شرایط زندگی در هلند

در طول چند سال گذشته به طور پیوسته هزینه های زندگی در هلند افزایش یافته است، اما با وجود این هنوز هم پایین تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است و در سال 2012 هزینه زندگی در شهر آمستردام در رتبه 57 در فهرست گران ترین شهرهای جهان برای زندگی قرار گرفته است. هلند دارای تراکم جمعیت زیادی است و این امر قیمت خانه در هلند را تحت تاثیر قرار می دهد. خارجی ها فقط واجد شرایط برای آپارتمان های بخش آزاد هستند، یعنی بالاترین نرخ برای کوچکترین آپارتمان ها پرداخت می شود. پیشنهاد می کنیم تا شرایط زندگی در هلند را بر اساس بررسی مشاور موسسه حقوقی توسعه گران مهر در ادامه این مطلب، بخوانید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط زندگی در هلند چگونه است

اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید باید بدانید با مقیاس سنتی هلند شروع میکنیم این کشور دارای بالاترین میزان تولید ناخالص داخلی رتبه چهارم در سرانه است. 32،600 PPS (یک ارز مشترک که تفاوت بین سطوح قیمت بین کشورها را از بین می برد که مقایسه مقادیر معنادار تولید ناخالص داخلی GDP بین کشورها را انجام میدهد) در مقایسه با میانگین اتحادیه اروپا 25،500 PPS . پس از آن، با نگاه دقیق تری به شاخص های مکمل، هلند دارای بالاترین میانگین درآمد با رتبه پنجم و کمترین نسبت درآمد مشترک کویینتال با رتبه سوم (نسبت کل درآمد دریافت شده توسط 20 درصد جمعیت افراد دارای بالاترین درآمد با درآمد دریافت شده توسط 20 درصد افراد دارای پایین ترین درآمد).

کشور همچنین دارای رتبه پنجم کمترین بیکاری بلند مدت در اتحادیه اروپا هستند و مردم هلندی دارای دومین رتبه احتمال برای پرداخت هزینه های غیر منتظره هستند. علاوه بر این، هلند دارای کمترین میزان مرگ و میر در سطح سوم است، یعنی 0،9 نفر در 100،000 نفر، در مقایسه با میانگین اتحادیه اروپا 1،1 و پنجمین رتبه امید به زندگی در 812 سال. هلند همچنین دارای سطح کمتری از میانگین تعداد ترک تحصیل کنندگان در سال های ابتدایی مدرسه است. در نهایت، رتبه پنجم از بهترین رضایتمندی از زندگی را داراست.

در حالی که هلند به اندازه کافی نسبت به شکاف بازنشستگی جنسیتی توجه به خرج نداده است که کمی بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا است و بسیار بالاتر از کشورهای برتر (همانطور که قبلا گزارش شده) و با شهروندانی که در معرض PM10 قرار میگیرند، ذرات ریز موجود در هوا که می توانند مشکلات تنفسی و سرطان ریه ایجاد کنند که فقط کمی پایین تر از حد میانگین است.

مزایا و معایب و مشکلات زندگی در هلند

مزایا و معایب و مشکلات زندگی در هلند

مزایا و معایب و مشکلات زندگی در هلند

  • کوچک و راحت برای رفتن و گشتن اطراف

هلند یک کشور بسیار کوچک است و شما می توانید در کمتر 3 ساعت از یک سمت به سمت دیگران سفر کنید. این خیلی عالی خواهد شد اگر شما بخواهید به هر نقطه ای سفر کنید چرا که دیگر هیچ نیازی به مسافرت های طولانی مدت خسته کننده ماشینی و یا رزرو بلیت هواپیما وجود ندارد. گرفتن قطار به این معنی است که همه جا قابل دسترسی است و فراهم کردن اشتراک قطار برای شما خیلی گران نیست.

  • سطوح عالی انگلیسی

در واقع هلند در بین کشور های غیر بومی بهترین سطح انگلیسی را داراست. به این معنی که بهترین جا برای کسانی است که اهل انگلیس باشند یا به این زبان صحبت کنند و به دنبال راهی برای رفتن از وطن یا کشور خود هستند. اکثر مردم به طور حداقل می توانند انگلیسی محاوره ای صحبت کنند، پس اگر در موقعیت خطرناکی بودید همیشه یک نفر برای کمک کردن وجود دارد.

  • فرهنگ دوچرخه سواری

هلند کشوری است که به فرهنگ دوچرخه سواری اش شناخته شده است. هوا بارانی باشد یا آفتابی، ساکنان اینجا سوار بر دوچرخه های خود بیرون می روند. نه تنها سالم و رایگان است بلکه قسمتی از رفت و آمد روزانه را تشکیل می دهد. مسیر جداگانه دوچرخه سواری در همه جا به معنای واقعی کلمه بهترین مکان برای بازسازی عشق شما به دوچرخه بدون ترس مداوم از فرار کردن می شود.

  • کیفیت خوب تحصیلات، مزیتی برای افراد بین المللی

تحصیل در هلند کفیت بسیار خوبی برای ساکنان خود دارد. بسیاری از افراد مدرسه خود را با نمرات خوبی به پایان می رسانند، به بازار شغل می رسند و یا به دانشگاه می روند. همچنین هلند دارای نرخ بالای افرادی است که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

  • مالیات بالا

کشور هلند به عنوان کشوری که نرخ مالیات بالایی به طور اساسی برای همه چیز دارد مشهور است. مالیات بر درآمد در مقایسه با جاهای دیگر در اروپا بسیار بالا است. و هم چنین صاحب یک ماشین بودن نیز گران است. ممکن است شما متوجه شوید در هلند لوازم الکتریکی گران است ( به سایت آمازون آلمان مراجعه کنید) و بعضی از غذا ها نیز قیمت نسبتا بالایی دارند.

پیدا کردن مکانی برای اجاره سخت است و کمبود مسکن وجود دارد. ما در این باره به طور منظم در Dutchreveiw (بررسی هلندی ها) صحبت می کنیم و شما سوالاتی در این مورد در گروه مهاجرت مشاهده خواهید کرد. پیدا کردن مکانی برای زندگی بسیار مشکل است چرا که بسیاری از مردم در اینجا دقیقا همین کار را انجام می دهند. این نکته حائز اهمیت است که از قبل برای مسکن خود به خوبی جست و جو کنید و حتی بعدا هیچ گونه گارانتی وجود ندارد که شما فورا خانه ای پیدا کنید. اگر به دنبال این هستید که در پایتخت زندگی کنید به هیچ وجه ارزان و آسان نخواهد بود.

ممکن است صنعت خدمات آن گونه که به آن عادت داشتید نباشد. در واقع این مسئله دیگری است که خوانندگان و نویسندگان در Dutchreview راجع به آن صحبت می کنند. صنعت خدمات به کمک رسانی و مفید بودن کمتر و هدایت و راه یابی سخت مشهور است. من به ندرت دیدم کسی به طور باور نکردنی ای با من بی ادبانه صحبت کند (شاید یک یا دوبار) پس من نمیتوانم در رابطه با آن صحبت کنم. اما از زمانی که اینجا زندگی کرده ام فهمیده ام که اگر موردی وجود داشته باشد خیلی سخت کسی را برای صحبت کردن پیدا می کنید

وضعیت اقتصاد هلند

برای مهاجرت کاری به هلند لازم است وضعیت اقتصاد آن را بدانید. نمره آزادی اقتصادی هلند۷۶.۸ است، رتبه آزادی اقتصادی هلند 76.8 است، و همین باعث شده اقتصاد هلند سیزدهمین اقتصاد آزاد را در شاخص 2019 داشته باشد.. نمره کلی آن به میزان ۰.۶ امتیاز افزایش یافته است، با افزایش درآمد در سلامت مالی و یکپارچگی دولت، کاهش شدید در میزان آزادی پولی، آزادی کار و آزادی تجارت رخ داده است. هلند در بین ۴۴ کشور در منطقه اروپا در رتبه پنجم قرار دارد و نمره کلی آن بالاتر از میانگین منطقه و جهان است.

اقتصاد هلند از طریق باز بودن به تجارت جهانی و سرمایه گذاری و یک سیستم قضایی مستقل که از حقوق مالکیت قوی حمایت می کند و حاکمیت قانون را تقویت می کند، شکوفا می شود. تازه ترین اولویت های دولت، تثبیت مالی و اجرای برخی اصلاحات ساختاری از جمله اصلاح بازار کار بوده است. سن بازنشستگی رسمی تا سال ۲۰۲۱ به تدریج افزایش می یابد. این کمک خواهد کرد که امور مالی دولتی را در یک مسیر درازمدت به طور وسیع پایدار به صورت میان مدت و بلند مدت، در صورتی که سیاست های جدید توسط یک دولت جدید تغییر نکند.

ارزش ترکیبی صادرات و واردات برابر با ۱۶۱.۲ درصد از تولید ناخالص داخلی است. میانگین نرخ بهره متعارف ۲.۰ درصد است. هلند تعدادی از موانع تجاری غیر انتفاعی تحت هدایت اتحادیه اروپا شامل مقررات فنی، مقررات تولیدی، یارانه ها و مقررات را اجرا می کند. هیچ نمایش کلی از سرمایه گذاری خارجی وجود ندارد و سرمایه گذاری در اکثر بخش ها محدود نمی شود. مقررات بانکی حساس، رشد کارآفرینی را تسهیل می کند.

حقوق مالکیت خصوصی به شدت محافظت می شود و قراردادها به طور قابل اعتماد اجرا می شوند. قوه قضایی مستقل از دخالت سیاسی است و قضاوت بیطرفی در مورد اختلافات را به عهده می گیرد. هلندی ها فساد سیاسی را تحمل نمی کنند و مواردی که بوجود می آیند، به سرعت مورد تعقیب قرار می گیرند. قوانین ضد فساد موثر هستند و یکپارچگی دولت را ارتقاء می دهند. هلند صاحب امضاء قرارداد بزرگ بین المللی ضد فساد است.

  1. صنایع شامل: الکترونیک، صنایع شیمیایی، صنایع خودرو (کامیون، اتومبیل، قطعات)، حمل و نقل، کشاورزی، باغبانی، صنایع خدماتی، بانکداری، رسانه ها است.
  2. منابع طبیعی: گاز طبیعی و نفت (حفاری دریای شمال)، ذغال سنگ نارس، سنگ آهک، نمک، شن و ماسه.
  3. شرکای عمده تجارت: اتحادیه اروپا (آلمان بزرگترین شریک تجاری بلژیک، لوکزامبورگ، فرانسه، انگلستان)، ایالات متحده آمریکا است.
  4. عضو اتحادیه اروپا: از سال ۱۹۵۱ یکی از اعضای بنیانگذار است.عضو توافقنامه شینگن و عضو اتحادیه اروپا میباشد. هلند در رفراندوم سال ۲۰۰۵، طرح قانون اساسی اروپا را رد کرد.

آمار بیکاری کشور هلند

نرخ بیکاری تنظیم شده فصلی هلندی ها در ماه ژوئن 2019 به بالاترین سطح خود در 4 ماه یعنی 3.4 درصد رسید که در 3ماه گذشته به کمترین میزان خود یعنی 3.3 درصد رسیده بود. شمار افراد بیکار از 11 هزار نفر از ماه گذشته به 313 هزار نفر افزایش یافته است. در حالی که افراد شاغل از 16 هزار نفر به 8.5 میلیون نفر افزایش داشته است. در من میزان مشارکت نیروی کار از 71.1 درصد ماه می تا 71.2 درصد ماه ژوئن افزایش داشته است. نرخ بیکاری در هلند از سال 2003 تا 2019 به طور متوسط 5.30 درصد است که در ماه فوریه 2014 به حداکثر مقدار 7.90 درصد و حداقل مقدار 3.30 درصد در ماه مارچ 2019 رسیده است.

جوانان بیکار

نرخ بیکاری جوانان به طور کلی بسیار بالاتر است. حتی دو برابر و یا بیشتر از دو برابر از نرخ بیکاری در تمام سنین. برای کل جمعیت نرخ بیکاری جوانان در EU_28 بین سال های 2005 و 2007 به شدت کاهش یافته است و به پایین ترین مقدار (15.1) درد در 3 ماهه اول سال 2008 رسیده است. هر چند بحران اقتصادی به شدت به جوانان ضربه می زند. از سه ماهه دوم سال 2008 نرخ بیکاری جوانان یک روند صعودی گرفت ودر سه ماهه اول سال 2013 به سمت حداکثر مقدار 23.9 درصد، قبل از ثبت رکورد 14.8 درصد اواخر سال 2018 رفت.

نرخ بیکاری جوانان EU_28 بطور سیستماتیک بیشتر از منطقه اروپا بین سال های 2000 و نیمه 2007 بود. ازآن زمان تا سه ماهه دوم سال 2010 این دو نرخ بسیار به هم نزدیک بودند. پس از آن شاخص و معیار با شدت بیشتری حرکت کرد در EA_19 نسبت به EU_28، در ابتدا تا اواسط و نیمه سال 2011 کاهش یافت سپس تا آخر سال 2012 افزایش یافت . در اواسط سال 2012 نرخ بیکاری جوانان در منطقه اروپا از نرخ EU_28 سبقت کرفت و تا آخر سال این فاصله افزایش یافت. این فاصله حتی در نیمه دوم سال 2013 بیشتر شد و در طی سال های 2014 و 2015 زمانی که نرخ منطقه اروپا کمتر از نرخ EU_28 شد این فاصله در شی سال 2018 نسبتا بالا باقی ماند.

آمار بیکاری کشور هلند

آمار بیکاری کشور هلند

هزینه زندگی در هلند

  1. منوی ناهار اصلی (شامل نوشیدنی) در محل کار 13 یورو
  2. هر پرس غذای کومبو در فست فود یا رستوران ( یا هر پرس بزرگ مک یا مشابه آن) 8 یورو
  3. 500 گرم (1 پوند) سینه مرغ بدون استخوان 4.22 یورو
  4. (1 لیتر ) (1qt) شیر پرچرب کامل 1.09 یورو
  5. 12 عدد تخم مرغ (بزرگ ) 3.23 یورو
  6. یک کیلو (2 پوند) گوجه فرنگی 2.38 یورو
  7. 500 گرم (16 اونس) پنیر محلی 6 یورو
  8. یک کیلو (2 پوند) سیب 2.28 یورو
  9. یک کیلو (2 پوند) سیب زمینی 1.82 یورو
  10. نیم لیتر (16 اونس) آبجو خانگی در فروشگاه مواد غذایی 1.26 یورو
  11. 1 بطری شراب قرمز با کیفیت خوب 6 یورو
  12. 2 لیتر کوکاکولا 2.41 یورو
  13. نان برای 2 نفر یک روز 1.30 یورو

خانه

  1. اجاره به صورت ماهیانه برای 85 متری (900sqft ) مبله و مجهز در منطقه گران قیمت 1828 یورو
  2. اجاره به صورت ماهیانه برای 85 متری (900sqft ) مبله و مجهز در منطقه معمولی 1359 یورو
  3. خدمات رفاهی 1 ماه ( برق، گرمایش، گاز… ) برای 2 نفر در آپارتمان 85 متری 150 یورو
  4. اجاره به صورت ماهیانه برای 45 متری (480sqft ) اتاق کار مبله در منطقه گران قیمت 1118 یورو
  5. اجاره به صورت ماهیانه برای 45 متری (480sqft ) اتاق کار مبله در منطقه معمولی 817 یورو
  6. خدمات رفاهی 1 ماه ( برق، گرمایش، گاز… ) برای 1 نفر در اتاق کار 45 متری 119 یورو
  7. اینترنت 8 Mbps 1 ماه 28 یورو
  8. تلویزیون 40 اینچ صفحه مسطح 480 یورو
  9. ماکرو ویو 800/900 وات (بوش، پاناسونیک، LG، شارپ، یا مارک های مشابه ) 129 یورو
  10. پودر لباسشویی ( 3 لیتری یا 100 اونس) 8 یورو
  11. نرخ ساعتی نظافت 14 یورو

لباس

  1. شلوار جین ( Levis 501 یا مشابه آن ) 85 یورو
  2. لباس تابستانی در فروشگاه های خیابانی زنجیره ای ( zara، H & M، … ) 33 یورو
  3. یک جفت کفش اسپورت (نایک، آدیداس یا مارک های مشابه ) 95 یورو
  4. یک جفت کفش مردانه چرمی رسمی 121 یورو

حمل و نقل

  1. Volkswagen Golf با 1.4 TSI و 150 CV (یا مشابه) بدون هزینه اضافی، جدید 26487 یورو
  2. بنزین هر لیتر (1.4 گالن) 1.63 یورو
  3. بلیط ماهیانه حمل و نقل عمومی 87 یورو

مراقبت های فردی

  1. داروی سرمااخوردگی (Tylenol، Frenadol، Coldrex یا مارک های مشابه )4.32 یورو
  2. 1 جعبه آنتی بیوتیک (12 وعده ای ) 13 یورو
  3. ویزیت کوتاه دکتر خصوصی (15 دقیقه) 36 یویو
  4. یک بسته 32 عددی تامپون (…، Tampax، OB) 3.75 یورو
  5. مام ضد عرق رولی (50 م.ل یا 1.5 اونس ) 3.23 یورو
  6. شامپو سر 2 در 1 ( 400 م.ل یا 12 اونس ) 2.82یورو
  7. 4 رول دستمال توالت 1.54 یورو
  8. خمیر دندان 1.88 یورو
  9. کوتاهی موی مردانه در منطقه مهاجر نشین شهر 24 یورو

تفریحات

  1. شام بیرون از خانه در یک بار در همسایگی برای 2 نفر 44 یورو
  2. 2 بلیط سینما 23 یورو
  3. 2 بلیط تاتر (بهترین جای نشستن) 55 یورو
  4. شام دونفره در رستوران ایتالیایی در محله مهاجرنشین شامل پیش غذا، غذای اصلی، شراب و دسر 67 یورو
  5. یک نوشیدنی کوکتل در کلاب مرکز شهر 9 یورو
  6. کاپوچینو در محله مهاجرنشین شهر 3.13 یورو
  7. آبجو در یک بار در همسایگی (500 م .ل یا 1 پوند ) 4.84 یورو
  8. iPad وای فای 128 گیگابایت 430 یورو
  9. تعرفه پیش پرداخت شده هر دقیقه مکالمه با موبایل ( بدون طرح یا تخفیف) 0.13 یورو
  10. عضویت باشگاه تناسب اندام، ماهیانه در مسیر کار 33 یورو
  11. یک بسته سیگار مارلبرو 7 یورو

برخورد و رفتار مردم هلند با مهاجرین و خارجی ها

هلند یکی از کشورهای دوستانه و گردشگری در جهان است. جامعه هلند عادل و مدرن است. مردمی متواضع، صبر، مستقل و کارآفرین هستند. آنها برای آموزش، کار سخت، جاه طلبی و توانایی ارزش قائل هستند. هلندی ها با حرف های بیهوده زدن مشکل دارند. اجتناب از بد رفتاری بدیهی است. جمع آوری پول خوب است، اما پول خرج کردن یک عمل منفی محسوب میشود . سبک زندگی تجملاتی، بی فایده و مشکوک محسوب می شود. هلندی ها به میراث فرهنگی خود، تاریخ غنی در هنر و موسیقی و مشارکت در امور بین المللی بسیار افتخار میکنند.

هلندی ها از تعریف کردن اجتناب میکنند. صرفا با گفتن چیز “بدی نیست” تحسین میکنند. فردی که هرگز انتقاد نمیکند، فردی ساده لوح و ناتوان در بیان حقیقت تلقی میشود. افراد خارجی نیاز نیست که نگران شوند چون هلندی ها اکثرا بحث میکنند اما به ندرت ناراحت میشوند. تجربیات مهاجران از دوست پیدا کردن در هلند به طور گسترده ای متفاوت است. برای بعضی از خارجی ها دشوار است که دوستان هلندی داشته باشند اما تقریبا همه می گویند دوستان هلندی، دوستانی ماندگار هستند. بعضی از رک گویی هلندی ها استقبال میکنند، در حالی که دیگران تلاش می کنند تا با شوک فرهنگی کنار بیایند.

میزان جرم و جنایت در هلند

میزان جرم و جنایت در هلند

میزان جرم و جنایت در هلند

پلیس روز دوشنبه منتشر کرد که پس از پنج سال متوالی کاهش قابل ملاحظه، تعداد جرایم ثبت شده در هلند در سه ماهه اول سال 2019 افزایش یافت. در سه ماهه اول سال جاری نسبت ربع سال اول 2018، جنایات ثبت شده 5 درصد افزایش پیدا کرده است. تعداد مواردی که تحت عنوان قتل گزارش شده است مواردی از قبیل قتل، خودکشی و غیره، سقط جنین و سایر جنایات علیه زندگی افراد در سراسر هلند از 661 در سه ماهه اول سال 2018 به 577 در سه ماهه اول سال جاری کاهش یافته است. در آمستردام، تعدادی از این گزارش ها 9 درصد کاهش یافته است که موجب کاهش کلی هلند شمالی شده است. از سوی دیگر، زید هلند شاهد افزایش 2 درصدی بود.

کاهش تعداد سرقت ها در سه ماهه اول ادامه یافت – 16 درصد کمتر از سقوط ثبت شده در سال گذشته بوده است. 12 درصد کاهش در جنایات جنسی گزارش شده در سراسر کشور، از جمله کاهش بسیار کمی در پرونده های مربوط به پورنوگرافی کودکان. گزارش های جنایتکارانه جنسی در زید هلند 17 درصد و در شمال بابنت 12 درصد کاهش یافته است، اما در نورد هلند 11 درصد افزایش یافته است.

اما اشکال دیگر جرایم افزایش یافته است. تعداد سرقت های گزارش شده 22 درصد افزایش یافته است. به طور خاص غذا و ارسال کنندگان بسته اغلب قربانی سارقین شدند. سرقت های بیشتری در خانه ها، مغازه ها پ وجود دارد. گزارش های مربوط به تبعیض نیز به ویژه در زید هلند افزایش یافت که در آن گزارش ها از 121 به 156 افزایش یافت. روتردام، گزارش سه ماهه اول سال 1389 را از 12 در سه ماهه اول سال 2018 به 37 درصد در سه ماهه اول سال 2019 افزایش داد.

طبق گفته پلیس گزارش های کلاه برداری برای هدف گیری شهروندان، کسب و کار و موسسات مالی 27 درصد افزایش یافته است. پلیس گفت که تقلب اینترنتی با 38 درصد افزایش یافته است. پلیس بخشی از افزایش جنایت های ثبت شده را به تعدیلاتی که در گزارش گیری آنلاین و معرفی برنامه DigiD توسط دولت نسبت داده است . این باعث شد که ثبت جرایم گزارشگری در وب سایت پلیس آسانتر شود.

پلیس همچنین روش خود را برای ثبت جرایم تنظیم کرده است. خشونت های متفاوت یک جرم دارای دسته بندی های مخصوص خودشان هستند. به عنوان مثال، در یک تیراندازی مسلحانه، سرقت و مالکیت سلاح در حال حاضر به عنوان جنایات مجزا ثبت شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در مورد شرایط زندگی در هلند و همچنین روش های تابعیت و اقامت هلند، با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

سوالات متداول در مورد شرایط زندگی در هلند

1- هزینه های زندگی در هلند چگونه است؟

در طول چند سال گذشته به طور پیوسته هزینه های زندگی در هلند افزایش یافته است، اما با وجود این هنوز هم پایین تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است و در سال 2012 هزینه زندگی در شهر آمستردام در رتبه 57 در فهرست گران ترین شهرهای جهان برای زندگی قرار گرفته است.

2- مزایای زندگی در هلند چیست؟

کوچک و راحت برای رفتن و گشتن اطراف، سطوح عالی انگلیسی، فرهنگ دوچرخه سواری، کیفیت خوب تحصیلات.

3- معایب زندگی در هلند چیست؟

مالیات بالا، پیدا کردن مکانی برای اجاره سخت است، نرخ بیکاری جوانان به طور کلی بسیار بالاتر است.

4- کسانی که قصد زندگی در هلند دارند برای زندگی در این کشور به چه زبانی باید تسلط داشته باشند؟

در واقع هلند در بین کشور های غیر بومی بهترین سطح انگلیسی را داراست. به این معنی که بهترین جا برای کسانی است که اهل انگلیس باشند یا به این زبان صحبت کنند و به دنبال راهی برای رفتن از وطن یا کشور خود هستند. اکثر مردم به طور حداقل می توانند انگلیسی محاوره ای صحبت کنند، پس اگر در موقعیت خطرناکی بودید همیشه یک نفر برای کمک کردن وجود دارد.

5- کیفیت تحصیلات برای کسانی که در هلند زندگی می کنند چگونه است؟

هلند کیفیت تحصیلات بسیار خوبی برای ساکنان خود دارد. بسیاری از افراد مدرسه خود را با نمرات خوبی به پایان می رسانند، به بازار شغل می رسند و یا به دانشگاه می روند. همچنین هلند دارای نرخ بالای افرادی است که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

6- شرایط مالیاتی برای افرادی که در هلند زندگی می کنند چگونه است؟

کشور هلند به عنوان کشوری که نرخ مالیات بالایی به طور اساسی برای همه چیز دارد مشهور است. مالیات بر درآمد در مقایسه با جاهای دیگر در اروپا بسیار بالا است.

7- پیدا کردن منزل برای کسانی که در هلند زندگی می کنند چگونه است؟

پیدا کردن مکانی برای اجاره سخت است و کمبود مسکن وجود دارد. این نکته حائز اهمیت است که از قبل برای مسکن خود به خوبی جست و جو کنید و حتی بعدا هیچ گونه گارانتی وجود ندارد که شما فورا خانه ای پیدا کنید. اگر به دنبال این هستید که در پایتخت زندگی کنید به هیچ وجه ارزان و آسان نخواهد بود.

8- صنعت خدمات برای افرادی که در هلند زندگی می کنند چگونه می باشد؟

ممکن است صنعت خدمات آن گونه که به آن عادت داشتید نباشد. در واقع این مسئله دیگری است که خوانندگان و نویسندگان در Dutchreview راجع به آن صحبت می کنند. صنعت خدمات به کمک رسانی و مفید بودن کمتر و هدایت و راه یابی سخت مشهور است.

9- شرایط زندگی در هلند از نظر شرایط اقتصادی چگونه است؟

نمره آزادی اقتصادی هلند۷۶.۸ است، رتبه آزادی اقتصادی هلند 76.8 است، و همین باعث شده اقتصاد هلند سیزدهمین اقتصاد آزاد را در شاخص 2019 داشته باشد.. نمره کلی آن به میزان ۰.۶ امتیاز افزایش یافته است، با افزایش درآمد در سلامت مالی و یکپارچگی دولت، کاهش شدید در میزان آزادی پولی، آزادی کار و آزادی تجارت رخ داده است. هلند در بین ۴۴ کشور در منطقه اروپا در رتبه پنجم قرار دارد و نمره کلی آن بالاتر از میانگین منطقه و جهان است.

10- ارزش صادرات و واردات برای متقاضیان زندگی در هلند چگونه است؟

ارزش ترکیبی صادرات و واردات برابر با ۱۶۱.۲ درصد از تولید ناخالص داخلی است. میانگین نرخ بهره متعارف ۲.۰ درصد است. هلند تعدادی از موانع تجاری غیر انتفاعی تحت هدایت اتحادیه اروپا شامل مقررات فنی، مقررات تولیدی، یارانه ها و مقررات را اجرا می کند. هیچ نمایش کلی از سرمایه گذاری خارجی وجود ندارد و سرمایه گذاری در اکثر بخش ها محدود نمی شود. مقررات بانکی حساس، رشد کارآفرینی را تسهیل می کند.

11- آمار بیکاری برای کسانی که در هلند زندگی می کنند چگونه است؟

نرخ بیکاری تنظیم شده فصلی هلندی ها در ماه ژوئن 2019 به بالاترین سطح خود در 4 ماه یعنی 3.4 درصد رسید که در 3ماه گذشته به کمترین میزان خود یعنی 3.3 درصد رسیده بود. شمار افراد بیکار از 11 هزار نفر از ماه گذشته به 313 هزار نفر افزایش یافته است. در حالی که افراد شاغل از 16 هزار نفر به 8.5 میلیون نفر افزایش داشته است. در من میزان مشارکت نیروی کار از 71.1 درصد ماه می تا 71.2 درصد ماه ژوئن افزایش داشته است. نرخ بیکاری در هلند از سال 2003 تا 2019 به طور متوسط 5.30 درصد است که در ماه فوریه 2014 به حداکثر مقدار 7.90 درصد و حداقل مقدار 3.30 درصد در ماه مارچ 2019 رسیده است.

4/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *