مزایای تحصیل در دانمارک

.کشور دانمارک از جمله کشورهای ثروتمند، قانونمند و شاد اسکاندیناوی است. مزایای تحصیل در دانمارک بسیار زیاد است که همین موضوع باعث شده تا هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر دنیا به فکر تحصیل در این کشور باشند. با توجه به سیستم آموزشی عالی، تحصیل در دانمارک می تواند فرصتی بی نظیر برای دانشجویان ایرانی باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانمارک

کشور دانمارک دارای یک سیستم آموزشی پیشرفته است. در حدود 30 موسسه آموزش عالی این کشور بیش از 500 برنامه آموزشی انگلیسی را ارائه می دهند. دانشجویان می توانند بدون مدرک زبان به تحصیل در دانمارک مشغول شوند. مدرک اخذ شده از دانشگاه های کشور دانمارک در تمام دنیا به رسمیت شناخته می شود.

تحصیل کارشناسی در دانمارک

طول مدت تحصیل کارشناسی در دانمارک چهار ساله است. دانشجویان این مقطع تحصیلی با کسب امتیاز ECTS 180 موفق به فارغ التحصیلی از دانشگاه های کشور دانمارک خواهند شد. دانشجویان می توانند در زمان تحصیل 10 ساعت در هفته را به کار دانشجویی مشغول شوند.

مزایای تحصیل در دانمارک

مزایای تحصیل در دانمارک با شرایط ویژه ای همراه است که در این بخش به بررسی دقیق آن ها خواهیم پرداخت.

دانشگاه های دارای رتبه برتر

دانشگاه فنی دانمارک (DTU)، به عنوان یکی از برترین دانشگاه های فنی در شمال اروپا رتبه بندی شده است. دانشگاه  CBS، یکی از دانشگاه های برتر جهت تحصیل در رشته بازرگانی است و رتبه این دانشگاه در جهان دهم می باشد. دانشگاه KU یکی از بزرگ ترین موسسات تحقیق و آموزش در کشورهای شمال اروپا است که اغلب به عنوان بهترین دانشگاه در اسکاندیناوی رتبه بندی می شود.

بورسیه و کمک های مالی

بسیاری از دانشگاه های این کشور برای کمک به دانشجویان بین المللی، بورسیه و کمک هزینه تحصیلی و یا کمک مالی ارائه می دهند، هر چند که همه بورسیه های تحصیلی در دسترس دانشجویان بین المللی نیست.

شادترین کشور جهان

دانمارک در آوریل 2016 به شاد ترین کشور جهان شناخته شد. تیمی از دانشگاه بریتیش کلمبیا بررسی کردند که ” سرانه ناخالص داخلی این کشور، امید به زندگی و فقدان فساد در رهبری ” دلیل شاد بودن این کشور است. نتایج بررسی ها در دانمارک درصد بالایی از برابری جنسیتی در این کشور را نشان داد.

آموزش با کیفیت بالا

آموزش عالی دانمارک از کیفیت بالایی برخوردار است  که یکی از اصلی ترین مزایای تحصیل در دانمارک می باشد. این کشور برنامه های زیادی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد.

توانایی صحبت به زبان انگلیسی

در حالی که دانمارکی زبان رسمی در کشور دانمارک است، اکثر دانمارکی ها به زبان انگلیسی تسلط دارند. با این حال، دانشجویان فرصت های بی شماری برای یادگیری رایگان دانمارکی خواهند داشت. پس یکی از مزایای تحصیل در دانمارک، تسلط به زبان انگلیسی است.

امنیت

کشور دانمارک به دلیل داشتن کم ترین میزان جرائم در جهان، به عنوان یک کشور امن شناخته می شود. دولت دانمارک بسیار خوب از کودکان و مردم مراقبت می کند.این دولت از یک سیستم جامع رفاهی که آموزش و مراقبت رایگان را ارائه می دهد، بهره مند است.

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخ گویی تلفنی و حضوری به هم وطنان عزیز و انجام کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت می باشد. هم وطنان متقاضی تحصیل در کشور دانمارک، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفاتر موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز مراجعه نمایند.

سوالات متداول در رابطه با مزایای تحصیل در دانمارک

  1.  آیا تحصیل در کشور دانمارک می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان باشد؟

    بله، با توجه به این مسئله که سطح علمی دانشگاه های این کشور بسیار بالا می باشد، تحصیل در دانمارک می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان باشد.

  2.  مزایای تحصیل در کشور دانمارک چیست؟

    از جمله مزایای تحصیل در کشور دانمارک کیفیت بالای آموزشی، دانشگاه های با رتبه برتر، بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی و سایر موارد دیگر می باشد.

  3. آیا کشور دانمارک به دانش جویان بین المللی خود بورسیه تحصیلی می دهد؟

    بله، بسیاری از دانشگاه های این کشور برای کمک به دانشجویان بین المللی بورسیه و کمک هزینه تحصیلی و یا کمک مالی ارائه می دهند.

  4. آیا امکان زندگی و تحصیل در کشور دانمارک بدون دانش زبان رسمی این کشور وجود دارد؟

    بله، اکثر مردم این کشور قادر به صحبت به زبان انگلیسی هستند. اما جهت ارتباط بهتر با مردم و ورود به بازار کار توانایی صحبت به زبان رسمی این کشور نیز لازم است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *