ویزای دانش آموزی مالزی

مالزی تبدیل به یک مقصد آموزش عالی در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی شده است. در میان میزبانی دانشگاه های آسیا، دانشگاه های مالزی به طور گسترده در سراسر جهان شناخته شده است. بدانید که تحصیل به عنوان یک توریست با یک گذرنامه اجتماعی امکان پذیر نیست. لطفا توجه داشته باشید که تمدید ویزای دانش آموزی مالزی 6 ماهه امکان پذیر نیست.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط دریافت ویزای دانش آموزی مالزی

دانشگاه های مالزی باعث جذب تعدادی از دانشجویان از سراسر جهان هستند و محیطی جامع برای تحصیل ایجاد می کنند. موسسات مالزی دارای مشارکت قوی با صنایع و سازمان های جهانی پیشرو هستند که به دانشجویان فرصت های کارآموزی خوب و اشتغال مناسب را پس از فارغ التحصیلی می دهند. همچنین، شعبه های انستیتوها در سطح جهانی در مالزی برای دانشجویانی که به دنبال آموزش های مقرون به صرفه و با کیفیت هستند، مناسب است.

دانشجویان بین المللی در مالزی

دانشجویان بین المللی که می خواهند در مالزی تحصیل کنند، پس از پذیرش پیشنهاد از طرف موسسه باید برای دریافت گذرنامه دانشجویی (Student Pass) درخواست دهند. پس از دریافت گذرنامه، ویزای دانشجویی آنها تضمین شده است. اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی را دارید. موسسات مالزی مسئولیت صدور گذرنامه دانشجویی را از طرف دانشجو بر عهده می گیرند. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تایید نامه ویزا (VAL) را از موسسه ای که درخواست نامه های خود را می فرستید، دریافت کنید.

دانشجویان بین المللی در مالزی

 

درخواست ویزای دانش آموزی مالزی

درخواست برای ویزای دانشجویی جهت تحصیل در مالزی (گذرنامه دانشجویی) سخت تر از درخواست ویزای دانشجویی بسیاری از کشورهای دیگر است. توجه داشته باشید که روند درخواست ویزا و لیست اسناد مورد نیاز ممکن است در هر زمان تغییر کند. اطمینان حاصل کنید که آخرین اطلاعات مربوط به مقررات ویزا را مستقیما از سفارت مالزی در کشور خود دریافت کنید. همه دانشجویانی که در مالزی در خارج از کشور تحصیل می کنند، نیاز به درخواست ویزای دانشجویی دارند.

ویزای های کشور مالزی

دریافت مدارک درخواست ویزا در زمان خود بسیار مهم است، به طوری که برای دانشگاه انتخابی شما در مالزی بسیار راحت تر خواهد بود تا (VAL Visa Approval Letter) را برای شما ارسال کند. درخواست ویزای مالزی شامل 3 مرحله است:

  • درخواست نامه تایید ویزای الکترونیکی (eVAL)
  • درخواست ویزای ورودی سینگل (SEV)
  • درخواست نامه گذرنامه دانشجویی (ویزای دانشجویی واقعی)

لطفا به خاطر داشته باشید که eVAL، SEV گذرنامه دانشجویی نیستند. پروسه ویزای دانشجویی حدود 1100 MYR، بر اساس کشور دانشجو هزینه دارد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به شما تحصیل رایگان در مالزی را پیشنهاد می کند، در این زمینه می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *