هزینه زندگی در تورنتو

شهر تورنتو یکی از گران ترین مکان ها برای زندگی در کانادا است. با این حال، مهاجرانی که از ایالات متحده آمریکا به تورنتو یا اروپا سفر می کنند هزینه زندگی را به مراتب ارزان تر می یابند. علاوه بر این، گزارش کیفیت زندگی Mercer در سال 2017 برای شهرهای جهان، تورنتو را در رتبه 16 بعد از ونکوور قرار داد. بیشترین هزینه زندگی در تورنتو برای مهاجران، احتمالا هزینه مسکن خواهد بود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و هزینه زندگی در تورنتو

بهداشت جهانی تورنتو دارای شهرتی برای مهاجران و جغرافیایی مناسب برای اسکی بازان، ملوانان، عکاسان و شهروندان است. پس بسیار واضح است که چرا بسیاری از مردم از سراسر جهان در نظر گرفته اند که به کانادا سفر می کنند. پروسه خرید یک ملک در تورنتو، حتی برای مهاجران نسبتا ساده است. بنابراین کسانی که برای اقامت طولانی مدت برنامه ریزی می کنند، متوجه می شوند که خرید خانه مناسب است. با این حال، قیمت ها درسال های اخیر به سرعت افزایش یافته است و ارزان نمی شود. برای کسانی که به دنبال اجاره یک ملک هستند، هزینه ها در تورنتو به شدت متفاوت است و گزینه های زیادی وجود دارد. متوسط ​​اجاره ملکی یک خوابه حدود 1700 دلار کانادا (CAD) در ماه است و اجاره دو خوابه می تواند در حدود 2100 دلار در ماه باشد.

حمل و نقل در تورنتو

حمل و نقل در تورنتو

این امکان وجود دارد که زندگی خوب در تورنتو را بدون صرف هزینه ای بسیار زیاد حفظ کنید. هزینه مواد غذایی عادی در کانادا ارزان تر از اروپا می باشد، اما گران تر از ایالات متحده آمریکا است. فرصت های زیادی برای صرفه جویی در تورنتو با قیمت مناسب وجود دارد، گزینه های سرگرمی ارزان قیمت و فعالیت های آزاد در فضای باز در این کشور وجود دارد. در حالی که شبکه حمل و نقل عمومی در تورنتو گسترده است، مهاجرانی که وسیله نقلیه شخصی دارند، هزینه ماشین را نسبتا مقرون به صرفه می دانند. بنزین نیز در سراسر کانادا نسبتا ارزان است. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که حق بیمه خودرو در تورنتو بالا می باشد، حمل و نقل عمومی ماهانه با مترو برای یک فرد بزرگسال 141.50 دلار است.

مالیات در تورنتو

تورنتو کانادا دارای برخی از بالاترین مالیات ها در آمریکای شمالی است. پرداخت بیش از 30 درصد درآمد شما برای مالیات بسیار معمول است. خدمات شهری مانند بسیاری از شهرهای دیگر می باشد،مثلا در تورنتو شما حدود 100 تا 150 دلار در ماه (برای برق، گاز طبیعی و آب با هم) پرداخت خواهید کرد. اگرچه دولت بیمه بهداشتی پایه رایگان را برای ساکنان تورنتو ارائه می دهد، دریافت کنندگان باید حداقل سه ماه در این ایالت زندگی کنند تا بتوانند برای این مزایا واجد شرایط باشند. بنابراین بهتر است قبل از رفتن به تورنتو، یک بیمه جامع درمانی را خریداری کنید.

هزینه تحصیل در تورنتو

مهاجرانی که با فرزند به تورنتو نقل مکان می کنند، باید هزینه تحصیل در دانشگاه تورنتو کانادا را نیز حساب کنند. دانش آموزان مهاجر با اجازه اقامت قادر به حضور در مدارس عمومی در تورنتو هستند بدون صرف هیچ هزینه ای با این حال، کسانی که بدون مجوز زندگی می کنند، باید 8000 تا 14.000 CAD را سالانه بپردازند. بیشتر مهاجران در تورنتو، فرزندان خود را به مدارس بین المللی می فرستند؛ در حالیکه هزینه های آن از 20.000 تا  28.500 CAD در سال است. با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از هزینه تحصیل و زندگی در کانادا به صورت کامل آشنا کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “هزینه زندگی در تورنتو

  1. Hedi گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه میتونم در کنار تحصیل در دبیرستان کانادا کار کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه امکان کار در حین تحصیل در دبیرستان های کانادا بسیار سخت داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *