موسسه مهاجرتی به هلند

امروزه مهاجرت به کشورهای پیشرفته و مدرن از هر یک از روش های مهاجرتی متقاضیان بسیاری در سراسر دنیا دارد. یکی از کشورهایی که متقاضیان بسیاری برای مهاجرت دارد هلند می باشد. موسسه مهاجرتی به هلند می تواند در این مسیر شما را به صورت کامل کمک کنند. هلند کشوری کوچک در شمال غربی اروپا می باشد که با کشورهای آلمان، بلژیک و بریتانیا هم مرز است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

موسسه مهاجرتی به هلند

هلند از جمله کشورهایی می باشد که اگر فرزندی در هلند متولد شود پدر و مادر نیز می توانند، درخواست اخذ اقامت دهند و پس از 5 سال زندگی در هلند اقامت دائم هلند را اخذ نمایند. یکی دیگر از روش های مهاجرت به هلند که یکی از روش های بسیار پرطرفدار است از طریق تحصیل می باشد، در این روش دانشجو پس از فارغ التحصیلی می تواند وارد بازار کار شده و با تبدیل ویزای تحصیل در هلند به کاری پس از گذشت حدود 5 سال تابعیت و اقامت هلند را بدست آورد. متقاضیان مهاجرت کاری به هلند حتما می بایست از سوی کارفرمای هلندی دعوت نامه داشته باشند، که البته به دلیل اینکه این روش زمان بر می باشد متقاضیان کمتری دارد.

مهاجرت به هلند

یکی از شرایط مهاجرت به هلند، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و کار آفرینی است. افرادی که از این روش اقدام به مهاجرت می نمایند می بایست سرمایه ای در حدود 1250000 یورو داشته باشند، که در صورت پایدار ماندن این سرمایه و البته سود آوری شخص می تواند اقامت هلند را به دست آورند.

مهاجرت به هلند

چند حقیقت جالب در مورد هلند که باعث جلب نظر بسیاری از افراد می شود عبارتند از، مصرف فراوان لبنیات هلندی ها را بلند قدترین نژاد جهان کرده است. میانگین قد مردان هلندی ۱۸۴ سانتیمتر و متوسط قد بانوان هلند ۱۷۰ سانتیمتر است. هلند به خاطر اختراع ابزارهایی مانند تلکسوپ، ساعت پاندولی و دماسنج جیوه ای شهرت زیادی دارد که تمامی این ها در قرن های شانزدهم و هفدهم اختراع شده اند.

قوانین کشور هلند

سرود ملی هلند با سابقه ترین و قدیمی ترین در جهان به شمار می رود. هلند قوانین سخت گیرانه ای برای مبارزه با آزار و اذیت حیوانات وضع کرده است. بر اساس آخرین اعلام نظر مقامات رسمی، هیچ سگ و یا گربه طرد شده ای در این کشور وجود ندارد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) یکی از موسسات بسیار معتبر و با سابقه در رابطه با مهاجرت تضمینی و ویزای کار در هلند می باشد، که دارای کادری مجرب از مشاورین و کارشناسان امور مهاجرتی می باشند که اطلاعاتی کاملا دقیق در اختیار متقاضیان مهاجرت به هلند قرار می دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *