ویزای کار آفریقای جنوبی – کار در آفریقای جنوبی

ویزای کار آفریقای جنوبی – کار در آفریقای جنوبی، یکی از طرق ورود به کشور آفریقای جنوبی بوسیله سرمایه گذاری است. اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور آفریقای جنوبی فرآیندی است تخصصی و فقط افرادی می توانند این ویزا را برای شما اخذ کنند که آگاهی و اشراف کامل به قوانین مهاجرتی و کاری کشور آفریقای جنوبی را داشته باشند. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با داشتن وکلایی متخصص شما را دراین خصوص با افتخار یاری خواهد نمود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و وضعیت کار در آفریقای جنوبی

طبق گزارش بلومبرگ (Bloomberg)، آفریقا پیشرفت های بزرگی را در تولید و بازده محصولات خود به وجود آورده و در حال تغییر مسیر اقتصادی خود در 15 سال آینده است. این قاره دارای یک سرمایه دست نخورده، منابع نفت و گاز و زمین های قابل زرعی است که هنوز زیر کشت نرفته اند؛ همچنین جمعیت آفریقا جوان است و 50 درصد از جمعیت این قاره را جوانان زیر 34 سال تشکیل می دهند.

اگر این موارد را با نیاز اورژانسی ایجاد زیرساخت ها در 54 کشور آفریقایی برای حمایت از توسعه های ضروری جمع ببندیم، خواهیم دید که فرصت های ایجاد شغل فراوانی در این قاره وجود دارند. بزرگترین صنعت در سراسر قاره آفریقا، کشاورزی است که بخش بزرگی از تولید ناخالص ملی غالب کشورهای این قاره را تشکیل می دهد – پس از آن نیز صنایع نفت و گاز قرار دارند.

حدود 60 درصد از نیروی کار آفریقا در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند و منابع درآمدی اصلی آنها را زمین های بزرگ تولید محصولات کشاورزی از قبیل قهوه، کاکائو، پنبه و کائوچو تشکیل می دهند. جمعیت جوان و پرانرژی آفریقا در حال تلاش در صنایع مختلفی است که در آینده نزدیک توسعه عظیمی را به وجود می آورند، همین نیز چشم انداز رشد این قاره را بیش از پیش روشن کرده است. در اینجا 10 زمینه شغلی از پرمتقاضی ترین زمینه های شغلی آینده نزدیک آفریقا را به شما معرفی می کنیم:

  • کشاورزی
  • ایجاد زیرساخت
  • معدن
  • بخش خدمات
  • بانک داری و بخش مالی
  • اطلاعات و ارتباطات
  • فناوری
  • حمل و نقل و لجستیک
  • توریسم
  • سرگرمی و تفریحات

شرایط اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی

نیازمندی های درخواست ویزای کار عمومی آفریقای جنوبی ممکن است بسیار طاقت فرسا به نظر برسد. در این راستا، هم فرد به کار گرفته شده و هم کار فرمای مربوطه وظایفی بر عهده دارند. برنامه ی مهاجرت یکپارچه از سال 2006 به شکل موفقیت آمیزی به متقاضیان ویزای کار عمومی کمک کرده است و تا به امروز منجر به اخذ بیش از 4000 ویزای کار برای متقاضیان شده است.

شرایط اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی

انواع مختلف ویزای کار آفریقای جنوبی به شرایط به کارگیری متقاضی بستگی دارد. در ادامه فهرستی از انواع مجوزها و ویزاهای کاری آفریقای جنوبی، شرایط مورد نیاز برای احراز صلاحیت و چگونگی اقدام، آورده شده است. ویزای کار شما برای آفریقای جنوبی همانند ویزای اقامت موقت عمل می کند. هر فردی که شهروند یا مقیم دائم آفریقای جنوبی نباشد و بخواهد در این کشور کار کند عموما نیاز به دریافت یک ویزای کار دارد. ویزای کار می تواند به اندازه ی مدت قرارداد کاری شما و یا به مدت حداکثر یک سال مشخص صادر شود و معمولا قابل تمدید است. شما باید درخواست ویزای کار کنید اگر:

  • قصد کار موقت در آفریقای جنوبی با یا بدون اجرت داشته باشید
  • قصد شروع یا اداره ی یک کسب و کار موقت در آفریقای جنوبی را داشته باشید.
  • شرکت شما در خارج از آفریقای جنوبی بخواهد شما را موقتا به یک شعبه اعزام کرده یا با یکی از شرکت های آفریقای جنوبی ارتباط برقرار کند.
  • به شکل توافق بین دولتی برای کار موقت در آفریقای جنوبی به عنوان کارمند یا مشاور به استخدام دولت در آمده باشید.
  • قصد بازدید از شرکتی در آفریقای جنوبی را داشته باشید که بیش از 25 درصد سهام آن متعلق به شما باشد.
  • قصد خریداری دارایی های غیر منقول در آفریقای جنوبی به شکل خرید یا اجاره را داشته باشید.
  • قصد بازدید از آفریقای جنوبی به منظور تهیه ی فیلم، مستند یا آگهی بازرگانی را داشته باشید.
  • کشیش یا فرد مذهبی ای باشید که بخواهید به صورت داوطلبانه و موقت در یک موسسه ی مذهبی در آفریقای جنوبی مشغول به کار شوید.
  • وابسته به مبادله ى خدمتی باشید که قصد کار موقت در آفریقای جنوبی به منظور تبادل فرهنگی را داشته باشید.

ویزای کار عمومی معمول ترین نوع ویزایی است که درخواست می شود. به منظور دریافت این نوع ویزا ابتدا شرکت به کار گیرنده باید مدارک کافی ای را ارائه نماید که ثابت کند موقعیت کاری مورد نظر نمی تواند توسط یک شهروند آفریقای جنوبی اشغال شود. این موضوع معمولا مستلزم این است که موقعیت کاری مورد نظر را ابتدا در رسانه های محلی تبلیغ نمایند تا مطمئن شود که آن موقعیت مورد نظر شهروندان کشور نیست.

ویزای کاری حساس (مهاجران دارای مهارت های بالا): برخی مهارت ها و توانایی ها وجود دارند که توسط دولت آفریقای جنوبی حساس یا استثنایی تلقی می شوند. فردی که چنین مهارت ها و/یا صلاحیت هایی را داشته باشد می تواند برای دریافت ویزای کاری حساس اقدام نماید. به منظور دریافت این ویزا نیازی نیست که متقاضی به هنگام درخواست موقعیت کاری خاص تضمین شده ای داشته باشد.

ویزای انتقالی درون شرکتی (ICT)، در دنیای جهانی امروزه، افرادی که در شرکت های چند ملیتی کار می کنند معمولا به کشورهای مختلف منتقل می شوند. زمانی که یک فرد به آفریقای جنوبی منتقل می شود، باید درخوست ویزای انتقالی درون شرکتی نماید. تمامی متقاضیان این ویزا پیش از آن که بتوانند منتقل شده و به آفریقای جنوبی مهاجرت نمایند باید ابتدا حداقل به مدت شش ماه در اداره ی خارجی شرکت مشغول به کار بوده باشند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار آفریقای جنوبی

متقاضیان دریافت ویزای کار عمومی آفریقای جنوبی باید مدراک زیر را تهیه کنند، فرم مخصوص تقاضا باید به درستی پر شده و به سفارت، کنسولگری یا دپارتمان دفتر امور داخلی آفریقای جنوبی ارسال شده باشد. برنامه SAQA (اعتبار کیفیت آفریقای جنوبی). مدرک اعتبار کیفیت آفریقای جنوبی یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار عمومی در این کشور است. در چارچوب برنامه SAQA مهارت های تمام خارجی ها مورد ارزیابی قرار گرفته و معادل مدرک آموزشی معتبر آن در آفریقای جنوبی به متقاضی تحویل داده می شود.

گواهی عدم سوء پیشینه (برای تمام متقاضیان بالای 18 سال). این مدرک برای ویزای کار عمومی ضروری است. متقاضی باید به پلیس و ارگان های امنیتی هر کشوری که بیش از یک سال در آن زندگی کرده مراجعه کند و گواهی عدم سوء پیشینه خود را دریافت نماید. طبق این گواهی وجود یا عدم وجود هرگونه پیگرد قانونی یا محکومیت احتمالی متقاضی مشخص می شود.

اثبات کارکرد مثبت تبلیغات (Proof of Advertisement). طبق این مدرک مشخص می شود که یک متقاضی بومی (شهروند آفریقای جنوبی یا شخص دارای اقامت دائم) تلاش کرده تا در آن زمینه افرادی را استخدام کند. این مدرک ویزای کار عمومی باید با مدارک مورد نیاز دیگری از قبیل مکان، اندازه آگهی و … مطابقت داشته باشد. مستندات کارفرما شامل قرارداد استخدام متقاضی و تعهد نامه سپرده بازپرداخت می شود.

گواهی پزشکی سلامت. بخشی از مدارک مورد نیاز اقدام برای دریافت ویزای کار عمومی آفریقای جنوبی شامل مدارک اثبات برخورداری متقاضی از سلامت کامل می شود. همچنین، متقاضی باید گزارش رادیوگرافی خود را نیز ارسال کند.

البته باید دانست که حرفه¬ های خاصی در آفریقای جنوبی هستند که متقاضی برای اخذ آنها باید در سازمان تخصصی مرتبط با آن در آفریقای جنوبی ثبت نام کند. برای مثال، لازم است مهندسان در جامعه مهندسین آفریقای جنوبی (ECSA) ثبت نام کنند.  اطلاعات شخصی. این اطلاعات شامل مواردی از قبیل رزومه شخصی، تاریخ تولد، وضعیت تأهل، جدایی از همسر و گذرنامه می شود.

دستمزد و‌ حقوق کار در آفریقای جنوبی

میانگین درآمد ماهیانه در آفریقای جنوبی رو به کاهش است ودر عین حال شواهد دیگر نشان میدهد که میانگین پرداخت حق مسکن نیز به طور چشمگیری کاهش یافته است. طبق آمار SA ،میانگین حقوق ماهیانه ای که در تمامی بخش ها به جز کشاورزی(کارمندان رسمی) پرداخت می شود، در نوامبر ۲۰۱۷ از مبلغ ۲۰۰۶۰ راند (دلار امریکا ۱۴۵۰) به مبلغ ۱۹۸۵۸ راند ( ۱۴۳۵ دلار امریکا) در فوریه ۲۰۱۸ کاهش یافته است.

در این صورت کارگران با کاهش ۵ درصدی حقوق مواجهه شده اند. مبلغ۲۳۸۳۰۰ راند ( دلار امریکا ۱۷۲۳۱) برابر با درآمد سالیانه ی بیان شده می باشد. یک نسخه ی جداگانه از Bankserve Africa نشان میدهد که میانگین حق مسکن به طور قابل ملاحظه ای کمتر از مبلغ ۱۳۶۲۱ راند (۹۸۵ دلار امریکا) به طور ماهیانه و همچنین کمتر از مبلغ ۱۶۳۴۵۰ راند (۱۱۸۱۹ دلار امریکا) به صورت سالیانه می باشد.

دستمزد و‌ حقوق کار در آفریقای جنوبی

باید توجه داشت که شواهد میانگین درآمد در آفریقای جنوبی با نا برابری های زیادی رو به رو شده است و بخش غیر رسمی بزرگ را شامل نمی شود. آفریقای جنوبی همچنین دارای نرخ بالای بی کاری می باشد که در تصویر بزرگتر در این آمار به کار گرفته نشده اند‌.

پیدا کردن کار و موسسات کاریابی در آفریقای جنوبی

استخدام کنندگانی که کارهای بازرسی را به عهده دارند، صلاحیت و شرایط لازم شما را مورد بررسی قرار داده و از طریق ایمیل یا تلفن با شما ارتباط برقرار می کنند. بسیاری از آنها که رزومه (CV) شما را به بانک اطلاعاتی خود اضافه می کنند و تماس می گیرند، باید کار جدیدی را با معیارهای شما مطابقت دهند.

با شروع این فرآیند با بسیاری از استخدام کنندگان ارتباط برقرار خواهید کرد.  شرکت های استخدامی هنگامی که برای شخصی مانند شما شغلی می یابند، هزینه دریافت می کنند. اگر رزومه شما با افتتاح فعلی یا آینده تناسب داشته باشد، استخدام می شوید و آنها هزینه دریافت می کنند. آزانس های کاریابی در آفریقا:

 

 

  • Adogreen Recruitment Mining Africa Jobs
  • Africorp Executive Placement Partners
  • AfriWorld Personnel
  • All Staff Recruiting
  • Armstrong Appointment
  • CareerAvenue Global
  • Project Coordinator
  • Security Officer
  • International Engineering

آگاهی از شرایط مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی از جمله مواردی هستند که فقط با دریافت اطلاعات از کارشناسان موسسه مهاجرتی امکان پذیر است. مشاورین با تجربه‌ موسسه‌ حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند اطلاعات لازم در این راه را در اختیار شما قرار دهند.

 سوالات متداول در مورد ویزای کار آفریقای جنوبی – کار در آفریقای جنوبی

1- آیا از طریق ویزا کار آفریقای جنوبی می توان به این کشور وارد شد ؟

کار در آفریقای جنوبی یکی از طرق ورود به کشور آفریقای جنوبی بوسیله سرمایه گذاری است .

2- آیا شرایط و وضعیت اشتغال در زمینه تولید محصولات در آفریقای جنوبی مناسب است ؟

طبق گزارش بلومبرگ ( Bloomberg ) ، آفریقا پیشرفت های بزرگی را در تولید و بازده محصولات خود به وجود آورده و در حال تغییر مسیر اقتصادی خود در 15 سال آینده است .

3- منابع و فرصت های کار در زمینه تولید محصولات در آفریقای جنوبی چه هستند ؟

این قاره دارای یک سرمایه دست نخورده ، منابع نفت و گاز و زمین های قابل زراعی است که هنوز زیر کشت نرفته اند.

4- شرایط و وضعیت آفریقای جنوبی از لحاظ تامین نیرو کار چگونه است؟

جمعیت آفریقا جوان است و 50 درصد از جمعیت این قاره را جوانان زیر 34 سال تشکیل می دهند . جمعیت جوان و پر انرژی آفریقا در حال تلاش در صنایع مختلفی است که در آینده نزدیک توسعه عظیمی را بوجود می آورند

5- در آفریقای جنوبی بیشتر در چه صنایعی می توان وارد بازار کار شد ؟

بزرگترین صنعت در سراسر قاره آفریقا ، کشاورزی است که بخش بزرگی از تولید ناخالص ملی غالب کشور های این قاره را تشکیل می دهد _ پس از آن نیز صنایع نفت و گاز قرار دارند . حدود 60 درصد از نیروی کار آفریقا در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند

6- پر متقاضی ترین زمینه های شغلی آینده نزدیک آفریقا کدام ها هستند؟

  • کشاورزی
  • ایجاد زیرساخت
  • معدن
  • بخش خدمات
  • بانکداری و بخش مالی
  • اطلاعات و ارتباطات
  • فناوری
  • حمل ونقل و لجستیک
  • توریسم
  • سرگرمی و تفریحات

7- اعتبار ویزا کار آفریقای جنوبی برای چه مدت است ؟

ویزای کار شما برای آفریقای جنوبی همانند ویزا اقامت موقت عمل می کند . هر فردی که شهروند یا مقیم دائم آفریقای جنوبی نباشد و بخواهد در این کشور کار کند عموما نیاز به دریافت یک ویزا کار دارد. ویزا کار می تواند به اندازه ی مدت قرارداد کاری شما و یا به مدت حداکثر یک سال مشخص صادر شود و معمولا قابل تمدید است .

8- چه افرادی باید درخواست ویزا کار کنند؟

  • قصد کار موقت در آفریقای جنوبی با یا بدون اجرت را داشته باشی
  • قصد شروع یا اداره یک کسب وکار موقت در آفریقای جنوبی را داشته باشی
  • شرکت شما در خارج از آفریقای جنوبی بخواهد شما را موقتا به یک شعبه اعزام کرده یا با یکی از شرکت های آفریقای جنوبی ارتباط برقرار کند
  • به شکل توافق بین دولتی برای کار موقت در آفریقای جنوبی به عنوان کارمند یا مشاور به استخدام دولت درآمده باشی
  • قصد بازدید از شرکتی در آفریقای جنوبی را داشته باشی که بیش از 25 درصد سهام آن متعلق به شما باشد
  • قصد خریداری دارایی های غیر منقول در آفریقای جنوبی به شکل خرید یا اجاره را داشته باشی
  • قصد بازدید از آفریقای جنوبی به منظور تهیه فیلم مستند یا آگهی بازرگانی را داشته باشی
  • کشیش یا فرد مذهبی باشی که بخواهی به صورت داوطلبانه و موقت در یک موسسه مذهبی در آفریقای جنوبی مشغول به کار شوی
  • وابسته به مبادله خدمتی باشی که قصد کار موقت در آفریقای جنوبی به منظور تبادل فرهنگی را داشته باشی

9- شرایط اخذ ویزای کار عمومی چیست؟

معمول ترین نوع ویزایی است که درخواست می شود . به منظور دریافت این نوع ویزا ابتدا شرکت به کار گیرنده باید مدارک کافی را ارائه نماید که ثابت کند موقعیت کاری مورد نظر نمی تواند توسط یک شهروند آفریقای جنوبی اشغال شود . این موضوع معمولا مستلزم این است که موقعیت کاری مورد نظر را ابتدا در رسانه های محلی تبلیغ نمایند تا مطمعن شود که آن موقعیت مورد نظر شهروندان کشور نیست .

10- چه افرادی می توانند برای ویزا کار حساس اقدام کنند؟

برخی مهارت ها و توانایی ها وجود دارند که توسط آفریقای جنوبی حساس یا استثنایی تلقی می شوند. فردی که چنین مهارت ها و یا صلاحیت هایی را داشته باشد می تواند برای دریافت ویزا کاری حساس اقدام نماید .

11- ویزا انتقالی درون شرکتی ( ICT ) چیست ؟

افرادی که در شرکت های چند ملیتی کار می کنند معمولا به کشورهای مختلف منتقل می شوند . زمانی که یک فرد به آفریقای جنوبی منتقل می شود ، باید درخواست ویزای انتقالی درون شرکتی نماید. تمامی متقاضیان این ویزا پیش از آنکه بتوانند منتقل شده و به آفریقای جنوبی مهاجرت نمایند باید ابتدا حداقل به مدت شش ماه در اداره خارجی شرکت مشغول به کار بوده باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

21 دیدگاه برای “ویزای کار آفریقای جنوبی – کار در آفریقای جنوبی

  1. ابراهیم شیری گفت:

    درود بر شما
    من مدرک کاردانی دارم و یک سال سابقه کار در زمینه برنامه نویسی وب، آیا امکان مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی برای من ممکن است ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید برای اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی اقدام نمایید. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

  2. پوریا دولت شا گفت:

    سلام و خسته نباشید من فوق لیسانس عمران راه و ترابری دارم و تقریبا ده دوازده سال تجربه کار و بیمه دارم ایا میتون برای مهاجرت به افریقای جنوبی به همراه خانوادم اقدام نم؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      در صورتی که پشنهاد کاری مناسب و قابل ویزایی داشته باشید، می توانید اقدام نمایید، در غیر این صورت، می بایست ریسک تایید ویزای را قبول نمایید.
      در اکثر روش ها از جمله تحصیل و جستجوی کار، احتمال تایید ویزا بالا نیست.
      حتی در بعضی موارد که از دانشگاه های کپ تون پذیرش گرفته شده، سفارت، فرد را ریجکت کرده است.

  3. Kamranfiroozi گفت:

    درود برشما. بنده فوق دیپلم حسابداری دارم سابقه 13سال بیمه و مدیریت انبار و حسابداری صنعتي. مسلط نرم افزارهای انبارداري و آشنا با زبان انگلیسی. آیا درمورد ویزای کاری امید هست یا از روشی دیگر جهت مهاجرت‌ به افریقا جنوبی کنم درضمن من همسر دو دخترم دارم. سپاسمندم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      معیار های مهم جهت مهاجرت کاری عبارتند از:
      سن مناسب، تحصیلات، سابقه کار با بیمه، مدرک و یا تسلط به زبان کشور هدف.
      شما می توانید شرایط مهاجرت تحصیلی را نیز مورد بررسی قرار دهید.عموما در زمانی که ویزای همراه تعلق می گیرد، به همسر و فرزند زیر 18 سال اجازه اخذ ویزا داده می شود.

  4. میلاد خراسانی گفت:

    با سلام من لیسانس عمران از دانشگاه آزاد دارم میخواستم ببینم میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که مابقی شرایط را داشته باشید، می توانید اقدام نمایید و مدرک شما مقبول است.

  5. هادی ریحانی گفت:

    باسلام.بنده فوق دیپلم رشته مکانیک شاخه ساخت و تولید و 14 سال سابقه کار در رشته مرتبط دارم.چند مدرک فنی و حرفه ای مرتبط نیز دارم.همسرم کارشناس بهداشت حرفه ای و 2 فرزند نیز دارم.آیا می توانم برای ویزای کار اقدام نمایم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله می توانید، البته سعی کنید در ایران تخصص خود را در رشته تحصیلی ارتقا دهید.

  6. سهراب گفت:

    سلام و وقت بخیر.

    من 26 سالمه ، مهندس کامپیوتر و ارشد مدیریت اجرایی دارم + مدرک جوشکاری Mig/mag

    ولی سابقه کاری درخوری ندارم.

    آیا میتونم اقدام کنم و سریع ویزا بگیرم.

    با تشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله میتوانید اقدام فرمایید ولی زمان اخذ ویزا با توجه به نیاز به تاییده saqa خیلی سریع نیست.

  7. ازی اسلامی گفت:

    سلام من لیسانس حقوق دارم و مدارک فنی حرفه ای قنادی به همراه سابقه کار با بیمه مرتبط با مدارک فنی حرفه ای امکان کار هست؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کاریابی در آفریقای جنوبی با توجه به رشته شما، چندان راحت نیست. بهتر است از طرق دیگر اقدام فرمایید.

  8. حمید جعفری گفت:

    با سلام خدمت شما بنده 28ساله دارای کارشناسی رشته حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دارای 2سال سابقه کار در زمینه حسابداری هستم در ضمن متاهل و فاقد مدرک زبان امکان کار در این کشور وجود دارد؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله می توانید اقدام فرمایید، البته طبق قانون ویزای کار آفریقای جنوبی همراه یعنی همسر اجازه کار ندارد.

  9. سجاد فاضل گفت:

    سلام و احترام
    بنده دکترای زمین شناسی گرایش اب های زیرزمینی هستم میخواستم ببینیم شرایط کاری تخصص من در افریقای جنوبی به چه صورت و چگونه است.

  10. حسینی گفت:

    با سلام

    بنده دارای مدرک فنی و حرفه ای در حوزه ی تعمیرات کولرهای گازی و اسپلیت و دارای مدرک انستیتو فنی کار (تحت نظارت انستیتو ایزایران) می باشم. در زمینه ی تعمیرات مدارهای الکترونیکی تجهیزات پزشکی و تجهیزات ورزشی و مخابراتی هستم. مدرک تحصیلی بنده در حال حاضر دیپلم هنرستان در رشته ی کامپیوتر می باشم. آیا ویزای کار با توجه به شرایط بنده قابل دریافت می باشد؟

    با تشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      داشتن حداقل مدرک کارشناسی برای اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی الزامی است.

  11. حجت رحیم زاده گفت:

    سلام
    با تشکر از زحمات شما بنده متقاضی اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی هستم با سابقه کار تاسیسات حرارتی و برودتی با تحصیلات مرتبط لطفا راهنمای بفرماید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      رشته شما برای کار در این کشور مناسب است، البته ارائه حداقل مدرک لیسانس الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *