هزینه راه اندازی رستوران در اتریش

اگر علاقه مند به فعالیت در زمینه غذا در یک کشور توسعه یافته و جذاب هستید، راه اندازی رستوران در اتریش می تواند سوژه مناسبی برای کار در این کشور باشد. اکثر مردم در اتریش حداقل یک بار در هفته غذا را در رستوران می خورند، راه اندازی رستوران کار زیادی می برد، اما با یک برنامه ریزی تخصصی و صحیح می توان راه اندازی یک رستوران موفق را شروع کنید. این مقاله که به کوشش کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تهیه و تنظیم گردیده است به بررسی دقیق شروع افتتاح رستوران، هزینه و سایر موارد مورد احتیاج برای شروع تا ادامه کار رستوران پرداخته است. علاقمندان به مدیرت کردن رستوران می توانند موارد زیر را بررسی نمایند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • صنعت هتلداری در کشور اتریش
  • هزینه راه اندازی رستوران در کشور اتریش
  • مجوز رستوران در کشور اتریش
  • قانون ایمنی مواد غذایی و حمایت ار مصرف کننده کشور اتریش
  • نحوه راه اندازی و افتتاح رستوران در کشور اتریش
  • سوالات متداول

صنعت هتلداری در کشور اتریش :

صنعت هتلداری در کشور با رشد اقتصادی در حدود 4.4 درصد در سال می باشد. بخش عمده صنعت هتلداری در اکثر رستوران های کشور اتریش حاکم است که 88 درصد از درآمد این بخش و حداقل 88 درصد اشتغال را تشکیل می دهد . بخش عمده ای از صنعت هتلداری در اتریش تحت سلطه رستوران هایی است که در آن حضور دارند.

شرایط و هزینه راه اندازی رستوران در اتریش :

صنعت رستوران به دلیل رشد اقتصادی اتریش و کاهش نرخ بیکاری در حال رونق است. مالیات بر ارزش افزوده برای این صنعت با کاهش 10 درصدی همراه است. این بدان معنی است که رستوران ها می توانند ضمن پرداخت مالیات کمتری برای کالاها و خدماتی که ارائه می دهند، مشتریان بیشتری را جذب کنند. سرمایه گذاران در صنعت مواد غذایی و رستوران ها می توانند با افتتاح رستوران در اتریش انتظار پیشرفت داشته باشند.رویه، زمان، هزینه و پرداخت حداقل سرمایه برای شروع یک مسئولیت و انعطاف پذیری در تنظیم اشتغال و هزینه افزونگی . طبخ محصولات غذایی ، پیشنهادی که مشتری با آن موافق است .اگر به دنبال تأسیس رستوران در اتریش هستید، ثبت نام نیز باید با ثبت تجاری انجام شود. قبل از شروع کار، باید مجوز را تأمین کنید.

شرایط و هزینه راه اندازی رستوران در اتریش

شرایط و هزینه راه اندازی رستوران در اتریش

قانون ایمنی مواد غذایی و حمایت از مصرف کننده کشور اتریش :

این قانونی است که صنعت غذا ، تنظیم می کند. بر اساس این قانون، وزارت بهداشت مجاز است قوانین و مقررات مربوط به خدمات و مصرف مواد غذایی در اتریش را اعمال کند. همچنین مسئولیت نظارت و بازرسی از ایمنی مصرف مواد غذایی در رستوران ها از این طریق ارزیابی انجام می شود. وزارت خانه معیارهای خاصی را که باید رستوران برای تأمین امنیت غذایی داشته باشد، تعیین می کند. نمونه هایی از چنین معیارهایی منبع تهیه غذای مورد نیاز و نحوه تهیه آن است.

کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با راه اندازی رستوران در کشور اتریش می باشند.

نحوه راه اندازی و افتتاح رستوران در اتریش :

اتریشی ها غذا و نوشیدنی را جدی می گیرند، بنابراین جای تعجب ندارد که باز کردن رستوران در اتریش ، کار آسانی به نظر نرسد. اگر در مورد نحوه افتتاح رستوران کنجکاو هستید، این جا یک راهنمای چند مرحله ای برای راهنمایی علاقمند به راه اندازی یک رستوران موفق قرار دارد.

نحوه راه اندازی و افتتاح رستوران در اتریش

نحوه راه اندازی و افتتاح رستوران در اتریش

انتخاب یک اسم و نام تجاری برای رستوران :

داشتن اسم و نام تجاری منحصر به فرد برای راه اندازی رستوران بسیار مهم است. همچنین برنامه ای که نشانگر سبک سرویس دهی رستوران، غذاهایی که سرو می کنید و محیط رستوران، داشته باشید. این برنامه می تواند با هویت و شخصیت فرد و همچنین با رسالت رستوران او مطابقت داشته باشد. به یاد داشته باشید که نام تجاری رستوران یک نیروی نا محسوس در رساندن مفهوم کار رستوران به مشتری است و مفهوم رستوران به نوعی مانند برند عمل می کند.

مشخص کردن موارد منوی رستوران :

قبل از این که رستوران خود را باز کنید، باید انواع غذایی را که تهیه خواهید کرد، در منوی رستوران خود قرار دهید . تصمیم گیری در مورد منوی شما ،مشخص کردن وسایل مورد نیاز، انتخاب کارمندان دلخواه و دانستن این که چطور مردم را جذب رستوران خود کنید از موارد ضروری کار شما می باشد. همچنین باید اشراف کاملی روی موارد هزینه ای که برای سرو غذا صرف می کنید، داشته باشید. هزینه های منوی رستورانتان را مدیریت کنید تا سود خود را افزایش دهید و به طور مداوم منوی خود را به روز کنید.

نوشتن دستور کار :

نوشتن یک دستور کار دقیق در زمینه رستوران، برای رسیدن به سرمایه گذاری، مهم می باشد و از جمله درخواست وام برای شروع کار رستوران، ضروری و به توسعه کار کمک می کند. برای نوشتن برنامه کاری باید به این نکات توجه داشت : نوشتن خلاصه ی اجرای کار نمای کلی رستوران و توضیحات – تحلیل بازار پیشنهادات کاری – مدیریت استراتژی های بازاریابی و روابط عمومی طرح مالی – هزینه گرفتن مجوز دریافت وام …..

پیش بینی مالی برای افتتاح یک رستوران :

کل هزینه های راه اندازی مورد نیاز برای شروع رستوران و میزان لازم برای عملکرد رستوران خود را به صورت روزانه تخمین بزنید. سپس باید بودجه ایجاد شده در یک سال آینده را پیش بینی کنید تا بدانید که برای ماندن در تجارت چقدر هزینه نیاز خواهید داشت. و همچنین ارزیابی کنید که چه مقدار پولی در اختیار دارید تا به عنوان بودجه راه اندازی از آن استفاده کنید و همچنین بتوان کنترل هزینه های اضافی را کرد.

در نظر گرفتن یک مکان عالی و مناسب برای تاسیس رستوران :

باید توجه داشت که محل غذا خوری باید از یک فضای خاص سرچشمه بگیرد و یک تجربه به یاد ماندنی و معنی دار را برای جذب افرادی که مایل به بازگشت دوباره به رستوران هستند ایجاد کند . این مکان می تواند، روشن که با کارهای هنری مدرن و همچنین با گل ها و گیاهان زیبای روی دیوار آراسته شود و این مکان را تبدیل به یک رستوران مجلل کند.هنگام انتخاب یک مکان برای رستوران این ویژگی ها از مهم ترین موارد می باشند :

  • این مکان قابلیت مشاهده و دسترسی برای همه باشد.
  • مکانی را انتخاب کنید که توسط افرادی که در حال رانندگی یا پیاده روی هستند، دیده شود. به دنبال منطقه ای باشید که تعداد زیادی رهگذر را با پای پیاده یا اتومبیل به دست آورید.
  • در نظر گرفتن دسترسی به پارکینگ در نزدیکی رستوران و سهولت دسترسی به رستوران پیاده یا با ماشین .
  • از وجود جمعیت در منطقه ی مورد نظر برای تاسیس رستوران، اطمینان حاصل کنید که بازار، هدف اصلی رستوران می باشد.
  • هزینه کار و حداقل دستمزد بسیار مهم است، اطمینان حاصل کنید که هزینه های کار در یک منطقه کمتر از سود باشد.
  • رقابت منطقه ای، برخی از رقابت ها در اطراف رستوران می تواند به بازاریابی کمک کند. اما عاقلانه است که مسافت کافی وجود داشته باشد تا بتوان سیل جامعی از مشتریانی که به راحتی به مکان مشابه دیگری جذب نمی شوند ، جذب کنید.

مجوز :

برای افتتاح یک رستوران جدید، باید مجوزهای فدرال، ایالتی و محلی را کسب کنید. این مجوزها می تواند ارزشمند باشد، چرا که زمان ثبت نام برای مجوزهای رستوران، از مشاوره حقوقی نیز برخوردار می شوید و اطمینان حاصل می کنید که در هر مرحله کارهای لازم را درست انجام داده اید.

مشخص کردن محل تهیه مواد غذایی و تجهیزات نگهدارنده مواد غذایی :

برای اطمینان از موفقیت رستوران، باید یک عمده فروشی مواد غذایی با کیفیت بالا و تجهیزات مطمئن برای نگهداری مواد غذایی با قیمت مناسب در نظر بگیرید.

طراحی چیدمان رستوران :

هنگام راه اندازی رستوران باید به این فکر کرد که چگونه می توانید کل طرح خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده در فهرست و مضمون، سازمان دهی کرد. و همچنین چیدمان رستوران به چه صورت باشد. چیدمان طراحی شده می تواند کمک موثری برای جذب میهمان داشته باشد.

طراحی چیدمان رستوران در اتریش

طراحی چیدمان رستوران در اتریش

استخدام کارکنان مناسب :

یک قدم مهم در افتتاح یک رستوران استخدام کارمندان برای انجام کار رستوران در هر روز است. قبل از استخدام کارمندان، تمام نقش هایی را که باید در رستوران انجام شود، در نظر بگیرید. این کار ممکن است شامل مدیریت و سرپرستان منابع انسانی، خرید مواد غذایی و آشامیدنی، تهیه و ذخیره محصولات، تهیه غذا، غذاهای خدماتی ، تمیز کردن مواد غذایی و ظرفشویی، بازاریابی و فروش، روابط عمومی، حسابداری و حسابرسی و باشد. برای انتخاب کارمندان هر دو بخش رستوران چه آن هایی که جلوی مردم ظاهر می شوند و چه آن هایی که پشت یا به اصطلاح در آشپزخانه رستوران کار می کنند، به دنبال کارمندانی با تجربه قبلی و توانایی عالی، که در کار سریع و کارآمد نیز باشند، باشید. اشخاص مورد نیاز برای یک رستوران معمولا ، آشپز اجرایی مدیر کل – سرآشپز آشپزهای آماده – سرورها – متصدیان – میزبان کارفرمایان مواد غذایی و (ماشین ظرفشویی ) می باشند.

تبلیغ رستوران :

تبلیغات به دلایل مختلف بسیار مهم است. قبل از هر چیز، مشتریان باید بتوانند اطلاعات اساسی در مورد رستوران و غذاهای آن پیدا کنند. ثانیا، آن ها باید در امتحان کردن غذای جدید رستوران احساس شور و شوق کنند.تبلیغاتی مانند :گذاشتن عکس و جمله های کوتاه در مورد رستوران و غذاها در رسانه های اجتماعی، (فیس بوک، توییتر و اینستاگرام )، تا بتوانید دیگران را مشتاق غذا خوردن در رستوران کند.ساختن وب سایتی که طراحی آن جذاب و نشانگر اسم و برند رستوران باشد می تواند کمک زیادی کند . اطلاعات اصلی در مورد رستوران، از جمله آدرس، شماره تلفن، ساعت های کاری و فهرست خود را درج کنید.

تبلیغ رستوران در اتریش

تبلیغ رستوران در اتریش

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخ گویی تلفنی و حضوری به هم وطنان عزیز و انجام کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت می باشد. هم وطنان متقاضی راه اندازی رستوران در کشور اتریش ، کار در اتریش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفاتر موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز ، اصفهان، مشهد و تبریز مراجعه نمایند.

سوالات متداول در مورد راه اندازی رستوران در کشور اتریش :

1- صنعت هتلداری در کشور اتریش به چه صورت می باشد؟

هتلداری در کشور با رشد اقتصادی در حدود 4/4 درصد در سال می باشد. بخش عمده صنعت هتلداری در اکثر رستوران های کشور اتریش حاکم است که 88 درصد از درآمد این بخش و حداقل 88 درصد اشتغال را تشکیل می دهد.

2- هزینه راه اندازی رستوران در کشور اتریش به چه صورت است؟

صنعت رستوران به دلیل رشد اقتصادی اتریش و کاهش نرخ بیکاری در حال رونق است. مالیات بر ارزش افزوده برای این صنعت با کاهش 10 درصدی همراه است. این بدان معنی است که رستوران ها می توانند ضمن پرداخت مالیات کمتری برای کالاها و خدماتی که ارائه می دهند، مشتریان بیشتری را جذب کنند.

3- نحوه گرفتن مجوز رستوران در کشور اتریش به چه صورت می باشد ؟

اگر به دنبال تأسیس رستوران در اتریش هستید، ثبت نام نیز باید با ثبت تجاری انجام شود. قبل از شروع کار، باید مجوز را تأمین کنید . مجوز عملیاتی را می توان در کمیسر منطقه اتریش یا اداره شهرداری دریافت کرد. اجازه استفاده از محل رستوران شما را نیز می توانید از این افراد دریافت کنید.

4- آیا قانون ایمنی مواد غذایی در کشور اتریش وجود دارد ؟

این قانونی است که صنعت غذا، تنظیم می کند. براساس این قانون، وزارت بهداشت مجاز است قوانین و مقررات مربوط به سرویس و مصرف مواد غذایی در اتریش را اعمال کند.

5- موارد مهم برای راه اندازی رستوران در کشور اتریش چیست؟

مکان مناسب – مجوز – نام مناسب – مشخص کردن موارد منو – نوشتن دستور کار – مشخص کردن محل تهیه مواد غذایی پیش بینی مالی – استخدام کارکنان کارآمد و ماهر – تبلیغ – طراحی چیدمان رستوران .

6- تبلیغات رستوران به چه شکل می باشد؟

تبلیغاتی مانند :گذاشتن عکس و جمله های کوتاه در مورد رستوران و غذاها در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ، تا بتوانید دیگران را مشتاق غذا خوردن در رستوران کند.

7- استخدام کارکنان رستوران بهتر است به چه صورت باشد؟

به دنبال کارمندانی با تجربه قبلی و توانایی عالی ، که در کار سریع و کارآمد نیز باشند، باشید. اشخاص مورد نیاز برای یک رستوران معمولا ، آشپز اجرایی مدیر کل – سرآشپز آشپزهای آماده – سرورها – متصدیان – میزبان کارفرمایان مواد غذایی و (ماشین ظرفشویی ) می باشند.

8- مکان انتخابی برای رستوران در کشور اتریش باید چطور باشد؟

منطقه ای باشد که تعداد زیادی رهگذر داشته باشد و دسترسی به پارکینگ در نزدیکی رستوران، و سهولت دسترسی به رستوران به صورت پیاده یا با ماشین به راحتی امکان پذیر باشد.

9- آیا گذاشتن اسم روی رستوران در کشور اتریش اهمیتی دارد؟

گذاشتن اسم روی رستوران بسیار مهم و ضروری می باشد زیرا نام تجاری رستوران یک نیروی نامحسوس در رساندن مفهوم کار رستوران به مشتری است و برای شناساندن رستوران به نوعی مانند برند عمل می کند.

10- چیدمان رستوران در کشور اتریش چه تاثیری می تواند داشته باشد؟

چیدمان رستوران بسیار ضروری است زیرا چیدمانی که طراحی مناسب دارد می تواند کمک موثری برای جذب میهمان داشته باشد.

11- راه اندازی رستوران در کشور اتریش می تواند مفید باشد ؟

اگر علاقه مند به فعالیت در زمینه غذا در یک کشور توسعه یافته و جذاب هستید، راه اندازی رستوران در اتریش می تواند سوژه مناسبی برای کار در کشور اتریش باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *