لیست مشاغل مورد نیاز سوئد

پیدا کردن شغل می تواند در سوئد مشکل باشد، اما در این مقاله از موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی حرفه های برتر در سال 2020 را برای شما لیست کرده ایم. مشاغلی که جزو لیست مشاغل مورد نیاز سوئد در سال 2020 هستند و قطعا تخصص شما نیز در آن گنجانده شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

لیست مشاغل مورد نیاز سوئد

پیدا کردن شغل می تواند در سوئد مشکل باشد، اما در اینجا حرفه های برتر در سال 2019 وجود دارد. سوئد، اقتصاد سرمایه داری را با بخش عمومی و سیستم رفاه ترکیب می کند. همیشه تقاضا برای کارگران ماهر وجود دارد. صنعت خدمات با بیشترین بخش های زیر دارای بیشترین پتانسیل است:

مشاوره مدیریت، امور مالی – استکهلم مرکز مالی کشور با دفاتر مرکزی بسیاری از بانکهای چند ملیتی و همچنین بزرگترین بورس اسکاندیناوی است.

بخش فناوری پاک و صنعت خودرو – تولیدکنندگان وسایل نقلیه بزرگی مانند ولوو و اسکانیا شرکت های سوئدی هستند. ساب، یک شرکت اتومبیل سوئدی توسط وسیله نقلی ملی برقی سوئد خریداری شد. از آنجا که سوئد در پیشرفت فن آوری های پاک و کاربردهای سازگار با محیط زیست پیشگام است، افراد با تجربه و دانشمند در زمینه توسعه یا ساخت وسایل نقلیه پاک تر، فرصت های شغلی بسیار خوبی را در اینجا پیدا می کنند.

فناوری اطلاعات – با داشتن شرکت هایی مانند سونی اریکسون و اسکایپ، سوئد در زمینه آی-تی اطلاعات زیادی برای ارائه دارد.

جهانگردی – سریعترین بخش در حال رشد صنعت گردشگری است. سوئد از محبوب ترین مناطق توریستی در سراسر جهان است. پس از بازدید حداقل یک بار از سوئد، خواهید فهمید که چرا صنعت گردشگری در این کشور با تنوع شهرها و مناظر طبیعی زیبا برای تحسین رونق دارد.

تدریس و آموزش – شما برای داشتن صلاحیت در شغل تدریس به یک زمینه قوی در صنعت آموزش نیاز دارید. از آنجا که این یک کار تنظیم شده است، باید حداقل معیارها را رعایت کنید و سپس با مرجع ذیربط تماس بگیرید تا درخواست حق تمرینی را بدهید.

بهداشت و درمان – بهداشت و درمان یک صنعت جذاب برای دانشجویان خارجی است، اما قبل از شروع کار در حوضه پرستاری و دندانپزشکی، از دریافت مجوز و وضعیت حرفه ای خود اطمینان حاصل کنید. برای این کار باید با مقامات مسئول تماس بگیرید. با این تأییدیه، به کارفرمای شما اطمینان داده می شود که آموزش و تمرین لازم را برای کار در این زمینه دریافت کرده اید. حدود 40 حرفه در سوئد مانند اینگونه موارد و اکثریت در بخش مراقبت های بهداشتی تنظیم می شوند. شرط اصلی برای اخذ مجوز، سوابق تحصیلی کافی و تجربه کار قبلی است.

میانگین ساعات کار در سوئد

میانگین ساعات کار در سوئد

تعادل زندگی و کار:

سوئد مانند دانمارک و هلند، سیاستی را برای بهبود تعادل کار – زندگی برای شهروندان خود اتخاذ کرده است . به عنوان مثال، زمان انعطاف پذیری برای کار در نظر گرفته شده و مرخصی اخر هفته آزمایش و منتشر شده است . دولت سوئد با ترویج مشارکت مردان در مشاغل خانگی و تربیت فرزندان، ابتکار عمل را برای کاهش تعارض کار – زندگی که بیشتر زنان ان را تجربه می کنند، انجام داده است . مرخصی والدین به گونه ای سازمان یافته است که مردان را ترغیب می کند تا بیشتر در خانه در کنار نوزادان تازه متولد شده خود بمانند، بنابراین والدین را ترغیب می کنند که از فرزندان خود مراقبت کنند . علاوه بر این، سیستم رفاه سوئد شامل یک سیستم مراقبت گسترده از کودکان می باشد که مکانی را در یک مهد کودک عمومی برای کلیه کودکان بین 2 تا 6 سال تضمین می کند .

صرف نظر از این اقدامات، هنوز هم مشکلاتی وجود دارد . تفکیک جنسیتی شدید در اشتغال در خدمات عمومی ( بهداشت، آموزش، و مراقبت از کودکان ) وجود دارد . زنان به جای مردان ساعات کاری خود را بعد از زایمان کاهش می دهند و این مدت طولانی مرخصی ( یا کاهش ساعات کار ) به پیشرفت شغلی زنان کمکی نمی کند . در نتیجه، اختلاف دستمزد ها قابل توجه بوده و کمتر نمی شود .

تعطیلات ملی:

اگر قصد دارید در طول تابستان در سوئد مشاغل تجاری داشته باشید، لازم است به یاد داشته باشید که بیشتر سوئدی ها تعطیلات خود را بین ژوئن و آگوست می گذرانند . حداقل تعطیلات در سال پنج هفته می باشد . همچنین سوئدی ها در طول تعطیلات کریسمس در پایان سال یا عید پاک در دسترس نمی باشند .

تعطیلات رسمی را می توان به مسیحیان و غیر مسیحیان تقسیم کرد . تعطیلات اصلی مسیحیان عبارتند از: کریسمس، عید تعمید عیسی، عید پاک، جشن معراج، پنطیکاست و همه مقدسین . تعطیلات غیر مسیحی روزهای سال نو، روز  مه ( والبورگ )، روز ملی و تابستان می باشد . جشن منحصر به فرد در سوئد، تعطیلات سنت لوسیا است که در 13 دسامبر جشن گرفته می شود .

ساعات کاری:

ساعات کار معمولی در سوئد 40 ساعت در هفته و حداکثر 48 ساعت می باشد . بدیهی است، محدودیتی برای مدیرانی که بعضاً باید در خانه کار کنند وجود ندارد . به دلیل توسعه ارتباطات از راه، و بیشتر سوئدی ها عادت دارند که از خانه کار کنند . البته همیشه به خاطر داشته باشید که بعد از ساعت 5 بعد از ظهر بیشتر کارمندان سوئدی برای مراقبت از خانواده خود به خانه می روند . اضافه کاری ارزشی ندارد و ضروری نمی باشد، در واقع می تواند نشانه ای از برنامه ریزی ضعیف و مدیریت زمان باشد .

روزهای کاری معمولاً از 8:30 یا 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر، از دوشنبه تا جمعه می باشد . استراحت ناهار معمولاً یک ساعت طول می کشد و رایج ترین زمان استراحت بین ساعت 11:30 صبح و 1:30 بعد از ظهر می باشد .

میانگین درآمد در سوئد

میانگین حقوق و درآمد در سوئد با توجه به هزینه های زندگی چندان بالا نیست. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی و ایالات متحده، پراکندگی بیشتری در متوسط درآمد بین صنایع و مشاغل وجود دارد. بنابراین تفاوت زیادی بین حقوق پزشکان و برنامه نویسان وجود ندارد.

حداقل حقوق در استکهلم، سوئد:

مانند برخی از کشورهای بسیار توسعه یافته اروپایی، کشور سوئد نیز حداقل حقوق رسمی ندارد . معمولا حداقل حقوق بر اساس توافقات اتحادیه کارگران تعیین می شود.  بر اساس منابع، حقوق صندوقدار مک دونالدز بین 10_11.5 دلار و یا حداکثر 13.56 دلار در ساعت است. در سال 2019، حداقل حقوق در هتل ها و رستوران ها 23230 دلار است.

میانگین درآمد در استکهلم، سوئد:

در حال حاضر میانگین حقوق خالص در استکهلم 2750 دلار در ماه است. ممکن است میانگین درآمد در سوئد بسیار خیره کننده باشد، اما باید به این مورد توجه داشت که هزینه های زندگی در این کشور نیز بالاست. این مورد در استکهلم و در بازار ملک بسیار مشهود است. پیدا کردن یک آپارتمان مناسب در استکهلم به مراتب دشوارتر از کاریابی است، زیرا در حال حاضر پایتخت کشور با کمبود شدید مسکن مواجه است.

پر درآمد ترین مشاغل در سوئد

پر درآمد ترین مشاغل در سوئد

ریاضیدان:

696،000 کرون ( 53،674 یورو ) . مسئولیت ها: ریاضیدانان برای تدوین و درک اصول ریاضیات، تجزیه و تحلیل داده ها و حل مشکلات دنیای واقعی از ریاضیات پیشرفته استفاده می کنند .

مدیر تولید / برند:

720،000 کرون ( 55،532 یورو ) . مسئولیت ها: مدیران تولید یا برند تجاری علاقه مند به ایجاد یک ماندگاری در بین مصرف کنندگان و بهبود فروش محصول و سهم بازار می باشند .

مدیر هواپیمایی:

756،000 کرون ( 58،308 یورو ) . مسئولیت ها: مدیران هواپیمایی برنامه های پرواز را برنامه ریزی می کنند، نظارت بر نگهداری هواپیماها و مدیریت کارمندان را انجام می دهند . مهارت ها و ویژگی های اصلی: این موقعیت، به کاندیدای با توانایی های رهبری بسیار خوب و کار تیمی با مهارت های ارتباطی و تحلیلی خوب، و علاقه مند به رعایت استاندارد های هواپیمایی نیاز دارد .

مدیر پروژه ( اجرایی و مدیریتی ):

768،000 کرون ( 69،873 یورو ) . مسئولیت ها: مدیران پروژه به اهداف عملیاتی می رسند . آن ها مسئول تهیه و تکمیل برنامه های اقداماتی، اجرای تولید، و بهره وری می باشند .

مدیر عامل:

798،000 کرون ( 61،548 یورو ) . مسئولیت ها: مدیران عامل نظارت بر مدیریت و عملکرد کلی شرکت و گزارش به هیئت مدیره را بر عهده دارند . آن ها همچنین مسئول ایجاد مخاطبین تجاری جدید و تدوین برنامه های استراتژیک بازاریابی و فروش برای تقویت سودآوری و بهره وری می باشند .

مدیر معماری شرکتی:

840،000 کرون ( 64،741 یورو ) . مسئولیت ها: بخشی از وظایف اصلی مدیران معماری شرکتی، ارائه خدمات عملی کامل برای مدیریت برنامه، توسعه سفارش و برون سپاری فرایند تجاری برای مشتریان می باشد . آن ها همچنین برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی راه حل هایی که اطلاعات را برای مزیت رقابتی به صورت کارآمد ارائه می دهند، بر عهده دارند .

پزشک – هماتولوژی / آنکولوژی:

888،000 کرون ( 68،440 یورو ) . مسئولیت ها: پزشکان ( آنکولوژی – هماتولوژی ) مراقبت های مستقیم از بیماران را به ویژه در موارد خاص در موقعیت کلینیک بستری و سرپایی ارائه می دهند . آموزش و پرورش: برای این جایگاه، معمولاً دوره چهار ساله در رشته پزشکی انجام می شود، به دنبال آن آموزش های سه ساله در طب داخلی، به علاوه سه سال دیگر در زمینه هماتولوژی – انکولوژی ارائه می شود .

مدیر خلاق ( تبلیغات / طراحی گرافیک / مدیریت رویداد ):

960،000 کرون ( 87،277 یورو ) . مسئولیت ها: یک مدیر خلاق برای ایجاد یک فضای خلاق در آژانس که در آن ایده های بزرگی تولید و رشد می کنند بسیار مهم است . آن ها باید از کار عالی الهام بگیرند و از کیفیت تولیدات بخش حمایت کنند . این مدیر حرفه ای باید از تمام جوانب تجاری اداره یک آژانس آگاه باشد و بعضاً مسئولیت هدایت هویت خلاق آژانس را بر عهده داشته و شهرت خلاق خود را مستحکم نگه دارد .

مدیر ارشد سرمایه گذاری ( اجرایی و مدیریت ):

1،000،000 کرون ( 90،710.26 یورو ) . مسئولیت ها: مدیر ارشد سرمایه گذاری شغلی برای رئیس هیئت مدیره در سطح سرمایه گذاری در سازمان می باشد . هدف وی درک، نظارت و مدیریت سبد دارایی شرکت، تدوین استراتژی های رشد، ارتباط با سرمایه گذاران و شناسایی و جلوگیری از خطرات احتمالی است .

معاون رئیس جمهور:

1،800،000 کرون ( 138،731 یورو ) . مسئولیت ها: معاون رئیس سازمان برای کمک به یک شرکت در دستیابی به اهداف مالی و افزایش عملکرد عملیاتی پاسخگو است . آن ها برای اطمینان از به روز بودن شرایط سازمان، اطلاعات را با هیئت گزارش می دهند و به اشتراک می گذارند .

پیدا کردن کار و موسسات کاریابی در سوئد

پیدا کردن کار و موسسات کاریابی در سوئد

یافتن کار در کشور سوئد در 5 مرحله

ارائه درخواست اجازه کار در سوئد، در اینجا نحوه تطبیق CV و تقاضانامه با استاندارد های کشور سوئد به بهترین نحو، توضیح داده شده است . از دوستی سوئدی یا آژانس کاریابی کار سوئد کمک بگیرید .

یافتن کار

  • در سایت Linked in پروفایلی به زبان انگلیسی و روسی ایجاد کنید .
  • در Arbetsormedlingen (آژانس کار سوئد ) ثبت نام کنید.
  1. فهرست کارها برای مثال کارهای موجود در Arbetsormedlingen یا Jobbsafari را برای یافتن پیشنهادات کاری، مرور کنید .
  2. به گروه های فیس بوک بپیوندید، برای مثال “Jobb I Stockholm ” را جستجو کنید
  3. حساب های کاری یا هشتگ های کار را در توییتر جستجو کنید، برای مثال #nyttjob
  4. مستقیما از طریق ایمیل با شرکت ها ارتباط برقرار کنید . اما یادتان نرود تلفن را با کمی مکث پاسخ دهید
  5. برای مصاحبه کاری آماده شوید،

لیست مشاغل

آژانس دولتی استخدام سوئیس ار افرادی که به دنبال کار هستند حمایت می کند . این اداره به افراد جویای کار اطلاع رسانی می کند، به آن ها مشاوره می دهد و از آن ها حمایت می نماید . همچنین در این کشور سایت های کاری خصوصی وجود دارد که برای یافتن کار در سوئد می توان از آن ها استفاده کرد .این سایت ها معمولا شامل لیستی از مشاغل ( معمولا به زبان سوئدی ) می باشند و شما می توانید رزومه خود را در آن جا بارگذاری نمایید . بعضی از این سایت ها عبارتند از:

  1. Careerbuilder.se
  2. job.blocket.se
  3. Jobbmaskinen.se
  4. Studentjob.se
  5. Metrojibb.se
  6. Monster.se
  7. Stepstone.se
  8. سایت های انگلیسی زبان کاری
  9. Graduateland.com
  10. شبکه جستجوی کار LinkedIn
  11. Thelocal.se/job
  12. منبع کارNeuvoo-global

آژانس های استخدامی لیست کننده مشاغل

  • Academic Work
  • Adecco ( به زبان سوئدی )
  • Incluso
  • Manpower ( به زبان سوئدی )
  • OnePartnerGroup
  • Randstad ( به زبان سوئدی)
  • TNG ( به زبان سوئدی )
  • Undutchables

شرایط مهاجرت به سوئد و تمامی آنچه را در این مقاله گفته شد می توانید خیلی راحت تر از آنچه که فکر می کنید کسب نمایید به شرط آنکه خود مسبب بروز خطا در این راه نشوید و از تجربه دیگران نیز استفاده کنید. شما می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مشورت کنید، زیرا آنها خود تجربه زندگی در اکثر کشورها را دارند.

2.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

32 دیدگاه برای “لیست مشاغل مورد نیاز سوئد

  1. هادی آقازاده گفت:

    سلام ۳۴ سالمه و در زمینه تاسیسات لوله کشی و هم چنین در تولید نیز کار کردم با این وجود چطور میتوانم در کشور سوئد مشغول بکار بشم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای دریافت ویزای کاری در آلمان نیاز به ارائه قرارداد کاری دارید.

  2. زهره گفت:

    سلام خسته نباشید من ۲۸ لیسانس کامپیوتر با سه سال سابقه کار حسابداری در شرکت خصوصی و همسرم ۳۳ساله و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی با ۸ سال سابقه کار در بانک و یک فرزند دوساله ،آیا شانسی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی مثل سوئد وجود داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، از طریق ویزای جست و جوی کاری و یا دریافت ویزای تحصیلی برای خودتان می توانید اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  3. حسن گفت:

    سلام
    من 44 ساله هستم 16 سال سابقه كار در صنعت نفت (امورگمركي ) مدرك كارشناسي مديريت بازرگاني و ارشد مديريت صنعتي
    خانمم معلم و مشاور 17 سال سابقه كار . تست تر تخصصي اموزش پرورش (كودكان استثنايي ، هوش ، جهش ، ….)
    مدرك كارشناسي مشاوره و ارشد روانشناسي
    دو دختر 10 و 2 ساله داريم
    زيان خوذم خوب نيست اما خانمم در حال دريافت مدارك زبان مي باشد
    ايا شانسي داريسم براي ويراي كار
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، از طریق رشته تحصیلی همسرتان موفق به دریافت ویزای کاری سوئد می شوید.

  4. بابک گفت:

    سلام من 6سال سابقه تکنسین ارتوپدی دارم البته مدرک تحصیلاتم دیپلم وخانومم لیسانس زمین شناسی داره و یه بچه 2ساله داریم میتونیم ویزا بگیریم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      روش های مختلفی مانند تحصیل، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج و پناهندگی برای مهاجرت وجود دارد. برای مشاوره بهتر نیاز به دریافت اطلاعات دقیق تر درباره شرایط شما داریم. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  5. مرداس شکیبا گفت:

    درود. من 32 سال سن و دارای مدرک تحصیلی عمران رشته عمران هستم.10 سال سابقه کار در زمینه تستهای غیر مخرب(NDT) در اکثر پروژه های نفتی و گازی کشور رو دارم و مدرک بین المللی CSWIP انگلستان در زمینه تست PAUT رو دارا هستم.بدون مدرک تخصصی زبان. متاهل و بدون فرزند، خواستم بدونم برای کشور سوئد آیا شانسی برای من وجود داره؟ اگر نه ممنون میشم پیشنهادتون رو بدونم؟ هر جا بجز این مملکتی که تو جوونی پیر شدیم توش.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط شما برای ادامه تحصیل در سوئد مناسب است. در صورت تسلط کافی نداشتن به زبان می توانید در دوره های زبان این کشور شرکت نمایید و سپس وارد کورس اصلی شوید.

  6. عاطفه گفت:

    با سلام من همسرم داره ویزای سوئدی شو می گیره و برای اینکه من هم با ایشون بتونم برم نمره آیلتس لازمه ؟ و کلا چه کارهایی باید انجام بدم ؟ و اینکه من تو حوزه حسابداری و آرایشگری و ورزش تکواندو مدارک مربیگری و داوری دارم و تو ۳تا زمینه سابقه کار دارم به نظرتون تو کدوم شاخه میتونم کار بهتری اونجا انجام بدم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ ویزای همراه نیاز به ارائه اسنادی مانند سند ازدواج به سفارت دارید. بهتر است برای افزایش شانس ویزای خود به زبان تسلط داشته باشید.

  7. پرستو بلندین گفت:

    سلام من کارشناس بیهوشی هستم 35 ساله و 15 سال سابقه کار دارم آیا امکان گرفتن ویزای کار و اقامت در کشور سوئد برای خودم و همسرم رو دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، امکان اخذ ویزای کاری برای شما و ویزای همراه برای همسرتان است.

  8. نازنین گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون از مطالب مفیدتون ،من و همسرم از کادر درمان هستیم خودم فوق دیپلم علوم آزمایشگاهی هستم با ۴۲ سال سن و همسرم دندانپزشک با ۵۱ سال سن و ۲۵ سال سابقه کار و یک فرزند ۸ ساله داریم آیا با شرایط سنی همسرم میتونیم برای ویزای کار به سوئد اقدام بکنیم .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      کشور سوئد برای ارائه ویزای کاری گروه درمان محدودیت سنی بالاتری دارند که شرایط سنی همسر شما برای اخذ این ویزا مناسب است.

  9. صابر فتحی گفت:

    سلام،من و همسرم پرستار هستیم،حدود 18 سال سابقه کار داریم،یک فرزند،داریم،سن ،43 سال،آیا محدوده سنی برای پرستاری دارند?

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      محدویدت سنی دریافت ویزای کاری گروه درمان سوئد 65 سال است.

  10. هنگامه موسوی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    لیسانس فیزیوتراپی از دانشگاه تهران یا شهید بهشتی با معدل لیسانس بالای ۱۸ویزای تحصیلی مناسبتره براش یا کار؟و کشورهای اروپایی کدوم یکی بهتر هستند برای فیزیوتراپی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      به شما توصیه می کنیم با توجه به رشته تحصیلی خود برای اخذ ویزای کاری گروه درمان سوئد اقدام نمایید.

  11. فرهودی گفت:

    سلام. من و همسرم 38 ساله فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش مالی و بازرگانی بین الملل هستیم. سابقه 10 سال کار در کارگزاری امور گمرکی هستیم(من بیمه 7سال و همسرم 9سال). تسلط به زبان انگلیسی در حد خیلی خوب. یه دختر 4 ساله داریم. مهاجرت به کشور های اسکاندیناوی برای ما چطور هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه امکان اخذ ویزای کاری کشور های اسکاندیناوی کمی با سخت گیری روبرو شده است. به شما توصیه می کنیم برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  12. وحید بابایی گفت:

    سلام بنده 32سالمه لیسانس عمران دارم مدرک آیلتس نمره ۵.۵ با خانمم و دختر ۴ساله ام شانسی برای مهاجرت دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بهتر است از طریق دوره های زبان اقدام نمایید و فرزند خود را نیز می توانید با خود ببرید.

  13. لیلا دیوانی گفت:

    سلام بنده ۳۶ ساله ام و ۱۱ سال سابقه پرستاری با دو فرزند شانس کار در سوئد رادارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، شما می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  14. زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر ..
    همسرم مهندس برق هستن plc man با 6 سال سابقه کار خوب و خودم لیسانس فیزیک بدون سابقه با یک فرزند 4 ساله میخواهیم برای سوئد اقدام کنیم زبان انگلیسی هم در حد متوسط هست…. به نظرتون میشه شغل مناسبی با حقوق خوب پیدا کرد؟ و اینکه اگر زبان سوئدی بلد نباشیم چقدر تاثیر داره رو پذیرش؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای پیدا کردن کار در سوئد تسلط شما به زبان سوئدی بسیار حائز اهمیت است.

  15. مرضیه گفت:

    سلام وقت بخیر .من قصد گذراندن دوره های هنری در رشته های نقاشی و گرافیک رو دارم با توجه به اینکه دو تا مدرک فنی حرفه ای آزاد یکی نقاشی و دیگری گرافیک و هنرهای تجسمی هستند با نمره ی بالا به علاوه ی مدرک مربی گری نقاشی کودکان . و تحصیلاتم در زمینه ی مهندسی منابع طبیعی گرایش شیلات در مقطع لیسانس و مهندسی منابع طبیعی گرایش تکثیر و پرورش آبزیان است . و یک مدرک فنی حرفه ای شیرینی پزی . دوره های زبان هم دارم میگذرونم . 35 سالم هست و مجردم میخواستم ببینم میتونم از طریق موسسه های هنری اقدام کنم و دوره هارو بگذرونم به مدت حالا یکسال یا دوسال ؟طبق چیزی که نوشته بودن .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورت داشتن مدرک زبان می توانید در ابتدا در دوره ها شرکت کنید و سپس در صورت یافتن کار در این کشور بمانید.

  16. Fatima گفت:

    سلام یکی از دوستانم خانواده ای سه نفره هستند زن و مرد و یه فرزند دختر چهار ساله هر دو فوق دیپلم ، یکی حسابداری بدون سابقه کار و دیگری معماری با هشت سال سابقه کار، برای کشور سوئد یا دانمارک آیا شانسی برای مهاجرت کاری دارند و اگر دارند با چه نمره ایتلس؟ ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      تنها در صورتی که پیشنهاد و قرارداد کاری از طرف کارفرما داشته باشند می توانند برای ویزای کار اقدام کنند، با توجه به مدرک تحصیلی و بدون مدرک زبان شانسشون خیلی کم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *