هزینه تحصیل در دانشگاه اوکلند

هزینه تحصیل در سال LLM /MLS برای تحصیل تمام وقت از 8،263 دلار آمریکا تا 9،714 دلار (دانش آموزان داخلی) تا 31،510 دلار کانادا (دانشجویان بین المللی) می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه اوکلند در هر نقطه براساس نرخ تعیین شده برای آن رشته صرف نظر از شرایط تحصیلی که در آن دوره گرفته شده است، فرق دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و هزینه تحصیل در دانشگاه اوکلند

IDP New Zealand کارشناسان در میزبانی دانشجویان بین المللی برای نیوزیلند است و می تواند به شما در درک نیازهای برنامه برای دوره انتخابی خود، قبل از شروع روند برای تحصیل در نیوزیلند کمک کند. اگر می خواهید جهت زندگی در نیوزیلند برای مدت بیش از 3 ماه اقامت داشته باشید، باید درخواست ویزای رسمی دانشجویان را بدهید. الزامات این نوع ویزا، اغلب شامل یک مجموعه سخت تر از الزامات مورد نیاز از یک ویزای معمول برای اقامت کوتاه تر است.

پذیرش در دانشگاه اوکلند

روند درخواست تحصیل در نیوزیلند برای بعضی از دانش آموزان می تواند سخت باشد. انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه اوکلند سرمایه گذاری ارزشمندی برای آینده شماست. کمک هزینه دانشجویی برای هزینه تحصیل در نیوزلند و همچنین زندگی ارائه می شود. این کمک هزینه ها برای شهروندان نیوزلند و ساکنان دائمی که اقامت نیوزیلند را برای حداقل دو سال دارند، در دسترس است. برای واجد شرایط بودن برای وام دانشجویی، شما باید یک شهروند نیوزیلند باشید یا اقامت دائم خود را دریافت کرده باشید. شما باید در تمام دوره های تحصیلی حداقل یک یا دو هفته یا یک دوره کامل سال تحصیلی را در یک موسسه عالی تحصیلی گذرانده باشید.

پذیرش در دانشگاه اوکلند

بورسیه تحصیلی اوکلند

شما می توانید برای هزینه های تحصیل در اوکلند نیوزلند، هزینه های مربوط به دوره (برای مثال کتاب ها، لوازم التحریر و مسافرت) و هزینه های زندگی درخواست دهید (هزینه های زندگی برای دانش آموزان پاره وقت در دسترس نیست). درخواست های وام باید حداقل یک ماه قبل از شروع مطالعه ارسال شده باشد. هزینه تحصیل دانش آموز داخلی 6،212 دلار در سال، اما هزینه تحصیل دانشجوی بین المللی $ 31،510 در سال می باشد. لطفا توجه داشته باشید علاوه بر هزینه تحصیل برای هر دوره، هزینه خدمات دانشجویی نیز وجود دارد. هزینه خدمات دانشجویی بر اساس هر امتیاز محاسبه می شود، دانش آموزان تمام وقت (120 امتیاز) باید 754.80 دلار پرداخت کنند.

برای اطلاعات دقیق در مورد نحوه پرداخت هزینه دانشگاه در نیوزلند، می توانید به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید و از تمام هزینه ها به صورت کامل آشنا شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *