لیست مشاغل مورد نیاز در استرالیا

با وجود حذف برخی مشاغل در SOL هنوز هم کار در استرالیا برای خارجی ها برجسته است، هنوز هم موقعیت های بسیاری برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار فراهم می باشد تا افراد بتوانند به خواسته خود برسند .بیش از 400 شغل در استرالیا وجود دارد که اگر شما دارای شرایط مناسب باشید، می توانید از لیست مشاغل مورد نیاز در استرالیا آن ها را انتخاب کنید. اگر نیاز به اطلاعات کامل تری دارید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

لیست شغل های پرتقاضا در کشور استرالیا

  1. ارزیابی مجوز کد ANZSCO مشاغل
  2. مدیر پروژه ساختمانی 133111
  3. سازنده پروژه 133112
  4. مدیر مهندسی 133211
  5. مدیر تولید (استخراج معدن)
  6. مدیر مرکز مراقبت از کودکان
  7. مدیر بخش پزشکی
  8. مدیر کل پرستاری
  9. فیزیکدان (فقط فیزیکدانان پزشکی)
  10. معلم کودکان ( پیش دبستانی )
  11. معلم مقطع راهنمایی و دبیرستان
  12. معلم افراد دارای نیاز های ویژه
  13. معلم افراد دچار ضعف شنوایی
  14. معلم افراد دچار ضعف بینایی
  15. معلمین آموزش های ویژه
  16. رادیوگرافی تشخیصی پزشکی
  17. رادیوتراپی پزشکی
  18. تکنسین پزشکی هسته ای
  19. سونوگرافی
  20. دفتردار بهداشت محیط
  21. مشاور بهداشت و امنیت شغلی
  22. اپتومتریست (عینک ساز)
  23. ماساژ درمانگر
  24. متخصص استخوان
  25. درمانگر حرفه ای
  26. فیزیوتراپیست
  27. متخصص طب سوزنی
  28. پاتولوژیست گفتاری
  29. پزشک متخصص عمومی
  30. متخصص بیهوشی
  31. پزشک متخصص طب
  32. متخصص قلب و عروق
  33. متخصص خون شناس بالینی
  34. انکولوژیست پزشکی
  35. متخصص غدد درون ریز
  36. پزشک متخصص گوارش
  37. متخصص مراقبت های ویژه
  38. متخصص مغز و اعصاب
  39. متخصص اطفال
  40. متخصص طب اورژانس
  41. متخصص دارو های کلیه
  42. متخصص روماتولوژی
  43. متخصص قفسه سینه
  44. متخصص تخصص پزشکی
  45. روانپزشک
  46. جراح (عمومی)
  47. جراح قلب
  48. جراح مغز و اعصاب
  49. جراح ارتوپدی
  50. متخصص گوش و حلق و بینی
  51. جراح اطفال
  52. جراح پلاستیک و ترمیمی
  53. جراح اورولوژیست
  54. جراح عروقی
  55. متخصص پوست
  56. متخصص اورژانس
  57. متخصص زنان و زایمان و بیماری های زنان
  58. چشم پزشک
  59. متخصص آسیب شناسی
  60. تشخیص و درمان
میانگین درآمد در استرالیا

میانگین درآمد در استرالیا

میانگین درآمد در استرالیا

حقوق در استرالیا بین 725 دلار در ماه (حداقل حقوق) تا 23718 دلار در ماه (حداکثر حقوق) محاسبه می شود. میانگین حقوق و دستمزد 5302 دلار در ماه است که به این معنی است که نصف (50 درصد) از مردم درآمد کمتر از 5302 دلار و نیم دیگر درآمد بیش از 5302 دلار می باشد. متوسط بازدهی حقوق و دستمزد متوسط است. به طور کلی، بهتر است در سمت راست نمودار قرار گیرید در گروهی که درآمد بیشتری را از دستمزدی متوسط به دست آورند.

با توجه به نمودار توزیع حقوق و دستمزد، 25 درصد از مردم درآمدی کمتر از 2، 712 دلاردارند، در حالی که 75 درصد از آنها بیش از 2712 دلار درآمد کسب می کنند. همچنین از نمودار، 75 درصد از جمعیت، درآمد کمتر از 14220دلار دارند، در حالی که 25 درصد از مردم درآمدی بیش از 14220 دارند.

بهترین شهرهای استرالیا برای کار

  • شماره 5: هوبارت

هوبارت پایتخت تاسمانی است و یک بندر تفریحی برای اوقات فراغت و کشتی سواری به سمت قطب جنوب است. با هزینۀ متوسط 36607 دلار در سال و نرخ بیکاری تنها 6.4 درصد، استخدام شدن در هوبارت سخت نیست. این مرکز مالی و اداری برای تاسمانی است. این بندر دریایی شلوغ است که عمدتا خطوط کروز را به قطب جنوب می برد. همچنین در حال رشد و پیشرفت در زمینه واردات و صادرات نیز وجود دارد. سایر صنایع پر رونق در این شهر شامل کارخانه های کاتامان، پالایشگاه های سنگ معدن، ذوب های روی، کارخانه های بزرگ و بسیاری از خرده فروشی های خرده فروشی است.

  • شماره 4: بریزبن

بریزبن پایتخت کوئینزلند است. به گفته دولت کوئینزلند، این شهر سومین شهر پرجمعیت در استرالیا است. با میانگین حقوق 41400 دلاری و نرخ بیکاری حدود 7 درصد، جای تعجب نیست که بریزبن یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای کار کردن است. کسانی که در بریزبن زندگی کرده اند، هرگز نمی خواهند شهر را به خاطر رنگ و لعاب که دارد ترک کنند، آب و هوای شگفت انگیز و مردم دوستانه. بریزبن یکی از مهمترین مراکز کسب و کار در استرالیا است.

  • شماره 3: ملبورن

پایتخت ویکتوریا، نام ملبورن تقریبا مترادف با استرالیا است. آن را در سراسر جهان مشهور است همین طور در بین استرالیایی ها. کارکنان در ملبورن، 42560 دلار حقوق دریافت میکنند. مشاغل محبوب در ملبورن عبارتند از: طراح گرافیک، حسابدار و مدیریت عملیات که بین دلار 35435 دلار و 59168 دلار در سال دریافت میکنند. صنایع محبوب در ملبورن خدمات فناوری اطلاعات (IT)، خرده فروشی و خدمات مالی است.

  • شماره 2: کانبرا

کانبرا پایتخت استرالیا و بزرگترین شهر قاره است که خط ساحلی ندارد. در کانبرا، قلمرو سرمایه ای استرالیا (ACT)، حقوق و دستمزد سالانه 43538 دلار است. شغل های پرطرفدار در کانبرا، مدیر خرده فروشی، دستیار اجرایی و مشاور مدیریت است که بین 35751 دلار تا 59652 دلار دریافت میکنند. صنایع محبوب در کانبرا عبارتند از: خدمات فناوری اطلاعات (IT)، مشاوره و مشاوره فناوری اطلاعات (IT). کانبرا به عنوان یک شهر پایتخت، منزل بسیاری از آثار و نشانه های ملی است.

  • شماره 1: سیدنی

سیدنی بزرگترین شهر استرالیا است و پایتخت نیو ساوت ولز است. یکی از بهترین شهرهای شناخته شده در استرالیا، همچنین یک مقصد گردشگری پرطرفدار است. متوسط درآمد در سیدنی، نیو ساوت ولز، 46.710 دلار است و نرخ بیکاری آن پایین تر از میانگین ملی، 6 درصد است. مشاغل محبوب در سیدنی عبارتند از: حسابدار، مدیر حسابداری و مدیریت عملیات که بین 41384 دلار و 59375 دلار در سال دریافت میکنند. برخی از صنایع محبوب سیدنی عبارتند از خدمات فناوری اطلاعات (IT)، خدمات مالی و بانکداری. محبوب ترین کارفرمایان سیدنی عبارتند از بانک مرکزی استرالیا، بانکداری شرکت Westpac و Woolworths.

اخذ اقامت استرالیا از طریق کار

استرالیا یک مقصد فوق العاده محبوب برای مهاجران ماهر است که بیش از 128،500 مکان در 2015-2016 در برنامه مهاجرت عمومی مهارت (Skillselect) موجود است. تحت برنامه Skillselect متقاضیان کارگر ماهر می توانند یک ویزای استرالیا دائمی کسب کنند. با استفاده از مدارک تحصیلی، تجربه کاری و توانایی زبان برای برآورده شدن نیازهای مهاجرت استرالیا.

برنامه مهاجرت عمومی مهارت (Skillselect) جایگزین سایر ویزاهای کاری ماهر استرالیا 2012-2013 شد. این سیستم دارای 5 زیرمجموعه ویزا است و بر اساس امتیازات است. متقاضیان باید حداقل 60 امتیاز از جداول نقاط مهاجرت عمومی (Skillselect) را در داشته باشند تا بتوانند ویزا را دریافت کنند.

تعدادی از الزامات اساسی وجود دارد که متقاضیان باید برای برنامه GSM در نظر بگیرند. در حالی که این یک لیست جامع از تمام معیارهای واجد شرایط نیست، ایده خوبی از حداقل استانداردهای این ویزا را در اختیار متقاضیان قرار می دهد:

  • سعی کنید نمره آزمایشی مهاجرت ماهر استرالیا رایگان خود را آنلاین ببینید،تا ببینید آیا برای دریافت ویزا امتیاز کافی را دارید یا نه.
  • سن – زمانی که درخواست می کنید باید کمتر از 50 سال سن داشته باشید.
  • زبان انگلیسی – شما باید مهارت کافی در زبان انگلیسی برای کار در استرالیا داشته باشید (حداقل در سطح صلاحیت). این از طریق سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی اندازه گیری می شود
  • مدارک تحصیلی – شما باید مهارت ها و مدارک تحصیلی خود را با توجه به مقام ارزیابی مربوطه به عنوان مناسب برای شغل مورد نظر خود ارزیابی کنید.
  • شغل نامزد شده – زمانی که شما درخواست می کنید شغل ماهرانه ای را انتخاب می کنید که متناسب با مهارت ها و مدارک تحصیلی شما است. شغل نامزد شده شما باید در فهرست مشاغل ماهر باشد.
  • ارزیابی مهارت ها – قبل از درخواست شما باید مهارت های خود را توسط ارزیابی ارزیابی استرالیا تعیین شده برای ارزیابی شغل مورد نظر خود ارزیابی کنید.
  • ارزیابی سلامت – شما باید یک ارزیابی پزشکی انجام دهید و نشان دهید که شما در سلامت نسبتا خوب هستید.
  • ارزیابی شخصیت – شما باید از شخصیت خوبی برخوردار باشید، معمولا این بدین معنی است که هیچ سابقه قانونی نداشته باشید.

اگر شما قادر به پاسخگویی به این الزامات اساسی نیستید، نباید برای دریافت این ویزا اقدام کنید

آوردن همراه با ویزای کار استرالیا

خانواده خود را به استرالیا بوسیله یک ویزا وابسته خانواده بیاورید. آیا شما یک فرزند یا همسر دارید که در خارج از کشور زندگی می کنند و مایل هستید که به شما ملحق شوید یا در حال تحصیل در استرالیا هستید یا تحصیل کنید – خانواده شما واجد شرایط دریافت ویزای وابسته است.

ویزای وابسته به کار

اگر با ویزای کار به استرالیا می روید، اعضای خانواده وابسته شما واجد شرایط برای پیوستن به شما در ویزای وابسته هستند. اگر در ویزای کار موقت به استرالیا می روید، تنها همسر یا شما و هر فرزند متقاضی زیر 18 سال واجد شرایط برای ویزای وابسته به خانواده است. اگر به استرالیا در یک کارگر مهاجر یا کسب ویزا می روید، هر یک از اعضای خانواده وابسته واجد شرایط برای پیوستن به شما از جمله:

  • همسر یا شریک؛
  • هر کودک زیر 25 سال؛
  • بستگان وابسته به سن مانند پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ.

بیشتر شرکا تنها زمانی برای یک ویزای دائمی واجد و شرایط میشد که 2 سال از درخواست ویزای شریک خود، سپری شده باشد. در این مرحله، آنها باید نشان دهند که هنوز در رابطه با شریک استرالیایی خود هستند و شواهد به روز بودن شخصیت را ارائه می دهند.

آوردن همراه با ویزای کار استرالیا

آوردن همراه با ویزای کار استرالیا

سایت های کاریابی در استرالیا

  • Adzuna

نسخه استرالیایی Adzuna پورتال اشتغال جهانی به شما کمک خواهد کرد که مرز های جستجوی خود را به مخاطبان گسترده تر گسترش دهید. این سایت با روزنامه ها ادغام می شود، حصول اطمینان از اینکه تبلیغات شغلی شما در مقابل کاندیداهای هرکجا و هر وسیله ای که برای جستجوی شغلی مورد استفاده قرار می دهند.

  • CareerOne

CareerOne، شریک Monster در استرالیا، در میان افرادی که به دنبال شغل هستند بسیار محبوب است زیرا آنها می توانند تبلیغات شغلی را پیدا کنند، مشاوره شغلی را دریافت کنند و درخواست ارزیابی رزومه خود را ارائه دهند. نقش های باز خود را با انتخاب یکی از سه بسته تبلیغی ارسال کنید یا از یک راه حل مخصوص درخواست دهید. شما همچنین می توانید برای داوطلبان واجد شرایط در پایگاه اطلاعاتی رزومه خود به طور مستمر جستجو کنید.

  • CareerJet

CareerJet یک موتور جستجوی جهانی است که در 94 کشور از جمله استرالیا فعالیت می کند. شما می توانید با قرار دادن تبلیغات هدفمند، کاندیداهای مربوطه را در هر بخش و هر سطح تجربه کنید. شما همچنین می توانید شغل های منتشر شده خود را از صفحه Careerjet خود فهرست کنید. JobActive توسط JobSearch طراحی شده است

دولت استرالیا این پورتال را برای افزایش نرخ اشتغال ایجاد کرد. شما به راحتی می توانید نیازمندی شغلی خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. همچنین اگر شما نیازهای خاص استخدام دارید یا مایل به افزایش تنوع در محل کار خود هستید، می توانید با ارائه دهندگان خدمات استخدامی از طریق سایت تماس بگیرید که به دنبال شغل های واجد شرایط (مانند نامزد های راه دور و یا افراد معلول) است.

  • Seek

به عنوان یکی از پرطرفدارترین پورتال های شغلی محلی، به دنبال استخدام در استرالیا هستید. آگهی های شغلی خود را در «جستجو» ارسال کنید و برای مطابقت با پروفایل های نامزد در پایگاه داده بزرگ سایت جستجو کنید. همچنین به دنبال یک هیئت بررسی شرکت می باشد که در آن کاندیداها توصیفات کارکنان را به عنوان خوانده شده برای کمک به تصمیم گیری در مورد مناسب بودن آنها می کنند. به این ترتیب، احتمال بیشتری برای دریافت برنامه ها از افرادی که قبلا با زندگی و فرهنگ کاری خود آشنا هستند، دریافت خواهید کرد.

  • Gumtree

پورتال بزرگ برای تبلیغات طبقه بندی شده Gumtree دارای یک صفحه استرالیا است که در آن شما می توانید نقش های باز خود را ارسال کنید و متقاضی شوید. این وب سایت با صنایع مانند مهمان نوازی، خدمات، تولید و ساخت و ساز محبوب است.

  • Indeed Australia

طبق گفته سایت، شعبه استرالیا d موتور جستجوی جهانی محبوب indeed بیش از 10 میلیون بازدید کننده در هر ماه است. شما می توانید تبلیغات شغل خود را به صورت رایگان ارسال کنید و یا برند خود را بوسیله ارتباط با مارک های معروف ارتقا دهید.

در انتهای مطلب گفته شده در مورد لیست مشاغل مورد نیاز در استرالیا، شما می توانید شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی مرور کرده و بهترین تصمیم را بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *