قیمت اجاره آپارتمان در مونترال

همراه با زندگی فرهنگی غنی و سبک های معماری منحصر به فرد، تنوع مسکن و هزینه های پایین، دو دارایی ارزشمند مونترال هستند. در مقایسه با مسکن اجاره ای در سایر شهرهای بزرگ آمریکای شمالی قیمت اجاره آپارتمان در مونترال بسیار کمتر است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و قیمت اجاره آپارتمان در مونترال

یک تحقیق بین المللی در مورد قدرت خرید که توسط اتحادیه بانک سوئیس انجام شد، نشان می دهد که هزینه زندگی در مونترال کانادا دارای کمترین هزینه در میان شهرهای بین المللی اصلی می باشد، همچنین مونترال را بسیار عالی رتبه بندی کرده است. دسترسی به مراقبت های بهداشتی رایگان، هزینه های تحصیلی دانشگاه پایین، کیفیت بالا و تنوع رستوران های آن، زندگی شبانه پر جنب و جوش و بسیاری از جشنواره های سالانه نیز برای کیفیت و مقرون به صرفه بودن آن در زندگی محسوب می شود.

آپارتمان ها در مونترال

مزایای اجاره و خرید خانه در مونترال پیدا کردن آن را مشکل می سازد. خدماتی نظیر Louer در جستجوی شما بسیار کمک خواهد کرد، با این حال در نظر گرفتن قیمت ها و مکان های اجاره ای بسیار مهم است. انتظار می رود آپارتمان مونترال یک خوابه را برای حدود 600 تا 800 دلار در هر ماه پیدا کنید و بین 700 تا 1200 دلار در هر ماه برای یک آپارتمان دو خوابه هزینه کنید. البته این فقط متوسط قیمت ​​هستند و اجاره ممکن است با توجه به تعدادی از عوامل (تعداد اتاق ها، کیفیت آپارتمان، خدمات در کنار آن) متفاوت باشد.

آپارتمان ها و محله های مونترال

آپارتمان ها و محله های مونترال

آپارتمان ها و محله های مونترال

با نقل مکان تعداد بسیاری از مردم به حومه شهر و ساختن تحولات جدید، از جمله بازسازی کارخانه های رها شده در کارگاه های مسکونی، تعداد آپارتمان های موجود در مونترال طی چند سال گذشته افزایش یافته است. آپارتمان ها در محله های خاص ارزان تر از دیگران است. بسیاری از این محله ها در بخش جنوب غربی این جزیره واقع شده اند:

  • آپارتمان های Hochelaga-Maisonneuve
  • آپارتمان های Verdun
  • آپارتمان های Lachine
  • آپارتمان های LaSalle

آپارتمان های گران قیمت در مونترال

مرکز شهر مونترال عمدتا دارای ساختمان های آپارتمانی بزرگ است. قیمت اجاره می تواند از ساختمان به ساختمان متفاوت باشد، اما این منطقه با حمل و نقل عمومی و سایر خدمات به خوبی مجهز شده است. منطقه مونترال بزرگ همیشه مکانی محبوب برای کسانی است که به دنبال اجاره آپارتمان هستند. این محله ها معمولا دارای نرخ اجاره بالایی هستند، مانند:

  • آپارتمان های Plateau Mont-Royal
  • آپارتمان های Old Montreal
  • آپارتمان های Westmount
  • آپارتمان های Outremont

برای پیدا کردن یک آپارتمان در مونترال و همچنین اطلاع از هزینه زندگی در کانادا مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) این کار را در سریع ترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام خواهند داد، با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *