مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

در حال حاضر بسیاری از متقاضیان ایرانی برای کار و اشتغال به کشور آلمان مهاجرت می کنند. بر این اساس در این مقاله به شرح چگونگی مهاجرت به آلمان از طریق تخصص می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • قوانین کاری جدید آلمان ۲۰۲۰۲۰۲۱
  • انواع ویزای کار آلمان
  • ویزای پیشنهاد کارJob Offer آلمان
  • ویزای جستجوی کارJob Seeker آلمان
  • ویزای مهارت و تخصص Highlyqualified Worker آلمان
  • مدارک لازم اخذ ویزای کار آلمان
  • ویزای بلوکارت Blue Card EU اتحادیه اروپا
  • مدارک لازم اخذ بلوکارت Blue Card EU اتحادیه اروپا
  • لیست سفید Whitelist مشاغل در آلمان ۲۰۲۰
  • مشاغل مورد نیاز آلمان در لیست سفید۲۰۲۰
  • اقامت آلمان از طریق مهاجرت کاری
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

قوانین کاری جدید آلمان ۲۰۲۰۲۰۲۱

کشور آلمان با پایین بودن نرخ بیکاری و وجود فرصت های شغلی فراوان در حال حاضر از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرت کاری متقاضیان ایرانی محسوب می شود. این کشور به طور کلی از لحاظ هزینه های تحصیل و زندگی یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی می باشد. دولت آلمان با ارائه تسهیلات و امکانات جدید شرایط مناسب را برای مهاجرت متقاضیان متخصص کاری به این کشور فراهم کرده است. هر سال در حدود ۲۵.۰۰۰ مهاجر برای کار و اشتغال روانه کشور آلمان میشوند. کشور آلمان متقاضیان کار دارای مدرک دانشگاهی معتبر و متقاضیان دارای مدرک فنی و حرفه ای را جز متقاضیان متخصص حرفه ای و کاری محسوب می کند. پارلمان آلمان در اواسط سال ۲۰۱۹ مهاجرت متقاضیان کار در این کشور از طریق تخصص کاری و حرفه ای را تصویب و قانونی کرد.بر اساس این قانون مهاجرت متقاضیان از کشورهای غیر اتحادیه اروپا و دارای تخصص کاری و حرفه ای تسریع می یابد. علاوه بر این قانون مهاجرت Skilled Immigration Act The به منظور استخدام و به کارگیری مهاجران متخصص حرفه ای و کاری در سال ۲۰۲۰ به مرحله اجرا درآمده است. بر اساس این قانون جدید متقاضیانی که فاقد مدرک دانشگاهی می باشند اما دارای مدرک فنی حرفه ای معتبر می باشند، می توانند برای اخذ ویزای کار آلمان و کار در این کشور اقدام کنند. در قوانین جدید آلمان ۲۰۲۰ دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم و مدرک فنی حرفه ای برای اخذ ویزای کار مورد تائید می باشد.

انواع ویزای کار آلمان

وجود فرصت های شغلی مناسب و پایین بودن نرخ بیکاری و پیر و سالمند بودن جمعیت کشور آلمان موجب شده است تا هر ساله مهاجران فراوانی برای یافتن کار و کسب مناسب راهی این کشور شوند. بالا بودن میانگین سنی جمعیت این کشور و همچنین نیاز به نیروهای متخصص و حرفه ای جوان از بارزترین عوامل مهاجرپذیری آلمان محسوب می شود. به طور کلی ویزای کاری آلمان علی رغم سختی های پیدا کردن کارفرمای آلمانی و اخذ پذیرش از این کارفرما از کم هزینه ترین و بهترین روش اخذ اقامت کشور آلمان می باشد.متقاضی پس از دریافت ویزای کار آلمان در صورتی که به مدت ۵ سال در این کشور مشغول کار باشد و در این کشور زندگی کند و مالیات های خود را بپردازد، می تواند اقامت دائم آلمان را اخذ کند. پس از گذشت ۳ سال از اخذ اقامت دائم متقاضی می تواند برای دریافت تابعیت و شهروندی آلمان اقدام کند. متقاضیان به منظور اخذ ویزای کار و سپس اقامت این کشور به ۳ روش می توانند اقدام کنند. روش ویزای جست و جوی کار، روش ویزای کار تخصصی و روش بلوکارت اتحادیه اروپا.

ویزای پیشنهاد کارJob Offer آلمان

در این روش در ابتدا متقاضی باید سوابق کاری و رزومه حرفه ای خود را برای کارفرمای آلمانی در این کشور ارسال کند.کارفرمای آلمانی باید ثابت کند که متقاضی خارجی دارای توانایی و تخصص کاری برای کار مورد نظر در آلمان می باشد. ثبات اقتصادی و وضعیت خوب کسب و کار موجب شده است تا بسیاری از مهاجران به منظور اخذ اقامت این کشور اقدامات لازم در جهت یافتن کارفرما را انجام دهند. بدین منظور متقاضی باید از یک کارفرمای آلمانی دعوت نامه کاری داشته باشد. متقاضی باید دارای تخصص و مهارت حرفه ای در زمینه کار مورد نظر باشد.داشتن مهارت و تخصص ویژه در کار و اشتغال به عنوان یک امتیاز ویژه برای کارفرمای آلمانی محسوب می شود و می تواند احتمال پذیرش متقاضی را تا حد زیادی افزایش دهد. اگر مدارک و سابقه کاری متقاضی مورد تائید و پذیرش کارفرمای آلمانی قرار گیرد، با متقاضی قرارداد منعقد می کند. متقاضی باید بر اساس قرارداد کاری به سفارت آلمان مراجعه کند و با ارائه مدارک لازم ویزای این کشور را اخذ کند.البته از آن جا که کارفرماهای اروپایی برای استخدام متقاضیان خارجی باید بر اساس قوانین و مقررات خاصی به پیش بروند، روند اخذ ویزای کاری از طریق دریافت پیشنهاد کار برای متقاضیان ایرانی بسیار طولانی و زمان بر می شود.کارفرماهای آلمانی بر اساس قوانین استخدام اتحادیه اروپا باید در ابتدا آگهی استخدام نیروی کاری را به مدت ۳ ماه در کشور آلمان منتشر کند و سپس در کشورهای اتحادیه اروپا. اگر در طی این ۶ ماه نیروی کاری برای پر کردن این فرصت شغلی در کشور آلمان و کشورهای اتحادیه اروپا یافت نشد، کارفرمای آلمانی می تواند متقاضی خارجی را استخدام کند. کارفرما ملزم است بر اساس سطح تخصص و نوع شغل متقاضی حقوق وی را پرداخت کند. حداقل حقوق باید سالانه در حدود ۵۴۰۰۰ یورو باشد.

ویزای پیشنهاد کارJob Offer آلمان

ویزای پیشنهاد کارJob Offer آلمان

ویزای جستجوی کارJob Seeker آلمان

در این روش که بیشتر مورد توجه متقاضیان ایرانی است، دولت آلمان به افراد حرفه ای و دارای تخصص کاری ویزای ۶ ماهه جست و جوی کار در این کشور را ارائه می دهد. متقاضی باید دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در رشته تخصصی باشد. متقاضی با اخذ این ویزا می تواند در طی ۶ ماه به جست و جوی کار در این کشور بپردازد و در صورت یافتن شغل مناسب و استخدام مجوز ۴ ساله اقامت آلمان را دریافت کند.اگر متقاضی موفق به یافتن شغل مناسب نشود باید از این کشور خارج شود. متقاضیان به منظور دریافت این نوع ویزا باید دارای مدرک مهارت زبان B2 و مدرک تحصیلی حداقل لیسانس باشند. علاوه بر این متقاضی باید دارای ۳ سال سابقه کاری باشد و توانایی تامین هزینه های خود در این مدت ۶ ماه در آلمان را نیز داشته باشد. متقاضی با اخذ این ویزا می تواند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را در این کشور همراه داشته باشد. متقاضی با اخذ این ویزا و طی مدت ۳۳ ماه می تواند برای اخذ اقامت آلمان اقدام کند. اگر متقاضی در طی این مدت مدرک مهارت زبان آلمانی B2 را کسب کند، این زمان به ۲۱ ماه کاهش می یابد.اگر متقاضی فاقد قراداد کاری با کارفرمای آلمانی باشد اما دارای تجربه حرفه ای و تخصص کاری باشد، می تواند از طریق ویزای جستجوی کار در کشور آلمان در طی ۶ ماه کار مناسب خود را پیدا کند. متقاضی با اخذ ویزای جستجوی کار می تواند تا ۱۰ ساعت در هفته به کار بپردازد. شرایط اخذ ویزای جستجوی کار دارا بودن مدرک مهارت زبان آلمانی سطح B2 و دارا بودن تمکن مالی می باشد.

ویزای مهارت و تخصص Highlyqualified Worker آلمان

متقاضیان کار در آلمان که دارای تخصص کاری و حرفه ای در حوزه به خصوصی می باشند، از جمله متقاضیان متخصص حرفه ای محسوب می شوند. متقاضیانی که دارای مدرک فنی حرفه ای می باشند نیز در این رده قرار می گیرند. متقاضیانی که دارای تخصص های حرفه ای لازم در حوزه های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی انرژی، مهندسی کامپیوتر، پرستاری، صنایع ساختمانی، متخصصان هوافضا، فیزیوتراپ، پزشک، کارشناسی ریاضی، کارشناسی IT و صنعتگری می باشند، در اولویت اخذ ویزای کاری آلمان می باشند. متخصصان در حوزه کاری کامپیوتر و IT در صورتی که فاقد مدرک حرفه ای رسمی باشند نیز می توانند ویزای کار آلمان را دریافت کنند.

ویزای مهارت و تخصص Highlyqualified Worker آلمان

ویزای مهارت و تخصص Highlyqualified Worker آلمان

مدارک لازم اخذ ویزای کار آلمان

متقاضیانی که قصد کار و اشتغال در کشور آلمان را دارند، می توانند از طریق اخذ ویزای کار در این کشور به کار بپردازند. به منظور اخذ ویزای کار مدارک زیر لازم می باشد:

  • مدرک دانشگاهی یا مدرک فنی حرفه ای
  • سوابق کاری و حرفه ای
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای کار آلمان
  • قرارداد کاری و پیشنهاد کار از طرف کارفرمای آلمانی
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • رسید پرداخت هزینه ویزای کار آلمان در حدود ۷۵ یورو
  • ارائه بیمه سلامت و پاسپورت معتبر
  • ارائه تائیدیه آژانس کار فدرال BA

ویزای بلوکارت Blue Card EU اتحادیه اروپا

متقاضیانی که دارای مدرک دانشگاهی می باشند و خواستار کار و اشتغال در آلمان می باشند، می توانند از طریق اخذ بلوکارت اتحادیه اروپا در این کشور مشغول کار شوند. بدین منظور متقاضیان در ابتدا باید مدارک دانشگاهی خود را در کشور آلمان معادل سازی کنند. از مهم ترین شرایط اخذ بلوکارت اتحادیه اروپا موارد زیر را می توان برشمرد:

  • ارائه مدرک دانشگاهی
  • معادل سازی مدرک دانشگاهی با مدرک دانشگاهی کشور آلمان
  • ارائه پیشنهاد کاری و قرارداد کاری از طرف اتحادیه اروپا
  • تعیین حداقل حقوق و دستمزد از طرف کارفرمای آلمانی
  • در صورتی که کارفرمای آلمانی حداقل حقوق سالانه را تعیین کند که در حدود ۵۳.۶۰۰ یورو می باشد، متقاضی نیاز به اخذ تائید از اداره کار فدرال BA ندارد.

مدارک لازم اخذ بلوکارت Blue Card EU اتحادیه اروپا

کارفرمای آلمانی باید مدارک مورد نیاز برای اخذ بلوکارت اتحادیه اروپا را از متقاضی تحویل بگیرد و به اداره کار آلمان ارسال کند.مدت رسیدگی به درخواست بلوکارت ۶۰ روز می باشد. متقاضی با اخذ بلوکارت اتحادیه اروپا می تواند تا ۴ سال در کشور آلمان اقامت و کار کند. از جمله مدارک لازم برای تحویل به کارفرمای آلمانی موارد زیر را می توان نام برد:

  • ارائه قرارداد کاری با کارفرمای آلمانی
  • ارائه مدرک دانشگاهی یا مدرک فنی حرفه ای
  • ارائه مدرک مهارت زبان آلمانی در سطح B1
  • ارائه کپی ویزای اقامت موقت آلمان
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه بیمه سلامت
  • گواهی تمکن مالی
  • ارائه رسید پرداخت هزینه درخواست بلوکارت اتحادیه اروپا
  • ارائه حداقل حقوق و دستمزد ارائه شده از طرف کارفرمای آلمانی که نباید از حقوق مشخص شده در قانون شورای وزرای اروپایی کمتر باشد، حقوق مشخص شده در قانون شورای وزرای اروپایی سالانه در حدود ۵۳.۶۰۰ یورو می باشد.

لیست سفید Whitelist مشاغل در آلمان ۲۰۲۰

بر اساس لیست سفید مشاغل در آلمان در صورتی که نیروی کاری برای شغلی در این لیست در کشور آلمان وجود نداشته باشد، کارفرمای آلمانی می تواند متقاضی خارجی را استخدام کند. این لیست بر اساس شغل های مورد نیاز در بازار کشور آلمان مشخص می شود و هر ۶ ماه یکبار به روز می شود. در قانون جدید برای اخذ ویزای کار آلمان بر اساس لیست سفید دارا بودن مدرک دانشگاهی الزامی نمی باشد و دارا بودن یک مدرک فنی حرفه ای و یا مدرک فوق دیپلم کفایت می کند.

مشاغل مورد نیاز آلمان در لیست سفید۲۰۲۰

متقاضیانی که قصد اخذ ویزای کار آلمان را دارند، باید در ابتدا لیست سفید مشاغل این کشور را بررسی کنند تا از فرصت های شغلی مورد نیاز آلمان مطلع شوند. بر این اساس مشاغل مورد نیاز آلمان عبارت است از:

  1. مهندسی برق( کارگر ماهر/ متخصص)
  2. مهندسی برق صنعتی( کارگر ماهر)
  3. مهندسی برق نظارت( متخصص)
  4. ساخت و ساز فلزی( کارگر ماهر)
  5. جوش و فناوری اتصال( کارگر ماهر)
  6. نصب و تعمیر لوله( کارگر ماهر)
  7. فناوری اتوماسیون( کارگر ماهر/متخصص)
  8. نرم افزار کامپیوتر( متخصص)
  9. برنامه نویسی( متخصص)
  10. پرستار تخصصی( متخصص)
  11. مراقبت از سالمندان( کارگر ماهر/متخصص)
  12. پزشک( متخصص)
  13. دندانپزشک( متخصص)
  14. شنوایی سنجی( کارگر ماهر)
  15. پرستاری( متخصص)
مشاغل مورد نیاز آلمان در لیست سفید۲۰۲۰

مشاغل مورد نیاز آلمان در لیست سفید۲۰۲۰

اقامت آلمان از طریق مهاجرت کاری

متقاضی با اخذ ویزای کار آلمان می تواند برای اقامت این کشور اقدام کند. متقاضی با اخذ ویزای کار آلمان و پس از ۵ سال کار و اشتغال در این کشور می تواند برای اخذ اقامت دائم آلمان درخواست دهد. پس از ۲ سال از اخذ اقامت دائم متقاضی می تواند برای اخذ تابعیت آلمان اقدام کند. متقاضی برای اخذ تابعیت آلمان باید امتیازهای لازم را کسب کند. متقاضی که با اخذ ویزای کار اقامت کشور آلمان را اخذ کرده است، می تواند پس از یک سال برای ویزای همراه همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود اقدام کند و آن ها را در این کشور همراه داشته باشد. همسر و فرزندان متقاضی می توانند در این کشور مشغول کار و تحصیل شوند. متقاضیانی که با روش اخذ ویزای کار و یا روش های دیگر اقدام به کار و فعالیت در این کشور کرده اند، می توانند اقامت این کشور را برای همسر و فرزندان خود اخذ کنند.

سخن آخر

این مقاله به چگونگی مهاجرت به آلمان از طریق تخصص پرداخت و روش های اقامت این کشور را به تفضیل مورد بررسی قرار داد. به طور کلی از مجموع موارد ذکر شده می توان دریافت که متقاضیانی که دارای مهارت کاری و حرفه ای می باشند، بر اساس قوانین جدید آلمان بدون نیاز به مدرک دانشگاه می توانند برای اخذ ویزای کار آلمان اقدام کنند. در مجموع می توان گفت که اگر قصد کار و اشتغال در یکی از بهترین و با امنیت ترین کشورهای جهان را دارید، و دارای مهارت حرفه ای و تخصص کاری و دارای مدرک فنی حرفه ای می باشید، کشور آلمان یک گزینه مناسب می باشد.

اگر قصد اخذ ویزای کار کشور آلمان را دارید و نگران وقت طولانی سفارت و دشواری های این کار می باشید، می توانید از خدمات مشاوره ای مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید. مشاوران و کارشناسان این موسسه برتر در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با آگاهی از به روزترین قوانین حقوقی و مهاجرتی به شما کمک می کنند تا سریع ترین و بهترین گزینه اخذ ویزای کار این کشور را به شما ارائه دهند و امکان مهاجرت کاری شما به این کشور را فراهم کنند. با ما در تماس باشید.در این مقاله به بررسی شرایط مهاجرت به آلمان از طریق تخصص پرداختیم. با کار و اشتغال در آلمان می توانید اقامت دائم و سپس تابعیت و شهروندی آلمان را اخذ کنید. تصویب قانون مهاجرت Skilled Immigration Act The به منظور استخدام و به کارگیری مهاجران متخصص حرفه ای و کاری در سال ۲۰۲۰ یکی از مهم ترین قوانین مهاجرت کاری برای متقاضیان می باشد. بر اساس این قانون جدید متقاضیانی که فاقد مدرک دانشگاهی می باشند اما دارای مدرک فنی حرفه ای معتبر می باشند، می توانند برای اخذ ویزای کار آلمان و کار در این کشور اقدام کنند. در قوانین جدید آلمان ۲۰۲۰ دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم و مدرک فنی حرفه ای برای اخذ ویزای کار مورد تائید می باشد. اگر برای کار و اشتغال در کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

1- قوانین کاری جدید آلمان ۲۰۲۰۲۰۲۱برای مهاجرت چیست؟

بر اساس این قانون جدید متقاضیانی که فاقد مدرک دانشگاهی می باشند اما دارای مدرک فنی حرفه ای معتبر می باشند، می توانند برای اخذ ویزای کار آلمان و کار در این کشور اقدام کنند.

2- مدرک تحصیلی مورد نیاز در قوانین جدید کاری آلمان برای مهاجران چیست؟

در قوانین جدید آلمان ۲۰۲۰ دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم و مدرک فنی حرفه ای برای اخذ ویزای کار مورد تائید می باشد.

3- انواع ویزای کار آلمان برای مهاجران کاری چیست؟

روش ویزای جست و جوی کار، روش ویزای کار تخصصی و روش بلوکارت اتحادیه اروپا.

4- شرایط اخذ ویزای جستجوی کار چیست؟

دارا بودن مدرک مهارت زبان آلمانی سطح B2 و دارا بودن تمکن مالی می باشد.

5- ویزای تخصص Highlyqualified Worker آلمان برای چه مشاغلی است؟

مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی انرژی، مهندسی کامپیوتر، پرستاری، صنایع ساختمانی، متخصصان هوافضا، فیزیوتراپ، پزشک، کارشناسی ریاضی، کارشناسی IT و صنعتگری

6- مهم ترین شرایط اخذ ویزای بلوکارت Blue Card EU اتحادیه اروپا چیست؟

مدرک دانشگاهی معادل سازی مدرک دانشگاهی با مدرک دانشگاهی کشور آلمانارائه پیشنهاد کاری و قرارداد کاری از طرف اتحادیه اروپاتعیین حداقل حقوق و دستمزد از طرف کارفرمای آلمانی

7- مدارک لازم اخذ بلوکارت Blue Card EU اتحادیه اروپا کدامند؟

ارائه قرارداد کاری با کارفرمای آلمانیارائه مدرک دانشگاهی یا مدرک فنی حرفه ایارائه مدرک مهارت زبان آلمانی در سطح B1ارائه کپی ویزای اقامت موقت آلمانارائه پاسپورت معتبر

8- شرایط اخذ ویزای کار لیست سفید مشاغل در آلمان ۲۰۲۰ چیست؟

در قانون جدید برای اخذ ویزای کار آلمان بر اساس لیست سفید دارا بودن مدرک دانشگاهی الزامی نمی باشد و دارا بودن یک مدرک فنی حرفه ای و یا مدرک فوق دیپلم کفایت می کند.

9- مشاغل مورد نیاز آلمان در لیست سفید۲۰۲۰ کدامند؟

مهندسی برق( کارگر ماهر/ متخصص)مهندسی برق صنعتی( کارگر ماهر)مهندسی برق نظارت( متخصص)ساخت و ساز فلزی( کارگر ماهر)جوش و فناوری اتصال( کارگر ماهر)

10- در چه صورت متقاضی نیاز به اخذ تائید اداره کار فدرال آلمان ندارد؟

در صورتی که کارفرمای آلمانی حداقل حقوق سالانه را تعیین کند که در حدود ۵۳.۶۰۰ یورو می باشد، متقاضی نیاز به اخذ تائید از اداره کار فدرال BA ندارد.

11- حقوق مشخص شده در قانون شورای وزرای اروپایی چقدر است؟

سالانه در حدود ۵۳.۶۰۰ یورو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

8 دیدگاه برای “مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

  1. مرجان پرویز گفت:

    سلام.وقت بخیر.من ۳۹سالمه.کارشناس مامایی هستم و۱۵سال سابقه کار دارم که از سال ۹۴ بعد با مدرک کارشناسی وقبل از اون با مدرک کاردانی.یه دختر ۷ساله دارم و مدرک زبان ندارم آیا با توجه به شرایط سنی و نداشتم مدرک زبان میتونم به آلمان مهاجرت کنم.اگه بله از چه طریقی بهتره اقدام کنم.با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      دریافت ویزای گروه کادر درمان آلمان گزینه مناسبی برای شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  2. مهکامه ماهوتچیان گفت:

    با سلام من 42 سالمه و شوهرم 45 ساله من 11 سال برنامه نویسی می کنم وب و ویندوز دو پسر دارم همسرم 20 سال در زمینه سیستم های مذیریت کیفیت

    سابقه کار داره و مهندس صنایع هست ایا ما شانس برای مهاجرت داریم البته من قبلا دو سال در مدارس المان نیز نحصیل کردم با تشکر فراوان از شما

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      دو سال تحصیل شما در این کشور برای طی مسیر اخذ اقامت موثر است.
      بر اساس تخصص شما میتوان دخواست ویزای جستجوی کار نمود و اقامت را بر اساس کار گرفت.ناگفته نماند تعلق گرفتن اقامت به فرزندان تان مبتنی بر سن ایشان است.

  3. احسان اکبری گفت:

    با سلام
    من ۳۰ سال سن متاهل مهندس کامپیوتر – نرم افزار از دانشگاه آزاد واحد نجف آباد هستم. توی برنامه نویسی تخصص دارم . الان برنامه نویسی اندروید میکنم اما چون خودم برای شرکتها یا افراد برنامه مینویسم چیزی به عنوان سابقه کار ندارم.
    خواستم ببینم بنظرتون بهترین روش برای مهاجرتم به آلمان چیه ؟
    و اینکه مدرک دانشگاهیم مورد قبولشون هست ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به توضیحات مذکور، اقدام از طریق ویزای کار روش مناسبی است.

  4. سید حسین ایمان دوست گفت:

    با سلام و احترام
    سید حسین ایمان دوست حستم، 30 ساله متاهل و دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی پلیمر از دانشگاه امیر کبیر، ساکن قزوین و با حدود 5 سال سابقه کار. به دنبال مهاجرت کاری به آلمان هستم. ممنوم میشم راهنمایی بفرمائید.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      می توانید از طریق ویزای جستجوی کار و یا در صورتی که موفق به اخذ پبشنهاد شغلی شدید از طریق بلوکارت برای مهاجرت کاری به آلمان اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *