شهر اوکلند نیوزلند

اوکلند یک شهر در جزیره شمالی نیوزیلند و یکی از بزرگترین شهرهای این کشور است، که جمعیت شهری آن حدود 1534700 نفر می باشد. اوکلند دارای شهرک گوناگون و چند فرهنگی می باشد و بزرگترین جمعیت پولینزی در جهان است. آکارانا نام انگلیسی جزیره اوکلند است. به دلیل زمین حاصل خیز شهر اوکلند نیوزلند شرایط مطلوبی را برای فعالیت کشاورزان بوجود آورده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

زندگی در شهر اوکلند نیوزلند

اوکلند یکی از شهرهای کوچک جهان می باشد که دارای بنادر زیادی است. این شهر در سال 1865 توسط ولینگتون به عنوان پایتخت جایگزین شد، از این رو مهاجرت به شهر جدید اوکلند بیشتر شد و این شهر پرجمعیت ترین منطقه شهری شناخته شد، علاوه بر این ها امروز مهمترین مرکز تجاری و مالی در نیوزیلند است. به دلیل اهمیت اوکلند در تجارت و هنر و آموزش، اوکلند به عنوان یک شهر مطلوب برای تجارت به صورت جهانی طبقه بندی شده است.

دانشگاه اوکلند، که در سال 1883 تاسیس شده است، بزرگترین دانشگاه جهت تحصیل در نیوزیلند می باشد. از جمله جاذبه های مهم گردشگری این شهر، نشانه هایی مانند گالری هنر اوکلند پل بندر، برج آسمان و بسیاری از موزه ها، پارک ها، رستوران ها و تئاتر ها در این شهر هستند.

اقامت در اوکلند نیوزلند

اوکلند نیوزلند با وجود اینکه یکی از گران ترین شهرهای جهان است، در سال 2016 از نظر کیفیت زندگی در رتبه سوم قرار گرفت و یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان است. علاوه بر این ها شهر توریستی زیبایی در جزیره نیوزلند برای تمام عموم شناخته شده است. اوکلند یکی از شهرهای پرطرفدار در جهان محسوب می شود، که رتبه بندی سوم در نظرسنجی کیفیت زندگی را مجددا در سال 2017 توسط مشاوران ارشد جهانی مرسر به خود اختصاص داده است.

اقامت در اوکلند نیوزلند

این منطقه یک بهشت برای عاشقان خوراکی ها و انواع غذاها است، شهری شلوغ با کافه های مرسوم، رستوران ها و هتل های چند ستاره. اوکلند در میان دو بندر واقع شده است، وجود غذاهای دریایی تازه یک امتیاز ویژه در اوکلند است. این شهر دارای طیف وسیعی از تاکستان ها و باغ های زیتون است.

مزایای زندگی در اوکلند نیوزلند

نزدیک به 1.4 میلیون نفر در اوکلند زندگی می کنند. منطقه اوکلند به دلیل شرایط بسیار مطلوب انتخاب بیش از نیمی از مهاجرین جدید الورود است، آنها به خاطر فرصت های شغلی اوکلند، آب و هوای خوب، محیط طبیعی خیره کننده با بندرگاه های زیبا، سواحل و پارک ها و مرکز پر جنب و جوش و جهانگردان، جذب می شوند. عملکرد اقتصادی در شهر اوکلند مزایای بسیار مناسبی را برای تجار در جهت سرمایه گذاری ایجاد می کند. مزایای بسیاری در خصوص ساخت خانه و زندگی در اوکلند وجود دارد که شامل:

  • نزدیک بودن اوکلند به سواحل، بیابان، اسکی، آتشفشان ها، حومه ها، جزایر و کوه ها
  • پاک بودن هوا و آب سالم و تازه که مکان های تفریحاتی بسیاری را در زمینه جذب توریست ایجاد کرده است.
  • اوکلند دارای بهترین زمین های بازی دریایی در جهان است.
  • وجود گالری های متعدد و موزه های تاریخی
  • خرید از بوتیک های افسانه ای مناسب و مغازه ها و فروشگاه های متعدد

هزینه زندگی در اوکلند نیوزلند

هزینه زندگی در اوکلند نیوزلند نسبتا ارزان تر است در مقایسه با شهرهای بزرگ در سراسر جهان و برای مهاجرین جدید الورود بهترین گزینه برای زندگی است. 14 درصد از مردم اوکلند آسیایی یا منشاء شرقی دارند و همچنین تعداد زیادی از گروه های قومی کوچکتر نیز در این منطقه حضور دارند، همچنین بیش از نیمی از مردم اوکاند از منطقه اروپایی ها هستند و از جزیره نیوزلند جذب شده اند. نیوزلند چگونه کشوری است؟ برای دریافت جواب این سوال بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *