هزینه تحصیل در انگلیس

هزینه های تحصیل در انگلستان اغلب منبع بحث و جدل است، زیرا قیمت ها در سال های اخیر به صورت غیر منتظره ای برای دانشجویان بومی (UK / EU) افزایش یافته است. در حال حاضر، دانشجویان بریتانیا و دانشجویان شهروندی اتحادیه اروپا مجبورند سالانه 9،250 پوند (13،050 دلار آمریکا) بابت هزینه تحصیل در انگلیس پرداخت کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

میانگین هزینه تحصیل در انگلیس

هزینه های تحصیلی دانشجویان بین المللی به میزان قابل توجهی متفاوت است و از حدود 10،000 پوند (14،130 دلار آمریکا) شروع می شود و تا 38،000 پوند (53،700 دلار آمریکا) یا بیشتر برای رشته های پزشکی افزایش می یابد. در تمام سطوح تحصیلی، رشته های علوم انسانی و اجتماعی دارای حداقل هزینه هستند در حالیکه برنامه های آزمایشگاهی و بالینی به طور قابل توجهی گرانتر هستند، اما هنگامی که شما این هزینه ها را با هزینه متوسط ​​زندگی در انگلستان، حدود 12200 پوند (16،950 دلار آمریکا) در سال ترکیب کنید متوجه می شوید که برای تحصیل در انگلستان نیاز به میزان قابل توجهی سرمایه دارید.

تحصیل در انگلیس

میانگین هزینه تحصیل در انگلستان، حداقل 22.200 پوند (31،380 دلار آمریکا) در سال است، در حالی که تحصیل در لندن احتمالا به میزان قابل توجهی گرانتر خواهد بود. این هزینه ها ممکن است دلهره آور باشد، به یاد داشته باشید که اکثر دانشگاه های انگلستان برنامه های تحصیلی کوتاه تری را نسبت به کشورهایی مانند ایالات متحده ارائه می دهند (سه سال به طور متوسط ​​در مقطع کارشناسی به جای 4 سال و یک سال برای یک مدرک کارشناسی ارشد به جای 2 سال).

تحصیل در انگلیس

 

هزینه زندگی دانشجویی در انگلیس

شرایط فعلی ویزای دانشجویی تصریح می کند که شما در هر ماه برای اقامت در انگلیس در خارج از لندن، باید مبلغ 1.015 پوند (1.435 دلار آمریکا) در حساب بانکی خود داشته باشید که این مبلغ به 12.180 پوند (17.200 دلار آمریکا) در سال منجر می شود. اگر بخواهید در لندن تحصیل کنید، باید مبلغ قابل توجهی حداقل 1،265 پوند (1800 دلار) در هر ماه، معادل 15،180 پوند (21،500 دلار آمریکا) در سال هزینه کنید. هنگامی که شما در اینجا هستید، می توانید با استفاده از تخفیف دانشجویی هزینه زندگی در انگلستان را مقرون به صرفه کنید.

هزینه مسکن در انگلیس

بیشتر دانشجویان در سال اول تحصیلی، قبل از اجاره خانه شخصی در سال های بعد، در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه زندگی می کنند. بیشتر دانشگاه ها، خوابگاه و سالن های سلف سرویس همراه با غذا ارائه می کنند. برای دانشجویان بین المللی، هزینه های کارشناسی سال تحصیلی 2019/2018 از حدود 10.000 پوند برای دوره های مبتنی بر کنفرانس شروع می شود و تا 38.000 پوند و بیشتر برای مقاطع تحصیلی پزشکی بالا می رود. در سطح تحصیلات تکمیلی، هزینه های بین المللی برای برنامه های کلاس درس از 11.000 پوند شروع می شود و تا 32.000 پوند بالا می رود. برای برنامه های مبتنی بر آزمایشگاه، هزینه های متوسط ​​سالانه از 12000 پوند تا 27.000 پوند متغیر است.

بورسیه های تحصیلی انگلیس

طیف گسترده ای از بورس تحصیلی برای تحصیل در انگلستان توسط دولت، دانشگاه های اختصاصی، سازمان های مستقل و موسسات خیریه مختلف ارائه می شود. بورسیه انگلیس برای دانشجویان بین المللی شامل موارد زیر است:

  • بورس تحصیلی Chevening: بورس تحصیلی تامین شده توسط دولت برای دانشجویان برجسته تحصیلات تکمیلی از سراسر جهان در دانشگاه های معتبر انگلیس.
  • بورسیه Marshall: این بورسیه شامل دانشجویان بسیار موفق آمریکایی می شود.
  • کمک هزینه تحصیلی و بورس تحصیلی کشورهای مشترک المنافع: بورس تحصیلی انگلستان توسط دولت های عضو به شهروندان کشورهای دیگر مشترک المنافع ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل و اعزام دانشجو به انگلستان می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *