مهاجرت پزشکان به هلند

اگر می خواهید به عنوان یک پزشک در هلند کار کنید، طبق قوانین مهاجرت پزشکان به هلند باید شما ویزای طولانی مدت این کشور را بگیرید، شما با ویزای توریستی نمی توانید در هلند کار کنید. همچنین باید زبان هلندی را بیاموزید، شما باید به زبان حداقل سطح NT2-B2 تسلط داشته باشید. “زندگی واقعی” در هلند نشان می دهد که شما نیاز به سطح C1 یا C2 خواهید داشت.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط مهاجرت پزشکان به هلند

تقریبا تمام پایتخت های اروپایی در حدود دو ساعت پرواز از فرودگاه آمستردام اسپیپول فاصله دارند. بخش مراقبت های بهداشتی و رفاهی کشور در حال حاضر حدودا 1.3 میلیون نفر است. مطالعات پزشکی (6 سال) در هشت دانشگاه آمستردام Groningen ،Leiden ،Maastricht ،Nijmegen ،Rotterdam و Utrecht ارائه می شود. به خارجی ها توصیه می شود که برای مهاجرت به هلند به دانشکده های مورد علاقه خود مراجعه کنند تا در مورد شرایط پذیرش، برنامه درسی و هزینه های احتمالی سولات خود را بپرسند.

تحصیل پزشکی در هلند

پزشکان تحصیل کرده ممکن است تصمیم به گذراندن دوره های تخصصی تحصیل در هلند (طول دوره طبیعی 4-6 سال) تحت نظارت در یک بیمارستان شناخته شده بگیرند. آموزش تخصصی توسط کمیته ثبت نام متخصصان پزشکی (MSRC) انجمن پزشکی هلندی (KNMG) انجام می شود.

تحصیل پزشکی در هلند

بعد از تحصیل پزشکی در هلند برای اجازه دادن کار در هلند، تمام پزشکان باید در BIG نامشان ثبت شوند. علاوه بر این، ممکن است پزشکان عضو انجمن پزشکی سلطنتی هلند (KNMG) شوند، تا از مسائل حرفه ای مختلف حمایت کنند. پزشکانی که دارای مجوز پزشکی غیردولتی هستند، باید ” مسیر ثبت نام بین المللی ” را که در ثبت نام BIG وارد می شوند دنبال کنند.

زبان تحصیل پزشکی در هلند

پزشکان غیر شهروندی اتحادیه اروپا/ EEA سوئیس ابتدا باید از گواهی حرفه ای برخوردار شوند تا بتوانند در BIG ثبت شوند. برای این منظور، پزشکان باید با موفقیت یک آزمون کلی دانش و مهارت (AKV) و آزمون دانش پزشکی حرفه ای (BI) را در سطح فارغ التحصیلان هلند اخیر، که هزینه های آن اعمال می شود، بدهند. آزمون AKV همچنین شامل بررسی مهارت های زبان هلندی در سطح آزمون NT2 (زبان هلندی به عنوان زبان دوم) است. اگر آزمون BI نشان دهنده کمبودها باشد، مشاوره آموزش اضافی داده خواهد شد یا تمام مطالعات پزشکی هلندی باید تکمیل شود.

پزشکان غیر اتحادیه اروپا / EEA سوئیس به طور معمول نیاز به اجازه اقامت و ویزای کار در هلند دارند. اطلاعات بیشتر را می توان از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) دریافت کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *