مهاجرت به قبرس
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شهروندان خارجی امکان دارد برای بدست آوردن اجازه مهاجرت به قبرس براساس یکی از انواع مقررات 5 مقررات مهاجرت و بیگانگان مندرج شده در سال 1972 درخواست کنند. اجازه مهاجرت برای هیچکس ضمانت شده نخواهد بود مگراینکه مرکز کنترل مهاجرت از وزیر کشور درخواست کند.

مهاجرت به قبرس

شرایط مهاجرت به قبرس

اشخاصی که به کار کردن به صورت مستقل در کشاورزی، پرورش گاو، پرورش پرنده یا ماهی در جمهوری قبرس تمایل دارند، درصورتی که آن ها زمین کافی یا مجوز برای کسب کردن همان کار در اختیار داشته باشند، بطور کامل و آزادانه سرمایه 250.000سی وای خود را دراختیار داشته باشند و چنین اشتغالی  نباید بر اقتصاد عمومی جمهوری قبرس تأثیر منفی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه زندگی در قبرس با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

افرادی که به کارکردن به صورت مستقل در شرکت های معدن در جمهوری قبرس تمایل دارند، درصورتی که آن ها یک مجوز نسبی در اختیار داشته باشند، بطور کامل و آزادانه سرمایه 200.000سی وای خود را در اختیار داشته باشند و چنین اشتغالی نباید بر اقتصاد عمومی جمهوری قبرس تأثیر منفی داشته باشد.

کار در کشور قبرس

افرادی که به کارکردن به صورت مستقل در یک تجارت یا حرفه ای در جمهوری قبرس تمایل دارند، درصورتی که آن ها یک مجوز نسبی در اختیار داشته باشند، بطور کامل و آزادانه سرمایه 150.000سی وای خود را دراختیار داشته باشند و چنین اشتغالی نباید بر اقتصاد عمومی جمهوری قبرس تأثیر منفی داشته باشد. درباره تابعیت و اقامت در قبرس بیشتر بخوانید.

افرادی که به کارکردن به صورت مستقل در یک حرفه یا علم در جمهوری قبرس تمایل دارند، درصورتی که آنها شرایط حرفه ای و علمی که در قبرس وجود دارد داشته باشند. داشتن بودجه کافی نیز لازم است.

 استخدام در قبرس

افرادی که به آنها اجازه استخدام در جمهوری که رقابت محلی ناخوشایند ایجاد نمیکنند پیشنهاد شود. افرادی که واجد شرایط هستند و بطور ازاد و کامل یک درآمد سالانه تأمین شده در اختیار دارند، به اندازه کافی به آنها یک دهه زندگی در قبرس، بدون نامزد شدن در هیچ کسب و کار، تجارت یا حرفه ای داده می شود. درآمد سالانه موردنیاز باید حداقل 5.600سی وای برای هر متقاضی مجرد و همچنین حداقل 2.700سی وای برای هر شخص مستقل باشد، اما مرکز کنترل مهاجرت امکان دارد مقداری هزینه اضافی را درصورت لزوم درخواست کند. بیشتر درخواست ها تحت این دسته می آیند، حداکثر آنها افراد بازنشست شده یا مستمره بگیر هستند.

برای اعطای یک درخواست اجازه مهاجرت به شکل مستقیم در فرم اِم.67 به اداره مهاجرت و دفتر مدنی بطور مستقیم یا ازطریق دفاتر پلیس مهاجرت و بیگانگان ارسال شده است. درخواست باید با اسناد مناسب بسته به دسته ای که برای آن ارسال شده است همراه باشد.

درخواست مهاجرت به کشور قبرس

درخواست ها برای دسته اِف که بیشتر معمولی هستند باید با اسناد و مدارک اصلی مربوط به درآمد متقاضیان همراه باشد. متقاضیانی که خارج کشور هستند ممکن است یک درخواست به شکل مستقیم برای قبرس، همانطور که در بالا و یا از طریق مقامات کنسولگری محلی جمهوری قبرس بیان شده است ارسال کنند. این درخواست ها توسط مرکز کنترل مهاجرت بررسی می شود که پیشنهاد مربوطه را برای وزارت کار به منطور تصمیمی که باید گرفته شود ارسال میکند.

هزینه های اعطای مجوز مهاجرت به مبلغ 70سی وای می باشد و پس از تإیید درخواست و قبل از صادر شدن اجازه مهاجرت پرداخت میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به قبرس با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *