هزینه مهاجرت به استرالیا

هزینه های مهاجرت می تواند بسیار متفاوت باشد و عوامل متعددی در نظر گرفته می شود. از فرد به فرد و از خانواده به خانواده ،همیشه شرایط و عوامل فردی است که می تواند در هزینه های کلی نقش داشته باشد. هر مهاجر دارای استانداردهای و الزامات خاص خود است. یک مهاجر در سیدنی و دیگری در آدلاید ساکن می شود همه این عوامل به شدت بر هزینه مهاجرت به استرالیا تاثیر می گذارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و هزینه مهاجرت به استرالیا

دولت استرالیا دارای یک سیاست مهاجرت سخت گیرانه است و به شدت کنترل می کند که چه کسی وارد کشور می شود و هر کس که یک شهروند استرالیایی نیست، باید دارای ویزای ورودی (entry VISA) باشد. دسته های بسیاری وجود دارد که تحت آن شما می توانید ویزای ورود به استرالیا را دریافت کنید. با این حال به منظور مهاجرت، این تعداد نسبتا محدود است. هزینه های ویزا نیز بسیار متفاوت است و بستگی به نوع ویزا دارد، هزینه ها می توانند از AU 200 تا مبلغ AU 70.000 (برای ویزای مشمول مالیات والدین) باشد. در بیشتر موارد هزینه کل ویزا  از جمله تمام هزینه های دولت و همچنین هزینه های حرفه ای AU 7000 – 12000 برای یک واحد خانواده است.

مهاجرت به استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا

هر درخواست نامه ای جهت مهاجرت مجموعه ای از شرایط منحصر به فرد خود را دارد، به همین ترتیب در ارزیابی شما میزان و هزینه خاصی ارائه خواهد شد. هزینه ها برای 30 روز از تاریخ نهایی ارزیابی خود ثابت و پایدار هستند. هزینه های ذکر شده در ادامه شامل همه اعضای خانواده برای شمول در درخواست نامه هستند. به عنوان یک قاعده کلی، شما باید سه هزینه کلی را در نظر بگیرید:

  • هزینه های مربوط به ارسال درخواست ویزا
  • هزینه های مربوط به مهاجرت به استرالیا (بلیط هوایی، هزینه های حمل و نقل وسایل خانگی و غیره)
  • هزینه زندگی در استرالیا (اجاره مسکن یا خرید ماشین و غیره)

هزینه درخواست ویزا استرالیا

هزینه های مربوط به ارائه درخواست ویزا شامل همه موارد زیر در دلار استرالیا (AU) می باشد:

  • هزینه درخواست ویزا از اداره مهاجرت (DIAC)؛ 060 دلار (برای ویزای اقامت دائم)
  • هزینه درخواست ارزیابی مهارت ها؛ از 300 تا 1050 دلار برای اکثر مشاغل
  • آزمون IELTS (در صورت لزوم)؛ 310 دلار
  • آزمایش پزشکی؛  از 254 تا 303 دلار برای هر نفر
  • هزینه گواهینامه اجازه از پلیس؛ به طور متوسط ​​20 دلار برای هر نفر
  • هزینه ترجمه و تایید مدارک؛ تا 500 دلار

هزینه استفاده از نماینده مهاجرت به استرالیا

اگر تصمیم به استفاده از نماینده مهاجرت برای راهنمایی و مدیریت درخواست ویزای خود دارید، باید هزینه های دریافت این خدمات حرفه ای را به هزینه های بالا اضافه کنید. وب سایت موسسه(توسعه گران مهر) دارای صفحه ای است که نشان می دهد نمایندگان مهاجرت در استرالیا در حال حاضر مسئولیت مدیریت درخواست نامه ها برای انواع مختلف ویزا را دارند. هزینه کلی درخواست ویزا:

  • 6000 تا 8000 دلار استرالیا، اگر شما تحت برنامه مهاجرت متخصص (Skilled Migration Program) درخواست کرده اید.
  • 8500 تا 15000 دلار استرالیا، اگر تحت برنامه مهاجرت تجاری (Business Migration Program) درخواست کرده اید.

با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از شرایط مهاجرت به استرالیا به طور کامل آشنا کنیم، ما اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *