مراحل ثبت شرکت جمهوری آذربایجان

در اولین مرحله از مراحل ثبت شرکت جمهوری آذربایجان این شرکت باید موافقت نامه اجاره ای را برای تأیید محل حاکمیت دائمی آن، به دست آورد. معمولا یک نامه تضمینی از پیشنهاد   همراه با کپی ضمانت نامه گواهی مالکیت برای محل، به عنوان مدرکی از آدرس حقوقی LLC صادر میشود

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اسناد و مراحل ثبت شرکت جمهوری آذربایجان

در دومین مرحله از مراحل ثبت شرکت جمهوری آذربایجان چندین سند لازم برای ثبت نام باید تهیه شوند. این شامل قرارداد اجاره و مجوز است.

 اگر LLC توسط موسسات حقوقی (به عنوان افراد مخالف) تاسیس شود، کپی ضمانت نامه اشخاص حقوقی که LLC را تأسیس می کنند و مدارک ثبت آنها باید به درخواست وزارت مالیه صادر شود باشد.

یک قرارداد اجاره نامه ممکن می تواند با یک نامه تضمین از صاحبخانه و یک گواهی مالکیت محضری (یا سند دیگری) برای نشان دادن آدرس حقوقی LLC جایگزین شود. همچنین درخواست وزارت مالیه باید بررسی شود.

مراحل ثبت شرکت جمهوری آذربایجان

حساب بانکی شرکت آذربایجان

اگرچه هیچ الزام سرمایه ای برای LLCs وجود ندارد، LLC باید با مقداری  سرمایه گذاری کند که در واقع می تواند کاملا اسمی باشد. سرمایه شرکت LLC قبل از ثبت نام دولت LLC باید به طور کامل پرداخت شود.

راهکار عملی این است پرداخت سرمایه LLC به حساب موقت در بانک. پس از ثبت نام LLC، درآمد حاصل از حساب موقت به حساب داری منظم LLC منتقل می شود. بانک ها ممکن است برای باز کردن حساب بانکی هزینه کنند. مقدار هزینه ممکن است متفاوت باشد، اما به طور معمول 20 AZN است. در ضمن هزینه زندگی در آذربایجان را نیز در نظر بگیرید.
هزینه دولت برای ثبت یک شرکت 11 AZN است. هزینه ثبت نام باید توسط بنیانگذار (یا نماینده خود) شرکتهای مسئول محدود به حساب وزارت مالیه با خزانه پرداخت شود. وزارت مالیه یک مقام دولتی مسئول ثبت نام LLC از ژانویه 2008 است.

وزارت مالیه دارای مجوز ثبت نام شرکت های محدود با توجه به فرمان شماره 696 رئیس جمهور آذربایجان از تاریخ 28 دسامبر 2007 (تنظیم اصل “یک توقف” برای ثبت نام از اشخاص حقوقی تجاری )

پرداخت عهدنامه منشور نیز ممکن است با عصری از حساب بانکی، که به عنوان مدرکی برای پرداخت سرقفلی منور به وزارت دادگستری قابل قبول است، تایید شود. این بانک نامه ای به وزارت مالیه ارسال می کند که تأیید پرداخت سرمایه منشور را می دهد. حساب بانکی نمی تواند برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار گیرد تا زمانی که ثبت نام رضایت مقامات مالیاتی دریافت شود.

مالیات ثبت شرکت جمهوری آذربایجان

از ماه ژانویه سال 2008، وزارت مالیه در مدت سه روز کاری در یک ایستگاه مرکزی ثبت نام کرده است. 100٪ از ثبت نام ها از طریق یک ایستگاه انجام می شود که در 1 ژانویه 2008 به طور کامل عملیاتی شد.

فرم درخواست استاندارد

  • اسناد اساسی – منشور نهادی که توسط بنیانگذار یا نماینده قانونی خود تأیید شده، ضمیمه جلسه پایه؛
  • رسید بانک تایید پرداخت هزینه ثبت نام دولت؛
  • اگر بنیانگذار یک نهاد قانونی است – کپی ضمانت نامه گواهی ثبت نام (عصاره از رجیستری دولتی) و منشور؛
  • اگر بنیانگذار یک فرد است – کپی از کارت شناسایی او /؛
  • سند تایید آدرس قانونی واحد (این سند ممکن است یک قرارداد اجاره نامه اسناد رسمی، اجاره نامه، و یا استفاده رایگان از حق استفاده، و یا توافق نامه محضری در مورد استفاده از آدرس حقوقی مالک مالک (صاحب)، و یا سند تایید مالکیت از اموال
  • در صورت انتصاب یک نماینده مجاز، یک کپی از کارت شناسایی خود.
  • یک سند (نامه یا عصاره) صادر شده توسط بانک برای نشان دادن میزان سرمایه های منشور ساخته شده توسط بنیانگذار LLC. در عمل، باید توسط وزارت مالیه پذیرفته شود، نامه بانکی باید (الف) در صورتحساب بانکی چاپ شود، (ب) توسط نماینده مجاز بانک تأیید شود و (ج) با مهر مهر بانک مهر و موم شده باشد.

 خدمات دفتر اسناد رسمی محدود به صدور پروانه ثبت نام و کپی اسناد اصلی است. چندین اسناد لازم برای ثبت نام باید حبس شوند. این شامل منشور شرکت، قرارداد اجاره نامه، درخواست ثبت نام و مجوز  است.

تمبر برای ثبت شرکت جمهوری آذربایجان

بدون وظیفه دولتی  است. هزینه تمبر بستگی به قیمت پیمانکار خصوصی دارد و بین 4 تا 40  AZN متفاوت است. شرکت های مختلف تولید مهر و موم می کنند و قانون شرکت را به یک تولید کننده خاص محدود نمی کند

حساب دائمی برای ثبت شرکت جمهوری آذربایجان

 در آخرین مراحل ثبت شرکت جمهوری آذربایجان افتتاح حساب بانکی دائمی مستلزم اسناد زیر است:

  • فرم درخواست استاندارد
  • کپی گواهی دیپلم گواهی در ثبت نام
  • کپی اسناد رسمی شرکت

کارت نمونه مهر و امضا – اسناد رسمی

یک فرم مجوز خاص – “تکراری اعلامیه” صادر شده توسط مقامات مالیاتی محلی (که در آن LLC ثبت شده است) و به یک بانک که در آن حساب شرکت باید باز شود

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در باره کار در آذربایجان با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *