ویزای سینگل چیست؟

ویزاها معمولا طبق معیارهای خاصی که دارند طبقه بندی می شوند.برخی از مهمترین معیارها عبارتند از هدف سفر، مدت زمان سفر، نحوه درخواست ویزا و غیره. از معیارهای اصلی که در اخذ ویزا بسیار موثر است، تعداد دفعات ورود و خروج از کشور مورد نظر می باشد. در مقاله پیش رو، تهیه شده در موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی، به بررسی ویزای سینگل کشور ایرلند پرداخته شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ویزای سینگل یا یکبار ورود چیست؟

 ویزای یکبار ورود به شما امکان سفر به ایرلند را به دلیل یک مناسبت در بازه تاریخی که در ویزای شما ثبت شده، می دهد. ویزای چند بار ورود به شما امکان سفر به ایرلند را به دلیل چندین مناسبت در طول تاریخ هایی که در ویزای شما ثبت شده و برای سفرهای کوتاه می باشد، می دهد.

امکان استفاده از این نوع ویزا برای عبور از قوانین مهاجرتی اقامت در ایالات وجود ندارد، برای مثال امکان ندارد به مدت 90 روز در ایرلند بمانید و سپس به دنبال بازگشت به کشور برای یک دوره دیگر 90 روزه باشید. هرگونه سوء استفاده از این امر ممکن است باعث شود که شما از ورود و یا درخواست ویزاهای بعدی امتناع ورزید.

C ویزای اقامت کوتاه مدت

اگر متقاضی ویزای اقامت کوتاه مدت هستید، میتوانید برای ویزای یک یا چند ورودی اقدام کنید. ملاحظاتی مربوط به برنامه های ویزای چند ورودی در زیر توضیح داده شده است تا به شما برای گرفتن تصمیم مربوط ویزای چند ورودی کمک کند. اگر می خواهید برای ویزای چند ورودی اقدام کنید، شما باید آن را در درخواست خود ذکر کنید و هزینه ویزا برای چند ورودی را پرداخت کنید.

اعطای ویزای چند ورودی، به تشخیص افسر ویزاست.

اگر شما برای ویزای مسافرتی چندگانه که تحت ویزای مسافرتی تک می باشد، درخواست دهید، تفاوت هزینه ویزا تحت هیچ شرایطی به شما برگردانده نمی شود. افسر مهاجرتی در قسمت ورودی مشخص می کند، به هر مناسبتی، که امکان ورود شما هست یا نه و همچنین مدت زمان ماندن شما را.

C ویزای اقامت کوتاه مدت

C ویزای اقامت کوتاه مدت

D ویزای بلندمدت

درخواست دهید، یعنی برای D اگر شما می خواهید ویزای بلند مدت، اقامت بیشتر از 3 ماه در ایرلند، بعنوان مثال برای تحصیل یا کا و یا پیوستن به یکی از اعضای خانواده که در حال حاضر در اینجا زندگی می کند، شما باید برای ویزای بلند مدت با یک بار ورود درخواست دهید. ثبت نام کنید. اگر شما می خواهید ایرلند را برای یک مدت کوتاه ترک کنید و مجدد بازگردید. شما باید یک ویزای معتبر با چندین ورود و یا اجازه اقامت معتبر ایرلندی و یا جی ان آی بی کارت داشته باشید.

ملاحظات برای تصمیم گیری در مورد درخواست برای ویزای کوتاه مدت با چندین ورودی

معمولا ویزا با چندین ورودی تنها برای متقاضی ای که سابقه مسافرت سازگار را دارد صادر می شود. اگر شما سابقا دو ویزای ایرلندی دارید و شرایط ویزا را رعایت نموده اید (مثلا بیشتر از زمان ممکنه ساکن نبوده اید و یا شغل غیرقانونی نداشته اید) شما میتوانید برای ویزای چندگانه مسافرتی درخواست دهید. ویزا با ورود چندگانه می تواند در شرایط خاصی تایید شود اگر شما سابق سفر به ایرلند را نداشته باشید. مثلا اگر

شما نیاز دارید به طور مرتب برای ملاقات های تجاری، سفرهای کوتاهی به ایرلند داشته باشید: شما باید شواهد این موضوع را از طرف کارفرمای خود و یا شرکتی که با آنها مشغول به کارهستند، ارسال نمایید. 

پس از مطالعه شرح مختصری درباره اخذ ویزای سینگل کشور ایرلند، اگر مایل به اخذ ویزای این کشور و یا سایر کشورها می باشید، با شعب رسمی موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهرهای شیراز، تهران، مشهد و اصفهان در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتر را از آنها بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *