مدرسه بین المللی در آلمان
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مسیر جدیدی به سوی مدرسه بین المللی در آلمان

با سپاس از سیستم آموزش و پرورش تراز اول خود، تحصیل در آلمان به محل جذابی برای بسیاری از جوانان از سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال، ورود به سیستم آموزشی آلمان می تواند دشوار باشد زیرا موسسات آموزش عالی همیشه مدارکی را که در مدارس و دانشگاه های خارجی به دست آورده اید را معتبر نمی شناسند، زیرا تفاوت های زیادی بین سیستم های آموزشی در آلمان و دیگر کشورها وجود دارد.

دانشجویان بین المللی که گواهینامه های دبیرستان آن ها به عنوان معادل دیپلم دبیرستان آلمان شناخته نمی شود، باید در دوره ی آمادگی یک ساله (Studienkolleg آلمان) شرکت کنند و تست ارزیابی رسمی (Feststellungsprüfung) برای ورود به دانشگاه های آلمان را پشت سر بگذارند. با این حال، پذیرش دانشجویان Studienkollegs به شدت محدود است و این کار را برای دانشجویان بین المللی جهت کسب مکان در دانشگاه دشوار می سازد.

ورود به دانشگاه های آلمانی با مدرسه بین المللی در آلمان IPS

اخیرا آکادمی زبان F + U یک برنامه دانشگاهی جدید را ارائه می دهد تا دانش آموزان بین المللی را برای کسب مدارک لازم برای تحصیل در آلمان آماده کند: مدرسه بین المللی آمادگی (IPS).

IPS یک دوره آماده سازی جامع است و همانند Studienkolleg عمل می کند. در پروژه مشترک بین آکادمی زبان F + U و دانشگاه علوم کاربردی HWTK، IPS می تواند توسط دانش آموزانی که قصد تحصیل در رشته برنامه های مرتبط با تجارت را در یکی از دانشگاه های علوم کاربردی آلمان دارند، استفاده شود. دانش آموزانی که Feststellungsprüfung را گذرانده اند، به طور تضمینی در برنامه های تحصیلی  HWTK، در رشته هایی مانند مدیریت اقتصادی، فناوری اطلاعات و یا مهندسی صنایع، پذیرفته می شوند، همچنین می توانند در هر دانشگاه علمی کاربردی دیگر آلمان نیز شرکت کنند.

مدرسه بین المللی در آلمان

شرایط مدرسه بین المللی در آلمان

  • مدارک تحصیلی دبیرستان آن ها معادل دیپلم دبیرستان آلمانی نیست
  • کسانی که مایل به تحصیل در یک برنامه تحصیلی مرتبط با اقتصاد هستند
  • کسانی که مایل به تحصیل در دانشگاه علوم کاربردی در آلمان هستند

این دوره آمادگی 36 هفته ای دارای برنامه درسی قوی متمرکز بر آموزش زبان آلمانی و انگلیسی، ریاضیات، اطلاعات عمومی و همچنین مدیریت تجارت و اقتصاد است، بنابراین آمادگی صحیحی را فراهم می کند که دانش آموزان را قادر می سازد تا به صورت سریع و موفقیت آمیز برنامه تحصیلی خود را کامل کنند.

این دوره دو بار در هر سال در ماه سپتامبر و فوریه و در دانشگاه جدید F + U در هایدلبرگ برگزار می شود. دوره بعدی در ماه سپتامبر 2016 آغاز خواهد شد و شامل 40 واحد آموزشی در هفته خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد IPS و HWTK، به سایت http://en.hwtk.de/ibs/ips مراجعه کنید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”education-sending-students”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *