مکان های برتر برای دیدن در نروژ

نروژ با داشتن کوه های با شکوه و آب دره های مشهور تا شهر های مدرن و در عین حال زیبا یکی از زیباترین کشورهای جهان است. منظره های تصویری کاملا از طریق راه پیمایی، ماشین، دوچرخه یا قایق در این کشور قابل دیدن هستند. مکان های برتر برای دیدن در نروژ در هر فصل از مزایای زیادی برخوردار هستند. نروژ منطقه ای با گذشته غنی می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مکان های برتر دیدنی در نروژ

Ålesund واقع در ساحل غربی نروژ، دروازه ای به آب دره های شمال غربی و کوه های آلپ است. شهر آلسون، شکل ظاهری شگفت انگیزی دارد که پس از آتش سوزی در سال 1904، بیشتر شهر نابود گشت. این شهر با استفاده از سنگ و آجر در سبک معماری مدرن بازسازی شده است، و امروز به عنوان نمونه ای کامل از طراحی Jugendstil، نسخه ی اروپای شمالی از Art Nouveau است. 400 پله تا رسیدن به نقطه Fjellstua بسیار ارزشمند است، اوج قله دیدگاه های خیره کننده ای از ائوسونگ و جزایر اطراف دارد.

بزرگترین شهر در شمال نروژ ترومسو می باشد، این شهر برای تعداد زیادی از خانه های چوبی قرن 18 و هم برای زیبایی محیط طبیعی خود مشهور است. بیشتر این شهر در جزیره ترومسوی واقع شده که در آن بازدیدکنندگان می توانند چندین موزه زیبا را بیابند. سفر به کوه Storsteinen در ماشین کابلی Fjellheisen به بازدید کنندگان مناظر شگفت انگیز از فیوردها و کوه های اطراف را ارائه می دهد. آکواریوم آکریلیک Polaria و موزه قطبی، جاذبه های محبوب این شهر واقع در 350 کیلومتری قطب شمال هستند. ترومو یکی از بهترین مکان های جهان برای دیدن نورهای شمالی است.

مکان های تفریحی نروژ

مکان های تفریحی نروژ

مکان های تفریحی نروژ

Jotunheimen، یا خانه غول ها، پارک ملی برتر نروژ است. این پارک در منطقه مرکزی جنوب کشور قرار دارد و شامل چندین کوه از جمله 29 قله از بالاترین قله های نروژ می شود. پارک نیز محلی برای Vettisfossen است، که در 275 متری (900 فوت) بالاترین آبشار در نروژ قرار دارد. کوهستان ها و مسیرهای مشخصی در این منطقه به بازدید کنندگان دسترسی آسان به بالا رفتن از یخچال ها، تورهای قله ای، کوه نوردی و اسکی ارائه می دهند. شرکت های گردشگری و انجمن های پیمایش ماجراهایی در فضای باز را برای بازدید کنندگان در هر سن و سطح مهارت ارائه می دهند.

مناطق دیدنی شهر تروندهایم در نروژ

سومین شهر بزرگ نروژ یعنی تروندهایم در سال 997 تاسیس شد، در طول عصر وایکینگ و همچنین در طول قرون وسطی، پایتخت کشور بود و این امر به عنوان مقصد ایده آل برای کسانی است که می خواهند تاریخ نروژ را بررسی کنند. از Sverresborg، یک قلعه مربوط به قرن 12th بازسازی شده، به کلیسای Nidaros، شمالی ترین کلیسای قرون وسطی در جهان است. اسب آباد یک گروه از جزایر بین اقیانوس اطلس، دریای بارنت، دریای گرینلند و دریای نروژ است. این جزایر از سال 1920 تحت حاکمیت نروژی هستند. شهرک های آن شمالی ترین نقاط ساکن در این سیاره هستند، دور تر از هر بخشی از آلاسکا و همه اما تعداد کمی از جزایر قطب شمال کانادا است. جمعيت دائمي جمعيت كمتر از 3000 است كه تقريبا همه ی آنها در اسكان عمومي Longyearbyen و Barentsburg در Spitsbergen متمركز شده اند.

نروژ چگونه کشوری است؟ برای اینکه بتوانید جواب این سوال را به صورت کامل دریافت کنید، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *