نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان

آماده ی قرار دادن قیچی و ابزارهای مدلینگ برای کار با یک فرد حرفه ی مربوط به زیبایی هستید؟ اگر شما به خوبی با مردان کار می کنید، ممکن است برای رشته ی آرایشگری مناسب باشید به آخرین سبک ها و تکنیک های روز آشنا باشید. با یک گواهینامه ی آرایشگری گرجستان، می توانید در هر آرایشگاه مجاز در ایالات متحده کار کنید. در ادامه بیشتر به نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره ها و نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان

دو نوع مجوز آرایشگری وجود دارد. برای تبدیل شدن به یک آرایشگر درجه 2، شما باید 1500 ساعت آموزش را کامل کنید. آموزش شما لازم نیست که شامل خدمات و روش های شیمیایی باشد. برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای، شما باید 1500 دوره ی آموزشی با یک برنامه ی درسی که شامل خدمات شیمیایی مو ها است، را ببینید. تمام مجوزها از طریق هیئت نمایندگی گرجستان و آرایشگران انجام می شود.کلاس های آرایشگری گرجستان شامل موارد زیر می باشد:

  • ایجاد محیط کار آرایشگری
  • ایمنی و حفاظت مشتری
  • تکنیک ها و ابزارهای کوتاهی مو
  • اصلاح تیغه مستقیم
  • تکنیک های صورت
  • خشک کردن
  • مفاهیم علمی آرایشگری
  • خدمات مراقبت از مو

آموزش آرایشگری در گرجستان

 

آموزش آرایشگری در گرجستان

همراه با دوره های تئوری شما باید برای آرایشگر شدن آماده شوید و همچنین باید تجربه ی زیادی در دست داشته باشید. دوره های آرایشگری در گرجستان به شدت بر مهارت های عملی تمرکز می کنند، بنابراین بیشتر وقت خود را صرف تمرین مهارت های جدید در سالن می کنید.چگونگی شروع کار با مجوز آرایشگری را یاد بگیرید،مدارس گرجستان آماده ی کمک به شما برای پیدا کردن یک برنامه ی مناسب جهت تحصیل در گرجستان هستند.برای کسب اطلاعات بیشتر به موسسه(توسعه گران مهر) مراجعه کنید.روند صدور مجوز در گرجستان برای داوطلبان آرایشگری درجه II و داوطلبان آرایشگری حرفه ای هم همین است. هنگامی که تحصیلاتتان را گذرانده اید، می توانید مدارک تحصیلی را به هیئت نمایندگی گرجستان و آرایشگران ارائه دهید. سپس می توانید امتحان های کتبی و عملی خود را از طریق PSI برنامه ریزی کنید. پس از اینکه امتیازات لازم را در هر دو امتحان کسب کردید، می توانید مجوز Barbering خود را در GA دریافت کنید.

مجوز آرایشگری در گرجستان

مقررات صدور مجوز، بخش مهمی از کمک به رشد صنعت زیبایی است. با محدود کردن مجوز، شما باید معیارهای خاصی برای خودتان به عنوان یک آرایشگر، متخصص زیبایی شناسی داشته باشید. این محدودیت ها همچنین نیاز به حرفه ای ها برای ارسال مجوز ها ی خود در منطقه ی کاری خود دارند. این، کار را برای مشتریان بالقوه و کارفرمایان آسان می کند تا تأیید کنند که شما آموزش کافی برای ارائه ی خدمات عالی دارید.

  • هزينه های تست: هزينه ی آزمون کتبی 58 دلار و هزينه ی آزمون عملی 89 دلار است
  • روش های پرداخت پذیرفته شده: چک یا سفارش پول؛ هزینه های تست نیز با کارت اعتباری قابل پرداخت است
  • هزینه ی درخواست: 30 دلار
  • گزینه های کارآموزی: 3000 ساعت کارآموزی مورد نیاز برای تبدیل شدن به آرایشگر درجه II یا کارشناسی آرایشگری

گواهینامه آرایشگری در گرجستان

با گواهینامه ی آرایشگری در گرجستان شما می توانید تا دو سال در تأسیسات تأیید شده کار کنید. همه ی مدارک صدور مجوز باید تا 31 دسامبر در هر سال یکبار ارسال شوند.  برای ایالت گرجستان، شما نیاز به کسب پنج مدرک تحصیلی در طول هر دوره ی دو ساله دارید. سه مدرک شما باید از دوره های بهداشت و ایمنی باشد. دو مدرک دیگر می توانند از هر قسمت دیگری از آرایشگری باشد.

هزینه ی صدور مجوز در گرجستان 50 دلار است، اما اگر شما بعد از 31 دسامبر مدارک خود را ارسال کنید، دو برابر شده و مبلغ 100 دلار می شود.با لیستی از دوره های آرایشگری، شما می توانید یک کالج آرایشگری در گرجستان را پیدا کنید که برای شما مناسب است همچنین می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید،تا شما را از هزینه زندگی در گرجستان و شرایط مهاجرت به گرجستان آشنا کنند.

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *