قیمت خانه در رم

با وجود اینکه میتوان میلیون ها یورو برای قیمت خانه در رم خرج کرد ، خرید خانه جدید و نو و مدرن در روستا و یا آپارتمان یک خوابه و یا دو خوابه در یک شهر کوچک 60000 یورو می باشد. در بسیاری از مناطق، خانه های قدیمی روستایی که نیاز به تعمیر کامل دارند را میتوان به مبلغ 40000 یورو خریداری کرد، گرچه شما باید انتظار داشته باشید که دو و یا حتی سه برابر قیمت خرید را صرف هزینه بازسازی کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

در بسیاری از مناطق روستایی، می توانید یک خانه باغ و زمین کوچکی به مبلغ 65000 تا 150000 یورو پیدا کنید. گرچه، شما می توانید به سادگی بالاتر از 350000 یورو برای یک خانه باغ کوچک در منطقه بسیار زیبای Tuscany و یا آپارتمانی با دید روی رودخانه ایتالیا خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تابعیت و اقامت ایتالیا با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید .

قیمت خانه در رم

نرخ و قیمت خانه در رم

در میان بیشتر مناطق روستایی معروف دریاچه های ایتالیا هستند (خانه های کوچکی بجز آپارتمان ها در دسترس هستند)، که در قیمت های میانگین بالا انعکاس یافته است، برای مثال از 125.000 یورو برای آپارتمان یک خوابه روی دریاچه Como و یا Maggiore، و از 150.000 یورو برای آپارتمان دو خوابه.

اگر رویای زندگی در ونیز دارید، توجه کنید که یک استودیو روی کانال بزرگ به شما 300.000 یورو را باز خواهد گرداند.- اگر بتوانید یکی را پیدا کنید! و آپارتمان های پالازو میلیون ها یورو ارزش دارد. خانه ها بر روی رودخانه ایتالیا بسیار گران قیمت هستند، ولی سرمایه گذاری بسیار خوبی است. اینجا آپارتمانی است که 100.000 یورو ارزش دارد و دوخوابه است و آپارتمان روبروی دریا نیز 300.000 یورو یا بیشتر است. فاصله کوتاه آن، گرچه، خانه های روستایی قدیمی وجود دارد که می توانید با 40.000 یورو بخرید. همچنین میتوانید درباره هزینه زندگی در ایتالیا بیشتر بخوانید.

قیمت خرید ملک در شهر رم ایتالیا

خانه های موجود در پیست های اسکی و بیشتر جزایر همچنین گران قیمت هستند بخاطر کمبود زمین ساختمانی و تقاضای بالا ولی سرمایه بسیار خوبی است و پتانسیل برای اجاره دادن بالایی دارد. در پیست اسکی، مانند Cortina، شما برای استودیو 100.000 یورو، از 175.000 برای آپارتمان یک خوابه و از 250.000 یورو برای آپارتمان دو خوابه پرداخت می کنید. ویلاهای دو تا سه خوابه بالای 1 میلیون یورو قیمت دارند. برای آن درسته از افرادی که تراکنش های مالی محدودی دارند، آپارتمان هایی برای تعطیلات در سراسر ساحل هست که حدود 100.000 یورو است. اگر فکر میکنید شرایط مهاجرت به ایتالیا را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *