شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی صربستان

دانش آموزان ممکن است برای گرفتن پذیزش امتحان ورودی بدهند (بر اساس زمینه تحصیل امتحان ورودی انتخاب می شود). برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد روش درخواست و شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی صربستان با موسسه توسعه گران مهر تماس بگیرید. دانش آموزان بین المللی باید مدارک تحصیلی خود را از سوی دولت صربستان دریافت کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

الزامات و شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی صربستان

دانش آموزانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی یا برنامه تحصیلی یکپارچه در موسسات آموزش عالی در صربستان هستند، باید 4 سال تحصیلات متوسطه را بگذرانند و امتحان ورودی بدهند. همچنین در برنامه کارشناسی ارشد 1 ساله باید مدرک کارشناسی خود را با 240 اعتبار ECTS داشته باشند. دانش آموزانی که می خواهند تحصیل پزشکی در صربستان انجام دهند، نیاز به تحصیلات کارشناسی ارشد دارند و حداقل 300 ECTS امتیاز دریافت می کنند. همچنین، الزامات دیگری مانند مقالات منتشر شده، حداقل GPA و غیره وجود دارد.

پذیرش پزشکی در صربستان

دانش آموزان جهت تحصیل در صربستان باید مستقیما به موسسه آموزش عالی انتخابی خود در خصوص برنامه مورد نظر خود درخواست دهند. دانش آموزان می توانند فرم درخواست آنلاین را پر کنند و آن را با اسناد حمایتی ارسال کنند.

پذیرش پزشکی در صربستان

قبل از درخواست، شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی در صربستان را بررسی کنید. اسناد زیر را به موسسه ارسال کنید:

  • حداقل دو کپی، مدارک تحصیلی متوسطه و دیپلم و رونوشت تحصیلی عالی.
  • اسناد شناسایی و عکس های گذرنامه
  • گواهی تولد: باید به صربی ترجمه شود.
  • اثبات مهارت زبان صربی یا انگلیسی (بستگی به زبان برنامه تحصیلی دارد)
  • اثبات معیشت کافی
  • نامه پذیرش توسط موسسه عالی صربستان صادر شده است.
  • جزئیات مقاله، نشریات یا کار تحقیقاتی

شرایط پذیرش برای موسسات آموزش عالی در صربستان متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات اساسی و روش درخواست برای تحصیل در موسسات آموزش عالی صربستان با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *