شرکت مهاجرتی به استونی

امروزه مهاجرت به کشورهای پیشرفته و مدرن متقاضیان بسیاری در سراسر دنیا دارد. استونی نیز یکی از کشورهایی می باشد که متقاضیان بسیاری برای مهاجرت دارد و متقاضیان از روش های مختلفی می توانند جهت مهاجرت اقدام نمایند. استونی یکی از کشورهای پیشرفته واقع در منطقه بالتیک در شمال اروپا می باشد. در ادامه به معرفی شرکت مهاجرتی به استونی اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط شرکت مهاجرتی به استونی

یکی از ویژگی های برجسته مهاجرت به استونی که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، سیستم دیجیتال این کشور می باشد که استونی را به پیشروترین کشور دیجیتال دنیا تبدیل کرده است. استونی کشوری بسیار کوچک بین لتونی و روسیه با جمعیتی در حدود 1300000 نفر می باشد که اولین کشور تماما دیجیتال دنیا می باشد. شهروندان استونی از حدود 15 سال پیش به اینترنت پرسرعت بی سیم به صورت رایگان دسترسی داشته اند. در سال 2000 استونی اولین کشور جهان شد که دسترسی به اینترنت را همچون غذا و سرپناه جزو حقوق اولیه شهروندان قلمداد کرد.

اقامت در استونی

استونیایی ها اولین افرادی بودند که در سال 2005 در انتخابات آنلاین شرکت کرده اند. یکی از روش های اخذ ویزا و اقامت استونی از طریق ازدواج با یکی از افراد تبعه استونی می باشد، البته در صورتی می توانند اقامت را اخذ نمایند که بتوانند رسمی بودن و واقعی بودن ازدواجشان را اثبات نمایند. افرادی که متقاضی مهاجرت کاری به استونی می باشند حتما می بایست از سوی کارفرما دعوت نامه کاری داشته باشند، که البته این روش روشی زمان بر می باشد زیرا کارفرما ابتدا می بایست 3 ماه در کشور خود و 3 ماه دیگر در اتحادیه اروپا انتشار دهد. پس از این مدت در صورت عدم استخدام نیروی کار می توانند از سایر کشورها نیروی مد نظر را استخدام نمایند.

اقامت در استونی

مهاجرت تحصیلی به استونی

تحصیل در استونی دارای دانشگاه های معتبری در سطح بین المللی می باشد و و طیف وسیعی از انواع رشته های تحصیلی را ارائه می دهند. دانشجویان می توانند پس از فارغ التحصیلی مشغول به کار شده و با تبدیل ویزای تحصیلی به کاری پس از گذشت حدود 3 تا 5 سال اقامت استونی را دریافت نمایند. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) یکی از موسسات بسیار معتبری می باشد که در زمینه مهاجرت به استونی فعالیت دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *