شغل عکاسی در کانادا

مهارت های لازم تحصیل و شغل عکاسی در کانادا ازجمله مهارت های ارتباطی، پتانسیل های خلاقیت و غیره مورد توجه قرار می گیرند. هم چنین در برخی از موسسات آموزشی از دانشجویان انتظار می رود که یک نمونه کار از عکاسی شان و همچنین زمینه های علاقه مندی شان و همچنین سوابق شان را طی یک مصاحبه و یا در غالب یک نامه به موسسه ارائه دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط شغل عکاسی در کانادا

همچون دوره های مربوط به دانشگاه ها جهت تحصیل پزشکی در کانادا، در دوره عکاسی هنرجویان دروس زیبایی شناسی، تئوری و تاریخ را به طور متوسط فرا می گیرند. هم چنین آن ها، طراحی و ساخت فیلم، تئوری رنگ ها، نورپردازی استودیو و طرح ریزی را به طور عملی می آموزند. فناوری تصویر برداری دیجیتال و برنامه های کامپیوتری مرتبط با تغییر و ذخیره سازی تصاویر نیز مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. اکثر دوره ها به هنرجویانی نیاز دارد که دوره های مرتبط با تاریخ هنر، علوم انسانی و سایر هنرهای تجسمی را دنبال کنند تا بتوانند دوره های مذکور را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانند.

فارغ التحصیلان رشته عکاسی در کانادا

جهت تحصیل در کانادا بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها در شهرهای مختلف تحصیل در رشته عکاسی را امکان پذیر ساخته اند. از جمله این شهرها می توان شهرهای، Alberta ،British Columbia ،Greater Vancouver ،Manitoba ،Nova scotia ،Ontario ،Quebec Saskatchewan را نام برد. برای رشته عکاسی موقعیت های شغلی زیادی وجود دارد. افراد پس از فارغ التحصیلی در این رشته فرصت های مناسبی برای بدست آورن شغل های مورد علاقه خود دارند.فارغ التحصیلان رشته عکاسی در کانادا

به عنوان مثال آن ها قادر خواهند بود با روزنامه و مجلات مختلف، وبسایت ها، طراح های حرفه ای، صنعت فشن، شرکت های عکاسی مدارس، شرکت های تبلیغاتی، همکاری داشته باشند. علاوه بر آن افراد می توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند، استودیو شخصی خود را مدیریت نمایند. علاوه بر آن می توانند در شاخه های زیر نیز فعالیت نمایند:

  • عکاسی خبری
  • عکاسی فشن و مد، ویرایشگر و یا عکاسی مراسم
  • عکاسی آزاد

حقوق رشته عکاسی در کانادا

دست مزد کار در کانادا در صنعت عکاسی بسته به موقعیت متفاوت می باشد. اما به طور معمول دستمزد این حرفه، حداقل سالیانه ۳۰٫۰۰۰ دلار می باشد. به سرعت می توان شاهد افزایش دستمزد در این حرفه بود، در صورتی که فرد به دنبال افزایش تجربه کاری خود و جبران هزینه تحصیل در کانادا باشد. البته دستمزد عکاسی آزاد و کار پیمانی بیشتر به صورت ساعتی می باشد و به طور میانگین، مبلغ دستمزد از ساعتی ۳۰ دلار شروع می شود و با افزایش تجربه فرد افزایش می یابد.

هزینه تحصیل عکاسی در کانادا

طول دوره عکاسی برای کالج و دانشگاه های متفاوت، متغییر می باشد و بستگی به سیاست های کلی آن مجموعه دارد. در زیر نمونه ای از کالج ها و دانشگاه ها مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • کالج Seneca، طول دوره تمام وقت ۲ سال و هزینه تحصیل: ۱۳٫۰۰۰ دلار کانادا به صورت سالیانه می باشد.
  • کالج Fashawe، طول دوره ۲ سال برابر با ۶۰ هفته و هزینه دوره: ۱۳٫۲۰۰ دلار کانادا به صورت سالیانه می باشد.
  • دانشگاه NSCAD، طول دوره: ۴ سال و هزینه دوره ۹٫۹۳۶ دلار کانادا به ازای هر ترم است.
  • دانشگاه Cohcordia، طول دوره لیسانس: ۳- ۴ سال و هزینه تحصیل در دوره لیسانس: ۱۴٫۲۰۰ دلار کانادا سالیانه

لیست مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت به كانادا را می توانید در وب سایت (توسعه گران مهر) مشاهده و یا به صورت حضوری به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی مراجعه کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *