مهاجرت کارگران حرفه ای به کانادا

در حال حاضر متقاضیان ایرانی از روش ها و برنامه های گوناگون برای کار و اشتغال به کشور کانادا مهاجرت می کنند. در این راستا در این مقاله در مورد مهاجرت کارگران حرفه ای به کانادا جزئیات بیشتری را ارائه می دهیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت برنامه مهاجرت کارگران حرفه ایSkilled Worker کانادا
  • جزئیات برنامه مهاجرت کارگران حرفه ای Skilled Worker کانادا
  • شرایط برنامه مهاجرت کارگران حرفه ای Skilled Worker کانادا
  • دارا بودن تجربه و سابقه کاری
  • دارا بودن مدرک تحصیلی
  • دارا بودن تمکن مالی کافی
  • دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه
  • مهارت های شغلی در کانادا
  • برنامه اکسپرس اینتریExpress Entry کانادا
  • برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا FSW
  • شرایط لازم برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا FSW
  • امتیاز های لازم برنامه کارگران ماهر فدرال کاناداFSW
  • برنامه کارمهارت تجارت فدرال کانادا FSTW
  • برنامه تجربه و مهارت کاری کلاس CEC کانادا
  • برنامه تجربه کاری Work Experience کانادا
  • برنامه استخدام مستقیم از طریق کارفرمای کاناداییEmployer Direct Recruitment
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق مهاجرت کاری به کانادا
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد مهاجرت کارگران حرفه ای به کانادا

اهمیت برنامه مهاجرت کارگران حرفه ایSkilled Worker کانادا

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که نیازمند افراد متخصص و با مهارت است تا نقشی فعال در رونق اقتصادی این کشور داشته باشند. سیاست دولت فدرال کانادا در ابتدای سال ۲۰۲۰ متکی بر برنامه جذب ۳۰ هزار نفر از طریق ویزای کار خواهد بود. در پایان سال ۲۰۲۰ در حدود یک میلیون نفر بر طبق این برنامه ویزای کار این کشور را دریافت خواهند کرد.برنامه نیروی متخصص و کارگران حرفه ای یکی از زیرگروه های برنامه مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری Express Entry می باشد. بر این اساس، دولت کانادا برنامه کارگران ماهر فدرال FSW را برای افرادی در نظر گرفته است که دارای تجربه کاری و مهارت فردی می باشند. برنامه کارمهارت تجارت فدرال کانادا FSTP نیز برای افرادی در نظر گرفته شده است که دارای توانایی خاص در کسب و کار می باشند. یکی دیگر از برنامه های کاری کانادا مهارت و تجربه کلاس CEC می باشد.

بر این اساس مشاوران و وکلای برجسته و مجرب موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با تهیه این مقاله به بررسی مواردی درباره مهاجرت کارگران حرفه ای به کانادا پرداخته اند. اگر قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارید، این مقاله را مطالعه کنید.

جزئیات برنامه مهاجرت کارگران حرفه ای Skilled Worker کانادا

برنامه مهاجرت نیروی کار حرفه ای از جمله برنامه های زیرگروه اکسپری اینتری می باشد. تمرکز این برنامه بر اساس توانایی های حرفه ای تخصصی متقاضی است. دارا بودن سوابق تحصیلی دانشگاهی، دارا بودن سوابق کاری و حرفه ای و نیاز بازار کانادا به شغل متقاضی از بارزترین شرایط مهاجرت متقاضیان از طریق برنامه کارگر حرفه ای می باشد.متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی می باشند و علاوه بر این در شغل مرتبط با این رشته تحصیلی مشغول فعالیت می باشند، می توانند برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارگر حرفه ای اقدام کنند.مقامات اجرای برنامه نیرو و کارگر متخصص و ماهر از طریق این برنامه به شناسایی افراد متخصص حرفه ای در خارج از کشور کانادا می پردازد. متقاضیان برای اقدام از طریق این برنامه باید امتیازهای لازم را کسب کنند.شاخص ها و ملاک های لازم برای کسب امتیازهای لازم دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس، دارا بودن سوابق کاری و رزومه حرفه ای، سن و آموزش می باشد. متقاضیان می توانند برای این برنامه از طریق دوستان، خانواده، سابقه کار در استان های مختلف و برنامه مهاجرت استانی معرفی شوند تا امتیازهای لازم را کسب کنند.برنامه مهاجرتی کارگران ماهر و متخصص شامل دو برنامه می باشد:

برنامه اکسپرس اینتری Express Entry

برنامه اکسپری اینتری مختص نیروهای متخصص و حرفه ای است که دارای شرایط خاص برنامه استانی مهاجرتی می باشند. متقاضیان باید برای این برنامه دارای شرایط مشخصی باشند. علاوه بر این پروفایل فعالی داشته باشند. دارا بودن سوابق و تجربه کاری در کانادا و وجود خانواده و یا بستگان در کانادا اهمیت فراوانی دارد.

برنامه اکسپرس اینتری Express Entry کانادا

برنامه اکسپرس اینتری Express Entry کانادا

برنامه سرمایه انسانی Human Capital

این برنامه که از زیر مجموعه برنامه کارگران ماهر در خارج از کشور کانادا می باشد، مختص متقاضیانی است که دارای تجربه و مهارت کاری و تخصص حرفه ای در مشاغل مورد نیاز استان های کانادا می باشند. متقاضیان باید توانایی های خود در رونق بازار کسب و کار استان ها از طریق تخصص حرفه ای و کاری را اثبات کنند.

شرایط برنامه مهاجرت کارگران حرفه ای Skilled Worker کانادا

متقاضیانی که دارای مهارت کاری و حرفه ای می باشند، می توانند از طریق برنامه کارگران ماهر مقدمات لازم در جهت اخذ اقامت کانادا را فراهم کنند. این برنامه از طریق سیستم علاقمندی متقاضیان انجام می شود. متقاضیان به طور آنلاین به سوال ها پاسخ می دهند. در این روش متقاضیان بر اساس پاسخ های ارائه شده امتیازهای لازم را کسب می کنند.معیارها و شاخص های اخذ امتیاز متفاوت می باشند. در این برنامه متقاضیان نیاز به ارائه مدارک لازم تا قبل از ارائه پروفایل خود در بانک اطلاعاتی ندارند. از مزیت های این برنامه عدم محدودیت در تعداد و زمان درخواست برای اخذ ویزای کار کانادا می باشد. متقاضیانی که واجد شرایط ارائه درخواست برنامه استانی برای کار متخصصان حرفه ای می باشند، عبارت است از:

  1. متقاضیانی که از دانشگاه های کانادا فارغ تحصیل شده اند و در استان های کانادا مشغول کار می باشند.
  2. متقاضیانی که به صورت موقت و با دارا بودن همه شرایط در استان های کانادا مشغول کار می باشند.
  3. متقاضیانی که از طرف کارفرمایان استان های مختلف پیشنهاد شغلی کار دائم و تمام وقت دریافت کرده اند.

در ادامه به ذکر مهم ترین شرایط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارگران حرفه ای خواهیم پرداخت:

دارا بودن تجربه و سابقه کاری

متقاضی برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارگران حرفه ای باید در ۱۰ سال گذشته دارای حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت و یا کار پاره وقت در سطح مهارت o یا سطح مهارت A یا B در NOC باشد.

  • کار تمام وقت: کار تمام وقت کاری است که متقاضی در مدت یک سال مداوم به مدت ۳۰ ساعت در هفته مشغول به انجام آن می باشد.
  • کار پاره وقت: کار پاره وقت کاری است که متقاضی در مدت کمتر از ۳۰ ساعت در هفته مشغول به انجام آن می باشد.

دارا بودن مدرک تحصیلی

متقاضی برای مهاجرت از طریق برنامه کارگران حرفه ای و متخصص باید دارای مدرک تحصیلی و یا گواهی تحصیلی باشد. بدین منظور دارا بودن یکی از مدارک زیر برای ارائه سوابق تحصیلی متقاضی الزامی می باشد:

  • گواهی تحصیلی یا مدرک دانشگاهی از دانشگاه های کانادا
  • گواهی تحصیلی یا مدرک دانشگاهی از دانشگاه های خارج از کانادا، این مدرک باید در حدود ۵ سال قبل از اقدام برای مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری توسط یک سازمان و موسسه معتبر مورد ارزیابی علمی و معادل سازی قرار گرفته باشد.

دارا بودن تمکن مالی کافی

متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارگران حرفه ای و متخصص را دارند، باید دارای تمکن مالی کافی باشند و با ارائه اسناد و گواهی های مالی ثابت کنند که توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در مدت اقامت و کار در کانادا و زندگی در این کشور را دارا می باشند.

دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه

متقاضیان برای اقدام از طرق برنامه کارگران حرفه ای باید دارای مدرک زبان مورد تائید برنامه نیروی کارگر حرفه ای و متخصص باشد. بدین منظور متقاضی باید دارای نمره معیار زبان کانادایی CLB7 باشد.

نمره معیار زبان کاناداییCLB: آزمون معیار زبان کانادایی CLB نامیده می شود که حداقل سطح نمره معیار آن سطح 7 می باشد و شامل مهارت های نوشتاری، خوانداری، شنیداری و صحبت کردن می باشد. در مجموع متقاضی باید از هر یک از این مهارت ها نمره معیار 7 را کسب کند که معادل آیلتس جنرال 6 می باشد.

متقاضیانی که دارای مهارت زبان فرانسه می باشند، باید در مهارت های نوشتاری، خوانداری، شنیداری و صحبت کردن حداقل نمره معیار 7 را کسب کنند. کسب نمره زبان فرانسه در سطح CLB7 معادل نمره TEF فرانسه در سطح 310، 207، 249 می باشد.

مهارت های شغلی در کانادا

در کشور کانادا مهارت های شغلی و تخصص های حرفه ای در سطوح مختلف تقسیم بندی می شوند. سطوح مختلف مهارت های شغلی عبارت است از:

  • مهارت در سطح o: مهارت در سطح صفر شامل مشاغل مدیریتی است. شغل هایی با این سطح مهارت مانند: مدیر رستوران، مدیر معدن و ماهیگری است.
  • مهارت در سطح A: مهارت در سطح A شامل کارهای حرفه ای است که نیاز به مدرک دانشگاهی دارد. شغل هایی با این سطح مهارت مانند: پزشکی، دندانپزشکی و معماری است.
  • مهارت سطح B: مهارت در سطح B شامل کارهای عملی و مهارتی است که نیاز به مدرک دیپلم کالج و یا دوره کارآموزی دارند. شغل هایی با این سطح مهارت مانند: سرآشپزی، لوله کشی و کارهای الکتریکی است.
  • مهارت سطح C: مهارت در سطح C شامل شغل های متوسطی است که نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان و یا کارآموزی دارند. شغل هایی با این سطح مهارت مانند: قصاب های صنعتی، رانندگان کامیون و خدمتکار رستوران ها و بارها می باشد.
  • مهارت سطح D: مهارت در سطح D شامل شغل هایی است که به کارآموزی در حین کار نیاز دارند. شغل هایی با این سطح مهارت مانند: کارگران نظافت، کارگران جمع کننده میوه ها و کارگران میدان های نفتی است.
مهارت های شغلی در کانادا

مهارت های شغلی در کانادا

برنامه اکسپرس اینتریExpress Entry کانادا

این برنامه یک سیستم درخواست مهاجرت به صورت آن لاین است. متقاضیان می توانند در این سیستم مشخصات خود را ثبت کنند. متقاضیان با ذکر مهارت کاری و تخصص حرفه ای خود درخواست خود را برای مهاجرت به کانادا ارائه می دهند. متقاضیانی که دارای امتیاز بیشتری باشند، احتمال پذیرش درخواست آن ها بیشتر خواهد بود.

  • در صورت ثبت نام در برنامه سیستم اکسپرس اینتری، درخواست متقاضی بر اساس سیستم امتیازدهی رتبه بندی می شود.
  • در صورتی که امتیاز متقاضی در سطح بالایی باشد و از مهارت و تخصص حرفه ای ویژه ای برخوردار باشد، احتمال دعوت به منظور اخذ مجوز اقامت دائم کشور کانادا به عنوان متخصص حرفه ای وجود خواهد داشت.
  • به منظور پذیرش در برنامه اکسپرس اینتری کانادا، متقاضی باید درخواست خود را ارائه دهد. مدت رسیدگی و پردازش درخواست در این برنامه ۶ ماه می باشد.

برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا FSW

متقاضیانی که به عنوان کارگران ماهر و متخصص حرفه ای قصد اخذ مجوز اقامت کانادا را دارند، باید واجد شرایط باشند. از جمله شرایط لازم برای این کار می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • متقاضی دارای تمکن مالی لازم باشد. متقاضی باید ثابت کند که توانایی تامین هزینه های زندگی خود و همراهان خود در مدت اقامت در کانادا را دارد.
  • متقاضی باید واجد شرایط کار و اشتغال در کانادا باشد.
  • متقاضی باید از طرف کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی داشته باشد.
  • متقاضی باید حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط با تخصص حرفه ای خود و یا معادل آن تجربه و مهارت لازم را داشته باشد.
  • متقاضی باید آشنایی با زبان انگلیسی و یا فرانسه داشته باشد.
  • متقاضی باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم و یا مدرک حرفه ای باشد.

شرایط لازم برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا FSW

متقاضیان کار بر اساس برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا باید دارای تجربه و مهارت کاری و حرفه ای باشند. متقاضیان بر طبق این برنامه باید تجربه و مهارت های زیر را دارا باشند:

  • دارای تجربه کاری و مهارت در سطح o، سطح A یا سطح B در رتبه بندی شغل های ملی کانادا(NOC)
  • دارای تجربه کاری تمام وقت (۳۰ ساعت در هفته) یا معادل ساعات کاری تمام وقت
  • دارای تجربه کاری مرتبط با شغل مورد نظر در ۱۰ سال گذشته
  • در صورت وجود پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای کانادایی نیاز به رعایت شرایط ذکر شده نمی باشد.

امتیاز های لازم برنامه کارگران ماهر فدرال کاناداFSW

متقاضیانی که قصد دریافت مجوز اقامت کانادا بر اساس برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا را دارند، باید امتیاز لازم را کسب کنند. حداقل امتیاز لازم ۶۷ است. این امتیاز بر اساس معیارهای زیر کسب می شود:

  • دارا بودن تحصیلات
  •  دارا بودن تجربه و مهارت کاری
  • شایستگی
  • دارا بودن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه
  • دارا بودن سن مناسب
  • دارا بودن تجربه و سابقه کار در کانادا

برنامه کارمهارت تجارت فدرال کانادا FSTW

برنامه کارمهارت تجارت کانادا یکی دیگر از برنامه های جذب افراد متخصص و حرفه ای در زمینه های حرفه ای می باشد. این برنامه مختص افرادی است که بر اساس توانایی خود در زمینه کسب و کار و تجارت حرفه ای خواستار اخذ اقامت این کشور می باشند.بدین منظور این افراد باید حائز شرایطی باشند. از جمله شرایط مهم برای پذیرش در برنامه کارمهارت تجارت کانادا می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • متقاضی دارای حداقل ۲ سال تجربه کاری تمام وقت مرتبط با شغل مورد نظر باشد.
  • متقاضی با زبان انگلیسی یا فرانسه آشنایی داشته باشد، ارائه مدرک زبان الزامی نیست.
  • متقاضی دارای مدرک مهارت تجاری صادره از کشور خود باشد.
  • متقاضی دارای مدرک مهارت لازم بر طبق این برنامه باشد.
برنامه کارمهارت تجارت فدرال کانادا FSTW

برنامه کارمهارت تجارت فدرال کانادا FSTW

برنامه تجربه و مهارت کاری کلاس CEC کانادا

برنامه تجربه و مهارت کاری کلاس CEC کانادا مختص افرادی است که دارای تجربه کار مهارتی در کشور کانادا باشند. متقاضیان به منظور درخواست برای اخذ پذیرش این برنامه باید واجد شرایطی باشند که عبارت است از:

  • دارای حداقل یک سال کار حرفه ای و یا معادل آن تجربه کار حرفه ای در کانادا باشد.
  • دارای مجوز قانونی برای تحصیل در کانادا و یا مجوز قانونی کار باشد.
  • به زبان انگلیسی یا فرانسه آشنایی داشته باشد، ارائه مدرک مهارت زبان الزامی نمی باشد.
  • دارای مهارت سطح o، A وb باشد.

برنامه تجربه کاری Work Experience کانادا

بر اساس این برنامه متقاضیانی که از کالج ها و دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور کانادا فارغ تحصیل شده اند و با اخذ مجوز کار موقت در استان های کانادا مشغول کار و فعالیت می باشند، می توانند بر اساس دارا بودن تجربه و مهارت کاری و طبق برنامه تجربه کاری در این استان ها مجوز کار دائم و اقامت این کشور را دریافت کنند.

برنامه تجربه کاری Work Experience کانادا

برنامه تجربه کاری Work Experience کانادا

برنامه استخدام مستقیم از طریق کارفرمای کاناداییEmployer Direct Recruitment

متقاضیانی که قصد کار و اشتغال در استان های کانادا بر اساس قرارداد کاری با کارفرمای کانادایی را دارند، می توانند از طریق برنامه استخدام مستقیم از طریق کارفرمای کانادایی اقدام کنند.بر این اساس متقاضیان باید در مصاحبه های کاری که توسط مقامات برنامه استانی و کارفرمایان انجام می شود، امتیازهای لازم را کسب کند. متقاضیان باید قبل از ارائه درخواست مهاجرت کاری از برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه کاری دریافت کنند.

اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق مهاجرت کاری

متقاضی می تواند از طریق مهاجرت کاری به کانادا مجوز اقامت در این کشور را اخذ کند. متقاضی پس از چند سال اقامت و زندگی در این کشور و دارا بودن شرایط لازم می تواند برای اخذ تابعیت و شهروندی کانادا اقدام کند. تفاوت اقامت دائم و تابعیت و شهروندی کانادا در حقوق و مزایایی است که متقاضی از آن برخوردار می باشد.متقاضی با دارا بودن مجوز اقامت دائم کانادا می تواند از بیمه رایگان و خدمات اجتماعی این کشور برخوردار شود. متقاضی با دارا بودن مجوز اقامت دائم کانادا می تواند در هر شهر و ایالت این کشور پهناور تحصیل و زندگی کند.اما متقاضی حق رای ندارد و نمی تواند شغل ها و پست های سیاسی داشته باشد. اما متقاضی با دارا بودن تابعیت و شهروندی کانادا می تواند از همه حق و حقوق شهروندی کشور کانادا مانند همه شهروندان این کشور برخوردار شود.متقاضیان با دارا بودن اقامت دائم کانادا، در صورتی که در طی مدت اقامت در کشور کانادا مالیات خود را بپردازند و از قوانین و مقررات این کشور تبعیت کنند، می توانند پس از چند سال تابعیت کانادا را اخذ کنند.

سخن آخر

در این مقاله مهاجرت کارگران حرفه ای به کانادا مورد بررسی مستند و علمی قرار گرفت. همچین در مورد حقوق کارگران در کانادا هم صحبت شد. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی با دارا بودن سابقه کاری و حرفه ای، دارا بودن مهارت زبان انگلیس و یا فرانسوی، سوابق کاری حرفه ای، دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و سن مناسب می تواند از طریق برنامه کارگران حرفه ای و متخصص به کانادا مهاجرت کند.

اگر قصد اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی مختلف این کشور را دارید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی به کانادا و شغلی همه تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین گزینه مهاجرت را به متقاضیان ارائه دهند. با مشاوره با مشاوران برجسته موسسه ما در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.در این مقاله به چگونگی مهاجرت کارگران حرفه ای به کانادا پرداختیم. اگر دارای تخصص حرفه ای و شغلی می باشید، اگر قصد مهاجرت به برترین کشور جهان برای زندگی را دارید، اگر دارای مدرک تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی خود می باشد، مهاجرت کاری به کانادا را به شما پیشنهاد می کنیم. مهم ترین شرط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارگران حرفه ای دارا بودن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی، سوابق کار حرفه ای و تخصص کاری و همچنین تحصیلات مرتبط با شغل مورد نظر می باشد. برخورداری از خدمات درمانی رایگان، بالا بودن کیفیت سیستم آموزشی، معتبر بودن پاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهان و برخورداری از آزادی های فردی و اجتماعی را می توان از مهم ترین دلایل مهاجرت به کانادا ذکر کرد.اگر برای مهاجرت به کانادا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد مهاجرت کارگران حرفه ای به کانادا

1- برنامه مهاجرت کارگران حرفه ای کانادا شامل چه برنامه هایی است؟

برنامه اکسپرس اینتری Express Entry برنامه سرمایه انسانی Human Capital

2- اهمیت تجربه و سابقه کاری در مهاجرت کارگران به کانادا چیست؟

متقاضی باید در ۱۰ سال گذشته دارای حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت و یا کار پاره وقت در سطح مهارت o یا سطح مهارت A یا B در NOC باشد.

3- مدرک تحصیلی مورد نیاز برای مهاجرت کارگران حرفه ای به کانادا چیست؟

گواهی تحصیلی یا مدرک دانشگاهی از دانشگاه های کاناداگواهی تحصیلی یا مدرک دانشگاهی از دانشگاه های خارج از کانادا که در حدود ۵ سال قبل از اقدام برای مهاجرت مورد ارزیابی علمی و معادل سازی قرار گرفته باشد.

4- آیا دارا بودن مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت کاری کانادا الزامی است؟

متقاضیان برای اقدام از طرق برنامه کارگران حرفه ای باید دارای مدرک زبان مورد تائید برنامه نیروی کارگر حرفه ای و متخصص و دارای نمره معیار زبان کانادایی CLB7 باشد.

5- مهم ترین شرط برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا FSW چیست؟

متقاضی دارای تمکن مالی لازم باشد. متقاضی باید ثابت کند که توانایی تامین هزینه های زندگی خود و همراهان خود در مدت اقامت در کانادا را داردمتقاضی باید واجد شرایط کار و اشتغال در کانادا باشد.

6- امتیاز های لازم برنامه کارگران ماهر فدرال کاناداFSW چیست؟

دارا بودن تحصیلات ـ دارا بودن تجربه و مهارت کاریشایستگیدارا بودن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسهدارا بودن سن مناسبدارا بودن تجربه و سابقه کار در کانادا

7- آیا امکان اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق مهاجرت کاری وجود دارد؟

متقاضی می تواند از طریق مهاجرت کاری به کانادا مجوز اقامت در این کشور را اخذ کند و پس از چند سال کار و زندگی در این کشور و دارا بودن شرایط لازم می تواند برای اخذ تابعیت و شهروندی کانادا اقدام کند.

8- شرایط برنامه اکسپرس اینتری Express Entry چیست؟

متقاضیان باید پروفایل فعالی داشته باشند. دارا بودن سوابق و تجربه کاری در کانادا و وجود خانواده و یا بستگان در کانادا اهمیت فراوانی دارد.

9- تمرکز برنامه مهاجرت کارگران حرفه ای کانادا بر چیست؟

تمرکز این برنامه بر اساس توانایی های حرفه ای تخصصی متقاضی است.

10- اهمیت تمکن مالی برای مهاجرت کاری به کانادا چقدر است؟

متقاضیان باید دارای تمکن مالی کافی باشند و با ارائه اسناد و گواهی های مالی ثابت کنند که توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در مدت اقامت و کار و زندگی در کانادا را دارا می باشند.

11- مهم ترین مزایای مهاجرت به کشور کانادا چیست؟

برخورداری از خدمات درمانی رایگان بالا بودن کیفیت سیستم آموزشیمعتبر بودن پاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهانبرخورداری از آزادی های فردی و اجتماعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *