شرایط خرید خانه در عمان

تا همین اواخر، شرایط خرید خانه در عمان برای مردم خارجی امکان پذیر نبود. در حال حاضر دولت امیدوار است با فرصت های سرمایه گذاری در عمان برای خارجی ها این اجازه را به شهروندان خارجی که دارای معیارهای خاصی هستند می دهد، که سرمایه های خود را به اموال عمان اختصاص دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

الزامات و شرایط خرید خانه در عمان

هنگامی که اموال در عمان خریداری شود، صاحب خانه و خانواده وی به طور خودکار اقامت کشور را دریافت می کنند و باید ویزای لازم را درخواست کنند. آنها مجاز می باشند که ملک را به شخص دیگری واگذار کنند، یک صاحب آینده نگر باید همیشه دارای یک اراده باشد و اگر مالک می میرد و هیچ وارثی ندارد، اموال توسط وزارت گردشگری اداره می شود و بعد از 15 سال به مالکیت دولت می رسد.

اگر مالک از کشور اخراج شده باشد، حق فروش ملک را دارد. همچنین ممکن است یک مهاجر برای خرید یک ملک فرد دیگری را بفرستد و بسیاری از مردم این را انتخاب می کنند زیرا کشور در دوران اولیه فروش خانه به خارجیان است و فرصت های زیادی وجود دارد.

هزینه خرید خانه در عمان

خریدار هر ملک در عمان باید هزینه ثبت نام 3٪ و هزینه درخواست که پایین است را هنگام خرید ملک پرداخت کند. همچنین هزینه یک تمبر مالیاتی را خریدار باید پرداخت کند، اما در عمان هزینه هایی که توسط فروشنده پرداخت می شود، صفر می باشد. هنگام خرید ملک، باید از مشاوره قانونی در طول فرآیند نیز بهره مند شوید و هزینه هایی برای این امر نیز وجود دارد.

هزینه خرید خانه در عمان

اگر بخواهید در خانه خود اقامت داشته باشید، ممکن است در جستجوی یک کارگر خانگی باشید. این امر باید به اندازه کافی آسان باشد، اما بهتر است که کسی را که زیاد توصیه می شود استخدام کنید و این موضوع برای آرامش ذهنی خودتان است.

قیمت املاک در عمان

قیمت آپارتمان در عمان کاملاً منطقی می باشد و هزینه یک آپارتمان یک خوابه در حدود 90،000 پوند و یک ویلای سه خوابه با استخر هزینه ای حدود 300،000 پوند را به همراه دارد. در بوپا ما به افراد و خانواده ها کمک می کنیم به خصوص به افرادی که عمرشان بیشتر از 60 سال است، تا روزگاری سالم تر و شادتر داشته باشند. ما در 190 کشور مختلف اعتبار داریم و با سازمان های بهداشتی در سراسر جهان مرتبط هستیم. بنابراین، اگر شما برای تغییر حرفه تان و یا تغییر زندگیتان به خارج از کشور سفر می کنید، بیمه بهداشت خصوصی بین المللی ما همیشه در دستان شما قرار می گیرید.

مهاجران در عمان

سیگنا با بیش از 30 سال سابقه در بیمه درمانی بین المللی پیشتاز است. امروزه سیگنا بیش از 71 میلیون مشتری در سراسر جهان دارد. به دنبال آن، نیروی کار بین المللی 31،000 نفر را در خود جای داده است، به علاوه شبکه ای با بیش از 1 میلیون بیمارستان، پزشک، کلینیک و متخصص بهداشت و سلامت در سراسر جهان دارد، و این موضوع به این معنی می باشد که شما دسترسی آسان به خدمات درمانی دارید.

خصوصیات موجود برای مهاجران به ویژگی های مالکیت در مجتمع های خاص توریستی کشور عمان محدود می شود. در حال حاضر این مناطق عبارتند از: موج، مسقط، گلف و باشگاه های کشور و شهر آبی. آنها مجاز به فروش ملک خود در هر زمان هستند. شرایط زندگی در عمان را مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در اختیار شما قرار خواهند داد.

3.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “شرایط خرید خانه در عمان

  1. امیر گفت:

    سلام من ارشد معماری هستم با ۵ میلیارد تومان سرمایه چطوری میتونم اقامت بگیرم عمان

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای خرید ملک و دریافت اقامت عمان نیاز به یک کفیل عمانی دارید و می بایست مقداری از سهام خود را به نام آن فرد نمایید.

  2. م کیان گفت:

    من بازنشسته هستم و مایلم اقامت در کشور عمان داشته باشم ممنون و توضیحات داده شده به منظور استفاده .بسیار صریح و روشن می‌باشد.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه امکان اقدام برای دریافت ویزای بازنشستگی در عمان برای ایرانیان امکان پذیر نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *