وضعیت کار در ایتالیا
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

جهت سرمایه گذاران وضعیت کار در ایتالیا مناسب می باشد.اشخاصی که خواهان کار در ایتالیا بعنوان تجار آزاد هستند، باید شاهدی را ارائه دهند که نشان دهد شخص می خواهد یک تجارت مستقل را در این کشور راه بیاندازد.کارمندانی که برای اخذ مجوز اقامت درخواست می کنند، باید مدرک اشتغال و یا گواهی رسمی مشابه را از کارفرمای خود دریافت نمایند.هر دوی این گروه مجوز اقامت را برای مدت بیش از پنج سال اخذ می نمایند.

شرایط و وضعیت کار در ایتالیا

در اقتصاد ایتالیا، هنوز تقسیم بندی شمالی،جنوبی معمول است. در حالی که در برخی نقاط شمالی به شدت صنعتی، مشاغل تقریبا زیادی وجود دارد، بخش های بزرگ جنوب ایتالیا از بیکاری رنج می برند و این موضوع ریسک مهاجرت به ایتالیا را افزایش می دهد.کارکنان واجد شرایط به شدت تقاضاهای کاری شان بالاست، به خصوص در زمینه فناوری اطلاعات، ولی امور برای جویندگان مشاغل در بخش آموزشی نیز به نسبت خوب است. به طور کلی، تسلط به زبان انگلیسی بسیار مهم تر از مهارت های زبان ایتالیایی است، گرچه این ممکن است بسته به بخش صنعتی که در آن به دنبال شغل می گردید و نوع کارتان نیز فرق داشته باشد. با وجود همه این ها، هنوز تعداد زیادی ایتالیایی هستند که زبان انگلیسی شان از حد متوسط نیز پایین تر است، و علت این است که دانستن زبان ایتالیایی همیشه سودمند است.کار در ایتالیا

 

کار در ایتالیا

ساکنین که جزو شهروندی اتحادیه اروپا هستند هیچ محدودیتی برای دسترسی به بازار کاری کشور ایتالیا ندارند. شخص ساکن کشور عضو اتحادیه اروپا به طور خودکار مجوز کار دارد. بعد از سه ماه اقامت در کشور، شما به مجوز اقامت ایتالیا نیاز دارید که بتوانید در دپارتمان خارجی دفاتر پلیس استفاده کنید. وقتی که درخواست مجوز سکونت دادید، همیشه مجبور خواهید بود تا گذرنامه و یا مدرک شناسایی مشابه شامل عکس های گذرنامه را نشان دهید. البته برای تمدید اقامت در ایتالیا، مدارک بیشتری را باید ارائه دهید.در راستای مهاجرت کاری به ایتالیا می تونید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration-labor-residency”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *