ویزای دانشجویی اوکراین

پشتیبانی از ویزای تحصیل دانشجویی اوکراین فقط برای متقاضیانی است که پس از تکمیل مراحل ثبت نام، از طریق DHL و یا TNT دعوت می شوند و تمامی مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی را تحویل می دهد، می باشد. در ادامه به صورت مختصر به الزامات برای اخذ ویزای دانشجویی اوکراین اشاره شده است تا بهتر شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در اوکراین را بررسی کنیم و به همراهی متخصصین مهاجرت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی به نتایج جامع تری برسیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دریافت ویزای دانشجویی اوکراین

اسناد فوق جهت ویزا باید قبل از درخواست به سفارت به زبانهای اوکراینی یا روسی ترجمه شوند و از طریق وزارت امور خارجه کشور خود به طور قانونی تایید شوند. الزامات اساسی درخواست نامه ویزای دانشجویی اوکراین:

  •  فرم درخواست ویزا در سفارت
  • گذرنامه اصلی معتبر
  • 3 قطعه عکس (3x4cm)
  • دعوت نامه ای که توسط پست اکسپرس ارسال می شود.
  • گواهی بهداشتی پزشکی
  • نتایج HIV / ایدز
  • گواهی تکمیل تحصیلات عالی و یا متوسطه

میانگین زمان پردازش ویزا 1 تا 15 روز است،پردازش سریع نیز امکان پذیر است.

ویزای اوکراین

پس از دریافت ویزای اوکراینی خود از کنسولگری اوکراین شما باید از این ویزا استفاده کنید تا با خواندن مرجع عکس ها به شما کمک کند و تایید کنید که ویزای اوکراین شما تاریخ های صحیح دارد،که به شما اجازه می دهد تا طبق برنامه خود به اوکراین وارد شوید. شرکت ها مسئول اشتباهاتی که توسط کنسولگری اوکراین انجام شده است، نمی باشند. مطمئن باشید که ما در موسسه(توسعه گران مهر) برای کمک به شما به هر صورت ممکن برای کار با کنسولگری اوکراین به منظور اصلاح هر گونه اشتباه، حاضر هستیم. تعداد ورود های مجاز به اوکراین به قرار زیر می باشد:

  • ویزای یک بار ورود به اوکراین
  • ویزای دو بار ورود به اوکراین
  • (M) ویزای چند بار ورود به اوکراین (تا تاریخ انقضا معتبر است)

ویزای اوکراین

فرم ویزای اوکراین

مواردی که باید به صورت صحیح در فرم ویزا تکمیل شود که همچنین نوع و هدف سفر شما را مشخص می کند به قرار زیر می باشد:

  • ویزای توریستی اوکراین
  • ویزای تحصیلی اوکراین
  • نام خانوادگی به زبان اوکراینی / انگلیسی
  • نام به زبان اوکراینی / انگلیسی
  • روز/ ماه / سال (شما می توانید از این تاریخ تا زمان انقضای آن وارد اوکراین شوید)
  • جنسیت
  • تاریخ تولد روز / ماه / سال
  •  ملیت

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی اوکراین

بعد از تکمیل فرایند نام نویسی، دانشجو با پست الکترونیکی و یا ان تی ان نامه اصلی پذیرش ثبت نام را دریافت خواهند کرد و همه مدارکی که برای درخواست ویزا دانشجویان لازم است، باید ارسال شود.

الزامات اصلی درخواست ویزا دانشجویان اوکراین:

  • فرم درخواست ویزا – در سفارت.
  • گذرنامه معتبر
  • ۳ عکس (۳ x۴cm)
  • نامه دعوت اصلی که برای شما پست شد
  • گواهی سلامت پزشکی
  • نتایج آزمایش اچ آی وی یا ایدز
  • گواهی آموزش عالی و یا ثانویه انجام شده

اسناد فوق باید به زبان های اوکراینی یا روسی ترجمه شوند و قبل از درخواست دادن به سفارت، از وزارت امور خارجه کشور شما به رسمیت شناخته شوند. این یک لیست کلی از الزامات برای گرفتن ویزای دانشجویی اوکراین است. یک لیست کامل باید با تماس با کنسولگری اوکراین در اختیار شما به عنوان الزامات برای هر کنسولگری ایجاد شود.

مدت زمان صدور ویزای تحصیلی اوکراین

زمان پردازش: متوسط زمان پردازش برای ویزا ۱ تا ۱۵ روز است. پردازش فوری هم ممکن است. به طور معمول، از ۲ تا ۴ هفته طول می کشد تا نامه دعوت تان را صادر شده و به مرحله بعدی بروید. پردازش ویزا در نزدیک ترین کنسولگری اوکراین می تواند از ۱ روز تا ۳ هفته طول بکشد، بسته به این که چقدر شما مایل به هزینه کردن هستید، و اینکه آیا شما با پست و یا به طور شخصی درخواست می دهید.

هزینه های اخذ ویزای تحصیلی اوکراین

سفارت های اوکراین در خارج از کشور ۶۵۰۰ دلار (هزینه اولیه ویزای) برای پردازش برنامه های ویزا از طریق خدمات عادی مطالبه می کنند. هزینه ها برای تمام برنامه های کاربردی مبتنی بر خدمات تسریع شده دوبرابر می شود و هزینه های ویزا برای انواع ویزای خاص برای متقاضیان از کشورهای خاص ممکن است با هزینه اولیه ویزای در بالا متفاوت باشد اما دقت داشته باشید که هزینه های و هزینه تحصیل در اوکراین مربوط به مبلغ پیش پرداخت شهریه در صورت رد شدن درخواست ویزا استرداد نمی شوند.

شرایط دریافت ویزای همراه در اوکراین

قانون جدید اوکراین مشخص کردن روندهای مهاجرت برای اعضای خانواده که توسط ویکتور یانوکویچ، رئیس جمهور اوکراین در اکتبر ۲۰۱۱ امضا شد، اکنون اجرا شده است. قانون قبلی برای خانواده ها بسیار پیچیده بود که به همراه یکدیگر به اوکراین نقل مکان کنند و در انطباق با قوانین مهاجرت باقی بمانند، بنابراین این تغییرمورد استقبال است.

مقررات جدید این امکان را فراهم می کنند که ابتدا به افراد اجازه اعمال ویزای D برای ورود به اوکراین و دوم درخواست مراجعه به مجوزهای اقامت موقت در داخل اوکراین درخواست دهند. این اصلاح قانون را از سپتامبر ۲۰۱۱ اصلاح می کند، که نشان می دهد وابستگان باید برای ویزای بازدید کننده نوع C درخواست دهند، که تنها برای حداکثر ۹۰ روز از هر ۱۸۰ روز معتبر است.

شرایط دریافت ویزای همراه در اوکراین

مجوزهای اقامت موقت برای اعضای خانواده وابسته به بزرگسالان و کودکان زیر ۱۸ سال مجاز به اجازه والدین صادر خواهد شد. اعتبار مجوزهای اقامت موقت باید در راستای اعتبار مجوز سکونت دارنده مجوز کار باشد. ویزای نوع همراه باید زمانی صادر شود که شخصی که در اکراین است اجازه اقامت موقت خود را داشته باشد: یعنی پس از اینکه او به اوکراین رسید. برای یک خانواده ممکن نیست که در همان زمان درخواست ویزای D داده شود.

همچنین باید توجه داشت که گواهی تولد رسمی و سند رسمی ازدواج در زمان درخواست برای اثبات رابطه با دارنده مجوز اقامت مورد نیاز خواهد بود. از آنجا که روند قانونی کردن می تواند چندین هفته طول بکشد (بسته به کشور صدور سند)، برنامه ریزی پیشرفته ضروری است.

توجه داشته باشید که ویزای نوع D و مجوزهای اقامت موقت اکنون برای افراد دارای مجوز کار در دسترس هستند. اطمینان حاصل کنید که وابستگان هر کدام از بستگان مهاجر شما یا کارمندان در اوکراین تمام اسناد مربوط به مهاجرت را دارند. یک لیست کامل از الزامات را باید حین تماس با کنسولگری اوکراین به دست آورید زیرا نیاز هر کنسولگری متفاوت است.در این زمینه و همچنین مهاجرت به اوکراین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)به صورت کامل شما را راهنمایی خواهیم کرد.

سوالات متداول در مورد ویزای دانشجویی اوکراین

1- متقاضیان اخذ ویزای دانشجویی اوکران باید مدارک خود را به چه زبانی ترجمه کنند؟

متقاضیان میباست مدارک خود را به زبان اوکراینی یا روسی ترجمه نمایند.

2- مدت زمان صدور ویزای تحصیلی اوکراین چقدر است؟

متوسط زمان پردازش برای ویزا ۱ تا ۱۵ روز است. پردازش فوری هم ممکن است.

3- هزینه های مربوط به اخذ ویزای تحصیلی اوکراین چقدر است؟

سفارت های اوکراین در خارج از کشور ۶۵۰۰ دلار (هزینه اولیه ویزای) برای پردازش برنامه های ویزا از طریق خدمات عادی مطالبه می کنند.

4- آیا هزینه های مربوط به اخذ ویزای تحصیلی اوکراین در صورت ریجکت شدن برگردانده می شود؟

خیر، هزینه های ویزا و هزینه تحصیل در اوکراین مربوط به مبلغ پیش پرداخت شهریه در صورت رد شدن درخواست ویزا استرداد نمی شوند.

5- آیا کسانی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی اوکراین می شوند امکان درخواست ویزای همراه به صورت همزمان وجود دارد؟

خیر، ویزای نوع همراه باید زمانی صادر شود که شخصی که در اکراین است اجازه اقامت موقت خود را داشته باشد.

6- جهت اخذ ویزای دانشجویی اوکراین چه مدارکی باید ارائه شود؟

فرم درخواست ویزا در سفارت، گذرنامه اصلی معتبر،۳ قطعه عکس ۳در۴ ،دعوت نامه ای که توسط پست اکسپرس ارسال می شود.گواهی بهداشتی پزشکی، نتایج HIV / ایدز، گواهی تکمیل تحصیلات عالی و یا متوسطه. گذرنامه معتبر. نامه دعوت اصلی که برای شما پست شد

7- ویزای همراه کسانی که موفق به اخذ ویزای دانشجویی اوکراین شده اند چقدر اعتبار دارد؟

ویزای بازدیدکنندگان تنها برای حداکثر ۹۰ روز از هر ۱۸۰ روز معتبر است.

8- کسانی که موفق به دریافت ویزای دانشجویی اوکراین شده اند برای چه کسانی می توانند درخواست ویزای همراه بدهند؟

مجوزهای اقامت موقت برای اعضای خانواده وابسته به بزرگسالان و کودکان زیر ۱۸ سال مجاز به اجازه والدین صادر خواهد شد.

9- کسانی که از طریق ویزای دانشجویی اوکراین به این کشور مهاجرت کرده اند برای ارسال درخواست ویزای همراه چه مدارکی باید ارائه دهند؟

گواهی تولد رسمی و سند رسمی ازدواج در زمان درخواست برای اثبات رابطه با دارنده مجوز اقامت مورد نیاز خواهد بود.

10- پشتیبانی از ویزای دانشجویی اوکراین برای چه کسانی می باشد؟

پشتیبانی از ویزای تحصیل دانشجویی اوکراین فقط برای متقاضیانی است که پس از تکمیل مراحل ثبت نام، از طریق DHL و یا TNT دعوت می شوند و تمامی مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی را تحویل می دهد، می باشد.

11- کسانی که ویزای دانشجویی اوکراین را دارند چه تعداد مجوز ورود به اوکراین دارند؟

تعداد ورود های مجاز به اوکراین به قرار زیر می باشد:

  • ویزای یک بار ورود به اوکراین
  • ویزای دو بار ورود به اوکراین
  • (M) ویزای چند بار ورود به اوکراین (تا تاریخ انقضا معتبر است)
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *