قیمت کامیون در کانادا

تجارت حمل و نقل و باربری با کامیون ها یکی از مسیرهای اقتصادی مناسب در کانادا است. هزینه خرید یک کامیون در کانادا به مدل، سال ساخت و امکانات آن بستگی دارد. در این مقاله که به کو.شش موسسه اصطهباناتی فراهم شده به بررسی قیمت های انواع کامیون و همچنین پرفروش ترین کامیون ها در کانادا می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان تماس حاصل کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

هزینه های خرید کامیون در کانادا

بدیهی است، آنچه که در ابتدا برای کامیون جدید (یا استفاده شده) خود در کانادا پرداخت می کنید به چند متغیر بستگی دارد. مدل دلخواه شما بر قیمت و آپشن های مورد نظرتان تاثیر خواهد گذاشت، همانطور که سن وسیله نقلیه و میزان فرسودگی آن نیز وجود دارد. تقریباً هر کامیون رانندگی نسبت به سایر سبک های خود یک اولویت مشخص دارد و اگرچه خرید کابین که در آن راحت هستید، عاقلانه است، اما ممکن است در نهایت هزینه بیشتری برای مارک های خاص بپردازید. به عنوان مثال، پیتربیلت و ولوو شهرت زیادی برای حمل و نقل لوکس دارند، در حالی که کامیون های مک بخاطر سختی ماندگار در جاده ها بسیار مورد توجه هستند.علاوه بر این، فروشندگان انفرادی می توانند قیمت های متفاوتی در کامیون های یکسان داشته باشند. از آنجا که فروش وسیله نقلیه تا حدودی قابل مذاکره است، دلالان غالبا قیمت های خود را افزایش می دهند تا آنجا که می توانند از فروش فردی سود ببرند. پیدا کردن یک فروشنده که می توانید به آن اعتماد کنید برای تضمین قیمت مطمئن و مقرون به صرفه در کامیون مورد نیاز شما، مسئله بسیار مهمی است.در اصل، شما باید انتظار داشته باشید بیش از 100،000 دلار برای اولین کامیون تجاری خود بپردازید. به طور متوسط، کابین روز کاملاً جدید حدود 113000 دلار قیمت دارد. علاوه بر این، برای تریلرهای جدید معمولاً 50،000 دلار اضافه میگیرند. کامیون های تخصصی مانند کامیون های حمل چوب یا ترکیب های طولانی مطمئناً هزینه بیشتری خواهند داشت. در حال حاضر، ممکن است این اعداد بسیار زیاد به نظر برسند، اما در واقع قیمت خرید کامیون تنها بخشی از کل هزینه های داشتن یک وسیله نقلیه تجاری در کانادا است.هر خریدار جدید اتومبیل باید بداند که خرید خودرو فقط آغاز پرداختهای مربوط به خودرو است و این واقعیت در مورد کامیونهای تجاری حتی صادق است. تخمین ها حاکی از آن است که یک کامیون بزرگ برای کار در یک سال در هر مایل 1.38 دلار در یعنی حدود 180،000 دلار هزینه سالانه دارد و قیمت درخواست اولیه را شامل نمی شود. پیمانکاران مستقل و اپراتورهای مالک باید بتوانند برای هزینه های مکرر جدی، مانند موارد زیر هزینه کنند:

هزینه های خرید کامیون در کانادا

هزینه های خرید کامیون در کانادا

سوخت بزرگترین هزینه عملیاتی برای کامیون داران است. در حالی که به طور متوسط چهارچرخ در هر سال حدود 500 گالن بنزین مصرف می کند، 18 اسب بخار شما حداقل 41 برابر آن مصرف دارد، که به راحتی سالانه بیش از 70،000 دلار است.تعمیر کامیون یکی دیگر از هزینه های قابل توجه است. بدترین کابوس راننده دیدن دود است که باعث می شود کامیون از کار بیوفتد. نگهداری منظم تقریباً 15000 دلار در سال بر هزینه می افزاید.بیمه یک هزینه اجباری است. خوشبختانه بیمه کامیون می تواند به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه باشد. با مبلغ 6500 دلار در سال، می توانید از سرمایه گذاری خود و همچنین کالاهای مشتری خود در برابر حوادث خطرناک محافظت کنید.

وام خرید کامیون در کانادا

در کانادا، حمل و نقل جزء اساسی اقتصاد کل کشور است، نه تنها به ارزش 34 میلیارد پوند ارزش تولید ناخالص داخلی که تأمین می کند، بلکه برای حمل بار کالاها (کالاهای مصرفی و مواد غذایی) نیز تأمین می شود. در حقیقت، اتحادیه حمل و نقل باربری کانادا تخمین زده است که بیش از 90٪ از کالاهایی که مصرف کننده کانادایی به عنوان کاربر نهایی دارند صرفاً یا بخشی از آن توسط کامیون ها ارسال شده اند. با این میزان تقاضا برای حمل و نقل ، شرکت هایی در سراسر کانادا وجود دارند که این خدمات را با هزینه ای در اختیار مصرف کنندگان و مشاغل کانادایی قرار می دهند. این شرکت ها یا دارای کامیون ها به عنوان دارایی در ترازنامه های خود هستند یا کامیون ها را اجاره می دهند (به این معنی که می توانند از وسایل نقلیه استفاده کنند، اما از حق مالکیت برخوردار نیستند). این انتخاب برای تملک یا به روزرسانی وسایل نقلیه حمل و نقل است که نیاز به وام کامیون تجاری را ایجاد می کند.جامعه حمل و نقل کانادایی روزانه در حال رشد است. علاقه مندان برای پیوستن به این صنعت ممکن است با دیدن گران بودن یک کامیون به خودی خود دچار مشکل شوند. اگر به خرید کامیون در کانادا علاقه مند هستید، ممکن است نگران نمره اعتباری کردیت کارت خود باشید. خوشبختانه برای شما، وام های دقیق می توانند در شرایط خاص کمک کنند.وام دهندگانی هستند که حتی برای کردیت کارت های ضعیف نیز وام های 5 تا 10 ساله می دهند.

پرفروش ترین کامیون ها در کانادا

به عنوان پرفروش ترین کامیون کانادا، سری F Ford از نزدیکترین رقیب خود یعنی وانت پیک با بیش از 55000 وسیله نقلیه کنار می رود. در اینجا چگونگی طبقه بندی بقیه کامیون ها به ترتیب بر اساس داده های فروش 2019 آورده شده است:

  • سری F Ford
  • رام وانت
  • GMC سیرا
  • شورولت سیلورادو
  • تویوتا تاکوما
  • تویوتا توندرا
  • شورولت کلرادو
  • فورد رنجر
  • GMC Canyon
  • نیسان مرز
پرفروش ترین کامیون ها در کانادا

پرفروش ترین کامیون ها در کانادا

در جستجوی ارزانترین بیمه اتومبیل برای پرفروش ترین کامیون های کانادا برای رانندگان علاقه مند به هزینه بیمه اتومبیل به اندازه ظرفیت یدک کش کامیون، کامیون های پرفروش در هنگام بیمه اتومبیل چگونه مقایسه می شوند؟ کامیون های پرفروش کانادا به سمت نیسان مرز و تویوتا تاکوما اشاره دارد. این دو کامیون بهترین قیمت را برای بیمه کردن دارند اما در زیر لیستی از برندهای کامیون با کمترین هزینه بیمه در کانادا آورده شده است:

  • نیسان مرز
  • تویوتا تاکوما
  • GMC Canyon
  • فورد رنجر
  • تویوتا توندرا
  • سری F Ford
  • GMC سیرا
  • شورولت کلرادو
  • شورولت سیلورادو
  • رام وانت

پس از مطالعه مقاله فوق در ارتباط با قیمت انواع کامیون و پرفروش ترین کامیون ها در کانادا اطلاعات کسب کردید. برای راهنمایی در ارتباط با خرید کامیون در کانادا ، کار در کانادا ،با مشاورین موسسه اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان تماس حاصل کنید.

سوالات متداول در مورد قیمت کامیون در کانادا

1- آیا خرید کامیون در کانادا ارزان تر است؟

اگر دلار کانادا با دلار آمریکا برابر باشد در ایالات متحده کامیون ارزان تر هستند که به طور عمده ناشی از مالیات است. مالیات های کانادا در بیشتر دسته ها بسیار بیشتر از کشورهای دیگر است. با این حال، هنگامی که دلار کانادا کم تر از آمریکا است (که معمولاً اینگونه است)، ماشین ها در کانادا ارزان تر هستند.

2- قیمت کامیون جدید در کانادا چقدر است؟

قیمت متوسط معاملات برای یک کامیون با اندازه کامل در کانادا حدود 38000 دلار است. قیمت معاملات برای وانت های لوکس Denali GMC نزدیک به دو برابر و یک پنجم از حجم فروش را تشکیل می دهد. GMC اخیراً یک برترین جدید، Denali Ultimate را اضافه کرده است.

3- ارزان ترین کامیون در کانادا چیست؟

لیستی از ارزان ترین کامون های در کانادا نوشته شده است:

  • شورولت سیلورادو
  • نیسان تایتان
  • نیسان مرز.
  • تویوتا تاکوما.
  • GMC Canyon.
  • سری F Ford.
  • GMC سیرا.
  • رام وانت

4- کامیون های مخصوص حمل و نقل در کانادا چقدر هزینه دارد؟

متوسط هزینه های جدید کامیون های جدید با قیمتی در حدود 80،000 دلار شروع می شوند و تا 150 هزار دلار یا بیشتر هم ممکن است باشد. اگر تعداد زیادی از ویژگی های سفارشی را انتخاب می کنید، قیمت آن می تواند به 200000 دلار برسد. در انتهای پایین آن محدوده قیمت می توانید یک کابین روزانه را با یک محور و ظرفیت کمتر خریداری کنید.

5- هزینه یک شبهه کامیون چقدر است؟

شبهه کامیون های مورد استفاده یا تعمیر شده با قیمتی در حدود 15000 دلار شروع می شوند و تا حدود 100000 دلار یا بیشتر هم می روند. مانند هر قطعه تجهیزات ساختمانی مورد استفاده، قیمت آن بسته به سن، شرایط، اندازه، مسافت پیموده شده و ویژگی های کامیون متفاوت است. یک شبهه کامیون متوسط دست دوم استفاده شده معمولاً با 20 تا 40 هزار دلار به فروش می رسد.

6- هزینه خرید یک کامیون 18 چرخ در کانادا چقدر است؟

در اصل، شما باید انتظار داشته باشید بیش از 100،000 دلار برای اولین وسیله نقلیه تجاری خود بپردازید. به طور متوسط ، کابین کاملاً جدید حدود 113000 دلار قیمت دارد و اگر یک کابین اضافی داشته باشد، شما باید حدود 125000 دلار هزینه کنید.

7- پرداخت اقساطی شبه کامیون ها به چه صورت است ؟

پیش پرداخت: 5٪ یا بیشتر (10٪ تا 20٪ برای صاحبان جدید) زمان با مجوز CDL: حداقل پنج سال. سن کامیون: کمتر از 10 سال باید باشد.

8- میزان حقوق متوسط راننده کامیون در کانادا چقدر است؟

بطور متوسط برای هر کامیون 500 دلار مالیات خواهد بود. رانندگان ممکن است 30.3 سنت در هر مایل کامیون دار یا به طور متوسط حدود 32000 دلار در سال کسب کنند.

9- هزینه لاستیک کامیون در کانادا چقدر است؟

طبق گفته CostHelper، یک تایر استاندارد برای تمام فصل بین 50 تا 200 دلار و هرکدام با متوسط قیمت 80 تا 150 دلار هزینه دارند. برای وانت یا SUV، رانندگان ممکن است 50 تا 350 دلار بپردازند، با متوسط هزینه در حدود 100 تا 250 دلار.

10- آیا می توان یک کامیون با کردیت کارت دارای اعتبار ضعیف در کانادا خرید؟

شخصی با اعتبار ضعیف یا پرداخت کم می تواند از یک ضامن اضافی با اعتبار خوب استفاده کند تا وام کامیون مورد استفاده را تأیید کند. بیشتر وام دهندگان می توانند در ساخت وام با استفاده از منابع اضافی که ممکن است داشته باشید به شما کمک کنند.

11- برای خرید کامیون نیمه به چه نمره اعتباری در کردیت کارت نیاز دارید؟

ضوابط امتیاز اعتبار برای وام های کامیون تجاری، به این صورت است که وام دهندگان معمولاً دوست دارند حداقل 600 نمره را ببینند، در حالی که برخی نیاز به 660 یا بالاتر دارند. صلاحیت دقیق توسط وام دهنده مشخص میشود.

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “قیمت کامیون در کانادا

  1. محمد گفت:

    با سلام
    ممنون بابت اطلاعات خیلی جامع و به درد بخور .
    تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      ممنون از دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *