مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

نوآوری کسب و کار و سرمایه گذاری (موقت) ویزا (زیرگروه 188) بخشی از برنامه نوآوری کسب و کار و مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برنامه مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

نوآوری در تجارت و ویزای(موقت) سرمایه گذاری(زیرگروه 188) است که این ویزا به شما اجازه می دهد:

  • داشتن و مدیریت کردن یک کسب و کار در استرالیا (جریان نوآوری کسب و کار)
  • کسب و کار رفتار و فعالیت های سرمایه گذاری در استرالیا (جریان سرمایه گذار، جریان سرمایه گذار قابل توجه و جریان حق بیمه سرمایه گذار).
  • انجام یک فعالیت کارآفرینی در استرالیا (جریان کارآفرین).ملزومات ویزای سرمایه گذاری استرالیا

ملزومات ویزای سرمایه گذاری استرالیا

شما در صورتی قادر به دریافت این ویزای سرمایه گذاری در استرالیا می شوید که توسط یک ایالت یا منطقه دولتی یا آژانس استرالیا نامزد شوید و توسط وزیر مهاجرت و حفاظت مرزی دعوت شوید.

شما می بایست از طریق SkillSelect  یک فرم ابراز تمایل (EOI) را بپذیرید و قبل از دعوت شدن برای دریافت ویزا،توسط یک ایالت یا منطقه دولتی یا استرالیا به نمایندگی از دولت استرالیا، نامزد شوید.

جریانات ویزای سرمایه گذاری استرالیا

جریان نوآوری در تجارت: برای افراد با مهارتهای تجارت که می خواهند ایجاد، توسعه و مدیریت یک تجارت جدید یا تجارت موجود در استرالیا را بر عهده بگیرند.

جریان سرمایه گذار:برای افرادی که می خواهند یک سرمایه گذاری طراحی شده ای به میزان حداقل 1.5 میلیون AUD در یک ایالت استرالیا یا منطقه انجام دهند و تجارت و  فعالیت سرمایه گذاری را در استرالیا انجام دهند. تقاضاها باید توسط یک ایالت یا ناحیه دولتی منصوب گردند.

جریان قابل توجه سرمایه گذار: برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری حداقل 5 میلیونAUD به پیروی از سرمایه گذاری ویژه ی استرالیا هستند و قصد ایجاد کسب و کار و فعالیت های سرمایه گذاری در استرالیا را دارند. درخواستها می توانند توسط یک ایالت یا ناحیه دولتی یا به نمایندگی از دولت استرالیا منصوب گردد.

جریان حق بیمه های سرمایه گذاران: برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری حداقل 15 میلیونAUD به پیروی از سرمایه گذاری حق بیمه در استرالیا هستند و قصد ایجاد کسب و کار و فعالیت های سرمایه گذاری در استرالیا را دارند. درخواستها باید توسط نهادی به نمایندگی از دولت استرالیا منصوب گردد.

ویزای کارآفرینی استرالیا

برای افرادی که یک توافق مالی از یک شخص ثالث به میزان حداقل AUD200 000 برای بعهده گرفتن یک شرکت کارآفرین دارند، که منجر به تجاری شدن یک محصول یا خدمت در استرالیا و یا توسعه یک کسب و کار در استرالیا می شود . درخواستها باید توسط یک ایالت یا منطقه  دولتی منصوب شود.

طبق گفته کارشناس مهاجرت سرمایه گذاری موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) برقراری این ویزا اولین مرحله قبل از داشتن شرایط برای تعیین صلاحیت نوآوری در کسب و کار و ویزای سرمایه گذاری (دائمی) (زیرگروه 888) می باشد. با تماس به دفتر موسسه توسعه گران مهر اطلاعات بیشتری را از مشاورین ارشد درباره شرایط مهاجرت به استرالیا کسب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *