میزان مالیات بر درآمد در کانادا

اکثر مردم کانادا حقوق و دستمزد دارند، که در آن مالیات ها به صورت خودکار بر اساس حقوقشان کم می شود. با این حال، مهم است که یک دیدگاه واقع بینانه از منابع مالی سالانه خود داشته باشید و بدانید که پس از آن میزان مالیات بر درآمد در کانادا برای شما واقعا چقدر می شود؟ همانطور که می دانید، تفاوت میان برخی از استان ها می تواند شگفت انگیز باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

حداقل میزان مالیات بر درآمد در کانادا

همانند بسیاری از انواع مالیات، مالیات بر درآمد در کانادا مترقی می باشد و به این معنی است که افراد با درآمد بالاتر، مالیات بیشتری باید پرداخت کنند. این سطوح مختلف مقیاس های مالیاتی، مقداری پیچیده تر برای مقایسه استان ها است، زیرا این ها همه بستگی به حقوق فرد دارد. به عنوان مثال، اگرچه آلبرتا به طور انحصاری از نرخ ثابت استفاده می کند که باعث می شود این شهر برای افراد ثروتمند تر مناسب باشد، اما اکثریت مردم با درآمد متوسط، بریتیش کلمبیا و انتاریو که ارزان تر هستند، را انتخاب می کنند (بدون هزینه های متفاوت زندگی در معادله).

مالیات در کانادا

آژانس های جمع آوری آماری در هر دو کشور آمریکا و کانادا، متوسط ​​مالیات بر درآمد را منتشر می کنند اما مقایسه دو عدد، مقایسه ای از آمار یک بازیکن هاکی با بازیکنان بسکتبال است.

مالیات در کانادا

اعداد بر اساس مکان های مختلف است. استفاده از یک میانگین نیز مشکل ساز می باشد، زیرا برای یک کشور بسیار ضعیف و برای دیگری غنی است که در هر دو طرف به آن آسیب می زند. به طور کلی، کانادایی های کم درآمد برای خدماتی که دریافت می کنند نسبت به آمریکا کمتر مالیات می دهند.

مالیات بر درآمد فدرال در کانادا

فاکتورهای مالیاتی فدرال ایالات متحده برای هر فرد 10 تا 35 درصد و در کانادا، دامنه 15 تا 29 درصد است. در ایالات متحده، پایین ترین حد مالیات بر ارزش افزوده به 15٪ در 8،500 دلار و 25 درصد در 34،501 دلار افزایش می یابد. پایه کانادایی کانادا 15٪ تا 41،544 دلار است. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شرایط و روش های مهاجرت به کانادا را می دانند، اگر جزو این دسته هستید با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *