شرایط ورود به دانشگاه MIT

تمام متقاضیان تحصیلات تکمیلی دانشگاه MIT به طور جداگانه نسبت به موسسه های تحصیلی اعمال می شوند. AeroAstro را با استفاده از یک برنامه کاربردی فارغ التحصیل آنلاین وابسته به گروه در این دانشگاه می توانید پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد پذیرش و شرایط ورود به دانشگاه mit فارغ التحصیلان به طور کلی، لطفا از سایت(توسعه گران مهر) بازدید کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

الزامان و شرایط ورود به دانشگاه MIT

هیچ فرمول خاصی وجود ندارد که پیشنهاد MIT AeroAstro را ارائه دهد. با این حال، در زیر برخی از معیارهای مورد استفاده در ارزیابی برنامه های پذیرش و تحصیل در آمریکا به طور خاص در بخش دانشگاه mit آمده است. قبل از ورود به برنامه تحصیلات تکمیلی، باید مدرک کارشناسی را کسب کنید. اگر شما در یکی از برنامه های دکترای خود قرار می گیرید، باید مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را داشته باشید. مقطع کارشناسی و فارغ التحصیلی شما نباید در زمینه هواشناسی یا فضانوردی باشد.

تحصیل در دانشگاه MIT

شما باید دارای پس زمینه قوی در ریاضیات و فیزیک، و با استثنای نادر، آشنایی با رشته مهندسی باشید. در برخی موارد، شرایط ورودی ناموفق ممکن است در اولین سال تحصیلات عالی شما رضایت بخش باشد. اگر شما به طور اساسی در حال تغییر دادن زمینه هستید، پیشگیری از پیشرفت قبل از اعمال نتایج، بسیار توصیه می شود. در هنگام نوشتن بیانیه اهداف خود، بخش بسیار مهمی از درخواست فارغ التحصیل شما نیز باید دلایل خود را برای تغییر زمینه در نظر بگیرید.

تحصیل در دانشگاه MIT

 

پذیرش در دانشگاه MIT

GPA شما باید حداقل B یا 80٪ در مقیاس درجه بندی مدرسه (3.2 در مقیاس چهارگانه یا، به عنوان مثال، 4.0 در یک مقیاس پنجگانه) برای اعمال باشد. از لحاظ تاریخی، اعضای هیات علمی ما معمولا دانشجویان را با حداقل 3.5 مورد از 4.0 (4.5 از 5.0) یا از 5 تا 10 درصد از کلاس هایشان پذیرفته اند. با این حال نمرات تنها یک جنبه از پرونده متقاضی است که در هنگام تصمیم گیری در مورد پذیرش در نظر گرفته می شود. این حداقل GPA یک دستورالعمل است.

شما ملزم به ارائه سه توصیه نامه به عنوان بخشی از درخواست خود هستید. توصیه می کنیم که تمام یا حداقل دو نفر از اعضای هیئت علمی که با آنها دوست شده اید، به ویژه برای انتخاب در ظرفیت تحقیقاتی در مشورت قرار دهید. اگر اخیرا یک کارآموزی را انجام داده اید یا از مدرسه فارغ شده اید و بیش از یک سال کار کرده اید، ممکن است لازم باشد یک توصیه صنعتی ارائه دهید.

زبان در دانشگاه MIT

انگلیسی به عنوان زبان مورد نیاز آزمون زبان خارجی می باشد. اگر زبان تدریس زبان ابتدایی در انگلستان نبود، لازم است تست انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TOEFL) یا سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی (IELTS) را انجام دهید. ما آزمون های TOEFL یا IELTS را برای متقاضیانی که این معیارها را برآورده نمی کنند، تعیین می کنیم. اگر زبان انگلیسی شما به زبان مادری شما باشد یا اگر تمام تحصیلات خود را از دوره ابتدایی به انگلیس برگردانید، لازم نیست که هر یک از این امتحانات را بپذیرید. در TOEFL، شما باید امتحان مبتنی بر اینترنت حداقل 100 را داشته باشید. در IELTS شما باید حداقل 7.0 کل نمره را بگیرید. برای واجد شرایط بودن پذیرش پاییز، این امتحان باید در تاریخ 1 دسامبر انجام شود، به طوری که نمره شما قبل از 15 دسامبر به ما برسد.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از شرایط مهاجرت به آمریکا جهت تحصیل به صورت کامل مطلع هستند، با ما تماس بگیرید تا از مشاوره ای تخصصی در این زمینه بهره ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

6 دیدگاه برای “شرایط ورود به دانشگاه MIT

  1. هادی گفت:

    با سلام من المپیاد ریاضی جهانی تونستم سوم بشم میتونم پذیرش بگیرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتی از شرایط سنی و رزومه علمی خوبی برخوردار باشید، امکان اقدام وجود دارد.

  2. سید داوداشرفی قمرودی گفت:

    با عرض سلام
    من درحال گذراندن دوره امنیت سایبری را میگذرانم. اگر با مدرک لیسانس IT فارغ التحصیل بشوم. میتوانم از mit پذیرش بگیرم؟ چون این ارزوی قلبی من هست.
    لطفا راهنماییم کنید اگر مقدور است.
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در تماس باشید تا شما را به طور دقیق و کامل راهنمایی نماییم.

  3. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر من فاطمه رتبه 1 کنکور انسانی 98 هستم ایا بعداز اخذ مدرک فوق لیسانس در ایران میشه در دانشگاه ام ای تی در رشته رهبری فعالیت های جهانی بورسیه شد ؟؟؟ البته زبانم خیلی ضعیفه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید مدرک زبان ارائه دهید و علاوه بر آن رزومه علمی قوی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *