منابع آزمون mcq استرالیا

AMC دروس دوره ای، راهنمایی و اکتشاف کارشناسانه را ارائه می دهد که به نیازهای فردی اختصاص داده شده است. این دوره اجازه می دهد تا تسلط بر تئوری مورد نیاز برای عملکرد عالی در آزمون تطبیقی ​​کامپیوتر بررسی شود. منابع آزمون mcq استرالیا یک آزمون کامل به همراه سوالات متداول با کامپیوتر است که در یک جلسه 3.5 ساعته در مراکز معاینه در سراسر جهان انجام می شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و منابع آزمون mcq استرالیا

جهت تحصیل در استرالیا AMC قصد دارد تا دانش و مهارت های پزشکی را در 6 موضوع اصلی تشکیل دهد که بر اساس امتحانات شورای پزشکی استرالیا (AMC Exams) است. این دوره از طریق 21 مؤلفه نظری آنلاین و توسط مکاتبات شخصی با متخصص آکادمیک مؤسسه METC پشتیبانی می شود. هدف این دوره، ارتقاء دانش و عملکرد دانش آموزان در زمینه های موضوع اصلی است.

  • سلامت بزرگسالان (پزشکی)
  • سلامت بزرگسالان (جراحی)
  • بهداشت زنان (زنان و زایمان)
  • سلامت کودک
  • سلامت روان
  • سلامت جمعیت

دوره mcq استرالیا

دوره و امتحان AMC استرالیا با هدف کمک به فارغ التحصیلان پزشکی بین المللی (IMG) و وظایفی که مربوط به عمل پزشکی استرالیا هستند، به طور موثرتری انجام می دهد. بسیاری از IMG قادر به تحقق بخشیدن و گستردگی لازم برای AMC CAT MCQ و یا جزئیات خاص مربوط به عمل پزشکی استرالیا نیستند.

به این ترتیب، این دوره، کاندیداها را قادر می سازد که آمادگی، نمرات و شایستگی خود را برای حرفه پزشکی در استرالیا به حداکثر برسانند. این امر از طریق توسعه دانش انجام می شود که اساسا برای کار پزشکی استرالیا مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار دوره آزمون AMC

ساختار دوره آزمون AMC

ساختار دوره آزمون AMC

دوره AMC بیش از 42 هفته بصورت آنلاین طول می کشد. تحت هدایت دانشکده علمی، نامزدها از طریق ماژول های آنلاین تعاملی کار می کنند که دانشجویان را از طریق یک برنامه جامع که پایه های عمل پزشکی استرالیا را توسعه می دهد، هدایت می کند. آزمون تست تطبیقی ​​ AMC CAT MCQ یک تست سوالات چند گزینه ای کاملا یکپارچه کامپیوتری است که در یک جلسه 3.5 ساعته در مراکز آزمون در سراسر جهان انجام می شود. معاینه شامل 150 نوع MCQ (یک پاسخ صحیح از پنج گزینه) 120 امتیاز و 30 مورد می باشد. انتظار می رود شما تمام 150 مورد را تکمیل کنید. نتیجه آزمون به عنوان «Fail-data کافی برای به دست آوردن نتیجه» ثبت شده است.

دوره آمادگی آزمون mcq استرالیا

برنامه های AMC ما متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما است. IMG SOS به شما می گوید که مهم است و چه چیزی باید تمرکز کنید، شما با معلم های ما از محل خود یا از طریق خارج از کشور از طریق اسکایپ تمرین می کنید. شما می توانید در طول تعطیلات آخر هفته اگر نیاز دارید مطالعه کنید. دوره آمادگی آزمون AMC CAT MCC یکی از ابزارهای مقرون به صرفه است که به شما آرامش خاطر و تضمین موفقیت را می دهد. شما می توانید هر زمان یک دوره آنلاین AMC MCQ را شروع کنید – هیچ دوره ای از دوره های تعیین شده وجود ندارد.

دوره آمادگی آزمون شورای پزشکی استرالیا

دوره های پایه تمرین تحصیل پزشکی استرالیا (AMC101) موضوع دانش و مهارت های پزشکی را در طیف وسیعی از موضوعات و رشته ها تدریس می کند. این دوره پروسه های بیماری، معاینه بالینی، تشخیص، تحقیق، درمان و مدیریت را بررسی می کند. دوره آمادگی امتحان شورای پزشکی استرالیا از طریق پورتال پیشرفته Canvas LMS موسسه METC در دسترس است. در اصل، این شامل 21 ماژول جامع است که پایه های عمل پزشکی استرالیا را تشکیل می دهند. اینها باید بیش از 42 هفته و به طور کلی حدود 1680-2100 ساعت مطالعه انجام شود. این دوره با دسترسی نامحدود به معلمان دوره، که همه آنها متخصصان پزشکی هستند، پشتیبانی می شود.

در مجموع، این دوره، داوطلبان AMC CAT را با بررسی کامل از مواد مورد نیاز برای انجام بالاترین استاندارد در آزمون، ارائه می دهد. راه های تحصیل و اعزام دانشجو به استرالیا را مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) برای شما بازگو خواهند کرد.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *