وضعیت درآمد در لهستان

متوسط ​​و حداقل حقوق و دستمزد در ورشو لهستان، بینش متفکرانه به این اقتصاد مرکزی اروپا، یکی از سریعترین های در حال رشد در منطقه است. وضعیت درآمد در لهستان باعث شده است بسیاری از بحران اخیر در قاره اروپا را نادیده بگیرد و نشان دهد که اقتصاد آنقدر قوی است. بیایید متوسط ​​و حداقل حقوق و دستمزد را در ورشو، پایتخت لهستان و بزرگترین شهر آن تحلیل کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

وضعیت درآمد در لهستان

اگر شما در حال بررسی حرکت و یا مهاجرت به لهستان هستید، این پست به شما کمک خواهد کرد تا اقتصاد کشور را درک کنید. لهستان عضو کامل شهروندی اتحادیه اروپا است، اما این بخشی از منطقه یورو نیست و یکی از سریعترین اقتصادهای رو به رشد در قاره اروپا است. در پایین، ما برای ارقام متوسط ​​و حداقل حقوق در لهستان داریم. کشور با استفاده از ارز Zloty، که دولت را به انعطاف پذیری بیشتری برای مدیریت اقتصاد خود می دهد. کشورهای دیگر در اروپای مرکزی با استفاده از ارز یورو رشد اقتصادی بسیار کمتری نسبت به لهستان داشته اند.

حداقل دستمزد در لهستان

حداقل دستمزد رسمی در ورشو تا سال 2017 از 2000 PLN (دستمزد ناخالص) است. این تقریبا 464 یورو و تقریبا 500 دلار در ماه می باشد. لهستان دارای یکی از بالاترین حداقل حقوق در اروپای مرکزی و شرقی نسبت به کشورهای دیگر که در سال 2004 به اتحادیه اروپا ملحق شده اند مانند کشورهای بالتیک، کشور جمهوری چک و کرواسی می باشد. درآمد متوسط ​​پس از مالیات در ورشو حدود 3750 PLN و یا تقریبا 850 دلار در ماه است. این رقم نشان می دهد که چگونه ورشو یک شهر ثروتمند است نه تنها در حوزه اقتصادی ملی بلکه در سطح منطقه ای است. در دیگر شهرهای مهم لهستان، حقوق متوسط ​​به طور قابل توجهی پایین تر از جمله کراکوف یا وروسکول است.

حداقل دستمزد در لهستان

 

اقتصاد در لهستان

اگر شما به ورشو نقل مکان می کنید، باید از حقوق متوسط ​​به عنوان مرجع برای پیشنهاد شغلی آینده خود استفاده کنید. هر چیزی که زیر دستمزد متوسط ​​باشد، سطح زندگی نسبتا پایین را به وجود خواهد آورد، به ویژه اگر شما باید اجاره را نیز پرداخت کنید. لهستان خود را به عنوان یکی از اقتصادهای دائمی در اروپا نشان می دهد. اگر به ورشو می روید، می توانید انتظار داشته باشید که یک شهر بسیار پویاتر از بیشتر پایتخت های اروپا داشته باشید. دلایل اصلی این حقوق و دستمزد پایین تر نسبت به همسایگان خود در غرب است. با توجه به این دلایل، بسیاری از شرکت های اروپایی از سال 2004 بخشی از عملیات خود را به لهستان تحویل می دهند.

کار در لهستان

وضعیت کار در لهستان در شهر ورشو این کشور نه تنها فرصت های شغلی زیادی برای حرفه ای های جوان دارد، بلکه یک شهر عالی برای شروع کسب و کار است. این شهر جریان عظیمی از ساکنان جدید، از سایر نقاط لهستان و نیز از کشورهای مانند اوکراین، بلاروس و ویتنام را تجربه می کند. در نهایت، کیفیت زندگی در لهستان بسیار بالا است. ورشو امن تر از بسیاری از شهرهای اروپایی است و دارای خدمات بهتر از خدمات عمومی در اروپای مرکزی است. شرایط زندگی در لهستان می توانید برای افرادی که به دنبال کار هستند بسیار رضایت بخش باشد، با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید تا در این مسیر شما را راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *