قیمت آپارتمان در عمان

عمان به دلیل رشد اقتصادی بالا و ثبات سیاسی کشور در حال رشد و سرمایه گذاری قوی در املاک شناخته شده است. بر اساس گزارش Gulf News، یک سیاست سرمایه گذاری دوستانه خارجی، تخفیف های مالیاتی را برای غیر عمانی ها ارائه می دهد. قیمت آپارتمان در عمان نسبتا بالا است و به همین دلیل محلی برای سرمایه گذاری می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و قیمت آپارتمان در عمان

خارجی ها مجاز به خرید ملک در اردن هستند، در صورتی که کشور اردن اقامت خریدار یک رابطه متقابل دارند و تصویب کابینه (شورای وزیران) به دست می آید. خارجی ها می توانند این ملک را تنها بعد از پنج سال خرید بدست آورند. املاک بسیاری برای اجاره و فروش در عمان، پایتخت اردن یافت می شود. هنگام خرید اموال در اردن یک نماینده املاک و مستغلات نیاز است. با این حال، سایر روش های قانونی مورد نیاز برای معامله می تواند بدون خدمات یک وکیل انجام شود. در حالی که تصویب قبلی از کابینه لازم است، دیگر ادارات دولتی درگیر در ثبت اموال وجود دارند. این ادارات عبارتند از: اداره ثبت و یا دارایی.

هزینه انتقال مالکیت در عمان

هزینه ثبت نام 9٪، که معمولا بین فروشنده و خریدار به اشتراک گذاشته می شود، برای انتقال مالکیت است. مالیات بر انتقال دولت (4٪ از قیمت فروش از فروشنده و 6٪ از خریدار) مالیات بر املاک سالیانه بین شهرداری ها متفاوت است و با اندازه و مکان اموال تعیین می شود. هزینه کارگزاری معمولا 2٪ از قیمت فروش هر خریدار و فروشنده است.

ظرف مدت یک ماه پس از اتمام قرارداد، تمدید مالیات 06٪ توسط خریدار پرداخت می شود. خانه های بهتر با بسیاری از آپارتمان ها و ویلاهایی که برای فروش و اجاره فهرست شده اند، Better Homes می تواند با قراردادهای اجاره ای، قرارداد فروش به همراه مسائل قانونی و مالی خریدار را کمک کند.

اجازه اقامت و ویزای عمان

اجازه اقامت و ویزای عمان

اجازه اقامت و ویزای عمان

ویزای کار عمان به خارجیان اجازه می دهد بعد از ورود به کشور عمان کار کنند. که حتما باید خارجیانی که در کشور عمان هستند، مجوزهای لازم برای کار را دریافت کرده باشند. اجازه اقامت با توجه به شرایط ازدواج و شرایط کاری، یک ساله و هر ساله تجدید نظر می شود. خارجی ها از نمایندگان املاک و مستغلات برای کمک به جستجوی اموال و اغلب از وکلا برای کمک به بقیه روش ها در معامله استفاده می کنند.

خریدار ملک باید یک فرم درخواست را که با اطلاعات شخصی از جمله وجود همسر و فرزندان کوچکتر تکمیل شده است، علاوه بر کپی پاسپورت خریدار و نقشه کاداستر (یک نقشه پایه برای اهداف مانند خدمات، حمل و نقل، توسعه و برنامه ریزی برای استفاده از زمین) در طول یک سال از تاریخ درخواست و صدور مالکیت، همه از اداره دارایی و ثبت صادر شده است را دریافت کند. شما همچنین باید یک گواهی مالیاتی دریافت کنید.

قیمت آپارتمان و مالیات در عمان

یک فرم فروش رسمی ملک از اداره ثبت و دارایی در دسترس است، این همراه با نقشه کاداستر و گواهی مالکیت به دست می آید. تصدیق مالیاتی نیز از وزارت مالیه به دست آمده است. هزینه ثبت نام 9 درصد (به طور غیرمستقیم با خریدار و فروشنده به اشتراک گذاشته شده) انتقال مالکیت پس از بستن معامله انجام می شود. کل پروسه ثبت نام یک ملک می تواند حدود 23 روز طول بکشد تا تکمیل شود.

اگر کشور شما در رابطه با خرید ملک موافقت نامه ای با اردن داشته باشد و همچنین اگر موافقت شورای وزیران را امضا کنید، می توانید املاک و مستغلات را در اردن خریداری کنید. خارجی ها باید قبل از فروش ملک، حداقل پنج سال قبل ملک را خریداری کنند. شهر پایتخت اردن، عمان، جایی است که اکثر گردشگران اجاره و خرید ملک را دارند. برای خرید خانه در عمان وام (70_80%) تعلق می گیرد. قیمت ها برای خرید خانه بسیار بالا هستند. آپارتمان 1 خوابه از 110000 ریال شروع می شود.

علاقمندان مهاجرت و اطلاع از شرایط زندگی در عمان، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دفاتر موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *