعدی که دارا هستید، مطابقت داشته باشید.

هنگامی که ارزیابی می شود که آیا شما به طور موقت در استرالیا اقامت دارید، در نظر گرفته خواهد شد:

  • وضعیت شخصی شما در کشور شما
  • شرایط بالقوه خود در استرالیا
  • تاریخ مهاجرت شما
  • هر چیز دیگری که مربوط به برنامه شماست به طور موقت در استرالیا باقی بماند.

شرایط سلامتی استرالیا را داشته باشید:

  • شما و هر یک اعضای خانواده که برای ویزا با شما تقاضا می کنند باید شرایط سلامتی استرالیا را برآورده سازند.
  • داشتن نیاز سرشت استرالیا
  • بیانیه ارزش استرالیا را امضا کنید.

شما باید:

  • کتابچه زندگی در استرالیا را خواندنه و یا برای شما توضیح داده شود
  • یک اظهارنامه ارزش های استرالیایی را امضا کنید که تایید می کند شما به شیوه زندگی استرالیا احترام می گذارید و از قوانین استرالیا اطاعت می کنید

به دولت استرالیا هیچ بدهی نداشته باشید:

اگر شما یا هر یک از اعضای خانواده پول دولت استرالیا را استرداد می کنید، شما یا آنها باید آن را پرداخت کرده یا برنامه ای بچینید کهآن را پرداخت کنید.

ویزای لغو شده نداشته باشید یا درخواست قبلی قبول نشده باشد:

ممکن است ویزا شامل حال شما نشود، اگر شما ویزای لغو شده یا رد شده داشته باشید در حالی که شما در استرالیا هستید.

بهترین منافع کودک:

استرالیا ممکن است این ویزا را، در صورتی که در بهترین منافع یک متقاضی زیر 18 سال نیست، مجاز به ارائه آن نباشند.

خصوصیات ویزای گاردین استرالیا

  1. با این ویزا می توانید برای حمایت از دارنده ویزای دانشجویی که در سن 18 سالگی در شرایط استثنایی به استرالیا می آید 
  2. مراقبت از بیش از یک دانش آموز
  3. یک دوره آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان خارج از کشور (ELICOS) را برای کمتر از 20 ساعت در هفته یا هر مطالعه یا آموزش دیگر برای بیش از 3 ماه.
  4. شما نمی توانید کار کنید

چه مدت می توانید در استرالیا بمانید:

شما می توانید در استرالیا تا تاریخ مشخص شده در نامه تایید ویزا اقامت داشته باشید. در تصمیم گیری این تاریخ، استرالیا معمولا مدت زمان ویزای دانش آموز را در نظر می شود یا زمانی که این دانش آموز 18 ساله می شود.

مدت زمان اقامت:

شما می توانید در استرالیا با درخواست ویزای سرپرست دانش آموز اقامت کنید.

مسافرت رفتن:

شما می توانید به خارج از استرالیا سفر کنید و هر زمان که ویزا معتبر است، هر بار که خواستید بازگردید. اما شما نمی توانید بدون دارنده ویزا دانشجویی استرالیا را ترک کنید، مگر اینکه ترتیبات رفاهی جایگزین کنید.

اگر هیچ یک از اعضای خانواده شما 6 ساله نشده است، شما نمی توانید ویزا دریافت کنید، مگر اینکه:

دلایل محکم و دلسوز وجود دارد

اعطای ویزا به طور قابل توجهی برای روابط بین دولت استرالیا و دولت یک کشور دیگر، مفید خواهد بود. کودک باید همان شرایط بهداشتی را مانند شما داشته باشد و برای مدت اقامت خود در استرالیا بیمه درمانی داشته باشد. شما نمی توانید برای کودکان زیر 6 ساله را پس از ارسال درخواست خود، اقدام کنید. کودکان 6 ساله و یا بزرگتر می توانند با شما باشند، اما باید برای ویزای دانشجویی خود درخواست دهند.

خصوصیات ویزای گاردین استرالیا

خصوصیات ویزای گاردین استرالیا

هزینه و طول پروسه ویزای گاردین استرالیا

هزینه ویزا از 620 دلار استرالیا برای متقاضی اصلی. همچنین برای هر یک از اعضای خانواده که درخواست ویزایشان با شما درخواست می شود، شامل هزینه می شود. شما همچنین ممکن است هزینه های دیگر را برای بررسی های بهداشتی، گواهی های پلیس و بیومتریک پرداخت کنید. هنگامی که برای ویزا درخواست می کنید می توانید در استرالیا یا خارج از استرالیا باشید همچنین زمانی که استرالیا در مورد درخواست شما تصمیم گیری می کند.

  • زمان پردازش 75٪ برنامه ها: 69 روز
  • 90 درصد از برنامه ها: 86 روز

درخواست شما ممکن است بیشتر طول بکشد تا پردازش شود اگر:

  1. شما آن را به درستی پر نمی کنید
  2. شما تمام اسنادی را که استرالیا نیاز دارد را ارائه نداده اید و یا استرالیا از شما اطلاعات بیشتری نیاز دارد
  3. برای تایید اطلاعات شما، استرالیا زمان نیاز دارد
  4. استرالیا نمیتواند درخواست شما را پردازش کند اگر هزینه درخواست صحیح ویزا را پرداخت نکنید. استرالیا در صورت بروز چنین مواردی و در صورت لزوم برگشت درخواست شما، به شما اطلاع خواهد داد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در مورد ویزای گاردین استرالیا و شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به استرالیا گفتگو و کسب اطلاعات کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *