مدرسه البرز تورنتو

تحصیل در مدارس کانادا این روزها بسیار مورد استقبال واقع شده است، دلایل زیادی برای این امر وجود دارد، امکان اخذ اقامت والدین از طریق فرزند، مسئله سربازی و نظام وظیفه، عدم نیاز به مدرک زبان و غیره از جمله این عوامل و دلایل هستند. این مقاله که به کوشش همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تهیه شده، در زمینه شرایط تحصیل و پذیرش از مدرسه البرز تورنتو که از مدارس ایرانی کانادا محسوب می شود، می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مدرسه البرز تورنتو

دبیرستان البرز، دبیرستان مقدماتی کالج است که در کشور ایران، قلب تهران واقع شده است. این مدرسه یکی از اولین دبیرستان های مدرن آسیا و خاورمیانه است که نام آن برگرفته از رشته کوه البرز در شمال تهران می باشد و جایگاه آن در تربیت نخبگان ایران با جایگاه کالج اتون در انگلیس و موسساتی مانند آکادمی فیلیپس، آکادمی فیلیپس اکستر و آکادمی میلتون در ایالات متحده قابل مقایسه می باشد.

این مدرسه در سال 1873به عنوان یک مدرسه ابتدایی  توسط گروهی از مبلغان آمریکایی به سرپرستی جیمز باست تاسیس شد . تاسیس این مدرسه در بیست و ششمین سال سلطنت ناصرالدین شاه قاجار ، 22 سال پس از تاسیس مدرسه دارالفنون به دست امیرکبیر در تهران و 33 سال قبل از مشروطیت در پارس (همانطور که در آن زمان شناخته می شد ، بعداً در دوره رضا شاه به “ایران ” تبدیل شد) صورت گرفت.

هنگامی که دکتر ساموئل جردن در سال 1898 وارد ایران شد ، وی متعاقباً تغییراتی  ایجاد کرد. البرز با سهم خود از دوره های کالج ، به یک مدرسه ابتدایی و دبیرستان 12 ساله تبدیل شد. پس از آن ، این موسسه به کالج آمریکایی تهران معروف گشت. دکتر جردن به مدت 42 سال ریاست مدرسه ی البرز را به عهده داشت (1899-1940 ). در دوران تصدی دکترجردن ، البرز از یک مدرسه ابتدایی به یک دبیرستان و کالج ارتقاء یافت.

در سال 1932 این مدرسه منشوری  دائمی از هیئت مدیران دانشگاه ایالتی نیویورک دریافت نمود. در سال 1940 و در طول جنگ جهانی دوم به دستور شاه رضا پهلوی ، البرز از مدیریت آمریکا خارج شد و به عنوان بخشی از اصلاحات نوسازی رضا شاه  تحت نظارت وزارت آموزش ایران قرار گرفت . نام مدرسه از کالج به البرز تغییر یافت و به عنوان یک دبیرستان دوباره احیا شد. در سال 1944 استاد محمدعلی مجتهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به عنوان رئیس مدرسه ی البرز منصوب شد. از آن زمان تا سال 1979 و بعد از انقلاب ایران ، البرز موفق ترین دوره تاریخ خود را پشت سر گذاشته است .

هزینه تحصیل در مدرسه البرز تورنتو

دانش آموزان کانادایی :

 6 دوره :4500 دلار کانادا.
 8 دوره :5900 دلار کانادا.
 دوره ی آمادگی TOEFL :750 دلار کانادا.
دوره اعتباری اضافی :750 دلار کانادا.

هزینه ی دوره : 250 دلار کانادا (غیر قابل استرداد)  .

پرداخت شهریه ممکن است قبل از شروع هر ترم بر اساس دوره هایی که دانش جو در آن نیمسال ثبت نام نموده یا به صورت پرداخت ماهانه در اولین روز کاری هر ماه ، به صورت اقساط انجام شود .

دانش آموزان بین المللی :

هزینه :

شهریه یک ساله ی دبیرستان : 35،500 دلار کانادا.
برنامه  EPPU :  یک سال تحصیل :19،500 دلار کانادا.
برنامه  LPP : یک سال تحصیل : 12،850 دلار کانادا.
دوره  آمادگی TOEFL / IELTS :2000 دلار کانادا (100 ساعت) .
هزینه  دوره ( غیر قابل استرداد):400 دلار کانادا.

هزینه های اختیاری :

اقامت در خانه :

برنامه ی اقامت در خانه این امکان را برای دانش جویان بین المللی فراهم می کند تا در یک محیط راحت و ایمن با یک خانواده ی دلسوز و صمیمی کانادایی زندگی کنند . دانش جویان در خانه می توانند بهترین توانایی زندگی و یادگیری و تجربه ی فرهنگ و ارزش های کانادایی را در شرایط زندگی گرم و دوستانه داشته باشند و از خوشبختی و رفاه آن ها اطمینان حاصل کنند و به آن ها اجازه می دهند تا بر روی تحصیلات خود متمرکز شوند . بسته به درخواست ها و گزینه های دانشجویان، هزینه ی اقامت در خانه از 1000 دلار در هر ماه می باشد .

سیاست بازپرداخت :

مرکز آموزشی البرز این حق را دارد که فقط در مواردی که مجوز های تحصیلی توسط مقامات مهاجرت کانادا رد شده است ، مبلغ بازپرداخت شهریه را ارائه دهند . پس از دریافت مدارک ذیل ، مدرسه بازپرداخت را صادر می کند :

  • نامه ای از دانش جو ، برای درخواست بازپرداخت .
  • اصل نامه ی پذیرش از مرکز آموزشی البرز .
  • رسید رسمی شهریه های صادر شده توسط مرکز آموزشی البرز .
  • نامه ی اصلی رد شده از سفارت کانادا .

لطفاً توجه داشته باشید که دانش جو یا سرپرست وی باید تا سه ماه از تاریخ صدور نامه ی رد شده یا تا شش ماه از تاریخ صدور نامه ی پذیرش درخواست بازپرداخت شهریه یا بازپرداخت وجه را داشته باشد .

در شرایط زیر بازپرداخت شهریه امکان پذیر نخواهد بود :

  • اگر دانشجو به دلایل دیگری غیر از اجازه ی تحصیل تصمیم به عقب نشینی داشته باشد ، تابعیت و مهاجرت به کانادا رد شده باشد .
  • اگر اطلاعات پزشکی کاذب داده شده و شرایط فاش نشده باشد .

هزینه ی درخواست قابل استرداد نمی باشد . برای سایر شرایط ، مدیر مدرسه تصمیمات مناسب را اتخاذ می کند .

شرایط تحصیل مدرسه البرز تورنتو

در مدرسه ی البرز از کلاس سوم  تا سطح دیپلم  متوسطه انتاریو (OSSD) می توان به تحصیل پرداخت .
مدرسه ابتدایی البرز به دانش آموزان کلاس سوم تا هشتم  برنامه ی تحصیلی ارائه می دهد. در آنجا برنامه های آموزشی وزارت آموزش و پرورش دنبال می شوند . این مدرسه  جهت آماده سازی دانش آموزان برای تحصیل  متوسطه برنامه های  سودمندی فراهم می نماید و از طریق ادغام دانش و هنر همه ی کودکان می توانند در سطح مناسب خود در این مدرسه تحصیل کند .

علاوه بر برنامه ریزی تحصیلی اصلی این مدرسه  ، دانش آموزان توسط معلمانی متخصص در زمینه های ی  رایانه ، هنر تربیت بدنی و زبان فرانسوی آموزش داده می شوند. تمرکز اصلی بر تهیه ی برنامه ی تحصیلی  غنی و جذابی است که از طریق آن دانش آموزان مشتاق یادگیری شوند. فعالیت های این مدرسه به منظور بهبود اعتماد به نفس، ارتقاء نظم و انضباط فردی، توسعه مهارت های سازمانی  و احترام به دیگران طراحی  شده اند و جامعه ی مدرسه ی البرز با این برنامه تحصیلی مشارکت می کند.

شرایط تحصیل در مدرسه البرز تورنتو

شرایط تحصیل مدرسه البرز تورنتو

دبیرستان انتاریو مبتنی بر سیستم واحدی می باشد و دانش آموزان برای به دست آوردن دیپلم دبیرستان باید در مجموع 30 واحد (یک واحد به ازای هر دوره 110 ساعته که با موفقیت به پایان رسد) کسب نمایند. هجده واحد از این واحد ها اجباری هستند و در صورت تکمیل تعداد مشخصی از دوره ها ذکر شده در  لیست دروسی که هر دانش آموز باید پشت سر بگذارد، کسب می شود. 12 واحد باقیمانده  اختیاری هستند و دانش آموز می تواند از میان طیف گسترده ای از دوره های ارائه شده توسط مدرسه ؛ انتخاب کند. دانش آموزان معمولاً 4 تا 6 واحد در هر ترم اخذ می کنند.

طراحی برنامه دوره متوسطه  به نوعی است که دانش آموزان بتوانند چهار سال پس از کلاس هشتم  ، شرایط لازم برای دریافت دیپلم را به دست آورد .  دوره های آموزشی به گونه ای ارائه می شوند تا این تحصیل هم با  نیازها و علایق دانش آموزان و هم با شرایط مورد نیاز مؤسسات پس از دوره متوسطه مرتبط باشد . در سال های نهم و دهم توجه  بسیار زیادی بر  ارتقاء دانش و مهارت های اساسی همه ی دانش آموزان می شود  ، اما هم زمان  به دانش آموزان این اجازه می دهند که شروع به تمرکز بر محدوده ی قوت و علاقه ی خود و کشف زمینه های مختلف تحصیلی نمایند.

در کلاس های یازدهم و دوازدهم این برنامه به گونه ای طراحی شده است که از طریق آن دانش آموزان می توانند دوره هایی را انتخاب کنند که به طور واضح و مستقیم با هدف مورد نظرشان  پس از دوره متوسطه مرتبط است. همچنین در طول دوره ی دبیرستان برای اطمینان از رشد دانش آموزان نسبت به مسئولیت مدنی ، آنها باید 40 ساعت مشاركت اجتماعی  را سپری نمایند تا واجد شرایط دریافت مدرک دیپلم دبیرستان شوند.

هرسال تحصیلی به سه ترم تقسیم می شود. اینگونه دانشجویان می توانند  حداکثر واحد مورد نیاز در یک سال تحصیلی را کسب کنند. پشتیبانی بیشتر بعد از مدرسه ارائه می شود.همچنین این  مدرسه ی دانش آموزان را برای آزمون تحصیلی اجباری مدارس متوسطه انتاریو آماده می سازد.در مدرسه ی البرز معلمان متخصص، دانش آموزان را به سمت کار مستقل و یادگیری از طریق تجربه راهنمایی می کنند. در این روش دانش آموزان در مسیریادگیری نقشی فعال دارند. آنها همچنین با هدف تقویت مهارت های زبان انگلیسی ، پشتیبانی از کارآیی انگلیسی که برای دانشجویان بین المللی الزامی است ، برای دانش آموزان تکالیف بعد از مدرسه مشخص می کنند .

جهت فارغ التحصیلی، دانش آموزان نیاز به یک برنامه درسی با کیفیت و چالش برانگیز و دستیابی به نتایجی ایده آل دارد. با توجه به تأکید بر استانداردهای بالا ، دانش آموزان موظف هستند که آزمون تحصیلی دبیرستان استان را با موفقیت پشت سر بگذارند و 40 ساعت خدمات  اجتماعی را به منظور فارغ التحصیلی انجام دهند.

بورسیه مدرسه البرز تورنتو

بورسیه های دبیرستان در خارج از کشور :
دانش آموزانی که از خارج از کشور در دبیرستان حضور دارند و معدل نهایی ان ها 80 درصد و بالاتر است ، شرایط و ضوابط بورس تحصیلی ، بورس تحصیلی ورودی / قابل تمدید را تضمین می کنند .

این جایزه پس از ثبت نام شما به صورت تمام وقت در مرکز آموزشی البرز به حساب دانش اموزی شما واریز می شود .

شرایط و ضوابط :
برای واجد شرایط بودن برای پرداخت ، دانش اموزان باید :

  • هم اکنون به صورت تمام وقت در مرکز آموزشی البرز ثبت نام نمایند .
  • معدل نهایی ان ها 80 درصد و بالاتر باشد .
  • درخواست صحیح و کامل برای پذیرش در برنامه را قبل از اول سپتامبر 2018 یا قبل از اول فوریه 2019 ارائه کرده باشند .
معدل نهایی :ارزش کل :جایزه ی سال اول :مقدار قابل تمدید :
95 +  درصد16,000 دلار .4,000 دلار .4,000 دلار .
94.9 – 90 درصد12,000 دلار .3,000 دلار .3,000 دلار .
89.9 – 86 درصد8,000 دلار .2,000 دلار .2,000 دلار .
85.9 – 80 درصد4,000 دلار .1000 دلار .1000 دلار .

مقطع ابتدایی مدرسه البرز تورنتو

مدرسه ابتدایی البرز به دانش آموزان کلاس سوم تا هشتم  برنامه ی تحصیلی ارائه می دهد. در آنجا برنامه های آموزشی وزارت آموزش و پرورش دنبال می شود . این مدرسه  جهت آماده سازی دانش آموزان برای تحصیل  متوسطه برنامه های  سودمندی فراهم می نماید و از طریق ادغام دانش و هنر همه ی کودکان می توانند در سطح مناسب خود در این مدرسه تحصیل کند .

در این مدرسه معلمان ماهر، دانش آموزان را به سمت کار مستقل و یادگیری از طریق تجربه راهنمایی می کنند. در این روش دانش آموزان در یادگیری خود مشارکت فعال دارند. برنامه ی تحصیلی سال سوم تا ششم با رویکردهای گوناگونِ حاصل از جامعه آموزشی بزرگتر پشتیبانی می شود و ارائه ی برنامه های درسی متعادل و قوی را اطمینان می دهد.

به  دانش آموزان البرز در کلاس های هفتم و هشتم توسط تیمی از معلمان تخصصی هشت درس مختلف تدریس می شود. شش درس از این 8 درس شامل دروس اصلی ریاضیات،  انگلیسی، تاریخ، جغرافیا، فرانسه و علوم  می باشند. زمینه های تکمیلی این دروس برای ایجاد یک برنامه درسی متعادل عبارتند از: تربیت بدنی ، هنر کامپیوتر وبهداشت می باشند.

این  آموزشات توجه ویژه ای به موارد زیر اختصاص می دهد:

آموزش نوجوانان جهت تبدیل شدن به شخصیت هایی مستقل ، با اعتماد به نفس و دارای مهارت تفکر انتقادی و تشویق  تقبل مسئولیت های شخصی و اجتماعی .

تقویت حساسیت های بین فرهنگی دانش آموزان از طریق ایجاد فرهنگ سازی در زمینه ی احترام به فرهنگ خود و همچنین دیگر فرهنگ ها .

تمرکز اصلی بر تهیه ی برنامه ی تحصیلی  غنی و جذابی است که از طریق آن دانش آموزان مشتاق به یادگیری شوند. فعالیت های این مدرسه در جهت بهبود اعتماد به نفس، ارتقاء نظم و انضباط فردی ، توسعه مهارت های سازمانی  و احترام به دیگران طراحی  شده اند .

نسبت معلم به دانش آموز مدرسه 1 به 20 می باشد .

دروس مقطع دبیرستان مدرسه البرز تورنتو

واحد های اجبار برای دانش آموزان دبیرستانی (مجموعا 18 واحد)

دانش آموزان باید واحد های اجباری زیر را پشت سر بگذارند تا دیپلم مدرسه متوسطه انتاریو را دریافت نمایند:

  • 4 واحد زبان انگلیسی (هر کلاس1 واحد)
  • 1 واحد زبان فرانسه به عنوان زبان دوم
  • 3 واحد ریاضیات
  • 2 واحد علم
  • 1 واحد تاریخ کانادا
  • 1 واحد جغرافیای کانادا
  • 1 واحد هنر
  • 1 واحد بهداشت و تربیت بدنی
  • 0/5 واحد امور مدنی
  • 0/5 واحد مطالعات شغلی.

به علاوه:

1  واحد  اضافی در زبان انگلیسی ، یا زبان سوم ، یا علوم اجتماعی و علوم انسانی یا مطالعات کانادا و جهان.

1 واحد اضافی در زمینه بهداشت و تربیت بدنی یا مطالعات هنری یا تجاری.

1 واحد اضافی در علوم (کلاس یازدهم یا دوازدهم) یا آموزش فن آوری (سال های نهم تا دوازدهم)

واحدهای اختیاری (مجموعا 12 واحد)

علاوه بر 18 واحد اجباری ، دانشجویان باید 12 واحد اختیاری را نیز پست سر بگذارند. دانش آموزان می توانند  با اتمام موفقیت آمیز دوره هایی که از لیست دوره های قابل دریافت تقویم آموزش مدرسه انتخاب کرده اند ، این واحد ها را کسب کنند.

دروس مقطع دبیرستان مدرسه البرز تورنتو

دروس مقطع دبیرستان مدرسه البرز تورنتو

دوره های واحد های اختیاری متناسب با توانایی ها ، منافع فردی و اهداف آینده ی دانش آموزان طراحی شده اند. دانش آموزان باید پیش نیازهای دوره های مختلف را بررسی کنند و همچنین با معلمان موضوعی خود در این زمینه که کدام نوع از دوره ها به بهترین وجه پاسخگوی نیازهای آنها است ،مشورت نمایند. ضروری است که دانش آموز در هر سال دروس انتخابی خود را با دقت برنامه ریزی کند.

مدارک و مراحل اخذ پذیرش مدرسه البرز تورنتو

دانشجویان بین المللی که متقاضی شرکت در  برنامه تسلط زبانی (LPP) و برنامه آمادگی زبان انگلیسی (EPP)  هستند باید  فرم درخواست پیوست شده را تکمیل نمایند و از طریق ایمیل یا پست  آن را به مدرسه البرز ارسال کنند .

مرحله اول

مدارک زیر باید به مدرسه ی البرز ارسال شود

  1. فرم تکمیل شده تقاضانامه
  2. هزینه درخواست: 250 دلار (غیر قابل استرداد)
  3. ریز نمرات و سوابق تحصیلی دو سال گذشته
  4. چهار عکس با اندازه پاسپورتی (تقریباً 3.5 سانتی متر x 4.5 سانتی متر)
  5. فتوکپی گذرنامه دانشجو و گواهی تولد دانشجو
  6. فتوکپی گذرنامه یا کارت شناسایی والدین یا سرپرست ،برای دانش آموزان زیر 18 سال

مرحله دوم

تیم بین المللی این مدرسه تمام اسناد را بررسی خواهد کرد و در صورت قابل قبول بودن ، نامه یا نامه الکترونیکی به عنوان پذیرش در مدرسه البرز ارسال می شود. در صورت قبولی پرداخت کامل هزینه ی شهریه لازمی می باشد.

مرحله سوم

به محض دریافت شهریه تحصیلی ، نامه رسمی پذیرش به همراه سایر اسناد ثبت نام با هدف صدور ویزا و اجازه ی تحصیل تهیه می شود. (در صورتی که پس از ارزیابی دانشجویی مشخص شود مدرسه ی  البرز قادر به پذیرش دانشجو نیست یا اگر دانشجو قادر به گرفتن ویزای دانشجویی نباشد کل شهریه یا پیش پرداخت شهریه به طور کامل قابل استرداد است. در صورتی که تا حداکثر شش ماه پس از صدور نامه ی پذیرش،  دانشجو در مدرسه البرز شرکت نکند یا  نتواند  اسناد مربوط به رد شدن از سوی سفارت کانادا  را ارائه دهد  ، هزینه ی از پیش پرداخت شده غیر قابل استرداد خواهد بود).

شرایط اساسی

سوابق تحصیلی:

  • برای برنامه آمادگی انگلیسی مربوط به دانشجوی کارشناسی ارشد (EPPG): دیپلم یا لیسانس با معدل خوب.
  • برای برنامه های OSSD و EPPU: دانش آموز دبیرستانی با پیشینه تحصیلی خوب.
  • برای برنامه مهارت زبان (LPP): داشتن دانش پایه ی انگلیسی.
  • دانش پایه انگلیسی.
  • پشتیبانی مالی کافی.
  • گذرگاه معتبر
  • پرداخت هزینه ی شهریه 14500 تا 19500 دلار

خوابگاه مدرسه البرز تورنتو

ورود و اقامت: پشتیبان دانش آموز به نمایندگی از  مدرسه ی البرز شخصاً به محض ورود به فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون ، از دانشجویان استقبال می کند  و آن ها را به محل اقامت منتخبشان منتقل می نماید. این گونه خدمات اضطراب ورود را کاهش می دهد و موجب راحتی  دانش آموزان را در انتقال به محل اقامت جدیدشان می شود.

تهیه اقامتگاه راحت و امن برای دانش آموزان از اولویت های اصلی مدرسه می باشد. نماینده خدماتی دانش آموزان قبل از ورود دانش آموزان ترتیب کار های اقامت آنها را می دهد  . در صورتی که مدت زمان کافی برای یافتن اقامتگاه های طولانی مدت وجود نداشته باشد ، ممکن است اقامتگاه کوتاه مدت برای دانش آموز فراهم نمایند .

دانش آموزانی که زیر 18 سال سن داشته باشند ، دارای یک مراقب خواهند بود یا با یک خانواده هم خانه میشوند  که این اقامت با یک اتاق راحت ، دو وعده ی غذایی به اضافه تنقلات همراه است . اقامتگاه و خانواده های اسکان دهنده  در مجاورت مدرسه البرز قرار دارند و نیازی به حمل و نقل نیست.

خانواده های اسکان دهنده شخصاً توسط ماموران اقامتی مدرسه مصاحبه می شوند و با توجه به  تجربیات و رفتار دوستانه ای که دارند ، انتخاب می شوند. آن دسته از دانش آموزانی که بالای 18 سال سن دارند می توانند اقامتگاه های محلی را اجاره کنند. والدین باید کلیه قراردادهای اجاره را بررسی و امضا نمایند.

تک اتاق خوابه (1200 دلار کانادا یا بیشتر به ازای هر دانش آموز)

  • 1 دانش آموز در یک اتاق خصوصی که با / بدون خانواده میزبان زندگی می کند. (به سن بستگی دارد)
  • 2 وعده غذایی در روز ، 7 روز در هفته
  • صبحانه سلف سرویس.
  • اینترنت بی سیم و اینترنت نامحدود رایگان
  • لباسشویی سلف سرویس

دو اتاق خوابه  (950 دلار کانادا یا بیشتر به ازای هر دانشجو )

  • 2 دانش آموز در یک اتاق خصوصی که با / بدون خانواده میزبان زندگی می کنند.
  • 2 وعده غذایی در روز. 7 روز در هفته
  • اینترنت وای فای نامحدود رایگان
  • لباسشویی با سلف سرویس
  • صبحانه سلف سرویس
  • شام گرم

در این مقاله سعی نمودیم، اطلاعات کلی در زمینه مدرسه البرز به شما ارائه دهیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر موسسه حقوقی برگزدیده اصطهباناتی در دفاتر تهران، شیراز، اصفهان و مشهد تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

14 دیدگاه برای “مدرسه البرز تورنتو

  1. آرمیتا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من کلاس دهم هستم مجتمع علوم پزشکی شیراز
    با معدل ۱۹.۹۸ در سال نهم در رشته تجربی
    خواستم بدونم میتونم الان اقدام کنم برای سال بعد و اگر امکانش هست چه کار هایی باید انجام بدم؟
    هزینه ی اولیه چقدر هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      تحصیل در دارس کانادا یکی از بهترین گزینه های تحصیلی می باشد. ارائه مدرک زبان الزامی نمی باشد؛ اما بسیار کمک کننده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  2. آتنا گفت:

    سلام مدرسه البرز کتاب های درسی ایران و تدریس میکنه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      مدرسه البرز یک مدرسه بین المللی است که بر اساس سیستم آموزشی کانادا می باشد.

  3. کسرا گفت:

    با سلام دانش آموزان زیر ۱۸ سال برای ورود به مدرسه باید زبان انگلیسی رو بلد باشند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در مدارس کانادا نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید.

  4. ک گفت:

    سلام، میخواستم بپرسم که فقط دبیرستان هست یا کالج هم هست ، یعنی بعد از دیپلم دبیرستان هم میشه برای کالج ادامه تحصیل داد اینجا؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، در مدرسه البرز تورنتو می توانید 12 سال تحصیل دیپلم خود را بگذرانید.

  5. امیر رضا گفت:

    سلام
    من الان دبیرستان ماندگار البرز در ایران درس میخونم
    معدل من هم در کلاس یازدهم 19.98 شد
    من میتونم به این مدرسه برم و در اونجا تحصیل کنم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، امکان اقدام برای شما وجود دارد.

  6. آزاده گفت:

    چنانچه مادر در كانادا مشغول به تحصيل باشد هزينه فرزندان چگونه است؟ و ايا پس از ثبت نام، شما از طريق مدرسه براي بچه ها ويزاي كانادا درخواست مي ديد؟!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بسته به وضعیت اقامت متقاضی دارد.

  7. فرامرز گفت:

    با سلام
    برای ثبت نام سال تحصیلی زمان داریم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام بله زمان دارید و می توانید تا قبل از سپتامپبر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *