قوانین سرمایه گذاری اسپانیا

در تاریخ 1 اوت 2015، شورای وزیران اسپانیا 3 پرونده اصلاحات مالیاتی مربوط به مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر درآمد شرکت و مالیات بر ارزش افزوده که در تاریخ 1 ژانویه 2014 به اجرا گذاشته شده بود را، تأیید کرد. در آوریل 1999، تصویب حکم سلطنتی 664/1999، الزامات و قوانین سرمایه گذاری اسپانیا را حذف کرد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و قوانین سرمایه گذاری اسپانیا

شرایط مجوز برای سرمایه گذاری در اسپانیا در بخش های دیگر مورد توجه از علاقه استراتژیک، مانند مخابرات و حمل و نقل را لغو کرد. همچنین تمامی انواع مجوز سرمایه گذاری در پورتال را حذف کرد و حرکت آزاد سرمایه را به اسپانیا و نیز سرمایه اسپانیایی خارج از کشور متصل کرد. در نتیجه، قانون اسپانیا مطابق با مقررات چند جانبه اتحادیه اروپا 88/361 است، که بخشی از آن همه محدودیت های حرکت سرمایه ای بین کشورهای عضو و همچنین بین چنین ایالت ها و کشورهای دیگر را ممنوع کرده و سرمایه گذاران را با توجه به محل اقامت در اسپانیا به جای ملیت را مورد بررسی قرار می دهند.

سرمایه گذاران خارجی در اسپانیا

اسپانیا دارای چهارچوبی قانونی مناسب برای سرمایه گذاران خارجی است. قانون اسپانیا قوانین سرمایه گذاری خارجی خود را به یک سیستم آزاد سازی عمومی، بدون تمایز بین ساکنان شهروندی اتحادیه اروپا و ساکنان غیر اتحادیه اروپا اقتباس کرده است. قانون 18/19921 ژوئیه که قوانین مربوط به سرمایه گذاری خارجی در اسپانیا را تنظیم می کند، رژیم خاصی را برای افراد غیر اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاری لحاظ کرده است، که در بخش های خاصی مانند فعالیت های ملی، تلویزیون، رادیو و حمل و نقل هوایی اجازه سرمایه گذاری می دهند. دولت اسپانیا، برای شرکت های غیر اتحادیه اروپا، مالکیت مجوز های صوتی و تصویری را به 25 درصد محدود می کند.سرمایه گذاران خارجی در اسپانیا

برنامه خصوصی سازی اسپانیا

فرایند خصوصی سازی شرکت های دولتی در اواسط دهه 1980 آغاز شد و توسط چندین کشور در سال های قبل توسط دولت های سوسیالیست و حزب عامه صورت گرفت. فرآیند خصوصی سازی اسپانیا در بین سال های 1996 تا 2000 به شدت زیاد بود، زمانی که تاسیسات بزرگ و گروه های صنعتی مانند Telefonica ،Tabacalera ،Repsol و Endesa به طور کامل خصوصی سازی شدند. در میان ابزارهای مالی، دولت اسپانیا برای تأمین حمایت رسمی بین المللی سازی شرکت اسپانیایی تأیید شد. صندوق سرمایه گذاری خارجی (FIEX)، توسط شرکت های کوچک و متوسط ​​(FONPYME) و صندوق بین المللی سازی سازمانی (FIEM) و همچنین خطوط تامین مالی برای سرمایه گذاری در الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی (انرژی های تجدید پذیر) و بخش های زیر ساخت های زیر بنایی نیز تایید شده اند.

هزینه زندگی در اسپانیا بستگی به نوع زندگی شما دارد، در این زمینه می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *