مشاغل مورد نیاز در انگلستان

مهارت های بازاریابی برای توسعه فزاینده کسب و کار بسیار مهم است. نیاز به سرمایه گذاری در انگلستان و همچنین بازاریابان در انگلستان با بازار شغلی پررونق روبه افزایش است و متخصصان بازاریابی مختلف برای هر دو مهارت های تکنیکی و کاربردی و همچنین برای دانششان در زمینه استراتژی های بازاریابی خاص استخدام می شوند. این سبب شده تا مشاغل گوناگونی در زمینه های مشابه در لیست مشاغل مورد نیاز در انگلستان قرار بگیر که ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر در این رابطه بیشتر صحبت کرده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان

مدیریت تحویل و تدارکات:

بیشتر، مردم خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، که به این معنی است که فرد باید آن محصولات را به آدرس ارسال تحویل دهد. واقعیت این است که میلیون ها نفر به صورت آنلاین، چندین میلیون محصول سفارش می دهند. شرکت هایی مانند آمازون در حال استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای حمل و نقل می باشند. اما این افراد هنوز هم برای کنترل و برنامه ریزی بهتر به انسان ها نیاز دارند. این شغلی است که به راحتی می تواند 40000 پوند یا بیشتر تولید کند.

امنیت سایبری:

در حال حاضر این شغل یکی از امن ترین، پردرآمد ترین و دارای بیشترین تقاضای کاری در انگلستان می باشد. همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود، و این کار برای بازاریابی و فروش، جمع آوری داده ها، مالیات و پرداخت انواع دسته بندی ها و غیره انجام می شود. این یک حرفه ایمن و پایدار است چرا که تقاضا برای امنیت سایبری در حال افزایش است.

بهداشت و درمان:

این یک راز نیست که انگلستان به پرستاران بیشتر و در حقیقت ده ها هزار نفر نیاز مبرم دارد. علاوه بر پرستاران، اگر صدها شغل دیگر مربوط به مراقبت های بهداشتی وجود داشته باشد، بیشتر آن ها تقاضای بالایی دارند. مشاغل پرستاری دشوار است و آن ها تقاضای بالایی دارند، همچنین به نظر نمی رسد که برای این کمبود پرستاری یک پایان وجود داشته باشد، در نتیجه آن را به درخواست همیشگی و یک حرفه ایمن برای شما تبدیل کرده است. پرستاران در هر سال در حدود 26000 در سال دارند، اما با آموزش های تخصصی بیشتر می توانید این مقدار را چندین برابر کنید.

آشپز:

وقتی نوبت به جستجوی کار می رسد، سرآشپز نسبت به انواع مشاغل، تقاضای بالایی دارد. یک حرفه هنری در آشپزی می تواند برای شما مناسب باشد. به طور کلی، بسیاری از شغل های آشپز برای 2 ماه یا بیشتر خالی می مانند، که نشان دهنده تقاضای مشاغل اینگونه می باشد.

مهندسی:

یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز در انگلستان، مهندسی است. و انواع کلاس های مهندسی آنلاین در آنجا وجود دارد. واقعیت این است که انواع مختلفی از مهندسی وجود دارد که می توانید وارد آن ها شوید. این رشته ها شامل مهندسی فروش، مهندسی نرم افزار، الکتریکی، عمران و محیط زیست نیز می شود.

البته شما در ویزای گلوبال تلنت انگلستان اگر در زمینه‌های علوم پزشکی، علوم تحقیقاتی، تکنولوژی دیجیتالی استعداد داشته باشید به راحتی میتوانید به کشور انگلستان بدون اسپانسر یا کارفرما مهاجرت کرده و به مدت 5 سال در هر زمینه‌ای که علاقه داشته باشید فعالیت کنید. اگر حس میکنید استعداد خاص یا تخصص شاخص و ویژه‌ای دارید حتما به اخذ ویزای گلوبال تلنت فکر کنید.

ما در یک مقاله بسیار مفصل و جامع درباره شرایط و نحوه اخذ ویزای گلوبال تلنت صحبت کرده‌‌ایم اگر علاقه‌مند بودید حتما آن را مطالعه کنید.

شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان

انگلستان پنجمین اقتصاد بزرگ در این سیاره است که دارای تکنولوژی و صنعت خدمات بسیار پیشرفته می باشد. لندن نیز مرکز مالی پیشرو جهان است. این کشور یک مکان محبوب برای یافتن شغل – چه برای کار کردن در تعطیلات کوتاه مدت و یا برای اقامت طولانی مدت می باشد. اما زندگی و کار در خارج از کشور همیشه با سهم عادلانه خود از بوروکراسی همراه است، و انگلستان نیز از این امر مستثنا نمی باشد. با وجود رفراندوم اخیر اتحادیه اروپا، اکثر شهروندان اروپایی در حال حاضر به یک مجوز کار برای گرفتن کار در انگلستان نیاز دارند. با این حال، اگر از خارج از اتحادیه اروپا هستید، تصویر پیچیده تر است و باید مطمئن شوید که شما صلاحیت کار کردن در انگلستان را دارید.

شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان

شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان

وب سایت دولت انگلستان ابزار مفیدی دارد که الزامات ویزا برای ملیت خاص شما را نشان می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به چند سوال درباره شهروندی خود پاسخ دهید و چقدر می خواهید در انگلستان بمانید. سپس سایت به شما اطلاعاتی که به آن نیاز دارید، از جمله انواع ویزا مناسب برای شما اگر به آن نیاز دارید، را خواهد داد.، با وجود رفراندوم اخیر اتحادیه اروپا اگر شما از منطقه اقتصادی اروپا ( یا سوئیس ) هستید، شما به ویزای کار نیاز ندارید تا شغلی در انگلستان داشته باشید.

اگر شما یک شهروند مشترک المنافع با پدر و مادر و یا پدر بزرگ ها و مادربزرگ هستید که در انگلستان به دنیا آمده اند یا در انگلستان زندگی می کرده اند، ممکن است از سیستم گرفتن ویزا معاف باشید. جزئیات کامل در وب سایت دولت موجود است. ویزای کار انگلستان به انواع مختلف ویزا تقسیم می شود. این ویزا ” کارگران ماهر ” و ” با ارزش بالا ” و همچنین ویزای تخصصی کارمندان موقت و کارمندان داخلی را پوشش می دهد.

رایج ترین انواع ویزا به شرح زیر می باشند:

ویزای سطح 2 ( عمومی ): A Tier 2 (General) visa، برای کارگران ماهر از خارج از اروپا در نظر گرفته شده است، که قبلا یک شغل درخواست کرده اند. برای درخواست این نوع ویزا، شما از کارفرمای خود به یک مدرک حمایتی نیاز دارید.

ویزای ردیف 5 ( کارگران موقت ): Tier 5 (Temporary Worker) visa، متناسب با نوع وظیفه و الزامات واجد شرایط بودن، تقسیم بندی می شوند. به طور کلی شما باید یک گواهی نامه حمایت و یک مقدار ثابت پس انداز داشته باشید تا در طول مدت اقامت در انگلستان، خود را تامین نمایید.

ویزای ردیف 1 ( A Tier 1 visa )، این نوع ویزا برای سرمایه گذاران و کارآفرینانی است که می خواهند به شروع یا ایجاد کسب و کار در انگلستان بپردازند. معیارهای واجد شرایط بودن در نظر گرفته می شوند.

در زمانی که درخواست ویزا می کنید، هزینه های مربوطه نیز وجود دارد. ساختار هزینه بر اساس مواردی مانند نوع ویزا است ( و در برخی موارد کاری که شما انجام می دهید ) و کشوری که در آن درخواست می دهید. در بسیاری از موارد برای ویزای ردیف 2 ( Tier 2 visa ) مقدار 575 پوند با نرخ تخفیفی برای افرادی که با کمبود شغل مواجه هستند، هزینه خواهد شد. علاوه بر هزینه های ویزا، ممکن است به پرداخت حق بیمه سلامت تا 200 پوند برای هر سال ویزای معتبر نیازمند باشید.

شما می توانید قبل از این که در انگلستان کار کنید، برای ویزای سه ماهه انگلستان درخواست نمایید. درخواست ها از طریق سفارت انگلستان یا نزدیک ترین کمیسیون به شما، ارسال می شوند و در کشورهای مشترک المنافع سریع تر بررسی می گردند. زمان پردازش در کل حدود 3 هفته است اگرچه جزییات بیشتر در مورد زمان پردازش احتمالی برای ملیت های مختلف می تواند در وب سایت دولت انگلستان یافت شود.

انواع مختلفی از ویزا ها و دفاتر مهاجرتی وجود دارند، که می توانند به شما برای درخواست ویزای کار انگلستان کمک کنند. توصیه های دوستان را بیابید و به بررسی و نقد و تشریح آنلاین آن ها بپردازید تا به شما در انتخاب یک موسسه قانونی کمک نمایند. همانطور که درخواست ها نسبتا ساده هستند و عمدتا می توانند آنلاین باشند، ممکن است تصمیم بگیرید که از موسسه های حقوقی ( و هزینه های ان ها ) صرف نظر کنید.

میزان درآمد مشاغل در انگلستان برای خارجی ها

حداقل دستمزد ملی انگلستان بر اساس دستمزد در هر ساعت است که قابل اجرا در همه مشاغل انگلستان است. در ماه آوریل دولت پس از مشاوره از یک نهاد مستقل به نام کمیسیون پرداخت کم، حقوق و دستمزد را در انگلستان بررسی می کند. تمام کارفرمایان انگلستان باید حداقل دستمزد (NMW) را به کارگران تا قبل از 25 سالگی بپردازند. برای کارگران بالای 25 سال، مهاجرت ملی انگلستان(NLW) به جای آن اعمال می شود که در حدود 50 پنی بالاتر از( NMVW) می باشد. مقدار حداقل دستمزد انگلستان که کارگران دریافت می کنند، بستگی به سنین پایین دارد. برای داشتن حداقل دستمزد باید حداقل سن ازدواج داشته باشند که معمولا در انگلستان 16 سال است.

این راهنما هر آنچه را که مهاجر باید در مورد تفاوت های بین حداقل دستمزد انگلستان و نرخ دستمزد در انگلستان در سال 2018 را بدانند، توضیح می دهد. حداقل دستمزد ملی انگلیس سالانه بررسی می شود و بسته به سن کارمند متفاوت است. در حال حاضر دستمزد کارگران 25 سال و بالاتر در ساعت 7.83 پوند است. اگرچه در ماه آوریل سال 2019 به 8.21 پوند افزایش خواهد یافت.

سن حداقل دستمزد در هر ساعت از آوریل سال 2019

  1. 25 ساله و بالاتر از 25 سال=8.21 پوند تا 7.83 پوند
  2. بین 21 سال تا 24 سال=7.70 پوندتا 7.38 پوند
  3. بین 18 تا 20 سال=6.15 پوندتا 5.19 پوند
  4. کمتر از 18 سال:4.35 پوند تا 4.20 پوند

حداقل حقوق و دستمزد انگلستان برای مهاجران

اگر شما به انگلستان مهاجرت کرده اید، پس شما نیز حق دستمزد زندگی در انگلیس را دارید و از حقوق مشابه حقوق شهروندی انگلستان برخوردار هستید و حق بیمه نیز برایتان پرداخت می شود. دولت انگلستان در ماه ژانویه 2018 گزارش داد که 239 کارفرما به کارگران حداقل دستمزد را پرداخت نکرده اند.

اداره اشتغال و مالی دولت( HMRC) می تواند کارفرمای شما را جریمه کند. در صورتی که متوجه شود که آنها تحت شرایط حداقل دستمزد انگلستان قرار نگرفته اند و در صورت لزوم می توانند آنها را از طرف شما محاکمه کنند.

حداقل حقوق و دستمزد انگلستان برای مهاجران

حداقل حقوق و دستمزد انگلستان برای مهاجران

مدارک مورد نیاز جهت مشاغل مورد نیاز انگلستان

برای دریافت ویزای کار انگلستان باید شرایط خاصی را تحقق بخشید و شواهد و مستندات را ارائه دهید. در بعضی موارد ممکن است نیاز باشد که مهارت زبان انگلیسی را با عبور از یک آزمون معتبر انگلیسی دریافت کنید. الزامات دقیق بر اساس نوع ویزا متفاوت است، اما می توان انتظار داشت که درخواست دهید:

  • گذرنامه فعلی یک صفحه خالی برای مدرک ویزا برای گرفتن بودجه کافی برای حمایت از خودتان( یا یک گواهی از اسپانسر شما دارد که در صورت ارتباط با شما از شما حمایت خواهند کرد.)
  • در بعضی موارد از شما خواسته می شود که یک آزمایش تمیز سلبی را به عنوان بخشی از درخواست ارائه دهید.
  • آزمون ها به صورت آنلاین شروع می شوند اما برای اجازه اقامت بیومتریک( مورد نیاز برای بعضی از ویزا ها) اثر انگشت و سایر اطلاعات بیومتریک ضبط شده است.
  • اگر شما قبلا در انگلستان بوده اید( از قبل ساکن انگلستان بوده اید) و باید نوع ویزای خود را تغییر دهید یا آن را به طور مثال گسترش دهید) می توانید درخواست خود را در یک مرکز درخواست بریتانیا اعمال کنید.
  • آنها باید ظرف مدت 10 روز مدارک شما را پس از ورود شما به انگلستان در دست داشته باشند و به وزارت امور خارجه تحویل دهند.
  • کارت سبز اتحادیه اروپا( گرین کارت) که اجازه میدهند تا کارگران یک ویزای چند کشور اروپایی را داشته باشند) در انگلستان معتبر نیست.

اگر می خواهید به کشور انگلستان مهاجرت کنید و از هزینه زندگی در انگلستان بی خبر هستید مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده مشاوره و راهنمایی شما در این زمینه هستند پس با ما در ارتباط باشید.

3/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

66 دیدگاه برای “مشاغل مورد نیاز در انگلستان

  1. الهام گفت:

    باسلام‌‌،همسرم دکترای حقوق خصوصی و ۳۲ ساله و خودم کارشناسی مامایی و ۲۷ ساله هستم،امکان اخذ ویزای کاری از کدام کشور هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشور های دانمارک، سوئد و آلمان ویزای کاری برای رشته های کادر درمان ویزای کاری اعطا می کند.

  2. امیر گفت:

    با سلام
    من در حال حاضر دانشجوی دکترا در شهر منچستر انگلستان هستم. آیا امکان مشاوره تلفنی دارید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      بله، می توانید از طریق لینک واتس اپ که در سایت آورده شده است، با ما تماس حاصل نمایید.

  3. علي گفت:

    با سلام
    من از دوتا از دانشگاه هاي انگلستان دعوتنامه براي فرصت مطالعاتي دوره دکتري دارم آيا امکانش هست که بعد از اون اقامت انگلستان رو بگيرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، از طریق پیدا کردن کار و یا اخذ پذیرش از دانشگاه های انگلستان می توانید ویزای خود را تمدید نمایید.

  4. مدرس گفت:

    سلام .بنده فوق دیپلم مترجمی زبان رو دارم دوس دارم مهاجرت کنم ب انگلیس ایا شرایطی هست ک منو قبول کنن و ریجکت نکنن .توانایی هام بالا هست ینی هرچیزی ک بهم بگن سریع خودمو وفق میدم و یلد میگیرم ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      روش های مهاجرت به انگلیس متفاوت هستند که می توانید بر اساس شرایط خود مانند سن، مدرک تحصیلی و غیره انتخاب نمایید. با ما در ارتباط باشید تا با دریافت اطلاعات بیشتر بتوانیم مشاوره بهتری را ارائه دهیم.

  5. رضا یوسفی گفت:

    سلام من پسر22ساله هستم دانشجوی رشته دندونپزشکی. شرایط ادامه تحصیل در انگلیس چگونه است.
    آیا اصلا میشه بورسیه یکی از دانشگاه های انگلیس شد.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل پزشکی در انگلستان ملزم به قبولی در آزمون ورودی است.

  6. محمد بخت همت گفت:

    سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه رشته ریاضی میخونم
    و هدفم رشته اقتصاد هستش
    اگر در انگلیس درس بخوانم و سپس در رشته اقتصاد وارد دانشگاه بشم بعدش میتونم بازار کار خوبی داشته باشم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در انگلستان باید رشته های تحصیلی مرتبط را انتخاب نمایید.

  7. سینا مهریار گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان،میخاستم بدونم کسی با رشته فوق لیسانس روانشناسی قادر به گرفتن ویزای کار انگلیس،یا در صورت اطلاع کشور های دیگر،هست یا خیر؟!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری در انگلستان باید آفر کاری ارائه دهید. به شما توصیه می کنیم برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید.

  8. احمدی گفت:

    با سلام
    بنده دانش آموز رشته ی ریاضی هستم و علاقه ی زیادی به رشته ی IT دارم.از اونجایی که کار در ایران برای IT نیست می تونم با تحصیل در انگلیس ،
    اونجا کار پیدا بکنم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      بعد از فارغ التحصیلی در انگلستان به شما اجازه پیدا کردن کار و ماندن در این کشور داده می شود.

  9. علی احمدثانی گفت:

    سلام وقت بخیر بنده رشته حسابداری هستم و خواستم بدونم چطور میشه به انگلستان اومد (غیر تحصیلی) و هزینه ها اولیه رو محبت کنید با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      روش های مهاجرت غیر تحصیلی به انگلستان ازدواج، کاری و سرمایه گذاری است.

  10. هادی گفت:

    با ارض سلام خسته نباشید خدمت مشاوران عزیز
    می خواستم بدونم من یکی از بستنگانمون در انگلستان کار فرما هستن و من الان در ایران دانشجو هستم می خواستم ببینم می تونم با اخذ ویزای توریستی برم پیش ایشون و به صورت موقت کار کنم برگردم؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه از طریق ویزای توریستی به شما اجازه تحصیل و یا کار داده نمی شود.

  11. مریم حیدری گفت:

    با سلام .ببخشید یه سوال دارم.من دومدرک لیسانس ریاضی وحقوق دارم ویک مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی.حدود14سال سابقه کار دبیررسمی در اموزش پرورش دارم واکنون وکیل پایه یک هستم وسه سال سابقه دارم .میخواستم بدونم این تخصصها سابقه کاری میتونه در امر پناهندگی وگرفتن اقامت موثر باشه ؟یعنی تاثیر مثبت داشته باشه؟با سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      ما در زمینه پناهندگی اطلاعاتی نداریم.

  12. پرهام گفت:

    سلام وقت بخیر .
    من ۱۸ سال دارم و رشته تحصیلیم شبکه و نرم افزار است و ۲ سال است که در ضمینه سینما و فیلم فعالیت میکنم و کار ادیت و تدوین فیلم هم انجام می دهم
    خواستم بپرسم با این رزومه میتونم در انگلستان در این شبکه های تلویزیونی کار پیدا کنم ؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای اخذ ویزای کاری انگلستان بهتر است حداقل کارشناسی ارائه دهید. شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان بسیار سخت است. به شما توضیه می کنیم کشور های دیگری را انتخاب نمایید.

  13. مریم جعفریان گفت:

    سلام وقتتون بخیر من 33 ساله دارای مدرک مهندسی برق الکترونیک هستم و همسرم مقیم انگلیس و شهروند لندن هستن چند سالی ایران زندگی کردیم و ایشان به تازگی برگشتن برای گرفتن اقامت ما و من دارای سابقه کاری در زمینه رشته برق نیستم.میخواستم بدونم بعد از مهاجرت به انگلیس کار برای من هست؟تو این مدت که ایرانم جز زبان در چه زمینه ای تجربه کسب کنم بهتره؟ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتیکه به زبان مسلط باشید، شرایط کاری برای شما مناسب است.

  14. علی اصغر ملکی گفت:

    سلام من میخوام تو یکی از دانشگاه های انگلستان درس بخونم رشته تحصیلی من هم برق چیکار باید بکنم ؟
    خیلی دنبال جوابم گشتم ولی پیدا نکردم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در انگلستان باید شرایط سنی مناسب، مدرک زبان و رزومه علمی قوی ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید.

  15. محمد اسدی گفت:

    سلام و عرض ادب . من ۱۸ سال سن دارم . لیسانس بین المللی تعمیرات تلفن همراه رو از فنی و حرفه ای دارم . رشته دبیرستانیم ریاضی فیزیک هست . دیپلم‌ دارم و میخوام به دانشگاه برم . چقدر احتمال داره بتونم‌ ویزای کار یا تحصیل رو دریافت کنم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتیکه مدرک زبان بین المللی انگلیسی ارائه دهید و همچنین رزومه علمی خوبی داشته باشید، می توانید برای ویزای تحصیلی انگلستان اقدام نمایید.

  16. سارا میری گفت:

    سلام من فارغ‌التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد مشهد هستم و معدل 16.77 رو کسب کردم،25 سالمه، و قصد مهاجرت به لندن رو دارم،مدرک زبان ندارم اما زبانم نسبتا خوب هست و کلاس های آیلتس رو شرکت میکنم تا مدرکمو بگیرم بهتر هست با توجه به رشته تحصیلیم از چه راهی اقدام کنم؟در ضمن مقطع ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هم رتبه آوردم و از بهمن ماه 98 دانشجو میشم.. برای یک ارشد حقوق جزا چه مشاغلی هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      آسان ترین روش برای مهاجرت به انگلیس تحصیل است. در صورتیکه بتوانید مدرک زبان ارائه دهید، می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایید.

  17. لیلا تقی زاده گفت:

    با سلام من ۴۰ سالمه و بالای ۱۴ سال سابقه تدریس دارم و فوق ایسانس ریاضی کاربردی دارم آیا میتونم در انگاستان کاری پیدا کنم و یه فرزند دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      اخذ ویزای کاری انگلستان سخت گیری های بسیاری وجود دارد، به شما توصیه می کنیم که کشور دیگری را انتخاب نمایید.

  18. Maryam Jafarian گفت:

    سلام وقتتون بخیر من از طریق همسر ویزا انگلیس رو گرفتم و مدرک مهندسی برق الکترونیک با معدل 15.63 دارم.36 سالمه و بدون سابقه کاری در زمینه رشتم.البته دوره های برنامه نویسی plc رو گذروندم و مدرک آیلتس اکادمیک 6 دارم.چندین سال هم ریاضی در مقاطع بالا تدریس کرده ام.لطفا راهنماییم کنین که کار مناسب میتونم پیدا کنم و تا قبل از رفتن به انگلیس دوره های تخصصی برق رو بگذرونم تو ایران یا اقدام کنم برای ارشد در انگلیس؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید از طریق سایت های مرتبط برای کاریابی اقدام نمایید.

  19. shahis jabari گفت:

    سلام من ۲۷ سالمه وده سال سابقه آشپزی درکارفست فوددارم مدرک زبان اگربگیرم میشه توی انگلستان کارکنم؟باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      دریافت ویزای کاری انگلیس بسیار سخت می باشد. به شما توصیه می کنیم کشور های دیگری را انتخاب نمایید.

  20. شهاب گفت:

    با سلام . من پسری ۱۶ ساله هستم .که رشته نقشه کشی و معماری را انتخاب کرده ام می خواهم به خارج از کشور بروم بعد از پایان تحصیلم . مقصدم انگلیس شهر کاردیف هست . لطفا می شه بهم بگید اونجا برای نقشه کشی ومعماری ساختمان شغل هست یا نه و می توانم به انجا مهاجرت کنم . با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان باید معدل خوبی را دریافت کرده باشید و همچنین مدرک بین المللی زبان انگلیسی ارائه دهید. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور در صورت یافتن کار می توانید اقامت خود را تمدید نمایید.

  21. ثمين گفت:

    سلام من ٢٢ سالمه مدرك ليسانس راديولوژي دارم و بعد از ارشد قصد مهاجرت دارم و ايا ارشد رشته خودم پذيرش بيشتر داره يا اگه ارشد يك رشته با تقاضاي بيشتر بخونم .؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      در حال حاضر با داشتن مدرک کارشناسی خود نیز می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد نیز اقدام نمایید.

  22. مرتضی گفت:

    سلام.
    همسر من پیشنهاد کاری داره برای انگلستان و در مراحل انتهایی ویزا هستیم
    برای من که از دانشگاه انصراف دادم ولی تا حدودی کار با نرم افزار های تدوین مثل پریمیر و افتر افکت رو بلدم میتونم راحت کار گیر بیارم اونجا؟
    و اینکه د اقل دستمزد چقدره؟
    مرسی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      مقدار حقوق شما بسته به پوزیشن و کارفرمایی است که پیدا می کنید، دارد.

  23. کیوان گفت:

    سلام وقت بخیر،بنده با35سال سن مدرک مهندسی نقشه برداری از دانشگاه آزاد گرفتم،چند سالی هم تجربه کاری دارم،ایا با این مدرک کشور انگلستان میشه ویزای کاری گرفت،ممنون میشم از راهنمایی تان

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      در صورتی که پیشنهاد کار از طرف کارفرما داشته باشید، برای دریافت ویزا شانس دارید.

      1. مرتضی گفت:

        مشکل من ویزا نیست چون از طریق همسرم حل شده هست . سوال اصلی من اینه که برای منی که صرفا به واسطه همسرم اونجا میرم و باید دنبال کار باشم با شرایطم کار گیر میارم آیا؟
        من 37 سالمه

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          با سلام و عرض ادب
          بسته به تسلط شما به زبان انگلیسی و مدرک تحصیلی و تخصص کاری شما دارد.

  24. هاشم زورآبادی گفت:

    سلام. وقت بخیر. بنده ۷ سال سابقه مبلسازی حرفه ای دارم. از طریق نرم افزار Indeed وTotaljobs رزومه مو ارسال کردم.آیا شانسی هست که برام دعوتنامه ارسال بشه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بستگی به این مسئله دارد که شما برای کدوم کشور ارسال کرده اید.
      آیا کشور مقصد نیازی به افراد ماهر در این شغل دارد یا خیر؟
      کارشناس مهاجرت کاری ما پیشنهاداتی را بدین منظور تدوین کرده است که می تواند به شما ارائه دهد.

  25. رامبد امینی گفت:

    با سلام
    من یک تکنیسین برق هستم مدت ۱۰ سال در صنعت آسانسور کار کردم و هم اکنون در ترکیه کار می کنم آیا امکان مهاجرت من به انگلستان وجود دارد

  26. حسین گفت:

    سلام. بنده ارشد مهندسی برق قدرت و کنترل از انگلیس پذیرش دارم. میخواستم بپرسم ببینم وضعیت کار پیدا کردن اونجا چطوره؟ ارزش این سرمایه گذاری رو داره؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که پس از تحصیل بتوانید شغل مورد تایید دولت انگلیس را بیابید، می توانید اقامت بگیرید.
      کسب درآمد و یافتن کار ، در انگلیس بسیار آسان است، اما یافتن کاری که بتوان به استناد آن اقامت گرفت، بستگی به تخصص و توان شخص دارد.

  27. فاطمه رزازیان گفت:

    سلام من 34 سالمه و مجرد هستم و دیپلم تجربی دارم و دارای مدرک پرستاری و نسخه پیچی از مرکز فنی و حرفه ای دارم تمکن مالی هم مثل خونه دارم و ماهی 3000000 تومان حقوق دارم . زبان انگلیسی به نسبت خوبه میخواستن بدونم آیا میتونم از طریق مدرک پرستاری یا نسخه پیچی درخواست کار برای انگلیس رو داشته باشم ؟؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کشور انگلیس تقریبا تمامی درخواست های ویزای کار را ریجکت می کند؛ اما گاها درخواست ویزای کار پرستاران را تایید می کند که برای انجام این فرآیند، پیشنهاد می شود حضورا با مشاوران به روز، در ارتباط باشید.

  28. نیما رضایی گفت:

    سلام
    بنده متخصص بازاریابی اینترنتی .سئو . ایندباند مارکتینگ و طراحی وبسایت هستم .
    در ایران هم درآمد خوبی دارم ولی دوست دارم جای دیگر از جهان هستی مثل بریتانیا فعالیت کنم
    به نظرتون با این مهارت ها به من اقامت می دهند ؟
    با تشکر از وبسایت خوبتان .

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که برای شما، پیشنهاد کار وجود داشته باشد و بتوانید به استناد آن ویزا بگیرید، این خواسته محقق می شود و در صورتی که تنها بر اساس این مهارت ها، بخواهید در خواست ویزای کار دهید، قطعا ریجکت خواهید شد.
      شما می بایست ابتدا بر اساس عنوانی دیگر، مثل تحصیل و یا شرکت در دوره آموزش زبان، اقدام به اخذ ویزا و مهاجرت کنید و سپس با یافتن کار، درخواست اقامت دهید.

  29. امیر ح ک گفت:

    سلام روزتون بخیر من فارغ التحصیل مهندسی عمران و مهندسی نقشه برداری هستم (2 تا مدرک لیسانس) آیا میتونم برای ویزای کار اقدام کنم؟ یا اینکه حتما یک دعوت نامه کاری باید داشته باشم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      قطعا داشتن پیشنهاد کاری مطلوب واجد شرایط از نظر صدور قوانین ویزا، بسیار ارزشمند است و هم اکنون کشور انگلیس، بسیاری از درخواست های ویزای کار را ریجکت می کند و قطعا ریسک ویزای پیشنهاد کاری، بسیار پایین است.

  30. فریبا داوطلب گفت:

    سلام من رشته علوم ازمایشگاهی 44 سالمه 2 فرزند دارم میتونم در انگلیس کار پیدا کنم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      درصورتی که موفق به اخذ ویزای کاری شوید، این امکان برای شما فراهم است.

      1. Faezeh گفت:

        با سلام آیا امکان شغل برای رشته اقتصاد بازرگانی در انگلستان وجود دار

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          متاسفانه شانس دریافت ویزتی کاری آلمان با سخت گیری های بسیاری روبرو شده است. به شما توصیه می کنیم روش های دیگری را انتخاب نمایید.

    2. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      درصورتی که موفق به اخذ ویزای کاری شوید، این امکان برای شما فراهم است.

  31. خسرو مرندی نیک گفت:

    سلام مردی58 ساله بازنشسته تامین اجتماعی با حقوق بیش از 3000000تومان ودارای دیپلم الکترو تکنیک و25 سال سابقه کار در برق صنعتی مجرد و دارای تمکین مالی مثل ملک ومغازه هستم. ایا راه مناسبی برای اقامت وکار در انگلستان برایم هست درضمن انگلیسی فنی ومحاورهای هم تا حدی میتوانم صحبت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله
      با رعایت اصول اقدام بفرمایید.
      در صورتی که هدف کلی مهاجرت به اروپاست, با توجه به اینکه انگلیس از پیمان شنگن خارج شده است , پیشنهاد می شود قبل از اقدام اطلاعات کلی خود را در مورد تمامی کشور ها بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *