ویزای والدین دانش آموزان انگلستان

کشور انگلستان در سال های اخیر از برترین مقاصد تحصیلی برای دانش آموزان محسوب می شود. بر این اساس این مقاله به شرح و بررسی چگونگی اخذ ویزای والدین دانش آموزان در انگلستان می پردازد. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • ویزای گاردین یا ویزای والدین دانش آموز انگلستان
  • شرایط اخذ ویزای های والدین دانش آموز انگلستان
  • ویزای Tier 4 دانش آموز زیر 17 سال انگلستان
  • مدارک لازم اخذ ویزای Tier 4 دانش آموز
  • ویزای Tier 4 دانش آموز بالای 17 سال انگلستان
  • شرایط اقامت والدین با ویزای دانش آموز در انگلستان
  • نکات مهم در اخذ ویزای والدین دانش آموز انگلستان
  • زمان درخواست ویزای والدین دانش آموز انگلستان
  • دلایل تحصیل دانش آموزان در انگلستان
  • امتیازهای لازم اخذ ویزای دانش آموزی انگلستان
  • شرایط تحصیل در دانشگاه انگلستان پس از پایان دبیرستان
  • اقامت دانش آموزان پس از تحصیل در مدارس انگلستان
  • اقامت والدین در حین تحصیل دانش آموزان در انگلستان
  • هزینه های اخذ ویزای والدین دانش آموز در انگلستان
  • ویزای والدین دانش آموزان انگلستان و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مزایای تحصیل در مدارس انگلستان
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد ویزای والدین دانش آموزان در انگلستان

ویزای گاردین یا ویزای والدین دانش آموز انگلستان

والدینی که قصد دارند فرزند خود را برای تحصیل به کشور انگلستان بفرستند و در مورد محل زندگی، خورد و خوراک و رفت و آمد فرزند کم سال خود در این کشور نگران می باشند، می توانند از طریق اخذ ویزای گاردین یا ویزای والدین فرزند خود را در این کشور همراهی کنند.والدین با اخذ ویزای والدین یا گاردین می توانند نه تنها همراه فرزند خود در کشور انگلستان اقامت کنند و به طور مستقیم از امور درسی و زندگی فرزند خود آگاهی داشته باشند، بلکه با اخذ این ویزا مقدمات اخذ مجوز اقامت کوتاه مدت و سپس اقامت بلند مدت در انگلستان را فراهم کنند.به طور کلی والدین فرزندان زیر 18 سال می توانند ویزای والدین را برای همراهی فرزند در حال تحصیل خود در انگلستان دریافت کنند. دارا بودن تمکن مالی کافی از مهم ترین شرایط اخذ ویزای گاردین یا والدین می باشد.

متخصصان مهاجرت و کارشناسان برجسته موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله موارد مهم در اخذ ویزای والدین دانش آموز در انگلستان را شرح می دهند. اگر قصد تحصیل فرزندانتان در انگلستان را دارید، اما نگران چگونگی گذران زندگی و تحصیل فرزندان خردسال خود در این کشور می باشید، این مقاله را مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

شرایط اخذ ویزای های والدین دانش آموز انگلستان

والدین دانش آموزان برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس انگلستان می توانند ویزای والدین انگلستان را دریافت کنند. والدین باید در حدود 3 ماه قبل از شروع سال تحصیلی ویزای والدین را اخذ کنند. پس از دریافت این ویزا، والدین دانش آموز تا 3 هفته فرصت دارند تا به کشور انگلستان وارد شوند. اگر اعتبار ویزای والدین تمام شود، والدین می توانند این ویزا را از 6 ماه تا یک سال تمدید کنند.البته این در صورتی است که تحصیل فرزند تا یک سال دیگر به پایان برسد و یا اینکه فرزند تا یک سال دیگر به 12 سالگی برسد. در غیر اینصورت والدین با تمام شدن مدت اعتبار ویزای والدین باید از انگلستان خارج شوند.پس از خروج از انگلستان والدین باید برای ورود مجدد از طریق ویزای دیگری اقدام کنند. به طور کلی ویزای تحصیلی انگلستان یا Tier 4 به دو گروه تقسیم می شود، ویزای زیر 17 سال و ویزای بالای 17 سال. در ادامه به برسی دقیق هر یک از این ویزاها می پردازیم.

ویزای Tier 4 دانش آموز زیر 17 سال انگلستان

این ویزای تحصیلی برای کودکانی صادر می شود که کمتر از ۱۷ سال سن داشته باشند. کودکان متقاضی تحصیل در انگلستان باید یا از طریق قیم قانونی خود اقدام کنند و یا این که در مدارس شبانه روزی انگلستان تحصیل کنند.بدین منظور کودکان نیاز به ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی ندارند، اما آشنایی آن ها به زبان انگلیسی به عنوان یک امتیاز مثبت در برقرای ارتباط با دیگران و درک و فهم درس ها محسوب می شود.از آن جا که این ویزا از طریق امتیازبندی اعطا می شود، برای اخذ ویزای کودکان متقاضی باید مجموعا ۳۰ امتیاز را کسب کند. هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان سالانه در حدود ۲۵۰۰۰ پوند می باشد که این هزینه کل هزینه های خورد و خوراک، زندگی، محل اقامت و تحصیل را دربرمی گیرد.

مدارک لازم اخذ ویزای Tier 4 دانش آموز

دانش آموزان به منظور دریافت این نوع ویزای دانش آموزی باید مدارک لازم را ارائه دهند. والدین این دانش آموزان نیز بایدپاسپورت معتبر و گواهی بیمه سلامت را برای دریافت ویزای والدین ارائه دهند. علاوه بر این گواهی تمکن مالی کافی نیز الزامی می باشد. از جمله مدارک لازم اخذ ویزای دانش آموزی انگلستان موارد زیر را می توان نام برد:

  • ارائه گواهی تمکن مالی والدین مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی و تحصیل فرزند خود در مدت زندگی و تحصیل در انگلستان
  • ارائه ریزنمره های تحصیلی به همراه ترجمه آن ها
  • ارائه پاسپورت معتبر با ۶ ماه اعتبار
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی به همراه ترجمه آن
  • ارائه رسید پرداخت شهریه مدرسه و یا کالج آموزشی
  • ارائه تائیدیه تحصیلی
مدارک لازم اخذ ویزای Tier 4 دانش آموز

مدارک لازم اخذ ویزای Tier 4 دانش آموز

ویزای Tier 4 دانش آموز بالای 17 سال انگلستان

این نوع ویزا برای دانش آموزانی صادر می شود که بیشتر از ۱۷ سال سن داشته باشند و قصد تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کشور انگلستان را داشته باشند. این نوع ویزا بر اساس امتیازبندی به متقاضیان اعطا می شود.بنابراین متقاضی باید در مجموع ۴۰ امتیاز را کسب کند تا بتواند این ویزا را اخذ نماید. این نوع ویزا برای متقاضیان تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا انگلستان صادر می شود.

شرایط اقامت والدین با ویزای دانش آموز در انگلستان

والدینی که با اخذ ویزای دانش آموزان مجوز اقامت انگلستان را دریافت کرده اند، می توانند تا پایان تحصیل فرزندان خود در این کشور اقامت کنند. والدین در مدت اقامت در انگلستان با ویزای والدین دانش آموزان مجوز کار ندارند و نمی توانند به کار و اشتغال بپردازند.علاوه بر این والدین نمی توانند در این مدت به تحصیل در دانشگاه بپردازند. والدین با اخذ ویزای والدین مجاز به اخذ ویزای همراه نیز نمی باشند. اگر یکی دیگر از والدین قصد پیوستن به فرزند و والد دیگر در انگلستان را داشته باشد، باید خود به طور مجزا اقدام به اخذ ویزای والدین کند.

نکات مهم در اخذ ویزای والدین دانش آموز انگلستان

والدین دانش آموزان برای اخذ ویزای دانش آموزی انگلستان باید نکات و مواردی را مد نظر داشته باشد که در صورت عدم رعایت آن ها روند دریافت ویزای والدین دانش آموزان با مشکل مواجه می شود. از جمله نکات مهم در اخذ این نوع ویزا موارد زیر را می توان نام برد:

  • والدین دانش آموز باید با ارائه گواهی های مالی و اسناد لازم اثبات کند که تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی فرزند خود و خود را در مدت تحصیل فرزند و اقامت در انگلستان دارا ی باشد.
  • والدین دانش آموز باید ثابت کند که پس از تمام شدن تحصیل فرزند خود قصد ترک انگلستان را دارد.
  • والدین دانش آموز باید ثابت کند که علاوه بر خانه خود در انگلستان خانه دیگری در خارج از این کشور دارد.
  • والدین دانش آموز باید توانایی تامین هزینه های برگشت به کشور خود را داشته باشد.
  • دانش آموز باید در رده سنی زیر 12 سال باشد و ویزای دانش آموزی Tier 4 را دریافت کرده باشد.
  • دانش آموز باید یا در یک مدرسه خصوصی در انگلستان مشغول تحصیل باشد و یا قصد تحصیل در آن مدرسه خصوصی را داشته باشد.
  • والدین به منظور اخذ ویزای والدین دانش آموز باید در حدود 3 ماه قبل از سفر به انگلستان اقدام کنند.
  • ویزای والدین دانش آموز انگلستان مختص والدینی است که فرزندان زیر 12 سال دارند.

زمان درخواست ویزای والدین دانش آموز انگلستان

والدین دانش آموز برای اخذ ویزای والدین کشور انگلستان باید در حدود 3 ماه قبل از شروع دوره تحصیلی مدارس انگلستان اقدام کنند. به طور کلی نتیجه درخواست ویزای والدین در طی 3 هفته اعلام می شود. والدین به منظور آگاهی دقیق از نحوه و زمان درخواست ویزای والدین می توانند به وب سایت رسمی ویزا و مهاجرت انگلستان مراجعه کنند.

دلایل تحصیل دانش آموزان در انگلستان

کشور انگلستان بنا به دلایل فراوانی از جمله مقاصد تحصیلی دوره های دبستان و دبیرستان می باشد. اعتبار مدارک تحصیلی دیپلم دبیرستان و امکان تحصیل پس از فارغ تحصیلی از دبیرستان در دانشگاه های این کشور و کشورهای کانادا و آمریکا را می توان از مهم ترین دلیل تحصیل در مدارس انگلستان ذکر کرد.علی رغم بالا بودن هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور اروپایی، بنا به دلایل قوی همچون قدرتمند بودن اقتصاد این کشور، تکلم مردم به زبان انگلیسی، بالا بودن کیفیت واستانداردهای زندگی، اعتبار مدرک دانشگاهی دانشگاه های این کشور و ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی این کشور در بالاترین فهرست مقاصد مهاجرت جای دارد.

دلایل تحصیل دانش آموزان در انگلستان

دلایل تحصیل دانش آموزان در انگلستان

امتیازهای لازم اخذ ویزای دانش آموزی انگلستان

به طور کلی ویزای تحصیلی دانش آموزی انگلستان بر اساس سیستم امتیازبندی ( Point Based System) محاسبه می شود. به منظور اخذ ویزای تحصیلی متقاضی باید بالاترین امتیاز را کسب کند. معمولا امتیازها بر اساس موارد زیر می باشد:

  • ارائه گواهی تمکن مالی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی و تحصیل در مدت اقامت در انگلستان: ۱۰ امتیاز :به طور کلی گواهی تمکن مالی برای کودکان زیر ۱۷ سال به نام قیم این کودک و برای افراد بالای ۱۷ سال به نام خود متقاضی باید ارائه شود.قیم کودک و یا خود متقاضی باید به طور متوسط گواهی را ارائه دهد که در حدود ۱۲۸۰ پوند را به طور ماهانه برای ۹ ماه در حساب متقاضی نشان دهد. در صورتی که به همراه کودک یک همراه نیز به کشور انگلستان سفر می کند، باید علاوه بر این مبلغ ماهانه در حدود ۱۰۰۰ پوند نیز برای همراه در حساب بانکی موجود باشد.
  • ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس: ۱۰ امتیاز :در صورتی که متقاضی دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس باشد، ۱۰ امتیاز مدرک زبان را کسب می کند. کودکان زیر ۱۷ سال نیازی به ارائه این مدرک زبان ندارند.
  • ارائه نامه پذیرش از مدرسه: ۲۰ امتیاز :نامه پذیرش از مدرسه مورد نظر بر اساس مدارک ارائه شده توسط دانش آموز به مدرسه تعیین می شود. این مدارک شامل مدارک تحصیلی دانش آموز و ریزنمره های آن ها و انگیزه نامه تحصیلی می باشد.

شرایط تحصیل در دانشگاه انگلستان پس از پایان دبیرستان

دانش آموزان با تحصیل در مدارس انگلستان می توانند در دانشگاه های این کشور و دانشگاه های برتر کانادا و آمریکا به تحصیل بپردازند. دانش آموزان فارغ تحصیل شده از دبیرستان های انگلستان برای تحصیل در دانشگاه های این کشور باید واجد شرایط باشند.از جمله شرایط مهم در اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه های انگلستان دارا بودن مدرک دیپلم دبیرستان، تسلط به زبان انگلیسی و دارا بودن مدرک دوره فاندیشن A Level می باشد. علاوه بر این فارغ تحصیلان باید در آزمون های ورودی دانشگاه نمره های لازم را کسب کنند.

شرایط تحصیل در دانشگاه انگلستان پس از پایان دبیرستان

شرایط تحصیل در دانشگاه انگلستان پس از پایان دبیرستان

اقامت دانش آموزان پس از تحصیل در مدارس انگلستان

دانش آموزان پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود و اخذ مدرک دیپلم دبیرستان می توانند وارد دوره های یک ساله و یا یک ساله و نیم کالج های انگلستان شوند. با اخذ ویزای تحصیلی فارغ تحصیلان دبیرستان مجوز اقامت انگلستان را نیز دریافت می کنند. اگر فارغ تحصیلان قصد ورود به دانشگاه ها یا کالج های انگلستان را نداشته باشند، باید کشور انگلستان را ترک کنند. دانشجویان پس از فارغ تحصیلی از ۶ ماه تا یک سال فرصت جستجوی کار در این کشور را دارند. این افراد در این مدت می توانند با جست و جو و یافتن کار مرتبط با رشته تحصیلی خود ویزای کار انگلستان را اخذ کنند. پس از ۵ سال کار در این کشور متقاضیان می توانند برای اخذ اقامت دائم انگلستان اقدام کنند.فارغ تحصیلان برای اخذ مجوز اقامت دائم انگلستان باید واجد شرایط باشد و مواردی را رعایت کند. از جمله مهم ترین این شرایط موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • متقاضی در مدت ۱۰ سال زندگی در کشور انگلستان مرتکب جرم و جنایتی نشده باشد و وجود وی در این کشور تهدیدی برای این کشور محسوب نشود.
  • متقاضی باید قبل از ارائه درخواست تابعیت انگلستان به مدت ۵ سال در این کشور زندگی کرده باشد.
  • متقاضی باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشد.
  • متقاضی نباید در یک سال گذشته بیشتر از ۳ ماه در خارج از کشور انگلستان زندگی کرده باشد.

اقامت والدین در حین تحصیل دانش آموزان در انگلستان

والدین دانش آموز با اخذ ویزای والدین انگلستان تا 3 هفته فرصت دارند تا به کشور انگلستان وارد شوند. اگر اعتبار ویزای والدین تمام شود، والدین می توانند این ویزا را از 6 ماه تا یک سال تمدید کنند. والدین در صورتی می توانند ویزای اقامت خود را تمدید کنند که تحصیل فرزند آن ها تا یک سال دیگر به پایان برسد و یا اینکه فرزند آن ها تا یک سال دیگر به 12 سالگی برسد.در غیر اینصورت والدین با تمام شدن مدت اعتبار ویزای والدین باید از انگلستان خارج شوند. پس از خروج از انگلستان والدین باید برای ورود مجدد از طریق ویزای دیگری اقدام کنند.

هزینه های اخذ ویزای والدین دانش آموز در انگلستان

والدین برای اخذ ویزای والدین دانش آموز در انگلستان باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنند. از جمله هزینه های درخواست ویزا، هزیه های اخذ ویزا و به طور کلی هزینه های زندگی دانش آموزی در زیر ارائه شده است:

  • به طور متوسط هزینه های زندگی در کشور انگلستان ماهانه در حدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ پوند است.
  • هزینه درخواست ویزای والدین دانش آموز در انگلستان در حدود 516 پوند می باشد.
  • هزینه اخذ ویزای والدین دانش آموز یا ویزای گاردین انگلستان در حدود 496 پوند برای هر کدام از والدین می باشد.
  • هزینه تمدید ویزای والدین دانش آموز یا ویزای گاردین انگلستان با پست در حدود 993 پوند و به صورت حضوری در حدود 1580 پوند می باشد.
  • هزینه های تحصیل در مدارس دولتی انگلستان سالانه در حدود 5000 تا 6000 پوند می باشد.
  • هزینه های تحصیل در مدارس بین المللی و خصوصی انگلستان سالانه در حدود 15.000 پوند می باشد.
  • هزینه های شهریه تحصیل در هر سال دبیرستان های انگلستان در حدود 12.000 پوند تا 20.000 پوند می باشدد.
  • هزینه های تحصیل در دوره های فاندیشن یا A Level در سال 11 و 12 دبیرستان در حدود 17.000 پوند می باشد.
هزینه های اخذ ویزای والدین دانش آموز در انگلستان

هزینه های اخذ ویزای والدین دانش آموز در انگلستان

ویزای والدین دانش آموزان انگلستان و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در مهاجرت تحصیلی و تحصیل در مدارس انگلستان و اخذ ویزای والدین مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور مهاجرت تحصیلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود. وکیل مهاجرت به انگلستان موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ ویزای والدین، شرایط تحصیل، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند.موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در مورد اخذ ویزای والدین دانش آموزی در انگلستان و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ اقامت انگلستان را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

مزایای تحصیل در مدارس انگلستان

دانش آموزان و دانشجویانی کهبا تحصیل در مدارس و دانشگاه های این کشور موفق به اخذ اقامت دائم کشور انگلستان شوند، از مزایای شگفتی بهره مند می شوند. یکی از مهم ترین این مزیت ها تحصیل و زندگی در یکی از برترین کشورهای جهان و اروپا می باشد. کشور انگلستان از جمله کشورهایی است که دارای یکی از قدرتمندترین و معتبرترین پاسپورت های جهان می باشد.افرادی که موفق به اخذ پاسپورت این کشور شوند، می توانند با در دست داشتن این پاسپورت به ۱۲۰ کشور جهان بدون نیاز به ویزا رفت و آمد کنند. در صورتی که کشور انگلستان از اتحادیه اروپا خارج شود نیز تاثیری بر اعتبار و ارزش پاسپورت این کشور نخواهد داشت. به طور کلی برخی از مهم ترین مزایای تحصیل در مدارس و دانشگاه های انگلستان و اخذ مجوز اقامت این کشور عبارت است از:

  1. تحصیل در مدارس و دانشگاه های برتر جهان با رتبه بندی و رنکینگ های بالا
  2. معتبر بودن مدارک دیپلم دبیرستان و مدرک دانشگاهی
  3. امکان تحصیل در دانشگاه های برتر انگلستان، آمریکا و کانادا پس از اخذ مدرک دیپلم دبیرستان
  4. امکان اخذ اقامت انگلستات پس از اخذ مدرک تحصیلی دانشگاهی و کار و اشتغال
  5. نزدیکی و قرابت جغرافیایی با کشور ایران
  6. تنوع فرهنگی موجود در انگلستان و آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف
  7. امکان زندگی در هر شهر و محل این کشور با اخذ اقامت دائم این کشور
  8. امکان برخورداری از بیمه و خدمات پزشکی رایگان
  9. بالا بودن کیفیت آموزشی مدارس و دانشگاه ها و بالا بودن سطح امکانات رفاهی
  10. قدرتمند بودن اقتصاد و رونق و ثبات اقتصادی و زندگی در یک کشور ایده آل و پیشرفته
  11. امنیت اجتماعی و سیاسی و حمایت دولت انگلستان از مهاجران
  12. وجود فرصت های شغلی مختلف برای مهاجران
  13. وجود جاذبه های تاریخی و تلفیق سنت و مدرنیته در انگلستان
  14. وجود فستیوال ها و مراسم و جشن های هنری گوناگون در انگلستان
  15. زندگی در یک کشور پیشگام در زمینه علمی و صنعتی
  16. ثبات مالی و اقتصادی انگلستان علی رغم بحران های مالی در کشورهای اروپا
  17. وجود ۵ دانشگاه انگلستان در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان
  18. پایین بودن نرخ بیکاری ( کمتر از ۹.۳ در سال ۲۰۱۹) و وجود فرصت های شغلی مناسب
مزایای تحصیل در مدارس انگلستان

مزایای تحصیل در مدارس انگلستان

سخن آخر

در این مقاله چگونگی اخذ ویزای والدین دانش آموزان در انگلستان مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که والدین دانش آموزان با لحاظ کردن شرایط می توانند فرزند خود در کشور انگلستان را در حین تحصیل همراهی کنند. یکی از مهم ترین شرایط اخذ ویزای والدین دانش آموزی انگلستان دارا بودن تمکن مالی کافی و سن مناسب فرزند می باشد.

اگر در مورد چگونگی اخذ ویزای والدین دانش آموزی در انگلستان نیازمند اطلاعات بیشتری می باشید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و رشت با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند.این مقاله به شرح و توضیح چگونگی اخذ ویزای والدین دانش آموزان در انگلستان پرداخت. اگر قصد تحصیل در مدارس مطرح و برتر در سطح جهان را دارید، اگر می خواهید در دبیرستان های برتر اروپا تحصیل کنید، اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارید، تحصیل در مدارس انگلستان را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از مهم ترین و بزرگترین مزیت های تحصیل در انگلستان امکان اخذ ویزای والدین و همراهی یکی از والدین با دانش آموز در این کشور می باشد. از مزیت های مهم تحصیل در مدارس انگلستان امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت انگلستان پس از تمام شدن دوره تحصیلی دبیرستان و تحصیل در دانشگاه و کار و اشتغال در این کشور را می توان نام برد. اگر قصد تحصیل در مدارس کشورهای اروپایی و اخذ ویزای والدین دانش آموزی رادارید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر در سطح کشور برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد ویزای والدین دانش آموزان در انگلستان

1- ویزای گاردین یا ویزای والدین دانش آموز انگلستان چیست؟

والدینی که قصد دارند فرزند خود را برای تحصیل به کشور انگلستان بفرستند و در مورد محل زندگی، خورد و خوراک و رفت و آمد فرزند کم سال خود در این کشور نگران می باشند، می توانند از طریق اخذ ویزای گاردین یا ویزای والدین فرزند خود را در این کشور همراهی کنند.

2- شرایط اخذ ویزای های والدین دانش آموز انگلستان چیست؟

والدین باید در حدود 3 ماه قبل از شروع سال تحصیلی ویزای والدین را اخذ کنند. پس از دریافت این ویزا، والدین دانش آموز تا 3 هفته فرصت دارند تا به کشور انگلستان وارد شوند. دارا بودن تمکن مالی نیز از شرایط مهم می باشد.

3- شرایط اخذ ویزای Tier 4 والدین دانش آموز زیر 17 سال انگلستان چیست؟

این ویزای تحصیلی برای کودکانی صادر می شود که کمتر از ۱۷ سال سن داشته باشند. کودکان متقاضی تحصیل در انگلستان باید یا از طریق قیم قانونی خود اقدام کنند و یا این که در مدارس شبانه روزی انگلستان تحصیل کنند.

4- ویزای Tier 4 عمومی برای چه دانش آموزانی است؟

این نوع ویزا برای دانش آموزانی صادر می شود که بیشتر از ۱۷ سال سن داشته باشند و قصد تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کشور انگلستان را داشته باشند. این نوع ویزا بر اساس امتیازبندی به متقاضیان اعطا می شود.

5- شرایط اقامت والدین با ویزای دانش آموز در انگلستان چیست؟

والدین در مدت اقامت در انگلستان با ویزای والدین دانش آموزان مجوز کار ندارند و نمی توانند به کار و اشتغال بپردازند. والدین نمی توانند در این مدت به تحصیل در دانشگاه بپردازند. والدین با اخذ ویزای والدین مجاز به اخذ ویزای همراه نیز نمی باشند.

6- زمان درخواست ویزای والدین دانش آموز انگلستان چه موقع است؟

والدین دانش آموز برای اخذ ویزای والدین کشور انگلستان باید در حدود 3 ماه قبل از شروع دوره تحصیلی مدارس انگلستان اقدام کنند. به طور کلی نتیجه درخواست ویزای والدین در طی 3 هفته اعلام می شود.

7- آیا با تمام دبیرستان متقاضی می تواند در دانشگاه انگلستان تحصیل کند؟

دانش آموزان پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود و اخذ مدرک دیپلم دبیرستان می توانند وارد دوره های یک ساله و یا یک ساله و نیم کالج های انگلستان شوند. با اخذ ویزای تحصیلی فارغ تحصیلان دبیرستان مجوز اقامت انگلستان را نیز دریافت می کنند.

8- اقامت والدین در حین تحصیل دانش آموزان در انگلستان چگونه است؟

والدین دانش آموز با اخذ ویزای والدین انگلستان تا 3 هفته فرصت دارند تا به کشور انگلستان وارد شوند. اگر اعتبار ویزای والدین تمام شود، والدین می توانند این ویزا را از 6 ماه تا یک سال تمدید کنند.

9- در چه صورتی والدین می توانند ویزای والدین انگلستان را تمدید کنند؟

که تحصیل فرزند آن ها تا یک سال دیگر به پایان برسد و یا اینکه فرزند آن ها تا یک سال دیگر به 12 سالگی برسد. در غیر اینصورت والدین با تمام شدن مدت اعتبار ویزای والدین باید از انگلستان خارج شوند.

10- هزینه های اخذ ویزای والدین انگلستان چقدر است؟

هزینه درخواست ویزای والدین دانش آموز در حدود 516 پوند هزینه اخذ ویزای والدین دانش آموز یا ویزای گاردین در حدود 496 پوند برای هر کدام از والدین هزینه تمدید ویزای والدین دانش آموز یا ویزای گاردین انگلستان با پست در حدود 993 پوند و به صورت حضوری در حدود 1580 پوند می باشد.

11- مهم ترین مزایای تحصیل در مدارس و دانشگاه های انگلستان چیست؟

تحصیل در مدارس و دانشگاه های برتر جهان با رتبه بندی و رنکینگ های بالا معتبر بودن مدارک دیپلم دبیرستان و مدرک دانشگاهی امکان تحصیل در دانشگاه های برتر انگلستان، آمریکا و کانادا پس از اخذ مدرک دیپلم دبیرستان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *